Auto: V-Dezign Carpet Ripper V
Missä ajat: Mattoradoilla ympäri Varsinais-Suomea
Kuinka usein: Talvisin kerran viikossa.
Kuinka pitkään ajat yhdellä lataus/tankkauskerralla?: 8 min "kisaeriä"
Onko autossasi ajon jälkeen paljon huollettavaa? : Ruuvien kireys ja renkaiden tarksitus ajojen jälkeen. Toki luonnollisesti kaikki autot putsataan joka ajon jälkeen.
Oma kommentti autosta: Perushelppo mattari, jonka saa myös kulkemaan.
Auto: Team Associated TC6.1
Missä ajat: Talvisin mattoradoilla, kesäisin asvalttiradoilla, missä sitten satunkin olemaan.
Kuinka usein: Silloin kun en satu ajamaan krossia tai mattaria (n. 50-50 talvisin mattarin kanssa ja kesäisin krossarin kanssa)
Kuinka pitkään ajat yhdellä lataus/tankkauskerralla? 5 min kisaeriä, joskus pari minuuttia pidempään.
Onko autossasi ajon jälkeen paljon huollettavaa? Pysynyt hienosti kasassa.
Oma kommentti autosta: Kestävä, vakaa ja helppo ajaa. Vaikkei olla mitään suuria setup-vinkkejä autoon saatu, niin ollaan löydetty mielestäni todella hyvä vauhti tälle autolle.
Auto: Team Associated RC8.2
Missä ajat: Ulvilan FK-kerhon rc-rata
Kuinka usein: Kesäisin, kun sattuu kerkeemään.
Kuinka pitkään ajat yhdellä lataus/tankkauskerralla? ~5 min tankilla, 45min "finaali" ois tarkoitus reppäistä jossain kohtaa.
Onko autossasi ajon jälkeen paljon huollettavaa? Putsaamista eniten. Muutoin on pysynyt hyvin kasassa.
Oma kommentti autosta: Täysverinen nitrokilpuri, ensimmäinen polttiasuto omasssa tallissa. Toimii pakettisetupilla jo hienosti, ei kaipaa päivitysosia. älitys lyhyehkö Suomen rataolosuhteisiin, mutta on tällä autolla pääsuoran päähän silti tultu parasta kyytiä aika ajoin Ulvilassa.
Jyrki Lehto
ATAK/UA