Kirjoittaja Aihe: gs r25mt racing engine.  (Luettu 944 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa gorre

  • Tulokas
    • Profiili
gs r25mt racing engine.
« : 21.07.04 - klo: 01.15 »
Terve,

Ostin tuollaisen koneen jonkinaikaa sitten, bonuksena en saanut mitään tietoja koneesta, ts. minulla ei ole mitään tietoa moottorin käyntilämpötilasta jne. Lähetin mailia jopa gs:lle, mutta ei mitään vastausta, juttelin liikkeessä jossa ostin sen niin vastaus oli että: "gs ei ehkä halua julkaista moottorin tietoja, koska siitä syntyisi numeronvertaustilanne ja" ... luoja tietää.

Mutta onko olemassa ketään onnellista joka oikeasti tietäisi kyseisestä koneesta jotain, huhuja ja veikkauksia on kuultu jo paljon, ne eivät auta. Kiitos.

-- Gorre.

Mika R

  • Vieras
gs r25mt racing engine.
« Vastaus #1 : 21.07.04 - klo: 07.54 »
Tämä pätee useimpiin valmistajiin, ei esim RBkään ilmoita teholukuja. Sitä paitsi sellaista dynoa ei ole olemassa jolla mitattaisiin kaikki moottorit tasavertaisesti. Vain suuntaa antavia mittauksia.

Itse olen ajanut GS b01 mottia tuossa 120 - 140 astetta ja minusta tuntuu hyvin toimivan tuolla 140:ssä. Nyt tietysti sanotte että aivan liian kuuma mutta toisaalta eikö Sirio ja Novarossitkin tykkää tuosta 150+ lämpötilasta.

Lainaus käyttäjältä: "jenkeissä joku"
the b01 is also an SH engine.


Esim. http://offroad-cult.org/Tracktest/SH%202004%20XB/XB2004.htm

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
gs r25mt racing engine.
« Vastaus #2 : 21.07.04 - klo: 19.55 »
Siriolla itse olen pyrkinyt pitämään lämpötilat tuossa 140-150 asteen tuntumassa ja siellä käynti on kohdillaan. Jos lämpöjä tässä koneessa (Kanai Edition) yrittää pitää 120-130 välillä, niin huiput puuttuvat ja kone herää henkiin vasta kun puolet tankista on jo ajettu.