Kirjoittaja Aihe: VihUa/pienoisautot  (Luettu 10434 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 82juha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VihUa/pienoisautot
« Vastaus #30 : 11.07.13 - klo: 09.52 »
Puhutko nyt karting radan alueesta? Kyllähän tuota kokeiltiin ja kapuloita rattaisiin jostain suunnasta jatkuvasti.tarkoitus hän olitehdä m8 /pienemmät krossirata.sitten mietettiin onko tekonurmea ja saako olla savea jne.muun muassa itse olin mukana raivaamassa/haravoi
massa uutta aluetta.Tollanen projekti jos saisi kerralla kesässä/syksyssä vietyä läpi niin mielenkiinto säilyy.kun homma vaan venyy
Ja venyy niin tulee ajaminen ensin mieleen mikä tapahtuu lähimmällä radalla eli vantaalla.kivahan se olisi jos oma rata "joskus "saataisiin.

Poissa Aeced

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VihUa/pienoisautot
« Vastaus #31 : 14.07.13 - klo: 12.58 »
puhun kartingradan alueesta, eli siellä odotetaan ympäristölupia supermotoradalle/minimotoradalle ja samassa luvassa on myös tämä pienoisautorata, kapuloita siellä heittää rattaisiin henkilön pojanpoika joka antoi aikoinaan pirkolan pekalle/vihdin urheiluautoilijoille alueen MOOTTORIUHREILUKÄYTTÖÖN. nimiä kertomatta voin täällä senverran paljastaa että siellä on käyty ovelta ovelle keräämässä nimiä adressiin radan lakkauttamiseksi, ennen tämän uuden kartingradan pääsuoran töitten aloitusta kävivät valtion?kunnan?ympäristöviraston? (en tiedä) puolesta mittailemassa 10 eri pisteestä samaan aikaan ääniä, niin sattuivatkin huomaamaan kuinka kaksi reagoi kokoaika ääniä yli, noh jengi sitten kiipesi äänenvaimennusvallin päälle ja siellä jotain moottorisahoja huudatettiin. eli tässä on nyt kyse siitä, että yksi henkilö haluaa keinolla millä hyvänsä meidät auto-urheilijat pois siltä alueelta, tennishallin pitäjä kuuluu samaan sukuun, hänellä ei ole asian kanssa mitään ongelmia, vaan onko tämä nyt sitten hänen veljensä kuka näitä asioita vaikeuttaa. käyn Silfverbergin Jallun kanssa keskustelemassa huomenna asiasta. ja tuo pohja. itse kun kävin Trophy Truggya ja nelikkö spedeä ajamassa siellä, niin mielestäni pito on hyvä, suurimmat juuret pois, puita pois (kaatolupia on seitsemälle puulle). rata saataisiin noilla eväillä, mutta vaasan hallinto-oikeudessa tätä puidaan syys-lokakuussa. sillon kuulemma lisää tietoa
JQ The CAR E-conversion* losi ten-scte tlr*