Yritin rakentaa Scanian ohjausta uudelleen. Siirsin raidetangon etuakselilinjan etupuolelle. Ohjausakselin kääntövarret käänsin ulospäin. Lyhensin varsia hieman, että ne mahtuvat vanteen sisään. Kääntövarsiin piti porata akseleille 7 mm reiät. Kääntövarteen tulevan pallonivelen reikä täytyy porata tarkasti oikeaan kohtaan. Jos sen tekee liian lähelle, raidetanko osuu akselin rakenteisiin. Jos reikä on liian kaukana, osuu pallonivel vanteen sisäreunaan ohjauksen ollessa ääriasennossa.
Valokuvissa ei ole pyörät ihan ääriasennossa. Ääriasennossa sisemmän pyörän kääntökulma noin 45 astetta ja ulomman noin 38 astetta. Taitaa olla Tamian TLT akselissakin parempi kääntökulma, kuin tässä akselissa. Asennan ohjausservon linkityksen Juupelin sokerinpalapatentilla.
Oikea rengas edestä päin:
Oikea rengas edestä läheltä:
Casterkulman säätöä prikan avulla. Täytyy lisätä vielä toinenkin prikka, pyörien ja ohjausakselin kiinnityksessä olevan klapin vuoksi.
Täytyisi etsiä pienemmät pallonivelet raidetangon päihin, jotta saisi kääntökulmaa isommaksi.
Vasen ohjausvarsi ylhäältä edestäpäin kuvattuna: