Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1913483 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4440 : 21.03.09 - klo: 21.58 »
Kiitos 4WDKanootti! Laitoimme kerran diffin ja kuulalaakerin väliin kaksi prikkaa, oli liikaa. Mutta todennäköisesti syy on tuo! Mahtaisikohan auto taka iskarien prikat olla tarpeeksi suuria väliaikaisesti tuonne kuulalaakerin väliin? Pitäisi nyt sitten vain oikean kokoiset prikat tilata.. :roll:
Niin, ja kysyn vielä, että eroavatko (kts. edellinen viestini) vaseliinit toisistaan? Että uskolataako tuommoista laittaa sitten sinne sisään? Olen nyt ajanut diffillä, jossa ei ole mitään sisällä, muuta kuin rattaat.
« Viimeksi muokattu: 21.03.09 - klo: 22.14 kirjoittanut thorak »
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4441 : 21.03.09 - klo: 22.13 »
...hups... :roll:
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4442 : 21.03.09 - klo: 22.16 »
Ko ite tein tuon runkolevyn niin pidensin sitä ja kummasti se vaan autto tuohon auton hallintaan.
on muuten kestävä auton nyt.
Ainoa mikä tahtoo nyt hajoilla niin on tuo takaiskaritorni. Ainoa paikka mistä se antaa periksi.
hubeja nyt hajoilee kyllä vähän väliä, mutta niin on tarkotuskin.
Niisanottu sulake pitää olla :wink:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa nallepuh

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4443 : 21.03.09 - klo: 22.56 »
Riittäisiköhän 3,17 mm hiilikuitu alustaksi vai pitäisikö olla paksumpaa, kun alkaa olemaan alustan kokoisen palan hinta jo aika kova.

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4444 : 22.03.09 - klo: 01.09 »
kuinka pitkä se pidenetty FLM runko on ja mitkä korit sen kanssa sopivat?
ei löydy netistä  muuta  mittaa kuin 1 tuuman pidempi kuin vakio, mutta ota nyt sitten selvää.. :roll: (tämä voisi olla sopiva lähtökohta uudelle rungolle). 

onko kelään kokemuksia doggbone vetaresta? onko kestävämmät kuin vakiot?
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4445 : 22.03.09 - klo: 11.13 »
Suurilla tehoilla koiranluuvetaarit (dogbonet) syövät ulostulot aika nopsaan. Kannattaa pysytellä vakioissa.

Poissa TmK*Rc

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4446 : 22.03.09 - klo: 11.49 »
Käykö Rustler VXL Velineon harjaton systeemiin joku muu kuin Traxxasin oma sikakallis nopari?
Harrastus lopetettu viimeset osat myymässä pois.

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4447 : 22.03.09 - klo: 11.59 »




onko kukaan täällä laittanut slashin etupuskuria spedeen?
jos toi menis eturenkaiden etupuolelle, niin oiva suoja olis vr. orggis pikkupuskuri.
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4448 : 22.03.09 - klo: 12.11 »
Käykö Rustler VXL Velineon harjaton systeemiin joku muu kuin Traxxasin oma sikakallis nopari?

Tottakai käy. Itse käytän Castle Creations Sidewinder nopeudensäädintä, mutta suosittelen Mamba Maxia. Sidewinder ei toimi Traxxasin 27mhz (vakio) radioiden kanssa, ja joutuu päivittämään 2.4ghz radiot, jotka ovat vähintää 100€. Ja Mamba Maxissa on paaaljon enemmän säätömahdollisuuksia kuin Sidewinderissä. Kummatkin noparit ovat ohjelmoitavissa Windows-käyttöjärjestelmällä. (allekirjoittanut käyttää Macia   :lol: )

Kummatkin noparit saat Sabesta, mutta ameriikoissa huomattavsti halvempaa.
Mamba Max:  http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUTA3&P=ML  135dollaria eli 99€+postikulut. Suomessa n.180€+postikulut!
Sidewinderin linkkiä en viitsi tähän laittaa, osta Mamba Max.

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4449 : 22.03.09 - klo: 12.39 »
onko kukaan täällä laittanut slashin etupuskuria spedeen?
jos toi menis eturenkaiden etupuolelle, niin oiva suoja olis vr. orggis pikkupuskuri.

minä ajattelin ihan uteliaisuuttani tuollaisen enskuussa tilata ja koittaa miten sopii.
veikkaan tosin että rpm:n puskuri on parempi vaihtoehto jos suojaa haluaa.
minä kokeilen tuota ihan puhtaasti ulkonäön takia.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4450 : 22.03.09 - klo: 12.56 »
onko kukaan täällä laittanut slashin etupuskuria spedeen?
jos toi menis eturenkaiden etupuolelle, niin oiva suoja olis vr. orggis pikkupuskuri.

minä ajattelin ihan uteliaisuuttani tuollaisen enskuussa tilata ja koittaa miten sopii.
veikkaan tosin että rpm:n puskuri on parempi vaihtoehto jos suojaa haluaa.
minä kokeilen tuota ihan puhtaasti ulkonäön takia.

missä toita rpm puskureita on? menee "heittämällä" paikoilleen?
liquidissa ilmeisesti ei ole.
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4451 : 22.03.09 - klo: 13.04 »
Menee suoraan. Ja kyllä liquidissa on, itellekin just tulossa sieltä.

http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&products_id=19212

Jos tästä puskurista oli kyse.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4452 : 22.03.09 - klo: 13.08 »
tattis!

oliskin sitten 4. tilaus sitten 9.3.2009  :grin:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4453 : 22.03.09 - klo: 13.11 »
Ei ollutkaan syy mitä epäilin. :sad: Siis oikean puoleinen ulostulo on löysempi, kuin vasemman? Kaikki osat on samoja ja rakensinkin diffin oikein? Siis nyt en ymmärrä, kaikki olen tehnyt oikein eikä oikea ulostulo kuitenkaan verä kunnolla?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4454 : 22.03.09 - klo: 13.16 »
Käykö Rustler VXL Velineon harjaton systeemiin joku muu kuin Traxxasin oma sikakallis nopari?

Tottakai käy. Itse käytän Castle Creations Sidewinder nopeudensäädintä, mutta suosittelen Mamba Maxia. Sidewinder ei toimi Traxxasin 27mhz (vakio) radioiden kanssa, ja joutuu päivittämään 2.4ghz radiot, jotka ovat vähintää 100€. Ja Mamba Maxissa on paaaljon enemmän säätömahdollisuuksia kuin Sidewinderissä. Kummatkin noparit ovat ohjelmoitavissa Windows-käyttöjärjestelmällä. (allekirjoittanut käyttää Macia   :lol: )

Kummatkin noparit saat Sabesta, mutta ameriikoissa huomattavsti halvempaa.
Mamba Max:  http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUTA3&P=ML  135dollaria eli 99€+postikulut. Suomessa n.180€+postikulut!
Sidewinderin linkkiä en viitsi tähän laittaa, osta Mamba Max.
Saa sen sidewinderin toimimaan vakioradioidenkin kanssa, mutta joutuu hieman osien paikkaa muuttamaan.
Nopari ja vastari mahdollisimman kauas toisistaan ja myös antenninpiuha kannattaa laittaa tulemaan koritolpan reiästä ulos. Sitte toimii.
Sidewinderiin olen aivan tyytyväinen. Tehoa on ihan liikaa spedeen :lol:

Thorak! Jospa keskittyisit ajamiseen ja jättäisit tekniset murheet romukoppaan. Ei ne pikku klapit ja rutinat haittaa.. KAASUA vaan :grin:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4455 : 22.03.09 - klo: 13.20 »
Nimen omaan! Kovaa ajoa vaan, ei tarvi olla pilkun päälle kaikki!

Kuvaa vaikka video siitä miten toinen ei vedä. Oletko tietoinen siitä että molemmat renkaat ei aina pyöri samaan tahtiin koska ei ole lukkoperää? Jos suht pitävällä alustalla kiihdyttää niin useimmiten vain toinen rengas lyö suttua ja auto pyörähtää. Tämä on ihan normaalia toimintaa kun perä ei ole lukittu.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4456 : 22.03.09 - klo: 13.25 »
Käykö Rustler VXL Velineon harjaton systeemiin joku muu kuin Traxxasin oma sikakallis nopari?

Tottakai käy. Itse käytän Castle Creations Sidewinder nopeudensäädintä, mutta suosittelen Mamba Maxia. Sidewinder ei toimi Traxxasin 27mhz (vakio) radioiden kanssa, ja joutuu päivittämään 2.4ghz radiot, jotka ovat vähintää 100€. Ja Mamba Maxissa on paaaljon enemmän säätömahdollisuuksia kuin Sidewinderissä. Kummatkin noparit ovat ohjelmoitavissa Windows-käyttöjärjestelmällä. (allekirjoittanut käyttää Macia   :lol: )

Kummatkin noparit saat Sabesta, mutta ameriikoissa huomattavsti halvempaa.
Mamba Max:  http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUTA3&P=ML  135dollaria eli 99€+postikulut. Suomessa n.180€+postikulut!
Sidewinderin linkkiä en viitsi tähän laittaa, osta Mamba Max.
Saa sen sidewinderin toimimaan vakioradioidenkin kanssa, mutta joutuu hieman osien paikkaa muuttamaan.
Nopari ja vastari mahdollisimman kauas toisistaan ja myös antenninpiuha kannattaa laittaa tulemaan koritolpan reiästä ulos. Sitte toimii.
Sidewinderiin olen aivan tyytyväinen. Tehoa on ihan liikaa spedeen :lol:

Thorak! Jospa keskittyisit ajamiseen ja jättäisit tekniset murheet romukoppaan. Ei ne pikku klapit ja rutinat haittaa.. KAASUA vaan :grin:


Näissäkin on ollut eroja. Joillakin harrastajilla ei ole ollut mitään ongelmaa ja toiset ei saa pelittämään millään. Joulun tienoilla minäkin yritin n. 3 tuntia saada radiota pelittämään Sidewinderin kanssa, mutta en onnistunut.

Olen myös tyytyväinen Sidewinderiin, mutta nyt pitäisi olla Mamba Max, jotta ''heräämisaikaa'' saisi säädettyä ettei tarvisi erilistä pakkaa vastarille...

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4457 : 22.03.09 - klo: 13.27 »
tuo etukoritolppa on paljon korkeampi kuin takasen, jolloin näyttää että auton kori keulii kokoajan vaikka itse alusta olisi tasapainossa.
onko olemassa mitään valmista matalampaa koritolppaa eteen?
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4458 : 22.03.09 - klo: 14.12 »
Käykö Rustler VXL Velineon harjaton systeemiin joku muu kuin Traxxasin oma sikakallis nopari?

Tottakai käy. Itse käytän Castle Creations Sidewinder nopeudensäädintä, mutta suosittelen Mamba Maxia. Sidewinder ei toimi Traxxasin 27mhz (vakio) radioiden kanssa, ja joutuu päivittämään 2.4ghz radiot, jotka ovat vähintää 100€. Ja Mamba Maxissa on paaaljon enemmän säätömahdollisuuksia kuin Sidewinderissä. Kummatkin noparit ovat ohjelmoitavissa Windows-käyttöjärjestelmällä. (allekirjoittanut käyttää Macia   :lol: )

Kummatkin noparit saat Sabesta, mutta ameriikoissa huomattavsti halvempaa.
Mamba Max:  http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUTA3&P=ML  135dollaria eli 99€+postikulut. Suomessa n.180€+postikulut!
Sidewinderin linkkiä en viitsi tähän laittaa, osta Mamba Max.
Saa sen sidewinderin toimimaan vakioradioidenkin kanssa, mutta joutuu hieman osien paikkaa muuttamaan.
Nopari ja vastari mahdollisimman kauas toisistaan ja myös antenninpiuha kannattaa laittaa tulemaan koritolpan reiästä ulos. Sitte toimii.
Sidewinderiin olen aivan tyytyväinen. Tehoa on ihan liikaa spedeen :lol:

Thorak! Jospa keskittyisit ajamiseen ja jättäisit tekniset murheet romukoppaan. Ei ne pikku klapit ja rutinat haittaa.. KAASUA vaan :grin:


Voin ottaa videota, miten toinen rengas ei verä kunnolla, tosin en osaa laittaa semmoista Youtubeen, kun en ole koskaan osannut rekisteröityä sinne (aina vastaa, että ei voi rekisteröityä. Testasin auton ollessa katollaa, että vain vasen ratas venyy hieman, mutta oikea rengas menee hiljempaa. Pikku asfaltin pätkälläkin koitin autoa niin heti auto vinoon ja lumipenkkaan.

JL. Minä olen kysynyt täällä, että auttaisiko lukkopera ja minulle vastattiin, ettei auta. Vetaritkin kuluisi siinä...
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4459 : 22.03.09 - klo: 14.22 »
tosin en osaa laittaa semmoista Youtubeen, kun en ole koskaan osannut rekisteröityä sinne (aina vastaa, että ei voi rekisteröityä.
Oisko kyse jostain ikärajahommasta esim.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4460 : 22.03.09 - klo: 14.31 »
Totta, vaikka alittaisin 25v en pääse rekisteröitymään siltikään. :huh:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4461 : 22.03.09 - klo: 14.37 »
JL. Minä olen kysynyt täällä, että auttaisiko lukkopera ja minulle vastattiin, ettei auta. Vetaritkin kuluisi siinä...

Niin kuluisi juu, pysyy ainakin ehjänä kun ei laita perää lukkoon. Mutta siis en ehdottanut että laittaisit vaan mainitsin vain että renkaat ei aina mene samaan tahtiin jos lukkoperää ei ole. Mutta jos kerta ilman mitään vastustakin toinen pyörii hiljempaa niin sitten on kyllä jotain vikana.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4462 : 22.03.09 - klo: 14.42 »
Laitoin autton kiinni uuden teräksisen diffin, enkä mitään mönjää. Auto on samanlainen kuin ennen, eli oikea pyörä ei pyöri kunnolla. En vielä laittanut mitään diffin sisälle. tarkistin, mitä uuden ja vanhan vaseliinituubin kyljessä lukee. Vanha: " Traxxas Grease" Uusi: " Thrust Bearin(o?) Grease". Onko vaseliineilla mitään eroa? Kun laitan diffin, jonka ulostuloihin tulee ne laakerit. Tuleeko laakereiden taakse jonkinlaiset prikat? Näytti kuin sieltä olisi pudonnut prikka? Tilasin Sabelta Tiistaina 2x Vetarisetti ja kuulalaakereita (olivat juuri niitä diffin ulostuloihin tulevat, joten eivät mene pyörän laakereiksi (kai)) Varmaan sen tulipalon vuoksi lähetys viivästynyt, kuten ovat ilmoittaneet. Yritin öljytä liukulaakereita, mutta ei auttanut. Kohta en tiedä mikä enää auttaisi. :huh: Toki ensimmäsisessä (muovi) Diffissä tuntu olevan jäykät vaseliinit sisällä, mutta edellisessä Teräs diffistä ei tullut niin jäykkää kuin muovi diffistä. Ja tämä uusi on vieläkin liukuvampi. Muutenkaan minulla ei ole muuta vaseliinia kuin nuo mitä mukana tuli. :huh:
Vaihda nyt ihmeessä ne liukulaakerit kuulalaakereihin ja jatka sen jälkeen ihmettelyä jos ei vieläkään rullaa kunnolla...
Ja jos nyt oikeen ymmärsin että mitä kohtaa tarkotit niin ei mulla ainakaan ole diffin ja sen ulostulojen laakereiden välissä prikkoja enkä ole mielestäni räjäytyskuvassakaan niitä nähnyt joten nekin haittaavat diffin toimintaa jos olet sinne sellaiset laittanut... Katsoisit räjäytyskuvista mikä tulee mihin.
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa RCl

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4463 : 22.03.09 - klo: 15.24 »
tuo etukoritolppa on paljon korkeampi kuin takasen, jolloin näyttää että auton kori keulii kokoajan vaikka itse alusta olisi tasapainossa.
onko olemassa mitään valmista matalampaa koritolppaa eteen?


http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXEV48&P=7
Tuon saa pienellä virittelyllä kiinni.
traxxas stampede|X-ray T2 `007

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4464 : 22.03.09 - klo: 15.41 »
Itse olen madaltanut koritolppia sekä edestä, että takaa suurin piirtein Swamin ohjeiden mukaisesti. Paljon paremman näköinen kun päivä ei paista rungon ja korin välistä kuten vakiona :)

http://www.swami-rc.com/lowmounts.htm

HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4465 : 22.03.09 - klo: 15.56 »
noniin!
nyt tiedän mitä seuraavaksi värkkään  :afro:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4466 : 22.03.09 - klo: 16.03 »
Laitoin autton kiinni uuden teräksisen diffin, enkä mitään mönjää. Auto on samanlainen kuin ennen, eli oikea pyörä ei pyöri kunnolla. En vielä laittanut mitään diffin sisälle. tarkistin, mitä uuden ja vanhan vaseliinituubin kyljessä lukee. Vanha: " Traxxas Grease" Uusi: " Thrust Bearin(o?) Grease". Onko vaseliineilla mitään eroa? Kun laitan diffin, jonka ulostuloihin tulee ne laakerit. Tuleeko laakereiden taakse jonkinlaiset prikat? Näytti kuin sieltä olisi pudonnut prikka? Tilasin Sabelta Tiistaina 2x Vetarisetti ja kuulalaakereita (olivat juuri niitä diffin ulostuloihin tulevat, joten eivät mene pyörän laakereiksi (kai)) Varmaan sen tulipalon vuoksi lähetys viivästynyt, kuten ovat ilmoittaneet. Yritin öljytä liukulaakereita, mutta ei auttanut. Kohta en tiedä mikä enää auttaisi. :huh: Toki ensimmäsisessä (muovi) Diffissä tuntu olevan jäykät vaseliinit sisällä, mutta edellisessä Teräs diffistä ei tullut niin jäykkää kuin muovi diffistä. Ja tämä uusi on vieläkin liukuvampi. Muutenkaan minulla ei ole muuta vaseliinia kuin nuo mitä mukana tuli. :huh:
Vaihda nyt ihmeessä ne liukulaakerit kuulalaakereihin ja jatka sen jälkeen ihmettelyä jos ei vieläkään rullaa kunnolla...
Ja jos nyt oikeen ymmärsin että mitä kohtaa tarkotit niin ei mulla ainakaan ole diffin ja sen ulostulojen laakereiden välissä prikkoja enkä ole mielestäni räjäytyskuvassakaan niitä nähnyt joten nekin haittaavat diffin toimintaa jos olet sinne sellaiset laittanut... Katsoisit räjäytyskuvista mikä tulee mihin.

No, per*ana. Tilasin sabesta kuulalaakereita, mutta kuuluvatkin diffille ynnä muille hammasrattaiden osille! :angry: Löytyisikö muualta sopivia kuulalaakereita kuin sabesta? Niin ja ei asia pakosta liukulaakereista johdu. Olen pyöritellyt Diffin ulostuloja ja ongelma ilmenee siinä jo, että oikea diffi ulostulo on löysempi.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Fillarimies

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4467 : 22.03.09 - klo: 20.45 »
No ei mullakaan toinen rengas vedä niin hyvin kuin toinen, mutta mitä sitte. Hyvin kulkee asfaltilla ja hiekalla.
En ole tehny siitä minkäänlaista ongelmaa. Se nyt on ehkä enemmän ominaisuus kuin ongelma!
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4468 : 22.03.09 - klo: 22.45 »
Itse olen madaltanut koritolppia sekä edestä, että takaa suurin piirtein Swamin ohjeiden mukaisesti. Paljon paremman näköinen kun päivä ei paista rungon ja korin välistä kuten vakiona :)

http://www.swami-rc.com/lowmounts.htm


Mä olen laittanut rustlerin etukiinnikkeet ja takaa tiputtanut sen stampeden originaalin systeemin alempiin ruuvinreikiin joten se on enää kahdella ruuvilla kiinni, sekä olen katkaissut ne tapit, lyhentänyt ja tehnyt ruuviprikkaviritelmällä siitä samanlaisen kuin se rustlerin etukiinnike ja tuo swamin etutolpat on tehty samalla lailla...
Eipä tullut tuo silloin mieleen enkä kyllä olisi viitsinyt reikiä alkaa poraamaan siihen takaiskaritolppaan koska luulisi sen heikentyvän siitä... sekä tuolla patentilla pääsee yhtä alas ja jos se vaikka hajoaa niin tulihan siinä nitrorustlerin etukiinnike varaosapussissa myös toinen takapidike :laugh:
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4469 : 23.03.09 - klo: 08.23 »
Joo, ei vaan vasemmalle pysty tekemään donitseja. :embarrassed: Toivottavasti löydän syyn, olihan auto kuitenkin aivan erinlainen jonkinaikaa sitten.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |