Tuohon puskemiseen on myös se vaihtoehto, että löystää joka nurkan vaimennuksen melko veteläksi. Tarkoitan, että laittaa ihan vakiokamoille (iskarit ja männät+jouset) taakse 25wt ja eteen 15wt öljyt. Tällöin autosta tulee todella nopeasti reagoiva ja puskeminen loppuu, mutta samalla laitteesta tulee aivan käsittämättömän yliohjaava. Oma setuppi on melko toimiva ja puskeminen pysyy kurissa ellei ihan "lappu tiskissä" aja.
Eli näin:
Perä:
-Vakioiskarit, 3-reikäiset männät, 45wt öljy, E-MAXXin proge-jouset, 30s bow-tie kumit
Keula:
-Vakioiskarit, 3-reikäiset männät, 35wt öljy, losin 2" 3,8 rate jouset, 30s dirt hawg kumit
Kaikki iskarit ovat leveimmällä asetuksella, mitä vakio torneilla ja tukivarsilla saa aikaiseksi. Edessä ja takana 3mm säätölevyjä.
Kunhan taas noita losin jousia alkaa saamaan, niin vaihdan nuo takajouset. Pito katoaa kesken mutkan, kun jouset pääsevät tuonne jäykälle alueelle --> ei hyvä. Lähellä alkaa tosin jo olemaan
.