Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1913480 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5310 : 12.07.09 - klo: 19.06 »
http://www.youtube.com/watch?v=pKB72EET1xE Tuossa on ilmeisesti, juurikin sama akku, mitä itse hamuilen SPC 7,4V 8000mah 12/15c. Näyttää kyllä kulkevan nätisti. :wink:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5311 : 12.07.09 - klo: 21.20 »
takarenkaat kuoriutuneet osittain vanteilta. kilo hiekkaa sisällä/vanne.
enimmät pois ja liimaa perään = toimii  :cool:
toinen havaittu ongelma oli raksuttava ääni ajaessa.
pinionin hampaat olivat teroittuneet veitsen teräviksi  :shocked: spurri oli ihan ok.
nestemäiseltä tilattu varaspurri ei sitten käynytkään suoraan. hammas oli paljon kapeampi ja ruuvi oli tuumainen = auto telakalle vähäksi aikaa. eipä sillä muutakin tekemistä nyt, talonmaalausta ym  :mrgreen:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5312 : 12.07.09 - klo: 22.32 »
tarkoittanet kai että se liquidista tilattu pinjoni ei sopinut?
tilaa sabelta losin pinjoni jos löydät sen kokoisen kuin haluat.
minä en ole muita pinjoneita käyttänytkään kun nuo ovat erinomaisia.

paljon hiljaisempiakin kuin traxxasin omat pinjonit.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5313 : 12.07.09 - klo: 23.33 »
Thorak, kyllä ne 8000mAh lipot sopivat autoosi virran annoltaan jos niitä on käytetty oikein edellisen omistajan toimesta, kannattaa varmistua käytetyissä lipoissa että onko ne saaneet osumaa joskus ja onko muutenkin asianmukaisesti käytetty

Ja sen laturin ei tarvitse antaa 8A latausvirtaa vaan lipoja voit ladata 1C tai PIENEMMÄLLÄ virralla mutta EI isommalla ellei valmistaja ole sitä erikseen kertonut, latausaika vaan hieman kasvaa mutta saatpahan liposi silti ladattua
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5314 : 13.07.09 - klo: 10.01 »
Teräsrattain ja kosahti! Pari ehdotusta syihin.

Olisko ollu lukotettuna? Siis puolet pienempi hammaskosketus ku tavallisesti.
Siihen auttas tiivistesilikoni tms kumimaisesti joustava lukko.

Olisko ollu kuiva? Teräskin karkastuu hauraaksi hinkatessaan kuivana. Jopa perusmuovisia useammin tarttee ainakin valohoitoa, ellei rasvaakin (muovi on itsevoitelevaa).

Täytyy kehua vetareita jos teräs antautuu muovin läpi kuormittaen.

Ei ole ollut lukotettuna, eikä kuiva ja vetareina ovat nämä: klik.

Eikä hajoaminen tapahtunut edes missään hypystätäyskaasulla-alas -tyylillä, hiekkakentällä olin pyörittelemässä.. Kilometrit tuli täyteen :)

Onneks oli varaosadiffi heti käsillä, pääsee heti takas baanalle

Samalla tapaa omastakin pedestä aikoinaan levisi rattaat ja ihan pelkillä muovivetareilla. Hiekkamontulla laparenkailla muutama kiihdytys ja sanoi poks. Tosin olihan niillä tunteja ennestään jo takana...  :mrgreen:

« Viimeksi muokattu: 13.07.09 - klo: 11.19 kirjoittanut matti.l »
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5315 : 13.07.09 - klo: 10.13 »
Voisiko joku mitata Traxxasin vakiovastarilta lähtevän antennijohdon pituuden?
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5316 : 13.07.09 - klo: 10.57 »
Thorak, kyllä ne 8000mAh lipot sopivat autoosi virran annoltaan jos niitä on käytetty oikein edellisen omistajan toimesta, kannattaa varmistua käytetyissä lipoissa että onko ne saaneet osumaa joskus ja onko muutenkin asianmukaisesti käytetty

Ja sen laturin ei tarvitse antaa 8A latausvirtaa vaan lipoja voit ladata 1C tai PIENEMMÄLLÄ virralla mutta EI isommalla ellei valmistaja ole sitä erikseen kertonut, latausaika vaan hieman kasvaa mutta saatpahan liposi silti ladattua


Nyt tuli semmoista, mitä olen odottanut :grin:. Tosiaan, myyjä sanoi, että akut ovat priimakunnossa, ja ladattu aina balancerilla! Ja vakuutti minut vielä asiasta, että laatulipot on.
Tiedän, voin ostaa vaikka imax B5, mutta latausaika pitenee, joka on sitten huonompihomma. Pitänee soitella Sabelle yms. ja kysellä, lähtisikö jokin 8a laturi ym. roppeet könttihintaan.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5317 : 13.07.09 - klo: 13.37 »
rusty repi traxxasin mustan yoken poikki.
muistin että minulla olisi ollut vielä niitä pari jossain mutta eipä löytynyt joten piti laittaa tilaukseen.
oli pakko kuitenkin koittaa jos saisi jotenkin patentoitua vanhasta rikkinäisestä teräs yokesta vielä toimivan.



veikkauksia kuinka monta sekuntia tuo kestää 3s lipon kanssa :grin:
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5318 : 13.07.09 - klo: 14.19 »
Paljonko sitä viivettä nyt tuleekaan kun radiosta painaa tallan pohjaan  :afro: Miten olet alunperin teräsyoken saanut hajalle btw?
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5319 : 13.07.09 - klo: 14.50 »
kyllähän noissa ne u-jointin reiät venyy aika vauhtia.
tosin näin niille ei kuuluisi käydä:

tämä puoli kunnossa


täältä puuttuu jotain tärkeää


tuo tapahtui muutaman viikon ajon jälkeen.
toinen kesti muutaman kuukauden kunnes kävi samoin.

tuon jälkeen päätin että ostan vain noita muovisia.
ne kun maksaa vain 4$ pari niin ei vituta jos hajoaa toisin kuin nuo teräksiset mitkä maksaa 16$ pari.
varsinkin jos ne hajoaa parin viikon jälkeen noin.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5320 : 13.07.09 - klo: 14.50 »
Paljonko sitä viivettä nyt tuleekaan kun radiosta painaa tallan pohjaan  :afro: Miten olet alunperin teräsyoken saanut hajalle btw?

Veikkaisin liian tiukalla slipperyllä, itselläkin noita hajonnut, ei murtunut mutta kulunut reijät soikeiksi ja lopulta tule läpi..
Nyt ei ole enää kulumaa paljon havaittavissa löysemmin säädetyllä slipillä mutta ei se bashaus tuolla asetuksella niin kivaa ole

Niin ja itselläni käynyt myös noin ekan akullisen aikana että tuo toinen tappi on karannut omille teilleen...
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5321 : 13.07.09 - klo: 14.53 »
ei ole slippi liian tiukassa.
ennen oli puoli kierrosta auki mutta slipin palat lasittui joten nyt on 1/4 kierrosta auki.
selvä valmistus virhe tuo on.
edelliset kesti yli puoli vuotta kunnes oli nuo reiät venyneet niin paljon että olisi hetkellä minä hyvänsä irronneet.

Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Slugi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5322 : 13.07.09 - klo: 14.55 »
ei ole slippi liian tiukassa.
ennen oli puoli kierrosta auki mutta slipin palat lasittui joten nyt on 1/4 kierrosta auki.
selvä valmistus virhe tuo on.
edelliset kesti yli puoli vuotta kunnes oli nuo reiät venyneet niin paljon että olisi hetkellä minä hyvänsä irronneet.


Korjaan ei liian tiukalla välttämättä mutta löysemmällä kuitenkin kestävät pidempään mutta sitten taas slippi luistaa helposti. Joten täytyy valita jompikumpi huono puoli noista :undecided:
E-Maxx BL | | 2x Slash VXL | Slash 4x4 VXL | Stampede 4x4 | | 2x Axial SCX10 | Mini-Z AWD & MR-02 ASF | TL Micro DT | Futaba 4PKS | Sabe

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5323 : 13.07.09 - klo: 15.02 »
kyllä se on noiden teräs yokejen ominaisuus että ne reiät venyy.
on se kumma kun muovisten vakio vetareiden u-jointin reiät ei veny niin nopeasti kuin nuo.
joku traxxasin foorumilla sanoi että johtuu siitä että itse yoke on terästä ja ne tapit alumiinia.
itse en tiedä miten eri metallit reagoi keskenään joten en voi sanoa johtuuko tuosta vai ei.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa ToBy1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5324 : 13.07.09 - klo: 16.23 »
itse en tiedä miten eri metallit reagoi keskenään joten en voi sanoa johtuuko tuosta vai ei.

Minun muistaakseni se meni sillein että kovempi aine/esine kuluttaa pehmeämpää enenmmän kuin, että pehmeämpi kuluttaisi kovempaa enemmän.

Poissa LaNi5

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5325 : 13.07.09 - klo: 23.25 »
Minun muistaakseni se meni sillein että kovempi aine/esine kuluttaa pehmeämpää enenmmän kuin, että pehmeämpi kuluttaisi kovempaa enemmän.
Jos välissä on jotain hiovaa kovaa ainetta esim. hiekkapölyä tarttuu tämä pehmeämpään materiaaliin ja kuluttavat sitä kovempaa, jota pitkin luistavat ja raapivat.

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5326 : 14.07.09 - klo: 09.11 »
tarkoittanet kai että se liquidista tilattu pinjoni ei sopinut?
tilaa sabelta losin pinjoni jos löydät sen kokoisen kuin haluat.
minä en ole muita pinjoneita käyttänytkään kun nuo ovat erinomaisia.

paljon hiljaisempiakin kuin traxxasin omat pinjonit.


juu.
tilasin si losin 48p 19t pinionin. jospa se kävis ja olis parempi. tuossa näkyy olevan sopiva kuusiokoloavainkin mukana.
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5327 : 14.07.09 - klo: 09.42 »
ei sillä sitä ruuvia kunnolla kiinni saa, pyöreeksi kyllä niin ettei millään enää saa kiinni eikä auki.
itse tuollaisilla paskoilla koitin pärjätä varmaan vuoden kunnes ostin kunnon meisselit.
nyt saa kireeseen ja pysyy myös kiinni.

olen yllättynyt.
tuo minun patentti kesti ainakin yhden akullisen kokonaan.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa Vilperix

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5328 : 14.07.09 - klo: 16.08 »
Entäs onko stampede vxl ostamisen arvoinen auto? Kestääkö mitään, kuluuko varaosia pihasuttauksessa?
Entä mikä on traxxaksin nopein ja halvin varaosia myyvä kauppa?

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5329 : 14.07.09 - klo: 17.09 »
Hyvä auto on. Kestää hyvin mutta ajajasta riippuen totta kai aina sillon tällön jotain pamahtaa. Varaosat on kuitenkin halpoja ja niitä löytää parhaiten liquidrc.com ja sabe.fi/hobby
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5330 : 14.07.09 - klo: 23.49 »
Noniin, vihdosta viimein olen saanut "levennysprojektin" valmiiksi. Homma hieman venyi kun tilasin aluksi väärät ohjauslinkit, ja uusi tilaus jumitti jossain päin maailmaa.

Tässä linkit osiin joita leventäminen vaatii:

Takatukivarret (Loppu Liquidista tällä hetkellä)
Takacamberlinkit
Tukivarsien kiinnitysruuvit (Loppu Liquidista tällä hetkellä)
Pidemmät ohjauslinkit (E-Maxx) (Loppu Liquidista tällä hetkellä)
1. Shimmaussarja
2. Shimmaussarja

Shimmaussarjat eivät toki ole pakollisia, mikäli valmiina on jotain shimmejä/prikkoja laittaa väliin.

Lisäksi tarvitaan vielä tietenkin etuvanteet taakse laitettavaksi, mikäli niitä ei ennestään ole ylimääräisinä. Vanhan mallin vanteet kun laittaa taakse, niin ruuvilukitetta (sinistä) pitää laittaa kierteille, koska mutteri ei mene nylokille asti. Tällä siis vältetään renkaan irtoaminen kesken bashailun.

Lisäksi tarvitaan pora ja 3,5mm terä, jotta caster blockien kiinnitysreikää tukivarsiin voi porata isommaksi. Myös toisten shimmausosien sisäreikää pitää suurentaa samalla terällä. Terää tarvitaan myös iskareiden kiinnitystä varten, eli tukivarsiin tein poralla reiät, joista iskareita pitävät ruuvit menevät läpi.

Näillä muutoksilla auto on edestä aavituksen leveämpi, mikä ei ainakaan itseäni haittaa. Leveysero on hyvin pieni, noin puoli senttiä kumpaakin puolta kohti. Huomenna pääsen testailemaan, että miltä auto tuntuu palikoiden kanssa. Tuskin ainakaan huonompaan suuntaan mentiin.

Tässä vielä pari huonoa kuvaa lopputuloksesta, voin joku päivä koittaa ottaa parempia otoksia. Toivottavasti tästä viestistä on jollekkin apua : )



« Viimeksi muokattu: 14.07.09 - klo: 23.55 kirjoittanut JL- »
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5331 : 15.07.09 - klo: 00.12 »
No niin tervehdys arvon Traxxas ajajat. En jaksanut uutta topikia perustaa joten kysynkin tässä seuraavaa. Itse ajelen suurimaksi osaksi krossia B4 autolla, mutta joillakin radoilla vaaditaan enemmän kokoa/maavaraa ja ns bashaus kykyä autolta. Tällaisilla radoilla B4 ei ole niin edukseen ja muutenkin olisi mukava hankkia auto juurikin bashausajoja ajatellen. Traxxas autoista olen ylipäätään lukenut hyvää ja sellainen olisi ehkä minulle nuissa merkeissä juurikin hyvä.eli, minulla olisi uuteen autoon hiiletön setti ( LRP SPX ja koneita aina 10.5 - 6.5 väliltä,novak ja LRP ) joten vakiosähköillä ei ole niin väliä. Myöskään takaveto ei minua haittaa vaan olisi pikemminkin mieleen. Oikeastaan olen kahden auton välissä Stampede ja Rustler. Stampede siis on monsteri ja Rutsler enemmän Truck-mallinen, vai olenko ihan väärässä ? Haluaisin autolta jonkin verran ajo-ominaisuuksia, mutta myöskin maavaraa ja säätövaraa. Kumpi autoista olisi siis sellainen jolla ns bashaus onnistuu, mutta olisi myös kilpailu kykyinen vapaa-ajan ja kaveriporukalla ajettavissa kisoissa. B4 autossa lähinnä ongelma on se että joillakin radoilla on mm heinää yms, pohja ottaa kosketuksen ja auto meinaa spinnata jo heinien takia. Käytössäni on myös LiPo-akut, joten tehoja tullaan saamaan autosta
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa RealTaste

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5332 : 15.07.09 - klo: 01.12 »
no kumpikaan ei ole "kisavehkeitä" mutta kyllä rustlerilla menee paremmin ellette suossa aja :p
Ja minulla olisi sopivasti rusteri myynnissä jos kiinnostaa.
Eikä kummassakaan ole hirveästi säätövaraa mutta suhteellisesti on kuitenkin
Kyosho Inferno 7.5Kyosho mini-z monsterTraxxas rustler (mamba sidewinder 5700)

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5333 : 15.07.09 - klo: 01.32 »
no kumpikaan ei ole "kisavehkeitä" mutta kyllä rustlerilla menee paremmin ellette suossa aja :p
Ja minulla olisi sopivasti rusteri myynnissä jos kiinnostaa.
Eikä kummassakaan ole hirveästi säätövaraa mutta suhteellisesti on kuitenkin

Kuten sanoin kisavehkeeksi auto ei ole tulemassakaan, vaan autoksi jossa on enemmän bashaus mahdollisuutta ja joka menee hitusen vaikeimissa olosuhteissa kuin B4
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa RealTaste

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5334 : 15.07.09 - klo: 01.36 »
Menee varmasti vaikeammissa olosuhteissa ja on tosi hyvä bashaukseen rustler(/stampede) koska osat ei mene rikki helpolla ja varaosapalvelu mahtavaa sabella. itse suosittelisin rustleria.
Kyosho Inferno 7.5Kyosho mini-z monsterTraxxas rustler (mamba sidewinder 5700)

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5335 : 15.07.09 - klo: 02.07 »
no kumpikaan ei ole "kisavehkeitä" mutta kyllä rustlerilla menee paremmin ellette suossa aja :p
Ja minulla olisi sopivasti rusteri myynnissä jos kiinnostaa.
Eikä kummassakaan ole hirveästi säätövaraa mutta suhteellisesti on kuitenkin

Kuten sanoin kisavehkeeksi auto ei ole tulemassakaan, vaan autoksi jossa on enemmän bashaus mahdollisuutta ja joka menee hitusen vaikeimissa olosuhteissa kuin B4

Itse oon ollut positiivisesti yllättynyt rustlerin menosta vähän vaikeammassakin maastossa. Ei ole speden korkeampaa maavaraa tullut kaivattua. Ei myöskään ole ihan niin kiikkerä ja jos ja kun kippaa, niin pyörii usein takaisin tassuilleen.

Mutta tosiaan ajettavuus jää noista krosseista aik reilusti.

Poissa RealTaste

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5336 : 15.07.09 - klo: 02.10 »
mutta sitä ajettavuutta saa kunnonsäädöillä. itse olen säätänyt asfaltille hyväksi ja nyt menee ja kääntyy mahtavasti.  :cheesy:
Kyosho Inferno 7.5Kyosho mini-z monsterTraxxas rustler (mamba sidewinder 5700)

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5337 : 15.07.09 - klo: 08.55 »
Noniin, vihdosta viimein olen saanut "levennysprojektin" valmiiksi. Homma hieman venyi kun tilasin aluksi väärät ohjauslinkit, ja uusi tilaus jumitti jossain päin maailmaa.

Tässä linkit osiin joita leventäminen vaatii:

Takatukivarret (Loppu Liquidista tällä hetkellä)
Takacamberlinkit
Tukivarsien kiinnitysruuvit (Loppu Liquidista tällä hetkellä)
Pidemmät ohjauslinkit (E-Maxx) (Loppu Liquidista tällä hetkellä)
1. Shimmaussarja
2. Shimmaussarja

Shimmaussarjat eivät toki ole pakollisia, mikäli valmiina on jotain shimmejä/prikkoja laittaa väliin.

Lisäksi tarvitaan vielä tietenkin etuvanteet taakse laitettavaksi, mikäli niitä ei ennestään ole ylimääräisinä. Vanhan mallin vanteet kun laittaa taakse, niin ruuvilukitetta (sinistä) pitää laittaa kierteille, koska mutteri ei mene nylokille asti. Tällä siis vältetään renkaan irtoaminen kesken bashailun.

Lisäksi tarvitaan pora ja 3,5mm terä, jotta caster blockien kiinnitysreikää tukivarsiin voi porata isommaksi. Myös toisten shimmausosien sisäreikää pitää suurentaa samalla terällä. Terää tarvitaan myös iskareiden kiinnitystä varten, eli tukivarsiin tein poralla reiät, joista iskareita pitävät ruuvit menevät läpi.

Näillä muutoksilla auto on edestä aavituksen leveämpi, mikä ei ainakaan itseäni haittaa. Leveysero on hyvin pieni, noin puoli senttiä kumpaakin puolta kohti. Huomenna pääsen testailemaan, että miltä auto tuntuu palikoiden kanssa. Tuskin ainakaan huonompaan suuntaan mentiin.

Tässä vielä pari huonoa kuvaa lopputuloksesta, voin joku päivä koittaa ottaa parempia otoksia. Toivottavasti tästä viestistä on jollekkin apua : )


kiitos kovasti selvityksestä!
mitens ajettavuus muuttui?
kaatumatautia koittaisin omastakin saada vähän kitkettyä paremmin pois  :mrgreen:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5338 : 15.07.09 - klo: 09.42 »
no kumpikaan ei ole "kisavehkeitä" mutta kyllä rustlerilla menee paremmin ellette suossa aja :p
Ja minulla olisi sopivasti rusteri myynnissä jos kiinnostaa.
Eikä kummassakaan ole hirveästi säätövaraa mutta suhteellisesti on kuitenkin

Kuten sanoin kisavehkeeksi auto ei ole tulemassakaan, vaan autoksi jossa on enemmän bashaus mahdollisuutta ja joka menee hitusen vaikeimissa olosuhteissa kuin B4

Möiksä sen SC10:in? Slässissä on parempi maavara, kun SC10:ssä ja pitempi pohjalevy, kun Rustlerissa. Siihen ku laittaa kunnon renkaat, niin se on hieno peli.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #5339 : 15.07.09 - klo: 10.35 »
no kumpikaan ei ole "kisavehkeitä" mutta kyllä rustlerilla menee paremmin ellette suossa aja :p
Ja minulla olisi sopivasti rusteri myynnissä jos kiinnostaa.
Eikä kummassakaan ole hirveästi säätövaraa mutta suhteellisesti on kuitenkin

Kuten sanoin kisavehkeeksi auto ei ole tulemassakaan, vaan autoksi jossa on enemmän bashaus mahdollisuutta ja joka menee hitusen vaikeimissa olosuhteissa kuin B4

Möiksä sen SC10:in? Slässissä on parempi maavara, kun SC10:ssä ja pitempi pohjalevy, kun Rustlerissa. Siihen ku laittaa kunnon renkaat, niin se on hieno peli.
Jep, SC-10 meni, ei oikein ollut minun makuun kuitenkaan nuo CORR-kilpurit. Slashia tuskin tulen laittamaan
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx