Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1913496 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4320 : 11.03.09 - klo: 21.27 »
Kunno tinaa.. Tuossa meiän x-bikessä on semmosia pultteja jotka pitää ohjaustankon paikallaan.. HUHU HUUU :shocked:

Huomenna yritän koneistaa ittelle akunpaikan spedeen..
Siitä tulee tämän tyylinen:

Ja näitäkin saa mittatilaustyönä jos on tarvetta.
Kaikkea saa mittatilaustyönä, mitä nyt kerkeän tekemään :cool:
No niin tälläinen tuli:
« Viimeksi muokattu: 13.03.09 - klo: 21.22 kirjoittanut Fillarimies »
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4321 : 12.03.09 - klo: 07.55 »

Mitä itse olen katsellut, niin tuola olisi suht edukkaasti eZRunin pelkkä moottori. On tosin 9T/4300KV ja itse kaupasta ei mitään kokemusta.
http://ecpower.com.hk/index.php?main_page=product_info&cPath=68&products_id=258

tuli juuri äsken laitettua tuolta tulemaan tuo 4300kv motti.
kyllä se ainakin slashia aika pirteästi liikuttaa:
http://www.rcgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=7153

sitten vaan jänskäämään että tuleeko tuolta paketti vai ei.

edit: jännitys tiivistyy.
vieläkään ei ole tullut minkäänlaista tilausvahvistusta edes ja äsken kun koitin kirjautua sisään niin eipä kirjaudu.
aina lukee vaan welcome guest.

edit: no nyt suostui kirjautumaan sisään ja kovin väittävät että on jo postitettu.
jos pitää paikkansa niin nopeasti ainakin matkaan ovat saaneet.
« Viimeksi muokattu: 12.03.09 - klo: 16.00 kirjoittanut partajeesus »
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa masazi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4322 : 12.03.09 - klo: 18.09 »
Nonni nyt on mamba maxi tullut suomeen  :wink: Tänään tuli tullista lappua ja varmaan huomenna haen. Ja sitten pitäs se akkukin ostaa  :undecided: no mutta on jo tiedossa yks.
VXL Stampede+slash

Poissa Fabe

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4323 : 12.03.09 - klo: 21.49 »
Tilasin tänään tuolta Ecpowerista 3s 4000mA lipon (16e), metallirattailla olevan servon (8e) ja vastarin 40mHz (10e). Saa nähdä millaisia ovat ja tuleeko koskaan perille. Ihme, että tänne kannattaa lähettää noilla hinnoilla ilman rahtimaksuja. No, jos ovat ihan skeidaa tai eivät tule ollenkaan, niin onhan se kannattavaa. Sori, meni vähän topicin ohi.
« Viimeksi muokattu: 13.03.09 - klo: 08.42 kirjoittanut Fabe »

Poissa masazi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4324 : 13.03.09 - klo: 22.29 »
Nonni, Nyt on eka ajo takana tolla MM 4600 combolla ja aika huonolla 7,2v nimhillä, ja kyllä tuntu tollakin surkeella akulla kulkevan ihan ok, Paitsi tietysti sitä pientä nykimistä alussa. Ja vielä kun tulee tuo 3s lipo niin luulis kulkevan  :mrgreen:
VXL Stampede+slash

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4325 : 14.03.09 - klo: 18.50 »
Miten saan takana olevat laakerit näkyviin? Olen kokeillut kaikkea tuloksetta.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4326 : 14.03.09 - klo: 19.09 »
mitäs lipo akkuja ihmiset ovat sovittaneet tuohon stampeden vakio runkoon?
kaikki akut näyttävät olevan yli 40mm leveitä ja 135mm pitkiä, joten eivat mahdu runkoon ja leveydessä ei paljon tilaa saa dreimerilläkään poistetttua, mutta pituudesta taitaa saada.
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4327 : 14.03.09 - klo: 19.18 »
No kyllä ainakin MaxAmpsin normi mittaiset akut käy.
Maxin 6000mAh taitaa olla normi pötkön kokoinen.
8 tonninen vaan korkeempi eli nopari ylemmäs ja kiinnitys vaikka paksuilla kumilenkeillä rungon ympäri.

Noin itsekin MaxAmpsin 8000mAh akulla ajelin ja toimii täysin sekä akku nopea irroittaa. Eikä se irti lähde, kun kunnolla kumppareilla laittaa.

Ja tarkoitin siis 2S akkuja.
Axial SCX 10 TR

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4328 : 14.03.09 - klo: 19.32 »
näyttää nuo maxampsin olevan n.44-45mm leveitä. mutta akut voita itse olen katosonut ovat 50-53mm leveitä, joten kuullostaa mahdottomalta asettaa tuollainen akku vakio runkoon.

( http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7634 )<- akuksi ajattelin tuota.
voihan perskule, täytyyköhän sitä sitten hommata hommata pakosta se leveämpi hand made runko siihen.. :angry:
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4329 : 14.03.09 - klo: 19.43 »
Miten saan takana olevat laakerit näkyviin? Olen kokeillut kaikkea tuloksetta.

VastauksiA PYYDÄN.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4330 : 14.03.09 - klo: 20.01 »
otat sen hexin irti, sen jälkeen sen pienen tapin ja sen jälkeen sen pienen prikan ja siinä se laakeri möllöttää.
räjäytyskuva takapäästä:http://www.traxxas.com/PDF-Library/3605_rear.pdf
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4331 : 14.03.09 - klo: 20.03 »
Miten saan takana olevat laakerit näkyviin? Olen kokeillut kaikkea tuloksetta.

VastauksiA PYYDÄN.

Oho, ihan tunnin jaksoit odottaa.. Hieno suoritus!
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4332 : 14.03.09 - klo: 21.05 »
 Itsekkin ajattelin, että laitoinko nyt tyhmästi, mutta pelkäsin että asia hukkuisi noihin akku kysymyksiin.

Partajeesus, eli kaikki lähtee vetämällä? Olen yrittänyt sitä mustaa heksiä jopa ruuvimeisselillä ottaa irti, mutta en saa vain irti?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4333 : 14.03.09 - klo: 21.07 »
Katso sitä räjäytyskuvaa niin jossain vaiheessa koet ahaa-elämyksen. Tosin siihen saattaa tapauksesta riippuen mennä kauankin, mutta tuijota vaan...

Ja hexi lähtee ihan vetämällä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Toni.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4334 : 14.03.09 - klo: 22.03 »
Olen tuolta Hobbycitystä katellut viisaamman hintaluokan Zippy lipoja ja nyt täytyis joku 11.1volttinen ostaa kesä bashinkiin!

Mikä kävis tuohon VXL peden akun "ammeeseen" vai täytyykö kikkailla?

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4335 : 14.03.09 - klo: 22.19 »
sopiiko big boren iskarin kannet peden vakio iskareihin?
tänään rysäytin kanttariin ja seuraksena oli iskarin kansi riks raks poikki.
eikä löytynyt sabesta tai hobbylinnasta traxxasin omia kansia, en viitsisi tollaista pikku osaa maailmata tilata ja odotella viikkoa.

http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=7941&grpid=3901 <- nuo ( tuote numero 422667 )

traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4336 : 14.03.09 - klo: 22.33 »
Sain hexin tuskaisen vetämisen jälkeen irti. Laakeri ei ollut ruosteessa, joteln laitoin vain takaisin paikoilleen. Puhistin paperilla diffiä mössöstä hieman, niin, että sinne jotain luistoa jää. Mikään asia noista ei auttanut, pitäisikö minun sitten kunnolla se diffi putsata paperilla, niin, että on vain hieman vaseliinia?

Onko tuo tavaroiden viive ilmoitus viellä Sabella voimassa?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Fabe

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4337 : 14.03.09 - klo: 22.52 »

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4338 : 14.03.09 - klo: 23.01 »
mihin meinaat tuon jälkimmäisen lipon tunkea?
sehän on 6s ja vain 8c jatkuvaa eli alle 40A.
ei tuolla ainakaan mitään harjattomia ruoki.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Fabe

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4339 : 14.03.09 - klo: 23.10 »
Hups, no kai tollakin jotain harjattomia ruokitaan. Tuota tarkoitin.
http://ecpower.com.hk/index.php?main_page=product_info&cPath=65&products_id=249

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4340 : 14.03.09 - klo: 23.32 »
Olen huomannut, että autoni vasen rengas ei vedä kunnolla. Olen aukaissut auton pari kertaa, ja paperilla putsannut liikaa vaseliinia diffistä pois (minua varoitettiin liiasta vaseliinin käytöstä). Tarkistin myös myös laakerit, etteivät ne ole ruostuneet.
Laakerit eivät olleet ruostuneet. Vetoakselien reiät ovat leventyneet, joka saattaa aiheuttaa viivettä vasemmassa pyörässä. Tarkoitus olisi tilata varalta vetoakselit ja kuulalaakereita. Oletteko kokeneet samanlaista?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4341 : 15.03.09 - klo: 02.52 »
^ En mä ny ymmärrä mitä tarkotat, kyselit samaa asiaa jo jokunen sivu sitten. Miten olet analysoinu että toinen puoli "ei vedä kunnolla"?
Siis, meinaakko että joissain tilanteessa toinen takarengas sutii ja toinen ei? Vai että toinen sutii enemmän kuin toinen?

-Jos tiedät mikä on lukkoperä, niin Stampedessa ei ole sellaista, eli ihan normaalia.
Ja tuo viivehomma..lol
Meinaako se että kun ajat auton jalkojes juureen niin toinen takarengas on tulossa vasta parin metrin päässä..? :grin:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4342 : 15.03.09 - klo: 11.00 »
Siis toinen rengas ei vedä kunnolla, oikestaan kokoajan ajaessa ei vedä yhtä hyvin kuin toinen rengas. Puhdistin diffiä eilen aikalailla vaseliinista. Jos ei auta diffin puhdistaminen, niin pakko olla laakereissa vika, vaikka eivät olleet ruostuneet? Ei autolla ole mukava ajaa, kun ei mene kunnolla suoraan.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Toni.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4343 : 15.03.09 - klo: 11.10 »
Mulla oli joskus tuo sama ongelma ja huomasin toisen renkaan olevan liian kireellä.


Nyt tartteis tietää mistä löytys tuohon Stampede VXL:llään moottorin kiinnitys ruuvit, kun vanhat ovat jo sen verta heikossa hapessa, että uudet ois saatava.

Ainakaan sabessa ei ollu.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4344 : 15.03.09 - klo: 13.31 »
Kiitos kovasti Toni.T! Pitänee niitä pultteja hieman löysentää, jos se auttaisi asiaa. :smiley:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4345 : 15.03.09 - klo: 13.38 »
Mulla oli joskus tuo sama ongelma ja huomasin toisen renkaan olevan liian kireellä.

No mutta "kuskin" puoleinen takarengas ei ainakaan voi koskaan olla liian kireällä, siinä kun on tavallaan vääränkätiset kierteet ottaen huomioon renkaan pyörimissuunnan, pitäisi olla vastapäivään kierteet. Liian löysä pultin kiinnitys johtaa hyvin nopeasti renkaan irtoamiseen. Itellä irtos heti eka päivänä ja orkkispultti hukkui. Nyt on nylokkipultti eikä varmasti irtoa.
Ja kyllä itellä nuo renkaat on pyöriny ihan ok vaikka olen vääntäny pultit hampaat irvessä kireelle, joten vikaa lähtisin thorakina ettimään laakereista.
Laakerista kun on helppo "lyödä sisään" ne muovisuojat jotka suojaa kuulia ja sitten laakeri onkin oikeastaan entinen.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4346 : 15.03.09 - klo: 14.25 »
Laakerista kun on helppo "lyödä sisään" ne muovisuojat jotka suojaa kuulia ja sitten laakeri onkin oikeastaan entinen.
Ottaa hän jonku teräväkärkisen apuvälineen kouraan ja korjaa ongelman.
Ja mitä siihen moottorin pulteihin tulee niin nehän on jokku M2 tai M3 5mm pitkän pultit??
Pulttiliikkeeseen mars :wink:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4347 : 15.03.09 - klo: 14.52 »
Kiitos kovasti Toni.T! Pitänee niitä pultteja hieman löysentää, jos se auttaisi asiaa. :smiley:

Saitko jo vetämään? Tarkista renkaiden liimaukset!

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4348 : 15.03.09 - klo: 15.19 »
mistä saisi halvalla 5x11x4 laakerit?
nyt kun jp-nitroracing on suljettu niin tuntuu olevan joka paikassa yhtä kalliita.
hobbylinna, sabe, rc-piste, rc-garage, avidrc katsottu.

ei huvittaisi alkaa maksamaan yli 20 euroa 15:sta laakerista.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4349 : 15.03.09 - klo: 16.18 »
Kiinasta sie varmaan saat kaikkein halvimmalla kaikkein huonoimpia laakereita.
Sabesta oon ite tilaillu. Kaikkein halvimmat. Ja on kestäny hyvin.
Kumisuojattuja siis.
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |