Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1913493 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4230 : 24.02.09 - klo: 14.01 »
eihän noiden vetarien ulostulojen kuulu heilua ollenkaan?
äsken tuli taas toinen vaihdettua kun oli menossa rikkipoikki ja huomasin että molemmat heiluu aivan helkutisti.

taitaa olla loota remppa edessä.
kaipa se vielä kestää hetken aikaa kun taidan ensiviikolla laittaa FLM:n laatikon tulemaan niin pistää sitten kerralla kaikki uusiksi.

mitkäs laakerit olisi kestäviä ja kohtuu hintasia?
tähän asti olen ostanut jp-nitro racingista varmaan halvimpia kumisuojattuja laakereita.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4231 : 24.02.09 - klo: 14.38 »
eihän noiden vetarien ulostulojen kuulu heilua ollenkaan?
äsken tuli taas toinen vaihdettua kun oli menossa rikkipoikki ja huomasin että molemmat heiluu aivan helkutisti.

taitaa olla loota remppa edessä.
kaipa se vielä kestää hetken aikaa kun taidan ensiviikolla laittaa FLM:n laatikon tulemaan niin pistää sitten kerralla kaikki uusiksi.

mitkäs laakerit olisi kestäviä ja kohtuu hintasia?
tähän asti olen ostanut jp-nitro racingista varmaan halvimpia kumisuojattuja laakereita.

Aina ne vähän tuppaavat heilumaan sinä vaiheessa, kun diffin rattaat alkavat kulumaan. Myös laakereiden kuluminen lisää ulostulojen liikettä.
Olen juniorin autossa käyttänyt myös FLM:n alumiinidiffiä ja aivan samalla tavalla ulostulot heiluvat kuin muovisellakin. Ajoon ei liikkeellä ole mitään vaikutusta, enkä vielä yksiäkään diffin rattaita ole rikkoutumisen vuoksi joutunut vaihtamaan. Mielestäni teräskehäinen muovidiffi + teräs-idler orkkislaatikossa ovat taloudellisesti kaikkein järkevin vaihtoehto. Kaveriksi Traxxasin omat muoviset HD-ulostulot ja vakiovetarit, niin pysyvät paikat ehjänä. Jos koko voimalinja on terästä ja slippery liian tiukalla, niin takuulla tulee enemmän ja ennen kaikkea kalliimpaa romua kuin fleksaavammalla muovi-terässekoituksella.
Peruslaakerit ovat niin halpoja, että laadukkaampiin ja kalliimpiin sijoittaminen ei välttämättä kannata - rikki menevät bashauksessa samalla tavalla kummatkin.
Tiim Lahti

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4232 : 24.02.09 - klo: 14.57 »
FLM:n vaihteiston kuoret ajattelinkin hankkia ihan sen takia että autosta tulee kuulemma hiljaisempi, laskee motin lämpöjä sekä näyttää tietenkin hemmetisti hienommalta kuin vakio muovinen.
ihan ihmisestä kiinni sitten että onko se ihan sen 55e arvoista kuitenkaan :wink:

minä en tajua miten joillakin nuo muoviset ulostulot kestää.
minulla on nyt mennyt yksi pari niitä teräksisiä.
vakio vetarit kyllä kestää hienosti vaikka parin ajokerran jälkeen ovatkin jo niin kolhuilla että ei ne sisäkkäin enää mene.

olisi myös kova polte hankkia FLM:n iskaritornit.
en minä niitä tarvitsisi kun vakiotkin ehjänä pysyy mutta se alumiini vaan on niin nättiä.
eipä ne tosin kalliit ole kun maksaa vaan 49$ posteineen.


Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4233 : 24.02.09 - klo: 15.07 »
Miten kireällä pidät sitten slipperiä?
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4234 : 24.02.09 - klo: 15.32 »
puoli kierrosta auki.

ulostuloille käy siis näin.



parin ajokerran jälkeen tuo reuna olisi varmaan jo antanut periksi.
sinänsä hassua että nuo ei kulu edes yhtä nopeasti.
toisen vaihdoin jo syksyllä melkein heti kun olin 3s lipoon siirtynyt ja vasta nyt tuo toinen alkoi olemaan hajoamis pisteessä.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4235 : 24.02.09 - klo: 15.59 »
Mulla on ihmeen hyvin kestänyt ne vakio muoviset ulostulot Rustyssä ja muovivetarit myöskin.
Diffit sitten rutisee senkin edestä aina välillä 3s lipon kanssa. :undecided:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4236 : 24.02.09 - klo: 16.30 »
minä en tajua miten joillakin nuo muoviset ulostulot kestää.

Hyvin on kestäny itellä, orkkis ulostulot ja vetarit ja auto on ostettu viime heinäkuussa.
Tosin, akkuina on ollu vaan 7.2V ja 8.4V nimhejä, joten siinä voi olla osasyy kun ei saa niin paljon tehoja ulos.
Katellaa miten käy kun tulee lipot käyttöön.. :roll:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4237 : 24.02.09 - klo: 21.46 »
Mikähän se sitten ois paras materiaali noihin vetareihin. Liian kova ei saa olla kun menee poikki ja liian pehmeä on sitte että se venyy, mutta kestää vähän pitempään. Oisko titaani kova juttu?
Tosin titaani ei ole kovin kulutuskestävää, mutta pari tippaa kuivavoiteluainetta tekee ihmeitä.

Jostain Fe52 kun tekis vetarit niin saattais kestää taikka betoniraudasta. (mikä sen nimi nyt on, se on sitkaampaa kuin Fe52)
Fe53 saa ainaki K-raudasta metritavarana, siis akselitavaraa. Tosin se on todella epätasalaatuista.
Lähinnä meinasin jos joku omistaa pajan jossa tehdä vetareita.

Voisin kokeilla itselleni koneistaa vetarit,tuosta Fe52 niin saa nähdä miten kestää. Tosin muovisetkin on kestäny tähän mennessä :wink:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa LaNi5

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4238 : 24.02.09 - klo: 22.44 »
Täällä on hyviä teräksiä:
http://www.uddeholm.fi/finnish/files/akseliesite.pdf
Esim. impax supreme. Ei saa vaan joka k-raudasta.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4239 : 24.02.09 - klo: 22.49 »
Miten kireällä pidät sitten slipperiä?

Tätä kannattas vielä miettiä tarkkaan. Slipperin kireydellä melkoinen merkitys, että paljonko voimaa välittyy vetareihin.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4240 : 24.02.09 - klo: 23.09 »
Mä olen pitänyt aina n puoli kierrosta auki slipperiä ja ei ole ollu ongelmia.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4241 : 25.02.09 - klo: 00.25 »
Miten kireällä pidät sitten slipperiä?
Tätä kannattas vielä miettiä tarkkaan. Slipperin kireydellä melkoinen merkitys, että paljonko voimaa välittyy vetareihin.
Oisko se sitten vielä kireällä? Slipperin kireyden voi tarkistaa silleen että jos pitävällä ajoalustalla painaa auton kiinni maahan ja painaa kaasua niin slipperi vois pyörähtää vähän.
« Viimeksi muokattu: 25.02.09 - klo: 00.31 kirjoittanut qazu »
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4242 : 25.02.09 - klo: 14.24 »
FLM:n vaihteiston kuoret ajattelinkin hankkia ihan sen takia että autosta tulee kuulemma hiljaisempi, laskee motin lämpöjä sekä näyttää tietenkin hemmetisti hienommalta kuin vakio muovinen.
ihan ihmisestä kiinni sitten että onko se ihan sen 55e arvoista kuitenkaan :wink:

minä en tajua miten joillakin nuo muoviset ulostulot kestää.
minulla on nyt mennyt yksi pari niitä teräksisiä.
vakio vetarit kyllä kestää hienosti vaikka parin ajokerran jälkeen ovatkin jo niin kolhuilla että ei ne sisäkkäin enää mene.

olisi myös kova polte hankkia FLM:n iskaritornit.
en minä niitä tarvitsisi kun vakiotkin ehjänä pysyy mutta se alumiini vaan on niin nättiä.
eipä ne tosin kalliit ole kun maksaa vaan 49$ posteineen.

Teho syö tai muuten rikkoo varmasti mistä materiaalista tahansa valmistetut ulostulot. Epäilemättä myös slipperyn säädöllä on vaikutuksensa. Ajelimme vähän toista vuotta MIP:n teräsvetareilla ja settiin kuuluvilla teräksisillä ulostuloilla. Koska kyseessä on koiranluu-tyyppinen vetari, jossa vetarin tapit ovat vapaasti ulostulon hahlossa, alkoivat ulostulot heilua nopeasti. Tämän ja hahlojen kulumisen vuoksi siirryimme takaisin orkkisvetareihin ja muovisiin ulostuloihin. Hyvin ovat siis nekin kestäneet. Harjattomalla ajellaan (6900kv), mutta perinteisillä nimheillä. 3s lipo antaa epäilemättä kertaluokkaa kovemmat rangaistukset voimansiirrolle, joten eiköhän se perussyy nopealle kulumiselle ole siinä.
Meillä on jo vuosia ollut käytössä FLM:n iskaritornit edessä ja takana ja sanoisin, että ulkonäköä suurempi merkitys on sillä, että iskarien asentoa voi säätää. Tällä on huima vaikutus ajo-ominaisuuksiin, joten vakioiskareilla on pärjätty monipuolistuneiden säätömahdollisuuksien kanssa oikein hyvin. Myös FLM:n alupuskuri on ollut hintansa väärti.

Tiim Lahti

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4243 : 27.02.09 - klo: 13.56 »
Suojasin noparin ja vastarin minigrip-pussilla ja laitoin sisälle hieman suodatinpaperia. Onko servokin suojattava? Vaikuttaisi aika hankalalta suojata ilman ettei jumittaisi tuota ohjausta.

Niin ja miten tuo suojaus-spray toimii näissä osissa? Onko varmatoiminen tapa vai kannattaako pysyä näissä pusseissa?

Kiitos etukäteen :azn:
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4244 : 27.02.09 - klo: 18.12 »
Ite en ole ohjausservoa mitenkään suojannu. Ei ole ainakaan toistaiseksi hajonnu. En ole tosin sillä autolla missään järvessä ajanutkaan että ei ole servo päässy uppiin vedestä.
Ite luovuin pussista noparin suojana, kun sinne pussin sisälle kertyy vaarallisen paljon vettä pussin sisälle jääneestä ilmasta.
Nyt menee raejuustopurkki suojana, missä sisällä suodatinpaperia.
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4245 : 27.02.09 - klo: 19.29 »
Stampedessa kestää takuulla vetarit melko pitkään kun:

-Vaihtaa sisäpään murrosnivelet (yoket) teräksisiin ja

-modaa pyöränakselit hyväksymään teräksisen murroksen myös.

Sattuvat olemaan 5mm matskua valmiiksi, eli muoviosa vaan pyöränakselista vekka ja teräsosaa tilalle.

Ostopaikan kanssa kannattaa olla aika tarkkana, kolminkertaisia hintoja koti-/ulkomaisissa liikkeissä löytynyt....
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4246 : 27.02.09 - klo: 19.37 »
liquidistähän noita saa 14.9$ / pari.
ovat vaan loppu joten kannattaa odotella että ilmestyy valikoimiin jollei kiire ole.
suomessä noista taisi joutua maksamaan yli 20e / pari.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4247 : 01.03.09 - klo: 11.51 »
Mikä tossa mun autossa nyt on!!!!! :angry: Kun rupesin ajamaan autolla, huomasin, ettei vasemmanpuoleinen vetoakseli vedä kunnolla!? Ja huomasin myös, että kumpikin rengas rupeaa tärisemään korkeilla nopeuksilla? Vaihdoin pari viikkoa sitten teräshampaisen diffin, ja kokosin auton ja sen jälkeen on ruvennut tekemään tuota? Minulla ei ollut kokoamisessa mukana ohjekirjaa, mutta en ole löytänyt mitään osia, mitä en olisi laittanut, vaikka pari rikkaa jäi ylimääräistä?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4248 : 01.03.09 - klo: 12.57 »
No eipä ne lipot nyt paljoo enempää maksa kun noi nimhit. Esim noi zippyt. Tosin vaatii sitten lipo laturin

Joo nuo "kiinan" LiPot on halpaa kuin näkkileipä.
2s 4000mAh (7.4v) saa reilusti alle 15€ kpl.  http://ecpower.com.hk/index.php?main_page=product_info&cPath=65&products_id=246
Ja hivenen kalliimpaa, tosin jos tuuri käy huudossa niin saa noin kympillä http://cgi.ebay.com.sg/Batteria-4000mAh-15c-7-4V-2S-Lipo-Helicopter-Nuevo-E_W0QQitemZ140293798948QQihZ004QQcategoryZ167691QQcmdZViewItem

En näe mitään järkevää syytä enään ostella NiMh akkuja, ei edes halpoja......

Tuoltahan kannattais tilata, tuolla lukeekin että maailmanlaajuset rahdit ilmaseks, pitääkö paikkaansa? Jos pitää, tuolta lähtis mulle heti muutama lipotin :tongue:

Oliks se niin, että tilaa alle 50€ nii ei jää tulli-sedällekään?
« Viimeksi muokattu: 01.03.09 - klo: 13.02 kirjoittanut kynamies »

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4249 : 01.03.09 - klo: 13.21 »
Mikä tossa mun autossa nyt on!!!!! :angry: Kun rupesin ajamaan autolla, huomasin, ettei vasemmanpuoleinen vetoakseli vedä kunnolla!? Ja huomasin myös, että kumpikin rengas rupeaa tärisemään korkeilla nopeuksilla? Vaihdoin pari viikkoa sitten teräshampaisen diffin, ja kokosin auton ja sen jälkeen on ruvennut tekemään tuota? Minulla ei ollut kokoamisessa mukana ohjekirjaa, mutta en ole löytänyt mitään osia, mitä en olisi laittanut, vaikka pari rikkaa jäi ylimääräistä?
Vedon katoamiseen toiselta puolelta voi olla montakin syytä, esim. renkaan laakeri huonossa kunnossa/jokin muu jarru/jumitus diffin ulostulon ja renkaan välillä jolloin voima häviää vapaammin pyörivälle puolelle (varsinkin jos diffissä on löysät liemet sisällä). Niitä ohuita tefloniprikkoja on siellä laatikossa laakereiden "välissä", kts. liite, osanro 1985.
Renkaiden täristäminen johtuu epätasapainosta, yleisin syy on jos auto seisoo ajamatta renkaillaan tarpeeksi pitkän aikaa.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4250 : 01.03.09 - klo: 13.27 »
Epätasapaino on saattanut sinne tulla vaikka renkaan foamin imettyä vedet!
Ruostuman päässyt tms syystä jumitteleva vetoakseli-linjan laakeri tekis kans tuota.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4251 : 01.03.09 - klo: 15.15 »
Diffiin laitoin diffin mukana tullutta vaseliinia (ainaskin minulle kerrottiin näin). Koskin vain diffin osin, mutta aukaisussa saattoi joistain muistakohti pudota prikat. Voisiko johtua tästä, vetarissahan on ne kolot, jonne tulee ne pallot. Palloissa olevat nupithan menevät vetareiden niihin reikiin. Minulla nuo reijät ovat leventyyneet aikalailla. :huh:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4252 : 01.03.09 - klo: 15.36 »
ja väärään topikkiin...
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4253 : 01.03.09 - klo: 19.02 »
Onkohan tuo Mamba Monster hieman liian "räyhä" Stampedeen? Tai sopiiko hyvin yhteen tuon Velineon motin kanssa? Kun sais aika halvalla täältä:

http://autopartner.jetshop.se/

N. 150e posteineen.
Mamba Max olis tietty varmaan sopivampi, mutta eipä näytä tulevan tuonne varastoon, odotellu jo 3 viikkoa eikä vaan näy..
Sillekään kun ei jäis hintaa kuin reilu 100 euroa.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4254 : 01.03.09 - klo: 19.13 »
Onkohan tuo Mamba Monster hieman liian "räyhä" Stampedeen? Tai sopiiko hyvin yhteen tuon Velineon motin kanssa? Kun sais aika halvalla täältä:

http://autopartner.jetshop.se/

N. 150e posteineen.
Mamba Max olis tietty varmaan sopivampi, mutta eipä näytä tulevan tuonne varastoon, odotellu jo 3 viikkoa eikä vaan näy..
Sillekään kun ei jäis hintaa kuin reilu 100 euroa.


Tulevaisuutta ajatellen järkihankinta.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa masazi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4255 : 02.03.09 - klo: 21.37 »
Nyt on tilattu MM 4600 combo rapakon takaa. Vielä pitäis 3s lipo tilata.
VXL Stampede+slash

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4256 : 02.03.09 - klo: 23.39 »
se kannattaakin sitten tilata kiinasta.
toivottavasti myös lämpömittari löytyy sillä nuo mamban motit on aika kiukaita muualla maailmassa paitsi jenkeissä :roll:
siellähän ne ajelee vaikka millä motilla ja 3s lipolla ilman minkäänlaista jäähdytystä ja lämmöt pysyy silti alle 50 asteen.
on ne aika poikia.

niin ja akutkin kestää ameriikassa tuplasti mitä täällä.
ne ajelee normi 6-kennosella 4000mah nimhilläkin vähintään 40 minsaa vaikka olisi tehokas harjaton kiinni.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4257 : 03.03.09 - klo: 01.54 »
ne ajelee normi 6-kennosella 4000mah nimhilläkin vähintään 40 minsaa vaikka olisi tehokas harjaton kiinni.
Se on ihmeellinen se jenkki-ilmasto. Lehmätkin alkaa lentämään ja jos ei usko niin selkäänsä saa. (zzz-zzz-z-z)
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa masazi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4258 : 03.03.09 - klo: 07.29 »
siis jenkeistähän sen tilasinkin, Siis jos tota mun maxia meinasit. Akun kyllä tilaan sitten hobbycitystä. Niin ja tuo mambahan on tulossa rc-monsterilta.
VXL Stampede+slash

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4259 : 03.03.09 - klo: 22.15 »
aaah, lopultakin toimii  :grin:
seuraavaksi tutustua tarkemmin mitä säätöjä voi tehdä tuohon lähettimeen.
sitten säädellä noita iskunvaimentimia. ilmeisesti olis vähän paremmin puotella kun tipauttaus autoa tonttiinpäin, että tukivarret olis suht. suorassa  :afro:
Vatasen jalat ja omat kädet