pystyykö noita vetareita laittamaan epäkeskoon? tällä hetkellä yks vetari on n. 0.3mm epäkeskossa, kun mittaa heittokellolla. sen näkee myös renkaat kiinni ajamalla, kun vippaa mitenikä sattuu.
Ei nää mitää avaruusraketteja oo...
Btw, jos sulla on vielä wanteissa reijät, niin on hyvin todennäköistä että foumissa on litra vettä ja watkaa sen johdosta. --> tuki wanteiden reijät ja poraa ulkokehälle gummiin muutaman millin reikiä jokunen --> ajamalla tulee vedet ja roskat ulos.
tulipa hyvä vastaus tuosta öljyjen puuttumisestakin. käskettiin purkamaan ja lisäämään öljyä tarvittaessa. elikkä sama kun möisvät kuivana koko vehkeen ja muuttasvat tyypin RTFOBR (ready to fill oils before race)
Tähän asti koskenu jokaista RTRää, eli jos vaatii vähääkään enemmän kuin sen että vehkeet liikkuu paketista ottaessa, niin:
- kannattaa perät/lodjut ja iskarit ottaa auki ja tarkistaa täytökset.
- kaikki metalli-metalli ruuvaukset kannattaa tarkistaa ja ehjätä liiman kanssa.
- kaikki muut ruuvaukset kannattaa käydä läpi.
- mahdolliset välykset shimmata.
- mahdolliset sähköt ja liittimet järkeistää.
- jne.
Syy nykyiseen RTR-buumiin valmistajien puolesta johtuu ihan puhtaasti kustannuksista.
Laadunvalvonta on huomattavasti helpompaa (lue: halvempaa), kun marakatti ruuvailee auton kasaan (jos kauhiasti puuttuu osia niin sen huomaa helposti), kun taas jokaista nippeliä aletaan laskemaan ja pussittamaan.
Ja jos tehdas tekee miljoona autoo puolessa vuodessa ja diffiin pannaan sen 10ml sijasta 3ml öljyä, niin onhan se jo selvää säästöä.
Ja ne ketkä eivät jaksa autojaan nuuskia, niin tekee talolle rahaa kun ostetaa rattaita niiden hajotessa ennenaikaisesti tai öljyjä.