Pistelin sitten postia castlen korjaus osastolle:
Dear Hillo Wee,
We do replace those units from time to time.. Unfortunately sometimes there is a long wait on these items because we do not produce them every day.. and do not produce any motors. But we do from time to time.. I would contact HPI first and see if they might be able to help you first as they would have more of their product on hand.., but if they do not then we can help you.
-- Sincerely, Charles ChaseCastle CreationsRepair Department(913)-390-6939 Ext.2
Sanoisinko, että palvelu on parempaa kuin voisi toivoa :). Taas yksi syy lisää pysyä castlelaisissa. HPI:n sivuilta en edes löytänyt mitään tietoja supportista. Miljoona linkkiä vaan mitkä johdattivat sivulta toiselle, mutta ei mitään ohjeita takuu käytännöistä. Että nyt taitaa lähteä hpi:n tarroilla oleva sidukka postissa castlelle. Hieno homma, kyllä tuo korjaus palvelu. Muiden noparit saa heti heittää romulootaan...