Olipa mahtavan fantastisia kuvia!
Näyttää nuo kallistuksen vakaajat toimivan, kun ei ole enää niin useasti toinen eturengas irti maasta. Pitää kehitellä joku pohjasuoja jostain metallista alakopan suojaksi. Koppa otti pohjasta aika hyvin kiven iskuja vastaa. Kopan tuunaamisessa oli melkoinen tekeminen, mutta oli kyllä sen väärti. Lentävä kökkä pysyy nyt aika hyvin auton ulkopuolella.
Uusi Dominaattori pelasi loistavasti kun sai säädöt kohdilleen, vaikka äänet olivatkin paljon pliisummat takaputkidominaattoriin verrattuna. Pitää vaihtaa ensi kerraksi vakiovälitykset, niin alkaa kiihtyvyyttäkin löytyä sen jälkeen vähän paremmin. Seuraavat ajot Hostilen Mini MX takanappuloilla. Isot nappulat tuntuivat takana aika luikkailta. Savöxin servosta vielä sen verran, että vanhaan kyrvähtäneeseen Futaban servoon verrattuna oli jarruilla eroa kuin yöllä ja päivällä. Nyt jarrut todella toimivat, jonka johdosta mutkaan oli helppo tulla jarrun kanssa sivuluisussa ja jatkaa siitä kaasulla. Onhan tuo vääntövoimakin Futabaan verrattuna hieman eri luokkaa 20kg > 7kg.
Jäi siihen radalle vielä lapiohommaa seuraavaksikin kerraksi...