juupa näin hyvinkin..Jossakin vaiheessa liekki sammuu, vaikka olis kuinka kirkkaana roihunut.
Itse tutuistuin herraan Geneven MM kisassa jossa perustettiin IFMAR. Jenkkien diktaattorina häärivät asson mike reedy ja gene husting. EFRAn puolella Serpentin Pietr Bervoets ja Rony Ton. Ton sai aika äkkiä tarpeekseen Pieterin äksystä luonteesta. Viimeisin harrasteen luovista tyypeistä joka poistui oli Yokomon Yokobori...
Minua on pitkään ihmetyttänyt että RC simuhommaan ei olla saatu enempää mielikuvitusta ja fantasia autoja
joilla olisi "uskomattomat" ominaisuudet...
Moni asia yhdistyy kolmen viimeisen vuoden ajalta sanomaasi. Tehnyt jonku verran "myyrän hommaa" ja ellei tuota simun ympärillä olevaa yhteisöä saada sitoutettua simun omistajien "kaveriksi"...asia ei ole ylläpidon puolesta helppo.
Simun käyttäjäthän ovat kuninkaita tuommoisella alustalla, hehän sen ns.maksavat. Ja kyllä täytyy sanoa että minun lyhyen läsnäolon aikana simun ytimessä, olen kyllä saanut upeita ystäviä ja tuttavuuksia simusta.
Eräs amerikkalainen, melko isonkin tietokone yrityksen kaveri tarjosi omia koodaajiaan ja eksperttejään tutkimaan VRC:n fyysistä konetta ja koodia. Olisivat ihan "free of charge" tehneet tämän sekä visuaalista puolta parantaneet, vastaus oli selvä "ei". Kuuleman mukaan fyysinen kone on tiukka "tightly closed box" ja vaarana tehdä jotain peruuttamatonta jos sorkitaan. Kyllähän tällä tarjoajalla niksinsä oli asiaan, mutta loppujen lopuksi lakkasi lyömästä päätään seinään kun mitään vastakaikua asialle ei saatu. Tämä oli ihan yleisen foorumi keskustelun puolella. Sain tältä amerikkalaiselta useita viestejä, ja pönkäsi mua jopa hankkimaan VRC itselleni😁. Näitä tämmöisiä pyyntejä tuli tämän tästä, uzeimmiten amerikan puolelta. Viimeisin kysely tuli jopa muutama kk takaperin tyylillä "you should start planning to buy VRC".
Uskomattomia pyyntejä Nurmooooolaaaaselle yksinkertaiselle tyhjätaskulle😂. Toki olen lupautunut auttamaan kaikella tavalla, kun ja jos simu joskus vaihtaa tasoaan. Jossain kohtaa ruotsin puolelta laitettiin joukkokeräystä pystyyn uuden tietokoneen hommaanisesta mulle kun kone temppuili ja videot sekä kisaraportit jäi tekemättä. VRC:ltä asiaan ei tuumattu mitään😆
Täytyy tässä pian kunnostautua ja tehdä muutama kisarapsa taas niin näkee millaisella tasolla tuo simun yhteisö tällä hetkellä on.
Se on heti ekan raportin jälkeen kun rupeaa tulemaan viestejä inboxiin. 😁
Toivotaan nyt että hommat sujuisi myös tulevaisuudessa,
Jupe