Kirjoittaja Aihe: toiminta kuopiossa?  (Luettu 15148 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa apo

  • Jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« : 18.09.03 - klo: 13.46 »
eli onkohan kuopiossa minkäänlaista toimintaa? olisi kiva jatkaa harrastusta, vantaalla tuli aloiteltua harrastus uudelleen turistilla.

Poissa clue1

  • Tulokas
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #1 : 18.09.03 - klo: 15.06 »
Eipä taida nykyään olla, Ennen oli kyllä joku sähkökrossikerho mutta enää ei ole sitäkään.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #2 : 18.09.03 - klo: 15.31 »
Mitä!

Jätkä meni muuttamaan kuopioon??? vai??

hö! nyt ois mullakin ollu krossi torppaan sun krossin seuraks.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Juha

  • Jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #3 : 23.09.03 - klo: 11.22 »
Muutin kesän alussa pois Kuopiosta. Ihan mukava kaupunki ja avuliaita ihmisiä. Krossi rata löytyy Alavan seurakuntatalon lähellä olevasta puistosta. Ovat käyneet Prisman pihalla ajamassa turisteilla kuulemma. Soita Kuopio UA:han tai /ja Alavan seurakuntaan ja ehdota pienoisautokerhoa. Siitä se lähtee. Alavan seurakuntatalolla ovat joskus ajaneet sisällä. Luulis olevan tilaa, kun sen verran iso talo.

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #4 : 24.10.03 - klo: 16.34 »
Entä alan liikkeitä Kuopion suunnalla? Tai oikeastaan Kajaanikin käy kun asustelen välillä Kuopio-Kajaani... Netistä ei ainkaan löytynyt tietoa että josko jokin rc-alan liike pitäisi liikettä tällä suunnalla.
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa clue1

  • Tulokas
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #5 : 24.10.03 - klo: 17.34 »
Ei oo muita kauppoja ku askartelukulma, joka muuten myy kyoshoja

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #6 : 27.10.03 - klo: 08.30 »
Lainaus käyttäjältä: "clue1"
Ei oo muita kauppoja ku askartelukulma, joka muuten myy kyoshoja


No sieltä kuiten saa polttoainetta..?
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa Rean

  • Tulokas
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #7 : 29.10.03 - klo: 18.23 »
Kyllä sieltä polttoainetta löytyy.

Poissa sanppa75

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #8 : 28.11.03 - klo: 18.50 »
Terveppä tuloa kuopioon!!
Millanen mylly sulla on??  :)
Näissä kuvioissa vuodesta 1985.

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #9 : 03.12.03 - klo: 11.13 »
Thyynätty savage...
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa MM-70

  • Jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #10 : 24.09.04 - klo: 19.09 »
Tervehdys kaikille kuopion rc-autolijat, (kai niitä vielä on)  :?:

Tässä tosiaan hommasin eka polttisauton, ja itekseen oon  päristellyt, ja niikun tiedätte rupee pitemmän päälle olemaan tylsää.

Löytyisköhan täältä ajo-kavereita ja jotaikin paikkoja missä vois ajella ja vaihtaa kuulumisia. Itse oon tässä Toivalassa ajellut tuolla teollisuus alueen asfaltilla vähän hiekalla.

Siellä alavassa on se rata, mutta vähän liian pieni ja liian asutuksen keskellä, varsinkaan polttisautoille. Hienoohan se ois jos löytys hyvä paikka ja porukkaa mihin rakentaa kunnon krossirata talkoilla :D

Toivottavasti saatas täällä Kuopion ja savon seudulla vähän liikettä tähän harrastukseen.

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #11 : 24.09.04 - klo: 19.14 »
Lainaus käyttäjältä: "MM-70"
Tervehdys kaikille kuopion rc-autolijat, (kai niitä vielä on)  :?:

Tässä tosiaan hommasin eka polttisauton, ja itekseen oon  päristellyt, ja niikun tiedätte rupee pitemmän päälle olemaan tylsää.

Löytyisköhan täältä ajo-kavereita ja jotaikin paikkoja missä vois ajella ja vaihtaa kuulumisia. Itse oon tässä Toivalassa ajellut tuolla teollisuus alueen asfaltilla vähän hiekalla.

Siellä alavassa on se rata, mutta vähän liian pieni ja liian asutuksen keskellä, varsinkaan polttisautoille. Hienoohan se ois jos löytys hyvä paikka ja porukkaa mihin rakentaa kunnon krossirata talkoilla :D

Toivottavasti saatas täällä Kuopion ja savon seudulla vähän liikettä tähän harrastukseen.


Kyllä meillä äksöniä riittää...  :D Ja alavan radalla on luvat meillä ajaa polttisautolla ja ajetaankin... Nyt ei ole vain kelit suosineet... Miäs auto sinulla on?

edit.. Jahas. Landmaxi ilmeisesti. Eikun mukaan vaan.

edit2 niin ja uutta rataa ollaan mietitty.. Yksi mies lisää lapioon nojaamaan ei olisi pahitteeksi  :wink:

Poissa MM-70

  • Jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #12 : 24.09.04 - klo: 19.30 »
No niinhän  tuo on, sinussa on salapoliisin vikaa :D

Kyllä minä ilomielin lapioon tartun jos siitä on apua.

Tosiaan kelit on ollut melko kehnot. Tänään hain tuohon autoon voimaservon askartelukulmalat asensin sen ja vähän putsailin autoo.

Nyt on mentävä, mutta pidetään yhteyttä vaikka tämän palstan kautta., oon koneella päivittäin :lol:

Poissa Kujis

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.designmaalaus.com
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #13 : 29.09.04 - klo: 10.47 »
Kuopiosta oon minäkin. Tosin asun Kuopion etelä puolella, maaseudun rauhassa. Oon tässä parin viime vuoden aikana ajellut milloin prismalla milloin ex-wihosen pihassa tai kaverin luona hiekalla. Jatkossa ois tarkotus pysyä asfaltilla vaikkakin tuolla minun kyöstillä voinee ajaa hiekallakin ainakin maavaran puolesta. Tahtoo vaan kivet mennä rattaisiin ja hioa ne sileiksi. Silleenille taisin joskus kirjoitella toisessa topicissa, että tulisin crossiradalle joskus pyörähtämään, mutta eipä ole saanut senvertaa aikaseks...pitäis tosiaan ottaa ittee niskasta kiinni...varsinkin kun ajokausi alkaa olla ehtoo puolella  :(

Pikkulinnut muuten lauloi, että karting-radan viereen ois suunnitteilla jonkunlainen asfalttirata. Tiedä sitten milloin.
Hyvää yötä ja huomentaa-aaa!!

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #14 : 29.09.04 - klo: 11.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Kujis"
Kuopiosta oon minäkin. Tosin asun Kuopion etelä puolella, maaseudun rauhassa. Oon tässä parin viime vuoden aikana ajellut milloin prismalla milloin ex-wihosen pihassa tai kaverin luona hiekalla. Jatkossa ois tarkotus pysyä asfaltilla vaikkakin tuolla minun kyöstillä voinee ajaa hiekallakin ainakin maavaran puolesta. Tahtoo vaan kivet mennä rattaisiin ja hioa ne sileiksi. Silleenille taisin joskus kirjoitella toisessa topicissa, että tulisin crossiradalle joskus pyörähtämään, mutta eipä ole saanut senvertaa aikaseks...pitäis tosiaan ottaa ittee niskasta kiinni...varsinkin kun ajokausi alkaa olla ehtoo puolella  :(

Pikkulinnut muuten lauloi, että karting-radan viereen ois suunnitteilla jonkunlainen asfalttirata. Tiedä sitten milloin.


Katotaan nyt jos saatais ens kesäks uutta rataa aikaseks... Kuha paikka vaan löytys. Senhä vois tehdä vaikka niin että Isot hyppyrit vois kiertää ralliautoilla (joku kiertoreitti) ja krossareilla vois sitten pomppia hypyt... Ja pohjamateriaali olisi joku kova aines. Puretenilläkin kyllä krossiradalla nätistä meni isoimmastakii hyppyristä. Tosin se oli vahinko kun kaasu hirtti täysille...  :mrgreen: (joku nikkopoika tuli radan viereen)

Kyllä minäkin pääsen asfaltille ajelemaan. (sliksit löytyy) ja MM-70 landmaxi on omiaan asfaltilla ajeluun.

Se mikroautoradan viereinen asfalttirata on ollut koko kesän työn alla asfalttipojilla mutta ei oo tapahtunu vielä mitään  :mrgreen:

Poissa Kuula

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://ilmaisajelijat.info
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #15 : 29.09.04 - klo: 11.14 »
Tuolla toisessa kuopio topicissa olikin jo puhetta, mutta itsekkin kuopiosta (särkiniemi). Alkaisi tämä ikuisuus krossi projektikin olemaan kohta kasassa (Eihän tässä mennytkään ku kesä :roll: ), joten voisin tulla pöörähtämmään siellä alavan radalla. Oli kyllä aika mutainen maanantaina kun kävin :(

PS: Mikä on mikroauroradan luona oleva asfaltti? Jos nepalin radasta puhutaan, niin eihän siinä ole ku skede parkkn pohja? Vai onko siihen jtn suunnitteilla? :shock:
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #16 : 29.09.04 - klo: 11.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Kuula"
Tuolla toisessa kuopio topicissa olikin jo puhetta, mutta itsekkin kuopiosta (särkiniemi). Alkaisi tämä ikuisuus krossi projektikin olemaan kohta kasassa (Eihän tässä mennytkään ku kesä :roll: ), joten voisin tulla pöörähtämmään siellä alavan radalla. Oli kyllä aika mutainen maanantaina kun kävin :(

PS: Mikä on mikroauroradan luona oleva asfaltti? Jos nepalin radasta puhutaan, niin eihän siinä ole ku skede parkkn pohja? Vai onko siihen jtn suunnitteilla? :shock:


Siihen vanhan skedepaikan pohjalle ne kai aikoi maalata radan.. Ei sen kummempaa kai.

Eikun radalle vain. Viimeks ku käytiin siinä niin siinä oli yks ei tyytyväinen naapuri joka halus lapsen päiväunille.. No me mentiin muualle ajelemaan.. Se yrittää meitä hommata siitä pois. Ei siinä mitään, mehän halutaan uus rata. Jos on ajajat mukana ja naapurusto niin luulis että kaupungilta tilaa meille jostain ei häiritsevästä paikasta löytyisi. Nyt pitäisi ihan lähiaikoina lähteä asiasta kaupungin sedän kanssa puhumaan porukalla. Tähän mennessä ei ole muutakuin ne naapurit ollut yhteydessä kaupunkiin. Mitä enemmän ajajia löytyy sen parempi. Vois vaikka kerätä ajajilta yhteystiedot. Kerhokin on suunnitteilla ja kotisivuja ollaan väsätty krossiporukalle. Ne on vaan niin beettaasteessa että niitä ei kehtaa näyttää  :mrgreen: Koodi ollaan suunnilleen saatu flashilla valmiiksi. Sisältö uupuu täysin.

Poissa Kujis

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.designmaalaus.com
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #17 : 30.09.04 - klo: 14.07 »
Lainaus käyttäjältä: "silleeni"
Lainaus käyttäjältä: "Kuula"
Tuolla toisessa kuopio topicissa olikin jo puhetta, mutta itsekkin kuopiosta (särkiniemi). Alkaisi tämä ikuisuus krossi projektikin olemaan kohta kasassa (Eihän tässä mennytkään ku kesä :roll: ), joten voisin tulla pöörähtämmään siellä alavan radalla. Oli kyllä aika mutainen maanantaina kun kävin :(

PS: Mikä on mikroauroradan luona oleva asfaltti? Jos nepalin radasta puhutaan, niin eihän siinä ole ku skede parkkn pohja? Vai onko siihen jtn suunnitteilla? :shock:


Siihen vanhan skedepaikan pohjalle ne kai aikoi maalata radan.. Ei sen kummempaa kai.

Eikun radalle vain. Viimeks ku käytiin siinä niin siinä oli yks ei tyytyväinen naapuri joka halus lapsen päiväunille.. No me mentiin muualle ajelemaan.. Se yrittää meitä hommata siitä pois. Ei siinä mitään, mehän halutaan uus rata. Jos on ajajat mukana ja naapurusto niin luulis että kaupungilta tilaa meille jostain ei häiritsevästä paikasta löytyisi. Nyt pitäisi ihan lähiaikoina lähteä asiasta kaupungin sedän kanssa puhumaan porukalla. Tähän mennessä ei ole muutakuin ne naapurit ollut yhteydessä kaupunkiin. Mitä enemmän ajajia löytyy sen parempi. Vois vaikka kerätä ajajilta yhteystiedot. Kerhokin on suunnitteilla ja kotisivuja ollaan väsätty krossiporukalle. Ne on vaan niin beettaasteessa että niitä ei kehtaa näyttää  :mrgreen: Koodi ollaan suunnilleen saatu flashilla valmiiksi. Sisältö uupuu täysin.


Joo eikai sinne muuta tulis ku maalattu rata. Ei se kovin isolta kentältä näyttäny kun kerran siitä ohi ajoin, mutta oishan se jo hyvä alku saada vaikka viivat asfalttiin.

Itsekkin mieluummin ajelisin porukalla. Tekniikkapuolen tietämisessä on aukkoja aikalailla joten neuvojakin vois kuunnella varmasti puolin jos toisin. Ratahankkeissakin voisin mahdollisuuksien mukaan olla mukana. Tämä yrittäjän arki kun ei ole ihan sitä 8-16 työskentelyä ja perheellekkin pitäis olla aikaa, mutta sanompa jo tässä, että teippileikkuri löytyy jos kylttejä tms. tarvii.

Oiskohan mitään ideaa jos sovittais aika ja paikka ja tavattas porukalla. Ihmetellään autoja ja suunnitellaan jatkoa?
Minkäs ikäistä porukkaa kuopiossa on?Itse olen 24v.
Hyvää yötä ja huomentaa-aaa!!

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #18 : 30.09.04 - klo: 14.55 »
Itse olen -81 syntynyt ja olen tällähetkellä porukan nuorin, loput menee 70 luvun puolelle...  :D Kukaan ei taida mennä 60 luvulle? Kai...  :) Olin äsken tekniseen toimeen sekä alavan naapurustoon yhteydessä ja nyt lähdetään miettimään uutta ratapaikkaa ensi kesäksi. Jos joku on hyvä kirjoitustaidoltaan niin minuun yhteyttä... Pitää kirjoittaa nyt tekniselle toimelle esittely meidän harrastuksesta ja uusista ratatoiveista.

Nythän on loppuviikoksi luvattu hyvää keliä niin tosiaan vois porukalla käydä pyörähtämässä... Sovitaan vaikka täällä ajasta ja paikasta.

Poissa Kuula

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://ilmaisajelijat.info
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #19 : 30.09.04 - klo: 20.23 »
Noo, et ole enää nuorin. Ite 88-syntyinen ja meen varmaankin nuorimpiin. Ei kellään olis myynnissä iskareita? Olis vähän tarve, ku piti jo kaverilta höniä lainaan :D
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #20 : 30.09.04 - klo: 22.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Kuula"
Noo, et ole enää nuorin. Ite 88-syntyinen ja meen varmaankin nuorimpiin. Ei kellään olis myynnissä iskareita? Olis vähän tarve, ku piti jo kaverilta höniä lainaan :D


Eiku vaan ajamaan. Junnuja kaivataankin porukkaan   :) Eikö jotkut hobaon iskarit kävis. jotain 25€ pari uutena.

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #21 : 01.10.04 - klo: 13.56 »
Millon lähetään porukalla pärräämään? Käykö huomen lauantaina? joskus iltapäivästä vaikka. Jonnekkii asfaltille vois

Poissa MM-70

  • Jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #22 : 01.10.04 - klo: 15.02 »
Mulle kävis huomenna siis lauantaina, ajan kohta vois olla aamupäivällä, koska iltapäivällä tulee vieraita kauenpaa. Asfaltilla vois jossain ajella jos löytyis hyvä paikka.

Kävin eilen taas päristelemässä siinä toivalan teollisuusalueella, mukavaa oli, tuli vaan pimeä vastaan. Auto pelas hyvin, kiitos silleenille koneen säädöstä. (Tuommoinen lämpömittari pitää hommata koneen säätöön) :D

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #23 : 01.10.04 - klo: 15.12 »
Minä oon huomen aamupäivän töis...  :| Sunnuntaitakii vois miettiä.. Sillon on kauppoja kiinni ja parkkikset vapaana

Poissa Kujis

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.designmaalaus.com
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #24 : 01.10.04 - klo: 15.14 »
Kyllä mullekkin huominen käy, vaikka se aamupäivä. Onko siellä toivalassa minkälainen alue? Parkkipaikka?? Sopiiko muille esim. jus tuo toivala? En itse ole pahemmin siellä käyny. Viimeks viime syksynä sprinttiä kattomassa.Tarkemmin aika/paikka...?

Mulla on vielä sisäänajo kesken, mut ajampa rauhassa... :mrgreen:

Edit: Silleeni kerkes jo väliin kirjottamaan, mut kyllä sunnuntaikin sopii.
Hyvää yötä ja huomentaa-aaa!!

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #25 : 01.10.04 - klo: 15.19 »
Minä pääsisin 2:n aikaan toivalaan vasta kun 13 loppuu iisalmessa työt... Oisko sillon siellä ketään enää?

Poissa Kujis

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.designmaalaus.com
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #26 : 01.10.04 - klo: 15.21 »
Kyllähän siellä on jos niin sovitaan  :D
Hyvää yötä ja huomentaa-aaa!!

Poissa MM-70

  • Jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #27 : 01.10.04 - klo: 16.00 »
Kyllä se kahden aika mullekin kävis. Paikka toivalassa on se missä olit sitä sprinttiä katsomassa. On muuten taas nyt sunnuntaina ne sprinttiajot kello 11.

Viimeksi olin siinä petoniliikkeen pihalla ajelemassa.( se on siinä Scanian takana). On siinä sitten sitä hiekkakenttääkin aika paljon, mutta siinä on aika isoja kiviä hiekan seassa, saatta auto vähän ottaa pomppua.

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #28 : 01.10.04 - klo: 17.04 »
kahdelta siis.  :D Siinä isolla hiekkakentällä saa autonsa aika helposti rikki. Sen verran isoo kivee siinä. Rattaitten välissä vähintään jos ei koko autoa saa tähdättyä kiveen.

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
toiminta kuopiossa?
« Vastaus #29 : 01.10.04 - klo: 18.49 »
Ei hyvältä näytä.. Ei kellään sattus olemaan ylimäärästä ilmanputsaria... Ossin oma on ilmeisesti tippunut purkaessa roskikseen, emäntä tyhjentäny rosiksen, ja nyt ulkoroskis kaatopaikalla...  :twisted: