Itse korkkasin tänään kyseisen moottorin ja en olisi jaksanut vetokäynnistimellä rykiä sitä. Meni vähän väliä nestelukkoon, ja sekös syö vetokäynnistimiä. Ja muutenkaan en suosittele vetokäynnistintä jos vain on mahdollisuus starttilaatikkoon. On meinaan huomattavasti helpompaa ja käyttäjäystävällisempää.
Niin, ja muistakaa käyttää sitä viriteltyä hiustenkuivaajaa kun starttaatte tätä :). Pyörähteli mukavasti lämpimänä. Ainoa vain että sisäänajo keskeytyi harmillisesti hehkuakun loputtua...
Niin ja kuinka paljon olette ajaneet sisäänajoa tällä koneella kun ohjeissa sanotaan vain yksi tankki ja hanaa jos nyt oikein ymmärsin. Varmuuden vuoksi pöräytän kaksi tankkia rikkaalla pukin päällä ja sitten rauhallisesti rupean kiristelemään.
Sisäänajossa hämmästytti eniten sisäänajon korkeat lämpötilat: 120-130 astetta oli lämmöt, mutta polttoainetta lensi raakana kaaressa pillin suusta melkeinpä, joten mitään ongelmaa ei luultavasti ole. Muilla samaa oireilua?