Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia  (Luettu 3097 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa dvsfkoh

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« : 07.03.03 - klo: 00.51 »
Taisi tuo eka viestini mennä väärään paikkaan - täälä kai sen pitäis paremminkin olla. Onkohan kenelläkään kokemuksia vastaavasta. Miten itse hoitaisitte asiaa:
auto ostettu marraskuun 2002 alussa. Kone laukesi marraskuun lopussa vaikka autoa käytetty kuten kuuluukin.
Myyjä sanoo vian olevan tuotteessa, huolto sanoo vian olevan polttoaineessa. Myyjä myi polttoaineen auton kanssa.
Risa moottori sisältää muitakin osia ja on edelleen teillä tiytymättömillä.
Myyjä lupasi uuden moottorin, mutta vanhassa kiinni olevat osat on edelleen jossain (ei taida myyjäkään tietää?)
Minua juoksutetaan koko ajan ja keksitään mitä erilaisimpia selityksiä siitä
miksi minulle kuulvia osia ei edelleenkään näy. Nyt on mennyt 4 kk ostohetkestä ja alkaa kyllästyttämään siihen malliin etten enää tiedä mitä pitäs tehdä. Onko tämä Suomen Kyoshon tapa toimia? Kokemuksia?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« Vastaus #1 : 07.03.03 - klo: 08.20 »
Ei kai tossa ole mitään epäselvää; jos myyjä lupasi uuden moottorin ne se pitäs sun saada. Ja tietenkin ne osat mukaan jos ne se siinä oli; harmi että menivät mukana alunperin. Ne olis pitäny kai ottaa veks. Onko sulla todistajia että myyjä oli luvannut uuden?

Mielenkinnosta, mitä polttoainetta käytit? Ja miten se motti meni rikki, siis millä tavalla rikki ?

Luulis että tohon olis voinut korvata uudet sisukset edes jos vika ei todellakaan ollut sinun.

Eiköhän tässä ole enemmän jälleenmyyjän ja Kyoshon Suomen edustajan toiminnasta kyse kuin Kyoshon. Ei voi sanoa että toi Kyoshon Suomen edustaja olis koskaan ollut kovin aktiivinen kuluttajia kohtaan saati tuntee autoja kovin hyvin teknisesti. En mä ole koskaan kokenut että sieltä olis saanut mitään apua / neuvoja. Itse on pitänyt kaikki kantapään kautta selvittää.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« Vastaus #2 : 07.03.03 - klo: 15.33 »
Kaverilla hajosi tai oikeastaan tuli moottori hajonneena  auton mukana ja sai melkein heti (2 vk) uuden moottorin tilalle. Hän vei sen auton myyneeseen liikkeeseen ja kyosho lupasi toimittaa parin viikon sisään uuden motin ja tuli se sieltä. Kannattaa vaan jatkaa kyselemistä kauppiaalta. Jos mitään ei kuulu niin kannattaa ottaa yhteyttä kuluttajansuojaviranomaisiin.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Rc hemmo

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« Vastaus #3 : 07.03.03 - klo: 16.40 »
Kyllä sitä moottoria saa odottaa itsekkin sain juuri tuon Rb ws7, 3 kuukauden odotuksella(tiesin kyllöä etyä se tulee myöhään koska yhden moottrin takia ei kandee tilata sitä italiasta), joten soitappas sinne kyoshon edustajalle.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« Vastaus #4 : 07.03.03 - klo: 18.31 »
Mutta kyoshon koneet tulevatkin tuolta japanista... ja sitten ruotsin kautta suomeen, mitä tahansa voi tapahtua.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa feenovi

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« Vastaus #5 : 08.03.03 - klo: 09.13 »
Eikös ne vielä siitä japinin jälkeen pysähdy ennen rååttii jossain vai olenko vääräs :?:
täysii

Poissa karpen

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« Vastaus #6 : 10.03.03 - klo: 10.38 »
Itselläni on myös kokemuksia maahantuojan toiminnasta. Kyseessä oli GS-15 moottori. Moottori oli ajettu oikein sisään. Olin ajanut sisäänajon jälkeen n. 1 l verran, kun moottori "leikkasi kiinni" hiljaisessa vauhdissa. Otin kannen pois ja näin, kuinka männäntappi oli mielestäni epämääräisessä asennossa. Soitin maahatuojalle, ja lähetin koneen heille. Kun muutamaan viikkoon ei kuulunut mitään, soitin maahantuojalle ja kysyin moottorista. Sieltä sanottiin, että moottorilla on ajettu liian laihalla, onka seurauksena teflon tappi on sulanut ja he myivät sylinteri-mäntä sarjan puoleen hintaa. Kun moottori tuli takaisin, huomasin ettei sitä ei oltu avattu ollenkaan. Kun aloin vaihtamaan mäntää oli männäntappi todellakin poikki ja teflontappi oli täysin ehjä. Soitin maahantuojalle uudestaan, he eivät halunneet kommentoida asiaa, mutta laittoivat nyt ilmaiseksi uuden korjaussarjan.

Poissa matti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
..
« Vastaus #7 : 10.03.03 - klo: 14.58 »
9 viikkoa odotin yhtä (1) iskarinvartta Kyoshon Infernoon, joten ei tuo odottaminen ole mitenkään uutta kun puhutaan Kyoshon "kuluttajapalvelusta". Joka viikko soitin Prohobbyyn ja osaa kyselin. Meinas olla melko tiukassa saada.
Kun ajattelee että inferno on kuitenkin se Kyoshon "paras" auto, niin on kumma jos pihasuditteluautoihin osia löytyy, jos ei lippulaivaan löydy.

Nim. "Tämän takia Infernot myynyt"
Masami is back

Otsomaani

  • Vieras
Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« Vastaus #8 : 10.03.03 - klo: 15.12 »
Hobbu Pointista saa kyllä ihan hyvin osia. Viikossa sain haluamani Kyosho osat.

Poissa dvsfkoh

  • Tulokas
    • Profiili
Uusimmat kuulumiset
« Vastaus #9 : 11.03.03 - klo: 07.38 »
Terve taas, viimeisimmät käänteet Inferno-jutussa on, että maahantuoja ei aio palauttaa kuulemma minulle kuuluvia osia ennenkuin allekirjoitan heidän tutkimusraporttinsa ja samalla hyväksyn vian syyn. Nyt päästään asiaan  :shock:
Ei kunnian kukko laula!

Poissa Rc hemmo

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« Vastaus #10 : 05.04.03 - klo: 15.59 »
on off topic mutta niin itse en edes tilaa enää kyoshon osia ja jos tilaan niin tilaaan sellasen paketin ettäh...

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« Vastaus #11 : 05.04.03 - klo: 18.25 »
dvskoh, no hyvä että oavt tarttuneet asiaan, ehkä homma vielä tuosta järjestyy.

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP 7.5 ongelmia
« Vastaus #12 : 26.04.03 - klo: 09.43 »
Jos ajoit auton sisään kylmässä niin kone ei tykkää....