Kirjoittaja Aihe: Pääkaupunkiseudun Offroad harrastajat  (Luettu 261172 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Duster 70

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1080 : 24.09.13 - klo: 08.53 »
No viikonloppuhan meni vallan loistavasti. Toisesta autosta hajos sitte nopeudensäädin eli nyt seisoo sitte 2 autoo. Tosin HPI:n kanssa päästiin vihdoin ja viimein yhteisymmärrykseen ja lupasivat tilata uuden koneen mulle. Tämä nyt ei tänne sivustolle kuulu mutta eilen kun olin mättämässä rumpuja sain p*skaksi vielä yhden crash symbaalinkin. Eli jos jollain on vaan jotain mikä pitää saada epäkuntoon niin antakaa vaan mun hyppysiin niin siinä ei kauan nokka tuhise, pystyy järjestää.
Maverick Blackout MT, King Motor X2, Rovan 5SC Short Course Truck, Axial Poison Spyder.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1081 : 24.09.13 - klo: 09.15 »
No viikonloppuhan meni vallan loistavasti. Toisesta autosta hajos sitte nopeudensäädin eli nyt seisoo sitte 2 autoo. Tosin HPI:n kanssa päästiin vihdoin ja viimein yhteisymmärrykseen ja lupasivat tilata uuden koneen mulle. Tämä nyt ei tänne sivustolle kuulu mutta eilen kun olin mättämässä rumpuja sain p*skaksi vielä yhden crash symbaalinkin. Eli jos jollain on vaan jotain mikä pitää saada epäkuntoon niin antakaa vaan mun hyppysiin niin siinä ei kauan nokka tuhise, pystyy järjestää.
Ei tää topicci nyt aina tarvii olla niin minne mennään harrastaa vaan pk-seudun harrastajien laari puhua ehkä välillä muustakin  :wink: Mutta joo.. mulla olis pari autoa.. toinen niistä ainakin omissa käsissä ollut melko bullet proof.. niin haluutko ?  :grin: Tai sitten.. ei..  :wink:

Sua ei siis ilmeisesti ole näkymässä nyt vloppunakaan ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Duster 70

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1082 : 24.09.13 - klo: 09.57 »
Melkosta haipakkaa kyllä pitää tässä viikolla mutta jos kerkeen/saan käsiini uuden nopeudensäätimen ajoissa niin sitte ehkä. Mitään ei kyllä pysty nyt varmasti sanomaan mutta ehkä sitte viimeistään joskus jouluna kun saan moottorin Maverickiin kun petikossakin on 3 metriä lunta. Hemmetti että ottaa päähän ja kun on näin iso pää niin osaa ottaa oikee sillee isosti.
Maverick Blackout MT, King Motor X2, Rovan 5SC Short Course Truck, Axial Poison Spyder.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1083 : 24.09.13 - klo: 13.21 »
Melkosta haipakkaa kyllä pitää tässä viikolla mutta jos kerkeen/saan käsiini uuden nopeudensäätimen ajoissa niin sitte ehkä. Mitään ei kyllä pysty nyt varmasti sanomaan mutta ehkä sitte viimeistään joskus jouluna kun saan moottorin Maverickiin kun petikossakin on 3 metriä lunta. Hemmetti että ottaa päähän ja kun on näin iso pää niin osaa ottaa oikee sillee isosti.
Ok... no katotaan sitten kesällä 2014 uudella onnella  :wink:

Joutuu ehkä tosin käymään ajamassa vielä kun kelejä on.. Itse siirryn Tikkurilaan talveksi jos aika antaa tänä vuonna paremmin periksi  :smiley: Joo.. ei kauheesti siellä tule bashailtua mutta jos tolla SC:llä ees pääsis vähän talvella suhaamaan uuden moottorin kanssa  :smiley: Saa nähä millasta siellä on ajella.. tuntuu porukka olevan aika kisakireitä  :tongue:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Duster 70

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1084 : 24.09.13 - klo: 15.15 »
Sain juuri kuulla että uusi motti lähetetään tänään RC Geekseille ja ne laittaa sen sitte tulemaan mulle. Eli veikkaan villisti että viimeistää ensiviikolla Blackout pörisee petikossa taikka sitte Åbyssä. =D =D =D tosin nyt tuntuu että meinaa flunssaa painaa päälle että katotaa nyt vielä miten tässä käy. Hitto kun rupee jo itteekin naurattaa tää touhu =D
Maverick Blackout MT, King Motor X2, Rovan 5SC Short Course Truck, Axial Poison Spyder.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1085 : 24.09.13 - klo: 18.29 »
Sain juuri kuulla että uusi motti lähetetään tänään RC Geekseille ja ne laittaa sen sitte tulemaan mulle. Eli veikkaan villisti että viimeistää ensiviikolla Blackout pörisee petikossa taikka sitte Åbyssä. =D =D =D tosin nyt tuntuu että meinaa flunssaa painaa päälle että katotaa nyt vielä miten tässä käy. Hitto kun rupee jo itteekin naurattaa tää touhu =D
Niin vissiin on  :wink: Kuullut pari kertaa tuon ja ne kerrat mitkä olet veikannut oikein moottori on ollut edelleen rikki  :grin: Sori veitsen vääntäminen haavassa mutta sun tekstit on välillä olleet aika hauskoja  :smiley:

Ei siinä.. kerro kun oot menossa Petikkoon tai Åbyyn niin messissä olen kyllä  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Duster 70

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1086 : 25.09.13 - klo: 08.45 »
Joo mä pistän koodia. Kyllä tää homma tästä vielä lähtee luistamaan =)
Maverick Blackout MT, King Motor X2, Rovan 5SC Short Course Truck, Axial Poison Spyder.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1087 : 25.09.13 - klo: 08.47 »
Joo mä pistän koodia. Kyllä tää homma tästä vielä lähtee luistamaan =)
Jep  :smiley: Josko sitä ennen lumia pääsis sunkin kanssa kerran ajelee  :laugh:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1088 : 25.09.13 - klo: 09.53 »
Sain juuri kuulla että uusi motti lähetetään tänään RC Geekseille ja ne laittaa sen sitte tulemaan mulle. Eli veikkaan villisti että viimeistää ensiviikolla Blackout pörisee petikossa taikka sitte Åbyssä. =D =D =D tosin nyt tuntuu että meinaa flunssaa painaa päälle että katotaa nyt vielä miten tässä käy. Hitto kun rupee jo itteekin naurattaa tää touhu =D

Mullakin elämä on päättänyt että bensalaitteella ei enään ajeta, ensin oli pitkä työrypäs ja nyt alkoi vapaat niin eka päivästä kauhee funssa päälle :)
Tiger II

Poissa Duster 70

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1089 : 25.09.13 - klo: 12.25 »
No eiköhän tässä näistä esteistä selvitä ja koeta vielä sekin hetki kun päivän päätteeksi haistaan koko lössi ihan 2-T bensalle. Tosin syynähän tuolle hajulle voi olla että esim. bensakannu on kaatunnu autossa ja kun perille päästään niin itse RC auton tankkiin bensaa ei sitte riitäkkään tai tankki räjähtää suoraan päin pläsiä tai jotaa  :grin: Ei muuta kun leuka kohti rintaa ja nokka kohti uusia pettymyksiä  :grin:  :grin:  :grin:
Maverick Blackout MT, King Motor X2, Rovan 5SC Short Course Truck, Axial Poison Spyder.

Poissa jcres

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun bashauspaikat?
« Vastaus #1090 : 28.09.13 - klo: 11.13 »
Olen yrittänyt tässä selailla foorumia löytääkseni mainintaa että onko itä-Helsingissä missään hyvää monttua tai muuta paikka rällätä? Petikko ja Espoo ei ole ihan kulman takana... :)

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1091 : 28.09.13 - klo: 15.38 »
Kävin juuri käynnistelee autoo pihalla kun on seissyt niin pitkään, lähti käyntiin niin kuin ennen.. oma kunto vaan ei kestänyt edes sitä käynnistystä  :grin: on sellainen 2 viikon lentsu josta kärsitty vasta puolet....
Tiger II

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1092 : 28.09.13 - klo: 15.48 »
Kävin juuri käynnistelee autoo pihalla kun on seissyt niin pitkään, lähti käyntiin niin kuin ennen.. oma kunto vaan ei kestänyt edes sitä käynnistystä  :grin: on sellainen 2 viikon lentsu josta kärsitty vasta puolet....
Iteltä paukahti just moottorista laakeri eli auto menee melko varmasti telakalle ja sieltä sitten ens kesällä takas ajoon.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun bashauspaikat?
« Vastaus #1093 : 28.09.13 - klo: 20.50 »
Tänään tuli pyörähdettyä Nuuksiossa ja rcfoobar oli just lähössä kun me vasta saavuttiin  :smiley: Noh.. ens kerralla sitten hieman aikaisemmin tai myöhemmin niin päästään ajelee samaan aikaan..

Ihan ok mesta tuo oli ajella vaikka ihme karma kyseisellä mestalla on kun aina joku ihme juttu hajoaa.. Tällä kertaa kaverilta meni takavetari ja vaihdon jälkeen kerkes ajaa 2min niin sama vetari meni taas  :shocked: Omasta hajos hitto moottorin etulaakeri.. plaah..  :undecided: Noh.. eiköhän tuo kuntoon laiteta ja otetaan ens kerralla uusiksi.. Tosin en tiedä uskaltaako tuonne mennä  :grin:

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Duster 70

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1094 : 30.09.13 - klo: 13.50 »
Meikäläisen uusi moottori Blackouttiin laitettiin matkaan Briteistä viime perjantaina Eli pitäs olla tällä viikolla mulla. Onko ketään kurvailemassa tällä viikolla esim. Åbyyn kulmille? Siellä olis kivasti tonttia ajella konetta pikkusen sisään.
Itse aattelin mennä sinne kun kone on kiinni autossa.
Maverick Blackout MT, King Motor X2, Rovan 5SC Short Course Truck, Axial Poison Spyder.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1095 : 30.09.13 - klo: 13.53 »
Meikäläisen uusi moottori Blackouttiin laitettiin matkaan Briteistä viime perjantaina Eli pitäs olla tällä viikolla mulla. Onko ketään kurvailemassa tällä viikolla esim. Åbyyn kulmille? Siellä olis kivasti tonttia ajella konetta pikkusen sisään.
Itse aattelin mennä sinne kun kone on kiinni autossa.
PUFF... niin kuin lohikäärme.. Joo.. ei ihan putkeen mennyt lauantaina ajot.. eli moottorista kosahti etulaakeri.. Pitäisi tulla huomenna kotiin uusi joten jos testit menee hyvin niin ajamaan ja testaamaan toimivuutta voisin tulla mutta sen näkee huomenna illalla sitten  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Duster 70

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1096 : 30.09.13 - klo: 14.15 »
OK. Mäkin voin laittaa lähempänä vielä sitte viestiä kun moottori on virallisesti paikallaan ja käynnistynyt =D
Maverick Blackout MT, King Motor X2, Rovan 5SC Short Course Truck, Axial Poison Spyder.

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun bashauspaikat?
« Vastaus #1097 : 02.10.13 - klo: 01.16 »
Joo tuolla ollaan kekkiksen kanssa nykyään lähes joka viikonloppu. Yleensä lauantaiaamuisin, varalla sunnuntait.

Näillä näkymin taas ensi sunnuntaina. King Motor 1/5 bensalelu sekä niin monta muuta autoa kuin on kunnossa. Parhammillaan ehkä 5 lisää vielä eli varsinaiset suurajot saadaan jos ja kun kaikki pelittää.

Lisäksi poika osti just pienen helikopterin, ja jos se jaksaa nostella GoProta (not very likely mutta kokeillaan) niin sitten on ilmakuvaustakin luvassa :D
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun bashauspaikat?
« Vastaus #1098 : 02.10.13 - klo: 07.35 »
Joo tuolla ollaan kekkiksen kanssa nykyään lähes joka viikonloppu. Yleensä lauantaiaamuisin, varalla sunnuntait.

Näillä näkymin taas ensi sunnuntaina. King Motor 1/5 bensalelu sekä niin monta muuta autoa kuin on kunnossa. Parhammillaan ehkä 5 lisää vielä eli varsinaiset suurajot saadaan jos ja kun kaikki pelittää.

Lisäksi poika osti just pienen helikopterin, ja jos se jaksaa nostella GoProta (not very likely mutta kokeillaan) niin sitten on ilmakuvaustakin luvassa :D
No mutta tuo on hyvä tietää, koska on tässä tosiaan porukkaa jos kaikki kasaan saadaan  :smiley: Sain tuon mörkömoottorinkin taas kuntooon niin on 2 autoa millä rällätä sitten. Sunnuntai aamu saattais kyllä käydä meillekin. Muuten päivä sitten täynnä synttäreitä mutta moneltakos olette arviolta menossa ? Silloin 10 maissa  :smiley: ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Kekkis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun bashauspaikat?
« Vastaus #1099 : 02.10.13 - klo: 08.08 »
Joo tuolla ollaan kekkiksen kanssa nykyään lähes joka viikonloppu. Yleensä lauantaiaamuisin, varalla sunnuntait.

Näillä näkymin taas ensi sunnuntaina. King Motor 1/5 bensalelu sekä niin monta muuta autoa kuin on kunnossa. Parhammillaan ehkä 5 lisää vielä eli varsinaiset suurajot saadaan jos ja kun kaikki pelittää.

Lisäksi poika osti just pienen helikopterin, ja jos se jaksaa nostella GoProta (not very likely mutta kokeillaan) niin sitten on ilmakuvaustakin luvassa :D
No mutta tuo on hyvä tietää, koska on tässä tosiaan porukkaa jos kaikki kasaan saadaan  :smiley: Sain tuon mörkömoottorinkin taas kuntooon niin on 2 autoa millä rällätä sitten. Sunnuntai aamu saattais kyllä käydä meillekin. Muuten päivä sitten täynnä synttäreitä mutta moneltakos olette arviolta menossa ? Silloin 10 maissa  :smiley: ?

Varmaan siinä 10:30 +- siellä alkaa tapahtua.

Poissa RC Foobar

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun bashauspaikat?
« Vastaus #1100 : 02.10.13 - klo: 11.18 »
Juu niihin aikoihin. Itse olen joskus vähän aikaisemminkin - pojat yleensä kuitenkin heräilee sen verran ajoissa että voidaan joskus ihan yhdeksältäkin päästä liikkeelle. Meiltä ajaa noin puoli tuntia joten parhaimmillaan ollaan jo 0930.
HPI Super 5SC Flux / Kraken Class 1 / Baja | Savage Flux HP & XS x2 | Losi SCTE 1.0 x2 | King Motor KM-002 | Lunch Box

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1101 : 03.10.13 - klo: 12.55 »
Ollaan ajateltu mennä Nuuksioon porukalla sunnuntaina jo aamusta klo 10..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1102 : 03.10.13 - klo: 13.52 »
Ollaan ajateltu mennä Nuuksioon porukalla sunnuntaina jo aamusta klo 10..
Nappaa meitsi kyytiin junalta?
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1103 : 03.10.13 - klo: 14.20 »
Huomio huomio!

Syyssää on mitä parhain ja lavangon radat ovat vielä huippukunnossa. Käyttäkää viimeiset ajosäät hyväksenne ja menkää ajamaan. Kaiken lisäksi ajaminen (kaikki radat) on ilmaista koko syksyn.  :smiley:

ps.
-sähköradalle vain 1/10 buggyt ja corrit (pieni savirata)
-polttisradalle 1/8 autot (iso savirata)
-rallikrossradalle kaikki 1/8 ja sitä alle (keltainen ajajakoroke)
-femmaradalle loput (puinen pieni ajajakoroke, sähköradan takana)
« Viimeksi muokattu: 03.10.13 - klo: 14.26 kirjoittanut *remppa* »
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1104 : 03.10.13 - klo: 14.23 »
Ollaan ajateltu mennä Nuuksioon porukalla sunnuntaina jo aamusta klo 10..
Nappaa meitsi kyytiin junalta?
Jos suunnitelmat menee hyvin niin mikäs siinä.. en muuten hitto ole vieläkään lähettänyt sitä jousta sulle.. saisit sen sitten samalla. Meniks maksu läpi nyt ?

Otan siis tytöt mukaan mutta kyllä autoon mahtuu hyvin.. Jos nyt ollaan menossa niin ota kamerat messiin niin saadaan videota ja kuvaa hieman tuolta  :wink:
« Viimeksi muokattu: 03.10.13 - klo: 14.28 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1105 : 04.10.13 - klo: 09.14 »
Voisin ehkä myös itse lähteä sunnuntaina sinne nuuksioon katsomaan paikkoja. Oliko muuten lauantaina Petikkoon menijöitä?..
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1106 : 04.10.13 - klo: 09.20 »
Voisin ehkä myös itse lähteä sunnuntaina sinne nuuksioon katsomaan paikkoja. Oliko muuten lauantaina Petikkoon menijöitä?..
Näillä näkymin ajajia olis Nuuksiossa jo 7+lapset ja autoja reilusti yli 10 ja ehkä kopterikin ja videota  :wink:

Lauantaina en pääse Petikkoon valitettavasti. Ehkä ihan illalla mutta luultavasti liian myöhään kun tulee hiton kylmä  :undecided:

Himis: Petikko pitää kyllä ennen lumia käydä vielä koluumassa  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun bashauspaikat?
« Vastaus #1107 : 04.10.13 - klo: 09.22 »
Nyt on E-Maxx porukka melkein kasattu messiin Nuuksioon, eli autoja kyllä piisaa sunnuntaina jos vaan kelit sallii  :smiley: Kuvaajakin saatiin lähtee ja hyvä olis jos se sun kopteris rcfoobar sais nostettua sitä GoProta  :wink:

Yritän värkätä sinne lipalle hyndän, että sais vähän enemmän ilmaakin noihin volttehin siellä Nuuksiossa.. Muuten vähän liian tasaista  :evil:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Duster 70

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Pääkaupunkiseudun rc/ off-road -harrastajat!
« Vastaus #1108 : 04.10.13 - klo: 14.55 »
Pisteet tolle kuvaus idealle =) Oliskin kiva nähdä millanen paikka on kyseessä ja samalla fiilistellä videoilta  ajamista kun edelleen venailen sitä mun moottoria  :sad: En kyllä enää viitti edes sanoa mitään sinnepäin aikoja koska pääsisin mukaan ajelemaan kun tuntuu että aina kun sanon jotaa semmosta niin moottorin saapuminen Suomeen lykkääntyy ainakin viikolla. Joten totean vaan nyt että viikko sitten se lähetettiin kohti suomea ja on siis matkalla. Mukana olen ajelemassa heti kun moottori on kiinni autossa.
Maverick Blackout MT, King Motor X2, Rovan 5SC Short Course Truck, Axial Poison Spyder.

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Pääkaupunkiseudun bashauspaikat?
« Vastaus #1109 : 04.10.13 - klo: 14.56 »
Gopro ilmaan! Saakos sitä goprota esim mcly:n autoonsa kiinni sais pari onboard volttia?
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM