No, onhan tuossa moottori samalla puolella kuin truggyssa. Ja neljä rengasta, erillisjousitus ja neliveto kolmella diffillä, ja rukona eteenpäin kapeneva, reunoista pokattu alumiinipohjalevy. Ihan kuin kaikissa muissakin Kyoshon 8-polttiksissa vuodesta 1987 eteenpäin.
Kyosho Burns vuodelta 1987:
Kuten aiemmin jo Pauli sanoi, renkaat eivät ole alkuperäiset, vaikka ovatkin buggy-renkaat. Tuo siipiteline on vanhaa mallia, se ei muistuta ST:n siipitelinettä. Uusi malli tuli joskus vuoden 1995 tietämillä. Tukivarret on buggy-malliset, monta senttiä lyhyemmät kuin truggyn tukivarret. Diffikotelot ja puskuri on myös vanhaa mallia, MP5 toi mukanaan uudenmalliset. Koritolpat on buggy-korille. Pohjalevyn mittasuhteita on vaikea nähdä tuossa vaiheessa, mutta truggyn pohjalevy on muutaman sentin pidempi. Näyttääkö se vielä ST:ltä?
EDIT: Ja sen verran pitää vetää aiempia väitteitä takaisin, että tuo taitaakin olla DXII eikä Turbo Inferno. Näköjään joissain DXII:n vuosimalleissa on ollut sinisiä alumiiniosia.