Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jukiko

Sivuja: 1 [2] 3
31
Ensimmäiset perinteiset patterikasi kisat Ulvilassa.Hä

32
Pitäisikö järjestää täysin epäviralliset sähkökasi kisat radalla niin FK kerhokin huomaaa että on toimintaa,ja tommosesta kisastahan vois jäädä muutama lati kotiinkin

Tää on nyt vaan ihan heitto.En edes tiedä voiko epävirallisia kisoja edes järjestää. Voihan se olla "kokoontumisajokin"

33
Täytyy ajaa kaksin käsin perskele.
Tsekkalin netistä tota Teknoa.Kotisivut löytyy,mutta eihän Suomesta ainakaan mitään patterikasia löydy.
Englannissa kummallakaan isolla ei ole merkkiä ollenkaan.  Miten varaosat,jos Euro rc pettää.

Meni nimittäin nii hienosti  korriksi että näytti jo hauskalta.


34
Joo kunhan käydään tampereella ensin :cool:

35
Haloo CALGAR.Tuliko sulle sen  CS UBERlaturin mukana englannin kielinen manuaali. Mä sain sakasaisen ,kun tilasin sen sieltä.Olis kiva lukaista se läpi englanniksi

36
Ja kottikärrystä laakeri p*skaks. Jumalauta ku toi rata syö noita laakereita :cry: :wink:.Tosin lakrukaan ei "ehkä" ollu ihan ABEC 7. pärkkeleeen pärkkele.

37
mä saan kottikärryt tulemaan peräkärryllä ,ja kangen ,jolla voi vähän pehmittää kohdettä :evil:

38
Meinaan ,että jos sitä savea on paljon niin radan profiilia voi viritellä siihen suuntaan että vesi valuu pois ajouralta jne.

39
Rataan liittyen googlasin eilen "myydään savea pori" ja aukesi porin kaupungin saitti missä oli tilitystä siitä että ne myy halvalla maata jota jää turhaksi viemäri kaivannoista. Usein on juuri kuulemma savea!!S iellä oli hinnat jotka riippu vähän siitä kuinka pitkälle ne joutuu sen ajamaan, mutta aika halvalta näytti.

Eikös tilata kunnon kuormaautollinen kunnon savea siihen portin pieleen ja ostetaan kottikärryt niin pääsee paikkailemaan ,ja päällystämään



40
 No niin nyt on korrissa Hoobywingit kiinni , Master sääti Vorzan alustan ja Revoon vihdoin saapu kaikki kardaanin pätkät ja diffin osat.
 Vielä pikku säätöä NEXXiin ja vot.

41
 tota noin köh. Mihin kanavaan kytkettään ohjausservo ja mihin nopari vastaanottimessa

42
No helkkari mä keitän E revon kokonaan. Mikä on keittoaika esim tommoselle siivelle

Asiasta toiseen .Radassa on aika paljon syviä tai vähemmän syviä aika teräväreunaisia reikiä. onko mahdllista saada läjä savea portin pieleen ja esim kottikärryt niin vois sateella fixailla reikiä..Ja lapio kans..

43
Taitaa kestävyys olla ominaisuus jota eniten arvostan

44
Mun mielestä yleissiivessä ei oo reikiä ,mutta voisi olla monenkin auton reikien paikat merkittynä.

Toi Proline tais olla se minkä muistin joskus löytäneeni jostain.
Onkohan tommosen siiven muotoilulla oikeasti mitään merkitystä. Suoranopeudet kun ei oo ihan Räikkösen luokkaa.
Mutkaosiossa ei varmasti ole mitään eroa , vaikka ei olisi koko siipeä

45
Kävinpähän sitte yksin vetämässä kunnon setin.
Tietääkö joku, minkä merkkisiä ,ja mistä saa niitä kaseihin tarkoittettuja takasiipiä,jotka siis ei autokohtaisia, vaan yleisosia.Jossin törmäsin semmoseen mutta etsimällä varmaan vaikeeempi löytää kun kysymällä.


46
Tänään ketään menossa radalle esim noin 13.00 ,niin saa kaiken rikki hyvissä ajoin ennen jalkapalloa

47
Bensa-autot / Vs: Mistä päin Suomea olet
« : 04.07.14 - klo: 17.28 »
Nakkilan Maverick ST

48
Siltä tuntuu kyllä itestäkin.Se lukkoprikka voi lähteä yhdestä osumasta omille teilleen,ja tappi valuu pihalle. Tottakai näin myös tapahtuu,koska Murphyn laki määrää niin.

49
No perkskele.Olisit sanonu aikasemmin :shocked: No ei ne 64mm ruuvit englannissakaan mitään hirveitä maksanut.10 kpl pussi jotain alle £5. Ostin sitte mutteria ja prikkaa ja 55mm ruuviakin kun tulee samlla hinnalla suomeen. Näin se romuvarasto kertyy. Tarvit kaks ja ostat 10.

Millähän nimellä semmonen tanko ( Pin)jossa klipsiurat päissä kulkee alan termistössä englanniksi,meinaan jos pultti ei oo hyvä kun jenkaosaa jää sinne muovisen alatukivarren sisällekkin ja se jauhaa pikkuhiljaa sitä muovia. No ehkä tää on jo pilkun nusuttamista.Mutterit ei ainakaan irtoile niikun tommonen klipsi/lukkoprikka vaimikäsenyton voi tehä.

 Toisaalta kun ajaa kovaa johonkin on ehkä hyvä että joku paikka pettää ettei petä seuraava kalliimpi paikka. Tästä hyvä esimerkki Traxxasin muoviset vetarit ja kardaani joita vaihtelee mielummin kun ronkkii hajonneita diffejä.Ja taitaa olla halvempaakin.

 Tiedä sitten häntä mimmosella yrityksllä noi vehkeet on suunniteltu,kun eivät oo mitää kuuraketteja ,jotka myös putoilee kun O rengas pettää :cry:

50
Onko nyt masi siipi maassa?? :roll: :wink:

51
Vorzaan nyt viritetty ne tapit E klipseillä ,ja kittiä päälle,ni ei pitäs klipsien lähteä heti maatakiertävälle,kun eivät olleet enää ihan uudenpiukeet. Enivei sitte piti tilata M3 X64 ja M3 x55 ruuvitkin siihen ja tietysti Englannista ,koska suomesta saa pultin yhdestä kaupasta ,mutterin toisesta ja prikat kolmannesta ,jos on varastossa.hä hä.

Olisko pienet vedot mitään tänään enneku alkaa sataa

52
Siis Ulvila.

53
Tänään kahden ,kolmen aika kuullostaa hyvältä.

54
Joo niin mäkin erehdyin yksi päivä tekemään. Siinä ei ihan paineilmapesu sitte riittänytkään :huh:

55
Uskon että se on siinä ja siinä että klo 15 ei savi lennä,vaikka toi aurinko melkein pilvettömältä taivaalta paistaakin

56
Kävin katsastamassa radan.Kaikki lammikot vedestä kuivia ,mutta savi tarttuu kenganpohjiin ,ja siten myös renk.aisiin.

 Joku on myös kävellyt jollain traktorikengillä jokaisessa lammikossa,koska jälkiä on ihan perhanasti.Vai lieneekö jäljet lastalla vettä työntäneen jaloista??

Joka tapauksessa sillä lastalla saa kyllä omat jälkensä tasoitettua ,jos on lammikoita kuivaamassa.

Näyttäää siltä että joku on huvikseen tepastellut ,ja tutkinut kuinka paksun paakun saa svea kerääntymään kenkiinsä

57
Onkohan tänään vielä vettä radalla,kun eilen satoi aika lailla. Mitä sanoo kauemmin radalla touhunneet.Miten hyvin rata imasee vedet.

58
Mikä on paras/kestävin ostettavissa oleva käynnistyshässäkkä. Siis ei semmonen mihin on itse vaihdettu kaikki osat joita on kerätty sieltä sun täältä.
Semmonenhan kait on paras missä on metallia(terästä?) eniten (jotta sen jälkeen alkaakin sitten se moottorin ropelipyörä kärsimään (alumiinia?)

Linkkiä kiitos
Sen ainakin tiedän että HPI käynnistin on halvempi kun Maverick,Ja nimien perusteella voisi olettaa että HPI on laadukkaampi kun HPI halpis eli Maverick

59
Milläs perkule olette saanee sen kuusiokolopultin vetohässäkästä auki. T avaimella ei mitää toivoa ja pitkavartinen tavallinen avain mutkalle ,ja pultti ei hievahdakkaan.
Kyseessä Maveric auton vetokäynnistin.

Onko HPI .n käynnistin myös kokomuovinen

60
Onko Ulvilassa semmosia kuskeja jotka osaa auttaa alustan säätöjen kanssa
Itellä kaksi autoa. Durango tuuppi SC 1/10,ja E-REVO Brushless.

Haluaisin myös liittyä kerhoon. Radalla en ole nähnyt kertaakaaan ketään ,joka kuuluisi kerhoon. Sakkia on kyllä ollut ja kaikki "ekaa kertaa"

Kuka on yhteyshenkilö.

Kuinka vakavissaan kerholaiset ajaa. Itse haluaisin kyllä oppia ,ja alkaa ajamaan vaikka kisaa.

 Mulla on heti alkuun noin miljoona kysymystä ,joihin haluaisin vastauksia. Esim miksi Durango kulkee naurettavan hiljaa ,vaikka pitäis olla muka jonkinsortin kisapeli??

Sivuja: 1 [2] 3