Kirjoittaja Aihe: Polttisautoa asfaltille ja soralle.  (Luettu 8137 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hulis

  • Tulokas
    • Profiili
Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« : 27.05.07 - klo: 22.33 »
Elikkäs. On päässyt vähän rc-kipinä iskemään ja nyt olisi tarkoitus ensimmäinen rc-auto hommata. Tarkoitus olisi saada mahdollisimman valmis paketti ja sellainen vehje, jolla pystyy ajamaan pääasiallisesti asfaltilla. Myös hiekka/sora olisi mukava paikka käydä välillä rallaamassa, joten auton kykenevyys sellaiseen ei olisi pahitteeksi. Olen itse ajatellut jotakin WRC tyylistä autoa, mutta en tiedä minkälaista.

Kertokaa te kokeneemmat rc-autoilijat, että minkä merkkinen auto olisi minulle sopiva. Hinnan on tietysti oltava halpa, koska kokemusta on vähän, ja en ensimmäisenä halua ajaa betoniseinään 500 euron autoa. Minkä merkkiset autot kestävät parhaiten ja mihin saa halvalla varaosia? Minulla on tuttavapiirissä ystävä, joka on pienestä asti värkkäillyt rc-autoja, joten säätäminen ym. ei tule olemaan mikään ongelma.

Vielä loppuun. Missä on hyviä rc-liikkeitä pääkaupunkiseudulla? Olen varmaankin kesäkuun aikana menossa käymään siellä suunnalla ja ajattelin, että olisihan se mukava esim. nähdä auto, jonka on ostamassa. Säästäisi samalla myös postikuluja, jos hakee auton itse samalla reissulla.

Mika R

  • Vieras
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #1 : 27.05.07 - klo: 22.39 »
Rallihulluna kansana kaikki haluaa aloittaa polttisharrastuksen ralliautolla  :wink:
RC pollttisautot ovat kuitenkin hieman toista...
Osta krossari ja tee siitä WRC auto jos huvittaa. Mutta skaalamalleina ne on aika huonoja, laatikkomaisia johtuen leveydestä. Kyosholta sai aikoinan LandMaxia joka oli lähempänä skaalan mukaista autoa, mutta ei enää..
Tyypillisesti vaihteella varustetut ralliautot sopivat vain asfaltille. Jos haluat myös hiekalle niin siksi pitää olla krossari. Asfaltille (onroad) voit sitten laittaa halutessasi tuplanopeusvaihteen. Hiekalla (offroad) riittää yksikin vaihde.
Tule lavangon radalle PK-seudulla katsomaan mitä ovat oikeat RC polttisautot offroad puolella. Tai esim. Jyrkkälään jos Turussa liikut.. Asfalttiratoja löytyy myös, esim. Tattarisuo PK-seudulla, mutta siellä ei ajeta ralliautoilla vaan DTM -tyyppisillä bensa-autoilla ja Lola -tyyppisillä nitropolttiksilla.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #2 : 27.05.07 - klo: 23.05 »
En ole varma onko minulta vain jäänyt huomaamatta jotain, mutta tuntuu, kuin nykyään uudet käyttäjät osaisivat alusta alkaen kirjoittaa asiallisesti ja pohjustaa kysymyksensä hyvin. Tämä on hieno juttu  :cool:

Sitten asiaan. Kuten Mika tuossa tokaisi, niin ajettavuudeltaan parhaan ratkaisun saat ostamalla krossarin ja tekemällä siitä rallygame -auton. Tämä on paras ratkaisu jos nimenomaan pitää voida ajaa myös hiekka-alustalla jossain välissä. Jos pelkkä asfaltti riittää, niin touringauto on sitten siihen hommaan omiaan.

Mutta mutta.. tuo hinta menee sitten yli 500 euron, kun ostat krossarin, siihen rallygamekorin ja koritolpat. Käytettynä voit tietenkin bongata halvemmalla, huuto.netistäkin löytyy tällä hetkellä kyoshon Inferno Gt(on jo valmis rallygameauto, ja löytyy subarun wrc korilla), joka irtoaa reilulla 300 eurolla (tällä hetkellä, hinta tietenkin voi kasvaa vielä). Halpaa tuskin kannattaa ostaa, se kun lähes poikkeuksetta tarkoittaa samalla huonoa. Kunnon autolla kun aloittaa, niin ei ainakaan jää huono maku harrastuksesta kaluston takia. Mutta jos määrität meille sen halvan hinnan, niin katsotaan, mitä sillä saa. Pitääkö auton olla uusi, vai kelpuutatko käytetynkin, jos sopivaan hintaan löytyy?

Halvimpia polttisralliautoja taitaa tällä hetkellä olla Kyoshon PureTenAlphat, mutta niiden kestävyydestä on ollut useaan otteeseen erimielisyyksiä. Varaosahinnat ovat sitten sitä luokkaa, että pian menee paremman auton hinta, jos sattuu saamaan vähän heikomman yksilön, tai muuten kolaroi. Eli edelleen suosittelen vain ostamaan saman tien kunnollisen auton, vaihtoehtojakin alkaa jo löytymään: Hobao, Hongnor, Xray, Team losi, cen racing jne..

Noissa rallygameautoissa tosiaan on tuo ulkonäkö hieman huono, alunperin kun niitä ei ole näköismalleiksi tarkotettu, pieni hauska lisä vain. Landmaxeja voit vielä bongata huuto.netistä aika ajoin, ebaysta sitten enemmänkin. Tässäpä kuva omasta rallygameautosta, niin näet mitä tarkoitamme



Kauppoja on pk seudulle ihan mukavasti

Hobbylinna Espoo ja Vantaa

Rc-Sabe Espoo

Hobbypeople (vähemmän autotavaraa) Espoo

Hobbypoint Helsinki

Prohobby Helsinki

Tietonikkari Helsinki
« Viimeksi muokattu: 27.05.07 - klo: 23.14 kirjoittanut Futaba »
| Academy | Axial |

Poissa Hulis

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #3 : 27.05.07 - klo: 23.13 »
Asfalttiautoa pääasiassa olen nyt hankkimassa. Tuo hiekka/sora olisi vain kiva lisä, mutta ei jää harmittamaan hirveästi, jos se jää puuttumaan. 400 euroa olen pistänyt aikalailla maksimibudjetiksi sille, että saan auton käyntiin ja ajoon. Toki kalliimmankin auton voisi ostaa, mutta parasta jättää hieman rahaa niihin varaosiin. Ikävää jos hyvä auto makaa hyllyllä, kun ei ole varaa ostaa uutta palikkaa hajonneen tilalle.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #4 : 27.05.07 - klo: 23.26 »
No, yksi mikä uutena mene tuohon budjettiin, on Thunder Tigerin SSR 4wd ralliauto RTR versio. Siinä on vakiona 2-vaihteinen laatikko. http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=16223&grpid=401 kokemuksia tuosta autosta voi lukea tästä http://rc10.fi/index.php?topic=21599.0

Ulkonäkö on vakiokorilla melko rujo, mutta uuden korin saa alle 30 eurolla, jos tuo vakiokoppa häiritsee liikaa. Tässä toinen, huomattavasti halvempi vehje. http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=22113&grpid=401 ainakin paremman näköinen, mutta jousitusratkaisu ja muu tekniikka on tässä juuri sitä, mitä hinta antaa odottaa: ei erillisjousitusta, takavetoinen, eikä diffiä takana.



Jos kiinnostaa, niin käy netissä katsomassa Kyoshon PureTenAlpha 3 autoa. Kyllä se minulla ainakin kesti ihan hyvin (sähköversio tosin), laatukin ihan kohdillaan, neliveto, diffit löytyy, erillisjousitus, öljyiskarit jne.. varaosien hinta kuitenkin korkea, kun kyoshosta puhutaan. Uuden hinta 280e

Edit: Kyosho julkaisi juuri uuden mallin, Kyosho Fazer series. Ilmeisesti tulee korvaamaan puretenalphat. Siihen kannattaa myös tutustua, paljon ei ole kokemuksia kuitenkaan. Uusi auto maksaisi saksasta tilattuna 200e + rahtikulut, tullimaksuja ei tule, kun euroopasta tilaa, veroista en tiedä.

« Viimeksi muokattu: 27.05.07 - klo: 23.32 kirjoittanut Futaba »
| Academy | Axial |

Poissa Ryyneri

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #5 : 28.05.07 - klo: 00.28 »
No onhan Thunder tigerilla aika paljon erilaisia ralli polttis autoja en kyllä tiiä miten laadukkaita ne ovat mutta kumminkin on.  :tongue:. Ja kyosholta sai ainakin kuukausi sitten vielä noita land maxeja rakennus sarjoina.

Mika R

  • Vieras
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #6 : 28.05.07 - klo: 09.39 »
Jos asfaltti on pääasiallinen käyttötarkoitus (ja unohdetaan sora/hiekka kokonaan) niin sitten esim. HPIn tai Kyoshon (FW-05T) 1/10 nitropolttikset voisivat olla hyvä vaihtoehto. Niissä on vaihteet ja .12 lohkon moottori (tilavuus siis .12 - .18 ci), kulkevat enemmän kuin riittävästi. Korivaihtoehtoja löytyy pilvin pimein, samoin moottori, rengas ja vannevaihtoehtoja. Eli tuning onnistuu enemmän kuin hyvin. Tsekkaa www.hpiracing.com (jälleenmyyjä kotimaassa Hobbylinna)

Poissa Hulis

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #7 : 03.06.07 - klo: 13.18 »
Kiitos vastauksista! Ostosuunnitelmani alkavat tällä hetkellä kallistua CEN-Racing CT5-S Subaru RTR :n puoleen. Auton saa kulkemaan tien päälle 400 eurolla, joten hintakin on kohdallaan.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #8 : 03.06.07 - klo: 18.42 »
noihin jr-hobbyn huippu nopeus ilmoituksiin ei kannata luottaa.
varmaankin ihan hyvä vaihtoehto mutta ei kannata odottaa että kulkee noin kovaa. :afro:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Ryyneri

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #9 : 03.06.07 - klo: 19.38 »
Taitaa kyllä kulkee vasta alottelialle vähän liian lujaa. Kannattais tommone Hpi nitro RTR rs4 3 ostaa hobbylinnasta. Ja hinta menis johokki sinne 400 paikkeille. Ja eikös tossa cen:ssä oo hihna veto, no tossa hpi autossa ois kardaani veto eli taitaa olla kestävempi vedon suhteelta.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #10 : 03.06.07 - klo: 19.54 »
jos puhtaalla alustalla ajetaan niin hihna on jopa kestävämpi kuin kardaani. Usein vaan parkkipaikat ei ole puhtaita joten kardaaniin itse kallistuisin. HPI voisi olla oma valintani.
http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=HPI10007

Poissa Nasty

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #11 : 04.06.07 - klo: 00.53 »
Taitaa kyllä kulkee vasta alottelialle vähän liian lujaa. Kannattais tommone Hpi nitro RTR rs4 3 ostaa hobbylinnasta. Ja hinta menis johokki sinne 400 paikkeille. Ja eikös tossa cen:ssä oo hihna veto, no tossa hpi autossa ois kardaani veto eli taitaa olla kestävempi vedon suhteelta.

kannattaapa miettiä mitä tääläkin taas laukoo. Loppojen lopuksi se kulku on ihan omasta kaasusormesta kiinni joten eiköhän tuollakin voi aloittelia ajella , itse sanoisin että jos haluat oikean näköistä ralliautoa etsi jostain landmax 2 tai sitten thundertigerin 1/8 subarua menee hiekalla jees ja todella hauskoja asfaltilla ja mikä tärkeintä ulkomuoto hyvin lähelle oikeaa autoa.Ps muija aloitti cen racing rally factor  minillä ajamisen ja sitä ennen koskaan ajanut millään rc vehkeellä.Pps jos saat jonkun kokeneemman harrastajan auttamaan alkuun polttiksen kanssa niin helpottaa kummasti ensimäisiä ajoja ja säätöhommia.PPPS mietippä tarkaan jos tuohon ceniin päädyt siinähän ilmoitetaan 8mm maavaraksi mikä minun mielestä on parkkipaikka ajoon turhan vähän. ja tuolla maavarallaa taatusti ei sitten mennäkään yhtään asfaltilta pois ajelemaan.
« Viimeksi muokattu: 04.06.07 - klo: 00.59 kirjoittanut Nasty »
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #12 : 04.06.07 - klo: 07.46 »
Itse hommasin cen pajeron jolla nyt paripäivää rällännyt, menee mainiosti soralla ja asfaltilla. Vauhti piisaa isokin alue tuntuu pieneltä. Pituutta autolla tuollaiset 48cm korin kanssa joten kokoakin piisaa.
Tiger II

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #13 : 04.06.07 - klo: 10.56 »
eikös cen:illä ole myös se yksi halpa ralliauto mistä saa koria ja renkaita vaihtamalla trugyn tai monsun???
mallia en nyt muista.täytyy katsoo jos löydän.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #14 : 04.06.07 - klo: 11.50 »
eikös cen:illä ole myös se yksi halpa ralliauto mistä saa koria ja renkaita vaihtamalla trugyn tai monsun???
mallia en nyt muista.täytyy katsoo jos löydän.

Tuota pajeron alustaa on käytetty monessa mallissa, eli voi muunnella mielensä mukaan...
« Viimeksi muokattu: 04.06.07 - klo: 13.52 kirjoittanut jperala »
Tiger II

Poissa Hulis

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #15 : 05.06.07 - klo: 17.13 »
Joono siis en minä noiden huippunopeusilmoitusten perusteella autoa ole ostamassakaan. Eli toi 120km/h, jonka lupaa tuolle autolle ei ole mikään ostopäätökseen johtava numerosarja. Auto kuullostaa noin muuten vain hintaisekseen mainiolta kulkupeliltä. Ei tässä mitään nopeusajoa ole tarkoitus alkaa ajamaankaan. Kaverilla on hihnavetoinen auto, ja hyvin on kestänyt ihan hiekkakentilläkin ajella. Tuskin tekee kohtalaisen puhdas betoniparkkipaikka hallaa kumminkaan.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #16 : 05.06.07 - klo: 18.00 »
riippuen auton rakenteesta. HPI Sprint EP söi takahihnoja lähes kuin pikkulintu (vuorokaudessa 2 kertaa oman painonsa). Xray T1 FK04 ei syönyt ainuttakaan, ei edes näkynyt kulumaa. Molemmilla ajettiin likaisella asvaltilla samaisessa paikassa.

Poissa zimi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #17 : 25.07.07 - klo: 14.26 »
Täällä olis yks lisää joka aloittelee polttisharrastusta kun nuo 1:1 autojen räpeltely ei kiinnosta enää yhtään, johtuen vissii liiallisesta rakentelusta  :grin:
Nyt tarviisin opastusta kun asfaltilla ja hiekka pihoilla olis tarkoitus aloittaa. Tässä olen tätä foorumia kolunnut ja useampi vaihto on löytynyt. Eli SSR Subaru 4WD 2-spd /PRO15 SuperC tai sitten schumacher nitro fusion 2 subaru tai CEN-Racing CT5-S subaru RTR Myös tuo CEN-racing pajero johon voi sovittaa ton subarun korin olis yks vaihtoehtona. Eli crossi peliä en vielä hamua, kunhan oppii ton ensimmäisen käsittely taidon ni katotaa sit laajennusta. Jos jollain tulee lisää samantyyppisiä mieleen ni kertokaas ihmeessä. Mitenköhän tuo hihnavetoinen neliveto malli kestää hiekalla ajelun  :huh:

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #18 : 29.07.07 - klo: 16.02 »
Pystyykö muuten puretenillä ajelemaan tasaisella hiekalla? Uskaltaisikohan :D
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #19 : 29.07.07 - klo: 16.12 »
Kokeile. Luultavasti sutii ja heittää hiekan renkaiden alta.
- Tapsa

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #20 : 29.07.07 - klo: 16.34 »
pystyyhän sillä mut se on niin täys hiekkaa sisältä et saat vaihtaa ilmanputsaria tankin välein.
koria kun nostat ylöspäin niin ei koko ajan etspoilerikaan laahaa maata.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #21 : 29.07.07 - klo: 18.04 »
Ja ruoholla sama juttu? Alla siis rallirenkaat...
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa hpi83

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #22 : 29.07.07 - klo: 18.22 »
ja toi cenin 3.0 pajero/subaru on minun mielestä aika kehno auto hintaisekseen kaveri osti sen ja on nyt ajanut sillä 1gallonan ja aina vaan on lämpöjen kanssa ongelmaa ja siihen on laitettu kolmas kansi prikka ja hehkutulppaa vaihdeltu ja nitro määrä on 10% ja ei toimi en suosittele kenellekkään ensi autoksi ennemmi joku kyosho tai hobao hinta on suurinta piirtei sama mutta laatu ja toimivuus jotain aivan muuta mulla on hobao st ei nytr aivan saman luokan autoja mutta takana kolme gallonaa ja aina vaan toimii kun kello ja hinta oli 460e se ei ole paljon 1/8 kunnon polttiksesta tämä on siis minun mielipiteeni.

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #23 : 29.07.07 - klo: 18.42 »
ja toi cenin 3.0 pajero/subaru on minun mielestä aika kehno auto hintaisekseen kaveri osti sen ja on nyt ajanut sillä 1gallonan ja aina vaan on lämpöjen kanssa ongelmaa ja siihen on laitettu kolmas kansi prikka ja hehkutulppaa vaihdeltu ja nitro määrä on 10% ja ei toimi en suosittele kenellekkään ensi autoksi ennemmi joku kyosho tai hobao hinta on suurinta piirtei sama mutta laatu ja toimivuus jotain aivan muuta mulla on hobao st ei nytr aivan saman luokan autoja mutta takana kolme gallonaa ja aina vaan toimii kun kello ja hinta oli 460e se ei ole paljon 1/8 kunnon polttiksesta tämä on siis minun mielipiteeni.
Kössö imee! Sikahintaset varaosat! Tosta Cenistä olen kyllä tähän mennessä kuullut yleensä vain posaa...
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa Kamelot

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #24 : 29.07.07 - klo: 18.48 »
ja toi cenin 3.0 pajero/subaru on minun mielestä aika kehno auto hintaisekseen kaveri osti sen ja on nyt ajanut sillä 1gallonan ja aina vaan on lämpöjen kanssa ongelmaa ja siihen on laitettu kolmas kansi prikka ja hehkutulppaa vaihdeltu ja nitro määrä on 10% ja ei toimi en suosittele kenellekkään ensi autoksi ennemmi joku kyosho tai hobao hinta on suurinta piirtei sama mutta laatu ja toimivuus jotain aivan muuta mulla on hobao st ei nytr aivan saman luokan autoja mutta takana kolme gallonaa ja aina vaan toimii kun kello ja hinta oli 460e se ei ole paljon 1/8 kunnon polttiksesta tämä on siis minun mielipiteeni.


Kyllä se on niin että CEN jyrää Kyoshot mennen tullen. Ainakin hinta/laatu suhteessa! Kaverilla oli Kyoshon sähkö inferno, jonka hän myi, koska tuli liian kalliiksi ostaa jatkuvasti varaosia siihen. Itselläni taas on jo toinen CEN monsteri eikä ole ollut mitään vikaa. Ensimmäinen oli MiniMadness, jonka ainut vika oli se, että tukivarsi pääsi välillä irti mutta asian sai korjattua. Nyt sitten ostin Magnum NX:än. Auto tykittää minkä kerkeää eikä ole moksiskaan vaikka pieniä tällejä välillä tuleekin (muutama isokin tullut jo). Eli oma mielipiteeni on se että osta se CEN mieluummin kun Kyosho.

Poissa Juuso_St

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #25 : 18.08.08 - klo: 21.30 »
En ossaa ite päättää kumman ostan Cen racing nx 3.0 Subaru vai Kyosho fazerin :huh:




Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« Vastaus #26 : 18.08.08 - klo: 21.51 »
Noi mallit varmaan ehtii poistua myynnistä ennen kuin olet lopettanut saman asian kysymisen...
Kenenköhän tähän pitäisi vastata et ei tarvis joka päivä lukee samaa kysymystä?  ..muutama ihminen kun on jo vastannut ja kertonut mielipiteensä. Vielä kertaalleen vastaus, jos on pakko noista jompi kumpi ostaa niin osta ceni.  :huh:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot