Kirjoittaja Aihe: Siipat ja rc  (Luettu 16821 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Siipat ja rc
« : 14.03.09 - klo: 20.59 »
avaan pelin nyt tälläsellä, pyysin muijaa tuomaan bensaa polttikseen, toi sitten model technicsin 25% löpöö mikä ei kuulemma toimi missään...mitä tolle tekis, kaatasko pienis eris vessanpyttyy ns kulumisen mukaan :D
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #1 : 14.03.09 - klo: 21.02 »
No jos se on edes siedettävän näköinen niin älä nyt vessanpöntöstä vedä.... Onhan niille aina käyttöö milloin missäkin hommassa...  :mrgreen:

Ja jos taas sitä fuilia tarkoitit niin sitä et varsinkaan vedä vessasta alas, sevverta myrkkyä kuitenkin.

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #2 : 14.03.09 - klo: 21.54 »
Itsehän sanoisin että "tää on väärää fuilia, vien kauppaan ja vaihdan." Onko tässä nyt pelko puntissa ettei heru pitkään aikaan... apuja ostosreissuilla siis  :wink:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #3 : 14.03.09 - klo: 23.24 »
avaan pelin nyt tälläsellä, pyysin muijaa tuomaan bensaa polttikseen, toi sitten model technicsin 25% löpöö mikä ei kuulemma toimi missään...mitä tolle tekis, kaatasko pienis eris vessanpyttyy ns kulumisen mukaan :D

Jos olet vain pyytänyt naista tuomaan löpöä niin silloin olet itse syylinen koska et täsmentänyt mitä halusit. Naisen ei voinut tietää mitäs halusit joten se osti sitä parasta :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #4 : 14.03.09 - klo: 23.28 »
No jos se on edes siedettävän näköinen niin älä nyt vessanpöntöstä vedä.... Onhan niille aina käyttöö milloin missäkin hommassa...  :mrgreen:

Ja jos taas sitä fuilia tarkoitit niin sitä et varsinkaan vedä vessasta alas, sevverta myrkkyä kuitenkin.



Säästä mut naurulta :lol:
Axial SCX 10 TR

Poissa mikrometri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #5 : 15.03.09 - klo: 00.33 »
Sattuipa tässä kerran iskareita kasatessa valumaan muutama tippa öljyä parketille ,joten ensiapuna paperilla levitin sen hienosti puolen neliön alueelle ja lähdin alakertaan etsimään kunnon pesuainetta, millä putsais paremmin...Noohh tuli emännys rappusissa puhtaitten pyykkien kans pörrösukat jalassa vastaan ja totta munassa otti lipat siihen öljyyn...oli tärykalvot kovilla muttei voinu olla nauramattakaan. Ikinä ei oo ollu niin hauskaa kun pesee pyykkejä uudelleen.. :grin: On muuten liukkaampi kun banaanin kuoret Aku Ankassa!
milli pielessä,auto metässä,kuski hukassa.

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #6 : 15.03.09 - klo: 02.42 »
Juu niin on!  :mrgreen:
Silikoni, muovimatto ja lumiset kengät tai villasukat on myös täysin kitkaton yhdistelmä.

Meillä ei ole kuulunu muita harrastukseen liittyviä soraääniä kuin "painokas huomautus" postilaatikkoon kokoajan tupsahtelevistä pikkupaketeista ja niihin menevästä rahasta.

Autot saa olla yötä jopa ihan olohuoneessakin jos eivät kovin pitkään haise millekkään.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #7 : 15.03.09 - klo: 03.13 »
Käsillä oleva tuote (siippa) näyttää olevan virheellinen. Valita painoon ja kysy tuottajilta (appivanhemmat), että miten toimitaan. Jos palautusoikeutta ei ole niin kyllä on syytä pitää tiukka oppitunti, jotta oikea tuote saapuu seuraavalla kerralla.

..ja en tiedä mahtuuko se siippa nyt sinne vessanpönttöön kuitenkaan toki jos pieninä slaissena niin ehkä sitten pala kerralaan...
« Viimeksi muokattu: 15.03.09 - klo: 03.18 kirjoittanut qazu »
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa Buttenmeister

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • tiimimme sivut
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #8 : 15.03.09 - klo: 08.36 »
Mulla on olkkarissa rc autoja varten oma pari metriä pitkä hylly, missä säilytän lelujani silloin ku ne sattuu kotona olemaan ( eikä tallilla ).
Kumma kyllä niitten eteen ilmestyy aina kaikenlaisia koriste esineitä...
Minä poimin koriste esineet pois ja jemmaan johonkin kaappiin.
Seuraavana päivänä siippa on taas laittanut koriste esineet takaisin hyllylle..... :grin:


Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #9 : 15.03.09 - klo: 08.41 »
ei liity asiaan va huvittaa q akka aina huutaa kun lähden autoa ulkoiluttaa: "et kyllä ajele et naapurit näkkee!"  :mrgreen:
toissa viikolla ajelin ja 2 jotain muoria kävelivät ohi ja mumisivat: "vanha mies ja vielä pikku autoilla leikkii"  :p
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa Jorma01

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #10 : 15.03.09 - klo: 09.33 »
toissa viikolla ajelin ja 2 jotain muoria kävelivät ohi ja mumisivat: "vanha mies ja vielä pikku autoilla leikkii"  :p
Itse pyrin asettelemaan muutaman muksun "rekvisiitaksi" pihalle jottei tuo mun ajelu näyttäisi kovin epätoivoiselta. Nuo satunnaiset ulkoilijat ovat niitä pahimpia, naapureita en enään pysty hämäämään joten siltä osin peli menetetty.
Rustler eZRun-60A/8.5T | Rustler SP D-Master ESC/SP 9T | Stampede XL-5 | Acoms Technisport 2.4GHz

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #11 : 15.03.09 - klo: 11.30 »
toissa viikolla ajelin ja 2 jotain muoria kävelivät ohi ja mumisivat: "vanha mies ja vielä pikku autoilla leikkii"  :p
Itse pyrin asettelemaan muutaman muksun "rekvisiitaksi" pihalle jottei tuo mun ajelu näyttäisi kovin epätoivoiselta. Nuo satunnaiset ulkoilijat ovat niitä pahimpia, naapureita en enään pysty hämäämään joten siltä osin peli menetetty.
Kohta aihealue on siipat ja naapurit sekä rc. :D
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

karvanaama

  • Vieras
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #12 : 15.03.09 - klo: 12.03 »
Meillä emännys kysyi joku aika takaperin, että mistäs nyt tuulee, kun olet ollut noin mukava viimeaikoina. Minä siihen, että olen saanut harrastaa ja tehdä omia juttujani rauhassa viimeaikoina.

Sen jälkeen ei ole enään pienet viikoittain luukusta putoilevat paketit, eikä "hieman" kodista alaa vallannut harrastus aiheuttanut kuin satunnaista ikenien vetäytymistä, mutta sanallinen sabotaasi on jäänyt pois lähes täysin. Ja vuorostani minä pyrin olemaan omalta osaltani edelleen mukava, vaikken edelleenkään tiedä, mitä kihlattuni sillä tarkoitti...

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #13 : 15.03.09 - klo: 14.08 »
Täytyy kanssa todeta että tuohon minun siippaan on iskenyt jokin omituinen oikosulku.

Lauantaina kun kisoihin lähdettiin niin emäntä totes et voisi tullakkin mukaan vaikka edellisenä päivänä uhkaili jäädä kotiin.
Noh samaan hengenvetoon tokas et hetkeks tulee ja painelee himaan välissä.

Kävi kuitenkin niin että emäntä oli koko päivän mestoilla.
Psyykkas ukkoa ja tuli jopa katselemaan kisan kulkua ja nosti pari autoakin siinä samassa.

Nyt pahasti pelkään että emäntään alkaa pesiytymään pieni kisaemännän poikanen.  :grin:

Onhan emäntä järkännyt aikaisemmin minulle oman mekkausnurkan ja maksellut joitakin varaosa laskujakin pois.

Tämä alkaa olemaan jo vakaavaa oireiden perusteella.  :shock:

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #14 : 15.03.09 - klo: 14.09 »
Meillä emännys kysyi joku aika takaperin, että mistäs nyt tuulee, kun olet ollut noin mukava viimeaikoina. Minä siihen, että olen saanut harrastaa ja tehdä omia juttujani rauhassa viimeaikoina.

Mulla ei toimi tuo periaate. Johtuu vaan siitä, että oon aina ollu niin mukava  :grin:

Kyllä se asioiden tasapaino ratkaisee.

Mitä noihin yleisiin kommentteihin tulee, niin "maallikoilla" menee sekaisin kauko-ohjattavat lelut ja pienoiskilpa-autot, siinä on aika iso ero.
Flying Calacucco

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #15 : 15.03.09 - klo: 14.34 »
Meillä emäntää joutuu aina vähän voitelemaan,että saa tilailla osia esim.jos tilaan fg:hen uudet renkaat niin ostetaan emännälle vaatteita ym.

Säilytetään tasapaino niin kaikki on hyvin.
Kovasti olen yrittänyt saaha emäntää mukaan tähän harrastukseen,ostin jokin aika hänelle sähkötouringin vaikka minähän sillä pääasiassa ajan,mutta jos lykkää ohjaimen kouraan niin ilomielin se ajelee :smiley:
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #16 : 15.03.09 - klo: 15.10 »
Täytyy kanssa todeta että tuohon minun siippaan on iskenyt jokin omituinen oikosulku.

Lauantaina kun kisoihin lähdettiin niin emäntä totes et voisi tullakkin mukaan vaikka edellisenä päivänä uhkaili jäädä kotiin.
Noh samaan hengenvetoon tokas et hetkeks tulee ja painelee himaan välissä.

Kävi kuitenkin niin että emäntä oli koko päivän mestoilla.
Psyykkas ukkoa ja tuli jopa katselemaan kisan kulkua ja nosti pari autoakin siinä samassa.

Nyt pahasti pelkään että emäntään alkaa pesiytymään pieni kisaemännän poikanen.  :grin:

Onhan emäntä järkännyt aikaisemmin minulle oman mekkausnurkan ja maksellut joitakin varaosa laskujakin pois.

Tämä alkaa olemaan jo vakaavaa oireiden perusteella.  :shock:

Tiedätkö miksi tuota kutsutaan...

No en viitsi sanoa ettei kukaan saa musta sellasta kuvaa että mulla olis pehmeäkin puoli.

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #17 : 15.03.09 - klo: 15.26 »
...
Mitä noihin yleisiin kommentteihin tulee, niin "maallikoilla" menee sekaisin kauko-ohjattavat lelut ja pienoiskilpa-autot, siinä on aika iso ero.
Kisakuskilla onkin helpompaa, meille tavallisille pihasuttaajille nämä ovat vain leluja.  :grin:

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #18 : 15.03.09 - klo: 16.29 »
Kunhan vaan muistan hoitaa oman osuuden perheen laskuista niin autoja ja osia saan kyllä tilailla.Kyllähän niitä paketteja/saapumisilmoituksia kolahtaa postilaatikkoon välillä melko usein...Mutta minkäs teet kun ne on vaan niin kivoja! Niin on vaimokin jos vaan muistaa viettää aikaa suurinpiirtein saman verran "lelujen" kuin perheenkin kanssa.

Vaimo aina sanoo että saat sie touhuta niiden autojes kanssa siellä autotallissa, mutta jos vahingossa liian paljon viettää aikaa siellä niin sen kyllä huomaa...
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Chosen4

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Youtube kanavani
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #19 : 15.03.09 - klo: 17.52 »
Meillä on vielä muutaman kuukauden harrastamisen jälkeen mamma pysyny suhteellisen tyynenä vaikka kaikki hyöryäminen uusista osista ja minun stressi pakettien odottelusta viikonloppua varten rassaakin kuulemma jo hänen naisenvaistoaan  :grin:

Sanoi että kaikki menee hyvin kunhan Suomesta tulee paketit, torstai yönä heikolla hetkellä menin luomaan Paypalli tilin joten saapa nähdä miten käynee ensimmäisen "ulkolaisen" saapuessa   :undecided:
Kalusto: Xray T1 Drifteri, Traxxas Stampede 2WD ,Traxxas E-Maxx, Asso SC10 4x4 ja Destiny RX-10S. Youtube: https://tinyurl.com/y88pzfmf

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #20 : 15.03.09 - klo: 17.58 »
no sano sille että ulkomailta tulee kamat puolet halvemmalla niin voit hemmotella sitä eukkoa sitten enemmän kun säästyy rahaa.
se on sitten eri juttu pistääkö ne säästyneet rahat siihen eukkoon vai ostaako tuplamäärän kamaa :grin:
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #21 : 15.03.09 - klo: 18.07 »
Meillä on vielä muutaman kuukauden harrastamisen jälkeen mamma pysyny suhteellisen tyynenä vaikka kaikki hyöryäminen uusista osista ja minun stressi pakettien odottelusta viikonloppua varten rassaakin kuulemma jo hänen naisenvaistoaan  :grin:

Sanoi että kaikki menee hyvin kunhan Suomesta tulee paketit, torstai yönä heikolla hetkellä menin luomaan Paypalli tilin joten saapa nähdä miten käynee ensimmäisen "ulkolaisen" saapuessa   :undecided:

Se on niin että mammasi ymmärtää vielä näin alussa mutta myöhemmin kun huomaa että paketteja vaan saapuu ja saapuu ja saapuu...
Se huomaa että ei taida tuo ukko käydä ihan täysillä!
Niin se meni ainakin meillä. Nyt kun paketteja vaan tipahtelee niin vaimo vaan aina ihmettelee että miten sie jaksat!

Perjantai iltana ilmestyi pakettiseurantaan että saapunut toimipaikkaan/terminaaliin TULLIPOSTI/Vantaa. Ensimmäinen tilaukseni jenkeistä ja on tässä viikonlopun aikana aiheuttanut PIENTÄ hermostuneisuutta kun ei oikein tiedä miten homma etenee...
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #22 : 15.03.09 - klo: 18.09 »
Sulle tulee saapumisilmoitus joko tullista, tai postista.

Seurannassa näet kyllä kumpaan ne sen siellä tullipostissa (jonka kautta kaikki eu:n ulkopuolelta tulevat lähetykset kulkevat) ovat keksineet lähettää.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #23 : 15.03.09 - klo: 19.12 »
Täytyy kanssa todeta että tuohon minun siippaan on iskenyt jokin omituinen oikosulku.

Lauantaina kun kisoihin lähdettiin niin emäntä totes et voisi tullakkin mukaan vaikka edellisenä päivänä uhkaili jäädä kotiin.
Noh samaan hengenvetoon tokas et hetkeks tulee ja painelee himaan välissä.

Kävi kuitenkin niin että emäntä oli koko päivän mestoilla.
Psyykkas ukkoa ja tuli jopa katselemaan kisan kulkua ja nosti pari autoakin siinä samassa.

Nyt pahasti pelkään että emäntään alkaa pesiytymään pieni kisaemännän poikanen.  :grin:

Onhan emäntä järkännyt aikaisemmin minulle oman mekkausnurkan ja maksellut joitakin varaosa laskujakin pois.

Tämä alkaa olemaan jo vakaavaa oireiden perusteella.  :shock:

Siippasi on lukenut jostain että jos et voi voittaa heitä, liity heihin.
Taustalla on varmasti jonkinlainen salaliitto harrastuksesi täydelliseksi torpedoimiseksi.
Ei menee kauan kun siippasi alkaa haluta omaa autoa, alkaa itsekkin kilpailemaan ja 
loppujenlopuksi kyykyttää sinut ja kaikki kaverisi radalla.
Vuoden päästä huomaat että sinun harrastuksesi on muuttunut hänen harrastuksekseen, eikä sinua nappaa enää yhtään koko touhu.
Siippasi on onnistunut.

Meillä näin on käymässä moottoripyöräilyn kanssa... 
Minun jutusta on tullut hänen juttunsa. :sad:
Tästä syystä en ota puolisoa enää koskaan ampumaradalle vaikka se olisi tosi usein lähdössä mukaan.
RC-touhuista koitan puhua sille mahdollisimman vähän että puolison kiinnostus niitä kohtaan jäisi vain satunnaiseksi ötökkä-Losilla leikkimiseksi.


Toisaalta, voi olla että olet löytänyt hyvän puolison josta kannattaa todella pitää kiinni.  :wink:
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa ekiz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #24 : 15.03.09 - klo: 19.21 »
kyllä menee huonosti jos emäntä sanelee mitä saa tehdä ja mitä ei. ei nyt luulis haittaavan jos miehellä on mukava harrastus missä viihtyy ja mitä tykkää tehdä. joskus valitettelin muijalle kun ei ole mitään tekemistä, tokas vaan että keksi itelles joku harrastus ja niin rc autojen pariin eksyin. mamma tyytyväinen kun ei tarvii kuunnella valitusta :D ja kertaakaan ei ole valittanut jos uuden auton olen ostanut mun rahat ne niihin menee :) sitten vois kuulua kotkotusta jos pyytäisin rahaa että sais uuden koneen polttikseen  :lol:
[hpi baja 5t 2.4ghz] [kyosho ultima db] [team associated tc5] [corally]

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #25 : 15.03.09 - klo: 19.28 »
En tarkoittanut sitä että emäntä sanelis mitä saa ja mitä ei saa tehdä.

Tarkoitin että jos emäntä alkaa tuppautumaan liika siihen miehen omaan juttuun mukaan, se ei enää ole miehelle se oma juttu vaan siitä on tullut yhteinen "meidänjuttu".

Silloin käy niin että iso osa viehätyksestä katoaa.

Miten reagoisitte siihen että siippa alkaa tulla mukaan esim kaikkiin poikien sauna- ja kaljailtoihin?



Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa ekiz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #26 : 15.03.09 - klo: 19.29 »
joo ymmärsin kyllä tekstin mutta tarkotin näin yleisesti tätä topikkia  :smiley:
[hpi baja 5t 2.4ghz] [kyosho ultima db] [team associated tc5] [corally]

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #27 : 15.03.09 - klo: 21.07 »
Toi pakettien haku tullipostista kentältä teki jonkun epäluulon ensin, mutta nykyään vain joskus kuulee:"Iso toi visalasku, luulekkos selviäväs?";
mutta se et pennutkin harrastaa tekee jotain väsymishetkiä joskus..
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #28 : 15.03.09 - klo: 22.00 »
Meidän mamma hajotti täydellisesti minun MINI-Z auton tänään ja siihen loppui tämä kausi, joten ei olis pitännyt antaa ohjainta sille. Noparista kärähti fetit kuin auto ei liikkunut mihinkään koska kori oli pois paikalta ja se jumitti voimansiirtoa ja hän ei uskonut että älä paina kaasua ja hän painoi kokoajan ja no se haisi se sitten.
Kiitos.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #29 : 16.03.09 - klo: 11.50 »
Oma siippa olisi tyytyväinen jos mä onnistuisin jotenkin ajamaan kaikki kolme autoa atomeiksi ja lopettaisin koko harrastuksen =). Hänelle en viitsi edes ohjainta antaa koska silloin siinä juurikin kävisi näin. Leluiksihan hän näitä kutsuu ja taitaa olla turha sitä päätä yrittää kääntää .
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx