91
Vapaa keskustelu / Jatko tarina...
« : 20.11.04 - klo: 01.26 »
Sitten pojat lopettavat kyseisen pelleilyn ja menevät illaksi kotiin nukkumaan.. Yön nukuttua pojat heräävät aamulla ja...
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tehoa siirtyy enemmän paksulla öljyllä pitävään renkaaseen eikä sutivaan.
Eli esimerkiksi jos ajatellaan että toinen rengas on jäällä ja toinen hiekalla niin mitä ohuempi öljy on diffissä sitä enemmän tehoa siirtyy liukkaammalla pinnalla olevalle eli sutivalle renkaalle ja vastaavasti paksummalla öljyllä vetoa tulee enemmän myös pitävälle puolelle.
Uudessa autossa c-palat, koska se on suositumpi ratkaisu. Veikkaan, että HoBao tekee myös tähän autoon jossain vaiheessa erikseen saatavan pivot ball ripustussarjan, mikäli kysyntää riittää.
C-palat suositumpia, koska ensinnäkin C-palaripustus on kevyempi ja yksinkertaisempi. C-paloilla auto kääntyy huomattavasti paremmin. C-pala rakenne mahdollistaa ohjauspalan kääntyä enemmän. C-paloja vaihdettaessa edes Hyper 7 autossa ei tarvitse vaihtaa ylätukivartta, ellei halua 17 asteen c-paloja, joita en ole kenenkään nähnyt tai kuullut kaipaavan Hyper 7 autossa. 20 asteen caster on suosituin. Toimii Suomessa radalla kuin radalla. Itse olen kokeillut kaikkia kolmea casteria, jotka auton mukana tulivat ja 20 asteen caster palat toimivat parhaiten. Uuden auton castersäätöä en tiedä tarkalleen. Siinä ei ainakaan tarvitse vaihtaa ylätukivarsia eri castereille vaan ylätukivartta säädetään samanlaisilla klipseillä kuin pivoteissa. Pivotin caster säätö on todella pieni.
Siinä C-palojen etujen pääkohdat.