Ohjauksen lisäys "ohjeet" Tamiyaan, kääntyy huonosti japanian kieleltä ameriikaksi näin.
Ohjeet jenkki mallien mukaiset, eli ohjausservo keulassa.
Ehkä menee soveltaa Scaniaan. En ole kokeillut tätä itse!! Ja kotimaisella referoiden.
- Käännä lehtijousen etukiinnikkeet ympäri. Kulmaan taitettu kiinnike laitetaan niin että lehtijouset tulevat rungon alle.
- Jousen takapään molemmat riipukkeet laitetaan, jousen sekä rungon ulkopuolelle. Tällöin rungon välissä oleville jutuille (vaihteisto tms) jää tilaa.
- U-pulttien kiinnitykseen akselipalkkiin tarvitaan hieman sovitusta. Akselipalkki ei ole yläpuolelta tasainen, joten tarvitaan hieman täytettä. Kuvassa on käytetty täytteenä samanlaista levyä kuin akselipalkin alapuolellakin on näkyvissä. Täytelevystä on leikattu hieman leveydestä pois.
- Etuakselipalkin käännyttyä ympäri, iskunvaimentajan kiinnitys etupuolella akselin, vaimentajan yläpään kiinnitys kohtaa täytyy siirtää eteenpäin.
- Ohjaustanko alkuperäinen suora sekä tarvittavasti taivutettu.
- Asenna etunavat.
Huomaa napojen katkaistut ohjausvarret. Ohjaustanko servolta raidetangon kanssa samaan varrenpäähän.
- Yleiskuvaa ohjauksen tangoista. Ohjausservon vipu näkyy akselipalkin yläpuolella.
- Kääntökulmaa löytyy.
Huomaa navoissa ohjausvarsien reipas muokkaus kääntökulmien lisäämiseksi. - Pitäisi riittää, vai kuinka? Ohjaustangon kiinnitys paikkaa servon vivussa siirtämällä saadaan maksimi kääntökulma.
Tutkikaa kuvat tarkkaan ajatuksen kanssa, ne auttavat paljon. Tuo googlen käännös ei juurikaan anna mitään järkevää, joten sen takia koetin tutkia kuvat tarkkaan ja kirjoittaa tämän vapaa muotoisen ohjeen. Jos huomaatte jotakin joka unohtui, niin lisään niitä tähän.