Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1913495 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4620 : 01.04.09 - klo: 21.55 »
Itselläni ei ole kiveä siellä välissä... Muutin Peden nyt lukkoperäiseksi, nyt toinenkin pyörä vetää, mutta aikaisemminkin olen huomannut, että motti syytää toiselle renkaalle enemmän voimaa? :huh: Pyörittelin renkaita, enkä keksi muuta kuin jokin jumittaisi taka hubeissa, vaikka kuulalaakeritkin on vaihdettu? Vetarit näyttivät kuitenkin pyörivän hyvin, joten ei pitäisi (varmaan) olla diffin kuulalaakereissa vikaa. Eli Diffi lukitt, ja edelleen toinen rengas saa enemmän voimaa, joten eikös jossain pitäisi jumittaa, mutta missä? Onhan nuista jumituksistakin puhuttu, mutta kaikkea en aina ole kovin ymmärtänyt. :grin:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa SuomiKP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4621 : 01.04.09 - klo: 22.09 »
voinko mun spede vxl:ästä pestä vaa vedel varovasti renkaat ja tukivarret ajo jälkee vai? ku mietin vaa et haittaaks se mitää... et kärsiiks ne pehmusteet siel renkaitten sisäl jos vettyy tai jotai muut
« Viimeksi muokattu: 01.04.09 - klo: 22.15 kirjoittanut SuomiKP »
schumacher Shotgun,  Traxxas Stampede vxl myynnissä 250e!!!

Poissa SuomiKP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4622 : 01.04.09 - klo: 22.12 »
mullakaa se oikee rengas ei pyöri ku vast pyörittää... mut kokeilin pistää kaasuun niin et pidän vuoretellen oikeest ja vasemmast renkaast kii ni kyl ne sillo iha hyvi pyöri :S en tiiä miks se ei oikee rengas ei oikee sit pyöri ku hitaasti pyörittää
schumacher Shotgun,  Traxxas Stampede vxl myynnissä 250e!!!

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4623 : 01.04.09 - klo: 22.14 »
Huoh.....
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4624 : 01.04.09 - klo: 22.16 »
Thorak: No niinhän se tuollanen perä toimii, kun toinen puoli saa pitoja, voima siirtyy toiselle pyörälle. Tuokin on sulle kerrottu varmaan sen seittemän kertaa..
Ota ny ne hemmetin räjäytyskuvat esiin ja pura koko murheenkryyni perä, käy kaikki osat läpi onko oikeilla paikoilla ja tarkista puuttuuko mitään.
Ei jaksais enää tätä..  :huh:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4625 : 01.04.09 - klo: 22.26 »
No, perskuta! Olen avannut auton perän yli kahdeksan kertaa ja seitsemän kertaa käyttäny räjäytyskuvia apuna! Vain apri teflopsikkaa on mennyt hukaan ja yksi kiinnitysruuvi (ei merkittävä). Tuolla autolla tulee vaaratilanteita, kun painaa kaasua rupeaa ihan itsestään vetään p*skarinkiä. Tai kääntyy yhtäkkiä (suoraan ajaessa) ja flippaa katolleen. Tai kääntyy ajoradaltaan sen verran huomtattavasti, että voi törmätä vielä johonkin. Ihmetyttää, että lukkodiffilläkin toinen rengas saa enemmän poweria??? :roll:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa LaNi5

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4626 : 01.04.09 - klo: 22.40 »
Oletko etsinyt sitä vikaa auton toisesta päästä eli ohjauksesta. Jos on 100% lukko niin on aika ihme, jos ei molemmat renkaat pyöri samaan tahtiin.

Poissa scylla

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4627 : 01.04.09 - klo: 22.48 »
kun painaa kaasua rupeaa ihan itsestään vetään p*skarinkiä. Tai kääntyy yhtäkkiä (suoraan ajaessa) ja flippaa katolleen. Tai kääntyy ajoradaltaan sen verran huomtattavasti, että voi törmätä vielä johonkin.

Eikö tämä ole ihan normaalia kun autossa on pitoon nähden paljon tehoa..? Oletko Thorak nyt sisäistänyt täysin Diffin (eli tasauspyörästön) teknisen toiminnan ja tarkoituksen?

Tässä on vielä sellainenkin mahdollisuus, että autosi toimii aivan normaalisti. Et ehkä vain ole lyhyen harrastusajan ja nuoren ikäsi vuoksi vielä oppinut tarpeeksi tekniikasta ja fysiikasta ymmärtääksesi täysin autosi toimintaa.

EdiT:
Miten muuten lukitsit tasauspyörästön? Lukkoperällä pitäisi molemmat pyörät pyöriä saman verran.

Nämä rc-autot vaativat tekniikan tuntemusta ja kädentaitoa asennustöissä. Ne eivät ole kenelläkään myötäsyntyisiä, tosin jotkut ovat toisia lahjakkaampia hahmottamaan nämä asiat.

On hyvin todennäköistä, että useimmat tämän rc.10 foorumin ns. "Gurut" ovat oppineet taitonsa olemalla itse aktiivisia etsimään tietoa ja vastauksia. Internet on tietoa täynnä. Teet itsellesi suuren palveluksen tulevaisuuttasi ajatellen paneutumalla myös siihen englannin kieleen. Siinä ajassa kun joku muu kirjoittaa sinulle vastauksen suomeksi tähän topicciin, niin löydät itse englanninkielisistä manuaaleista vastauksen sanakirjan avulla.

Paikkakuntasi kirjastosta löytyy hyvin todennäköisesti tekniikkaa käsitteleviä teoksia ihan suomen kielelläkin. Useissa perus konetekniikan kirjoissa on hyviä asiaa selkeästi havainnollistavia kuvia.

Nällä rc-kamoilla ei voi kuvitella vain ajavansa, vaan tekniikka on ainakin puolet tätä harrastusta. Jos sinä thorak tahdot tosissaan harrastaa ja päästä joskus ajamaankin ja nauttimaan toimivasta kalustosta, niin suosittelen lämpimästi tutustumaan kärsivällisesti ja ajatuksella mekaniikkaan, sähkön olemukseen ja käyttäytymiseen ja tietysti fysiikkaan. Kannattaa myös opetella teknisiä kädentaitoja, esimerkiksi huoltamalla itse oma polkupyöränsä. Lapsille ja nuorille(miksi ei aikuisillekin :wink:) Legot, varsinkin tekniikka-legot ovat kivoja tekniikan opetteluun. Jälkimmäisillä voit vaikka rakentaa toimivan tasauspyörästön. Nyky-lapset ovat varmasti vieraantuneet näistä ja viettävät aikansa tietokoneiden kanssa.

Kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta harjoittelulla saatat onnistua. Jos vain täällä kyselet ilman oma-aloitteisuutta ja kärsivällisyyttä, niin kehityt hitaasti. Toki joitain asioita kannattaa kysyä, mutta usein tiedon löytää myös itse etsimällä ja ajattelemalla.
« Viimeksi muokattu: 01.04.09 - klo: 23.39 kirjoittanut scylla »

Poissa s4m1

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4628 : 01.04.09 - klo: 23.06 »
ja ne teflon prikat on siellä sitten ihan syystä, yksi väärässä paikassa on jo ongelma, ostin käytettynä tuon rustyn ja siinä niitä ei ollut edes siellä missä piti, hexien tapin alla pitää olla yksi 0,5 edessä ja 1,0 takana.. tässä ei yhtään ei ihme että hiukan pyörät jumitti :D no onneksi tuli tarkistettua... Tosin tuossa oli muutama muukin asia sinnepäin kohdallaan...

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4629 : 01.04.09 - klo: 23.19 »
Niitä shimmiprikkojakin saa kaupoista lajitelman, jossa on eripakssia prikkoja. Prikkoja saa olla vaikka kymmmenen jos klappia on sen verran et ei vähemmällä selviä. Mulla on 0,1mm 0,5mm väliltä noita shimmejä niin saa just eikä melkeen klapit pois.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4630 : 02.04.09 - klo: 01.05 »
Mullaskin Slash teki toisinaan sitä että liukkaalla alustalla sai vetämään itsestään rinkiä kun ensin itse antoi vähän kääntämällä apua.. ei tarvinnu muuta kuin kaasua käyttää, mutta kieltämättä kun tehoa on hirvittävä määrä niin auto on hankalampi hallita ja voi tuntua siltä että siinä on jotain vikaa. Neliveto rc-auto antaa ihan erilaisen ajokokemuksen. Mee kokeileen jonnekin hiekkamontulle ajamista sitten kun on sulanu... ehkä siellä saa erilaisen ajotuntuman.. tai sitten nurmikolla.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4631 : 02.04.09 - klo: 08.26 »
Scylla on oikeassa, olen nuori enkä ihan kaikkea autoista, vaikka olen niistä kovasti kiinnostunutki (1:1 ja näistä RC:istä). Olen lukenutkin hieman näistä asioista ja kysellyt perheeltä, joten minun pitäisi tietää miten tasauspyörästökin toimii.

Olen itsekkin rakennellut paljon Legoilla! Ei vain ole näitä teknikka legoja saanut, kun käännin valmiiseen robotiikkaan.

Kun nyt olen autoani purkaillut ym. hermostun, koska en ole löytänyt vastausta, vaikka monet kerrat olen sitä tutkinut. Kyselen toki teiltä paljoa, mutta aina auton ääressä mietin brobleemaa, ja mistä se voisi johtua. Tiedän, että kalustoa pitää korjailla, joka on hauskaa hommaa. Mutta jos johonkin asia tyssää, sitä hermostuu nopeasti. :grin:

Minustakin 100% lukitulla diffillä pitäisi kummankin pyöriä samanlailla. Mutta jos nostan auton ja painan kaasua, oikea rengas ( Vaikka oikeallapuolella oli ongelmia? ) venyy enemmä. ELi vasen on tavallisessa muodossa ja oikea venyy jonkinverran? Eilen kuulin, että tuolta peränseudulta alkoi kuulua narskutusta, en tiedä onko se luonnollinen asia? :shock:

EDIT: Habaku, mistä kaupoista nuin pieniä tefloprikkoja saa?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa s4m1

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4632 : 02.04.09 - klo: 08.35 »
Noita 0,1 ja 0,5mm teflon prikkoja saa varmaan jokaisesta hyvin varustellusta rc kaupasta, normi rautakaupasta tai prismasta melko turha etsiä.

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4633 : 02.04.09 - klo: 08.36 »
Ei se että kumpi venyy enemmän edelleenkään ole mikään kierrosnopeusmittari, toinen rengas saattaa olla pehmeämpää ainetta tai sitten ainevahvuudeltaan paksumpaa, rengas liimaantunut eri tavalla, insertti palasina jne.. ja siten venyy eri verran vaikka kyllä niiden pitäisi olla samanlaiset jos ne kerralla on ostettu...
Pistä nyt se auto jo maahan ja aja äläkä venyttele, ja jos siinä on lukkoperä niin ei ne voi pyöriä eri nopeuksia tai sitten sulla on antanut jotain siellä lukossa periksi eli mennyt p****ksi

Ootko nyt ihan varma ettei joku iskari esim jousta helpommin tai jotain, sekin vaikuttaa siihen miten se käännöksissä käyttäytyy tai kiihdytyksessä jos esim. yhestä iskarista puuttuu öljyt tai iskari jumissa vääntyneen varren ansiosta jne... Tarkasta nekin että toimivat pareina samalla tavalla edessä ja takana
« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo: 08.39 kirjoittanut Slugi »
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4634 : 02.04.09 - klo: 10.03 »
Thorak!! En tiiä saako niitä teflonisena, mut RF:ssä on ollu noita ja ovat terästä.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4635 : 02.04.09 - klo: 14.24 »
Pitää katsa, jos pystyisin tilaamaan niitä. Haittaako muuten, jos diffistä tulevat ulostulot heiluvat edestakaisin? Tein tuon lukkodiffin, ja ehkä hioin hieman liikaa sitä kantta (jota piti hioa). Kun diffi on lootassa kiinni, ei silloin kuitenkaan heilu.

En löytänyt Traxxasin osiolta RF:ällä noita prikkoja? Toki voi olla loppu, mutta kannattaako katsoa muualta sieltä?
« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo: 14.28 kirjoittanut thorak »
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa _rc-hemmo_

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4636 : 02.04.09 - klo: 15.08 »
Hiano spede :mrgreen:
Mutta asiaan tietääkö kukaan saako tuolla setillä lisää vauhtii rustuun (xl5) ku tais toi vakio titan sanoo sopimuksensa irti  :cry:

http://www.racingfactory.fi/tuotteet/NOPEUDENSAATIMET-Nopeudensaatimet/Speed-Passion-Inspire-RTR-Combo-103504
Riippuen siitä että millä akuilla tulet ajamaan. Kolmikennoiselle lipoakulle tai 9 kennoiselle NIMH-akulle tuo combo olisi hyvä. Jos tulet ajamaan 7.2v/8.4/9.6 NIMH tai 7.4 lipo niin se 2.0 voisi olla parempi.

7.2 volttisella olis tarkotus ajaa onkos muita hyviä vaitoehtoja en oikeen googlettamalla löytäny (budjetti max 150€) :undecided:
Traxxas rustler xl5

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4637 : 02.04.09 - klo: 15.18 »
niin ja nuo speed passionithan on ihan samaa kamaa kuin ezrun setit.
hobbywing tekee molemmat ja lyödään vaan eri tarrat päälle.
yeah racingin setitkin on ihan samaa kamaa vielä.

tuollaisen ezrun 4300kv kombon saa ecpower.com.hk sivulta 56e hintaan ja ilmaiset postikulut.
ja tuolla 150e budjetilla taitaa saada jo castlen sidewinder combonkin ulkomailta.

edit. saa näköjään ihan suomestakin sidewinderin.
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=39213&grpid=4306

149e ja taatusti laatu setti.
samaan hintaan saa myös 5700kv koneella.
« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo: 15.22 kirjoittanut partajeesus »
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4638 : 02.04.09 - klo: 16.25 »
mistä noita speden valmiiksi MAALATTUJA koreja sais halavalla? ei peruskoria vaan esim:
monessa paikassa löytyy noita maalaamattomia kyllä.
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4639 : 02.04.09 - klo: 16.30 »
halpa on suhteellinen käsite.
liquidissa voi joitakin olla mutta siellä saa leikkiä aika paljon hakusanojen kanssa kun aina tuntuu löytyvän eri koppia kun hiukan muuttaa haku kriteeriä.

towerhobbiesissa olisi paljon koreja mutta postikulut on sitten yhtä paljon kuin se koppa ellei jopa enemmän.
eikä puhuta mistään ihan olemattomasta summasta vaan koppa on sen 28$ mikä on ok mutta kun postikulut on toiset 28$ niin pitäkööt tunkkinsa.

suomesta jos löytää jtn nättejä niin hinta on varmaan siinä n.30e joka ainakin minulle on jo liikaa jostain muovi palasta joka kuitenkin tulee saamaan iskua ja paljon.

ja nuo kuvien kopat on kyllä itse maalattuja vai tarkoititko vaan sitä että haluat tuon tyylisen kopan valmiiksi maalattuna.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4640 : 02.04.09 - klo: 16.32 »
tuon tyyppistä koppaa vaikka ihan mustalla pinnalla.
tietty noi on itse maalattu, haaveilen vain tässä ääneen  :grin:

ja sen 30€ kuluineen vois vielä maksella, mutta tosiaan ihmetyttää miten tommonen muovinpalanen voi maksaa noin paljon  :huh:
« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo: 16.39 kirjoittanut Vatanen »
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa ekiz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4641 : 02.04.09 - klo: 16.42 »
taitaa noi kaikki kuvissa olevat korit itse maalattuja.

edit: olinpas hidas  :laugh:
[hpi baja 5t 2.4ghz] [kyosho ultima db] [team associated tc5] [corally]

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4642 : 02.04.09 - klo: 16.44 »
kaippa se o si väritön tilattava jostain ja ruutattava vaikka tuolla maaliruiskulla. 1:1 autoja lähinnä vain paikkamaalaillut.
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4643 : 02.04.09 - klo: 16.50 »
siitä vaan haaveilemaan:
http://zielkeracing.com/items/TRAXXAS-JATO-RUSTLER-STAMPEDE-SHELLS/list.htm

todella komeita on ja maalari osaa hommansa, mutta komeita on hinnatkin.
jos rahaa olisi niin kyllähän tuollaisen voisi ostaa ja pitää silloin kun auto on vaan hyllyssä.
ei kukaan tuon hintaisella kopalla kyllä bashaamaan lähde.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4644 : 02.04.09 - klo: 17.06 »
hyvin on maalannut, itsea ei vain noi hirveen räiskyvät värit nappaa. joku ihan perusväri jotta auton maalaus muistuttaisi paljon 1:1 autoa. korityypitkin olivat tuolla vähän itselle vääriä.
hinta toki myös vähä puistattaa...
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4645 : 02.04.09 - klo: 17.33 »
nyt on tuo 9t/4300kv ezrun lopullisesti kuollut.
en sitten vieläkään ole varma miksi se sillon ekan kerran pääsi erittäin nopeasti liian kuumaksi.
oliko välityksistä kiinni vai jatkuvasta nykimisestä liikkeelle lähdössä p*skan vastarin takia.
tänään nimittäin koitin tuossa lattialla lähteä pintakaasulla ja auto vaan nyki.
mittasin lämmöt ja jo tuon aikana oli lämmöt melkein 40 astetta.
tottakai se tietysti nopeammin kuumenee kun jo kerran päässyt liian kuumaksi mutta uskomattoman äkkiä kuitenkin.

äsken kävin sitten vielä testaamassa ja en varmaan edes neljää minsaa ajanut kun auto pysäsi.
joku rahina vaan kuului motista kun yritti liikkua.
motin lämmöt 111 astetta ja nopari 108 :roll:
onneksi mambassa on sentään lämpösuoja niin se ei päästä itseään liian kuumaksi.

jos jotain hyvää pitää hakemalla hakea niin tuo integyn alumiini vaihdeloota tuntuu kyllä imevän lämpöä motista ihan kivasti.
kun olin tuon 111 astetta moottorista mitannut niin otin kopan pois, mittasin noparin lämmon ja akun lämmön ja kun mittasin moottorin uudestaan niin lämmöt oli jo alle 90 astetta.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa _rc-hemmo_

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4646 : 02.04.09 - klo: 19.27 »
Minkäköhan laatuisia nuo  speed passioninit on tuskin ainakaan tehot laskee vai? :huh: (tuo setti ny ei nii kallis ole jäis rahaa akkuihinkin)Ja sais olla Suomesta en oikein kannata ulkomaan kauppoja.

niin ja nuo speed passionithan on ihan samaa kamaa kuin ezrun setit.
hobbywing tekee molemmat ja lyödään vaan eri tarrat päälle.
yeah racingin setitkin on ihan samaa kamaa vielä.

tuollaisen ezrun 4300kv kombon saa ecpower.com.hk sivulta 56e hintaan ja ilmaiset postikulut.
ja tuolla 150e budjetilla taitaa saada jo castlen sidewinder combonkin ulkomailta.

edit. saa näköjään ihan suomestakin sidewinderin.
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=39213&grpid=4306

149e ja taatusti laatu setti.
samaan hintaan saa myös 5700kv koneella.
« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo: 19.41 kirjoittanut _rc-hemmo_ »
Traxxas rustler xl5

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4647 : 02.04.09 - klo: 20.21 »
Jees keväthuolto alkaa olemaan tehty (NiMH akut balanssissa, iskareissa uudet öljyt, uudet renkaat+vanteet ja jopa diffissä uudet rasvat) ja huomasin samaa vikaa kuin thorakilla. Diffiä kädessä kun pyörittelee, niin on varsin jäykkä, mutta kun koko perä on kasattu, niin pyöriikin vain toinen rengas :grin:. Mutta haittaneeko tuo, täysiä mennään joka tapauksessa. Jossain kohtaa haen kokonaan uuden diffin sabesta.

Kevättä ja ajokelejä kaikille.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Fabe

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4648 : 02.04.09 - klo: 20.32 »
Thorakille pisteet sitkeydestä. Moni nuori olisi jo luovuttanut. Älkää nyt lopettako tätä, tämähän on jo legenda. Onkos se vanteen lukitusmutterin sokka varmasti paikallaan ja vanne ehjä? Jos on lukkoperä, ei voi enää lyödä tyhjää, kuin pyöränakselin ja vanteen välillä.

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #4649 : 02.04.09 - klo: 20.37 »
Tuolta löytyy myös hobbywing comboja ilmasella kotiintoimituksella.
http://www.swanghobby.com/
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...