Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1913494 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Danze

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6570 : 09.05.10 - klo: 10.48 »
Eli akusta pitää sitte leikata ne alkuperäset liittimet pois ja tinata noi tilalle ja sitte ne sopii siihen auton urosliittimeen? vai?

 http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9762 Oikeet?

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6571 : 09.05.10 - klo: 10.51 »
Eli akusta pitää sitte leikata ne alkuperäset liittimet pois ja tinata noi tilalle ja sitte ne sopii siihen auton urosliittimeen? vai?

Juuri näin. Hobbykingin akut on melkein poikkeuksetta kaikki putkiliittimillä.

Ja ne naaraat aina akkuun sen takia että jos panet uroksen, niin saattaa napata kontaktia jostain helpommin ja katastrofi on valmis.

Ja joo, nuo on oikeat liittimet.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6572 : 09.05.10 - klo: 11.29 »
Suosittelen laittamaan alkuperäiset Traxxasin liittimet. Nuo kopiot on huonoja, niissä ei pysy kosketuspinnat paikallaan ja joissakin kosketuspinnat ovat liian lyhyitä, kun on säästelty raaka-aineessa. Itse kerran sorruin kopioihin kun piti "säästää" ja hermot niiden liittimien kanssa meni ja yksi akkukin meinasi palaa, kun kosketuspinnat irtosivat liittimestä. Todellisuudessa piti ostaa sekä ne halvat (kopiot), että hyvät (alkuperäiset) ja säästöstä ei ole siinä asiassa enää tietoakaan.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Danze

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6573 : 09.05.10 - klo: 11.37 »
Suosittelen laittamaan alkuperäiset Traxxasin liittimet. Nuo kopiot on huonoja, niissä ei pysy kosketuspinnat paikallaan ja joissakin kosketuspinnat ovat liian lyhyitä, kun on säästelty raaka-aineessa. Itse kerran sorruin kopioihin kun piti "säästää" ja hermot niiden liittimien kanssa meni ja yksi akkukin meinasi palaa, kun kosketuspinnat irtosivat liittimestä. Todellisuudessa piti ostaa sekä ne halvat (kopiot), että hyvät (alkuperäiset) ja säästöstä ei ole siinä asiassa enää tietoakaan.

Sitte vaa pitäs tilata varmaa sabelta jolloin tulis vielä erilliset postikulutki, vai onko nuo: http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10267 alkuperäsiä?

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6574 : 09.05.10 - klo: 11.44 »
Kopiota on nuo kiinalaiset. Ei ne postikulut nyt niin kauheat ole, euron pintaa on Sabelta olleet ja sillä varmaan saa tulemaan muutaman parin noita liittimiä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6575 : 09.05.10 - klo: 18.30 »
Niin ja tuo yuntong 5000mAh akku ei sovi näihin autoihin ilman akkukotelon muokkausta. Siihen kyllä löytyy kuvia/ohjeita muutama sivu taaksepäin. Tai muotoillaan näin, että mikään akku, mistä tulee johdot kyljestä ulos, ei sovi ilman muokkausta. Tuo turnigyn 5000 HC pitäisi kuitenkin sopia...


Edit. Tarkoitin siis tätä akkua. Varastossa ei noita tosin ole ollut pitkään aikaan  :sad:
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6576 : 09.05.10 - klo: 18.47 »
Tuo mainittu ja linkittämäni Turnigy sopii Stampeden akkukoteloon. Niitä ei ole varastossa, mutta joka viikko tulee lisää. Jos jää odottamaan sitä että varastosaldo on plussalla, niin saa odottaa varmaan syksyyn asti. Se ei ainakaan itselläni ole estänyt niiden tilaamista ja ajettukin on jo muutama viikko niillä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6577 : 09.05.10 - klo: 19.44 »
Olipas mukava käydä ajelemassa Halliwoodin radalla. Äsken vasta, autoa putsatessa, huomasin, että vasen takatukivarsi oli siitä kohdasta, missä c-pala on kiinni, murtunut. No ajossa ei huomannu ja onneksi oli yksi ylimääräinen varastossa. Tälläviikolla laitettu RPM:n c-pala kesti ko. puolella. Sulake siirtynyt...
.

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6578 : 10.05.10 - klo: 00.27 »
Tuo mainittu ja linkittämäni Turnigy sopii Stampeden akkukoteloon. Niitä ei ole varastossa, mutta joka viikko tulee lisää. Jos jää odottamaan sitä että varastosaldo on plussalla, niin saa odottaa varmaan syksyyn asti. Se ei ainakaan itselläni ole estänyt niiden tilaamista ja ajettukin on jo muutama viikko niillä.

Ok. Sitten mulla on ollut väärää tietoa. Pahoittelen tästä aiheutunutta epäselvyyttä :grin:.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6579 : 10.05.10 - klo: 21.28 »
Saahan tuolta hobbycityltä myös sen new stock alert-mailin, kun naputtelee mailiosotteen sinne kenttään.

Tuolla tavalla on tullut monet tavarat tuolta hankittua mitkä on yleensä loppu. Tietysti pitää olla hereillä sähköpostinsa kanssa, että kerkee ottamaan taas parhaat päältä  :cool:
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6580 : 13.05.10 - klo: 15.03 »
Mitenkäs tohon Rustleriin kävis noi Slashin 4x4 renkaat? Kun nehän taitaa olla vakiota kapeammat ja vanteet on 2.2 tuumaset. Niin, että mitenköhän toimii siinä ja onko toi auto niillä ihan pällin näköinen?
.

Poissa JHenrikS

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6581 : 13.05.10 - klo: 16.18 »
Millasella virityksellä sais ton http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=43324&grpid=4306 rusty xl-5:een. Pitääkö paljonkin värkätä?

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6582 : 13.05.10 - klo: 16.42 »
Aluksi täytyy pyydellä anteeksi koska en jaksa vaivautua lukemaan tätä mielettömän pitkää topicia läpi.
Eli kysymys kuuluu:mitä kaikkea pitää vakio Stampedeen tehdä,että kestää VXL combon? ja muutenkin onko näissä "heikkoalenkkiä" joka kannattaisi päivittää heti uutena?
ja poika haluaisi tähän hankkia maalaamattomia koreja mutta mistä saa? Sabessa näytti nollaa saldo..?
Kiitos jos viitsitte vaivautua vastaamaan.
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6583 : 13.05.10 - klo: 17.14 »
Sen verran osaan sanoa että kestää tuo VXL combon ihan ilman muutoksia jos ei kovin vanhaa mallia ole.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6584 : 13.05.10 - klo: 17.23 »
Itsellä wanhan mallin Spedessä aluidleri ja ihan vakiodiffi oli koko talven kiinni aika jyrkät vaseliinit sisällä, niin oli käytännössä lukkoperä, tosin ei tietenkään ihan mallia kemppi vaan vaseliini sallii tietysti rattaiden hieman pyörähdellä.

Kestänyt voimansiirto ihan kovaakin ajoa nyt keväämmällä lähimetsässä/kalliolla. Koneena Feigao 5070kv, säätimenä MM säädöt melkolailla "tapissa" ja akkuina ollut 5000mah Turnigyjä ja Zippyjä.

Kaikkea pientä on autoon tullut tehtyä ja päivitettyä mm. RPM-laakeripesät ja iso etupuskuri, ohjausservona Hxt 12.

Auto on kestävä ja uudemmisssa malleissa tosiaan taitaa olla useimmat "päivitykset" jo vakiona.
 
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6585 : 13.05.10 - klo: 17.49 »
Millasella virityksellä sais ton http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=43324&grpid=4306 rusty xl-5:een. Pitääkö paljonkin värkätä?

Riippuu laitteen iästä. Jos kyseessä 2009 malli, voit vain laittaa tuon kiinni ja meno jatkuu. Jos vanhempi (alkuvuoden 2008 malli) niin voi olla että muoviset idleri ja diffi ei kestä --> VXL mallin tilalle. Tarkkaan en muista milloin rattaat vaihdettiin XL-5:een samoiksi kuin VXL mallissa on, mutta joskus 2008 loppupuolella se taisi olla. Helpoiten se selviää ottamalla vaihteisto irti ja vaihteiston pohjasta se "musta teippi" irti. Jos aukosta näkyy rautaa --> kovaa ajoa harjattomalla. Jos taas muovia --> saattaa pettää.

Eli kysymys kuuluu:mitä kaikkea pitää vakio Stampedeen tehdä,että kestää VXL combon?

Vastaus yllä.

ja muutenkin onko näissä "heikkoalenkkiä" joka kannattaisi päivittää heti uutena?

Caster-palat vissiin heikoin lenkki, joten niitä voi pitää pakissa. Alumiiniset eivät ole tosipaikan tullen juurikaan kestävämmät (eli ts. täysillä tolppaan/seinään tapaukset). Myös etu- ja taka"stubaxlecarrierit" ja diffin ulostulot voi pitää varastossa. Ja päälle pari servosaveria, niin alkaa olemaan heikoimmat osat katettu. Mitään ei ole välttämätöntä pakkoa päivittää, muovisilla tulee ihan hyvin toimeen.

ja poika haluaisi tähän hankkia maalaamattomia koreja mutta mistä saa? Sabessa näytti nollaa saldo..?
Kiitos jos viitsitte vaivautua vastaamaan.

Otappa yhteyttä sabeen. Ne kyllä osaa avittaa, vaikka nyt on vähän huonosti koppia. Ainakin Pro-Linellä on stampedeen muutamaa eri koria ja ne on maalaamattomia. Sabella on ainakin noita PL:n koreja ollut joten varmaan tilaavat. Täällä on melko pitkä lista stampedeen sopivista koreista jos vaan englannin kieli taipuu.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6586 : 13.05.10 - klo: 17.49 »
Mitenkäs tohon Rustleriin kävis noi Slashin 4x4 renkaat? Kun nehän taitaa olla vakiota kapeammat ja vanteet on 2.2 tuumaset. Niin, että mitenköhän toimii siinä ja onko toi auto niillä ihan pällin näköinen?
Onkohan kenelläkään tietoo...?

Edit: niin ja vielä semmoista, että mikä voisi olla lääkkeenä siihen, kun toi rustleri puskee ihan helv...... eiku tosi paljon?! Miten kanssa toverit on kyseisen homman hoitanut? Olettaen, että joillakin ollu/on samaa ongelmaa :wink:) Jotenkin niitä jousia/iskareita rukkaamalla se meni...
« Viimeksi muokattu: 13.05.10 - klo: 17.58 kirjoittanut rottapaavo »
.

Poissa VSPTT

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6587 : 13.05.10 - klo: 19.44 »

Taitaa olla aika monen takatuupparin "vika" tai ominaisuus se että puskee, ei siihen mitään kovin helppoa ratkaisua oikein taida olla näissä kokoluokissa ainakaan Rustyn tapauksessa. Se on niin takapainoinen että etuset ei kovemmassa vauhdissa oikein pure pintaan kiinni, eli toisin sanoen painon lisäys eteen voisi auttaa, mutta onko se sitten järkevää kun auton muut ominaisuudet voi sitten huonontua..  :undecided:

Jousituksen säädölläkään ei älyttömiä sen suhteen voi tehdä, mutta esim. etupään madaltaminen ja takapään nostaminenhan tuo vähän nimenomaan sitä etupainoisuutta lisää. Mutta siinäkin taas sitten takapää menee kiikkeräksi. Urarenkaat pitää ainakin aikahyvin hiekalla, sekä hyvät asfalttikumit asfaltilla. Mut ei nekään puskemista täysin poista, se on vaan ajotyyli opeteltava sen mukaan tai sitten hankittava neliveto tai siirrettävä motti vaikka keskelle.  :p
Rustler VXL - TT-01R Type E (Powered by SP Drift Master) - Venom Creeper (Powered by SP Cirtix Rhino) - Micro High-Roller - Spectrum DX3S

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6588 : 13.05.10 - klo: 19.44 »
Se puskee, koska nostaa toisen eturenkaan ilmaan. Ratkaisu on laittaa joko jäykempää jousta taakse ja yrittää lisätä ulosjoustoa edessä tai vaihtoehtoisesti asentaa kallistuksenvaimentimet. Jousta jos lähtee vaihtamaan jäykempaan, niin voi tulla vähän turhan jäykkä alusta, näin ainakin omassa on, tosin kääntyy. Kallistuksenvaimentimilla voi pitää alustan vähän herkempänä ja silti saa rajoitettua juurikin kallistumista ja auton pitäisi kääntyä paremmin.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6589 : 13.05.10 - klo: 20.15 »
Kiitoksia kummallekkin vastauksista! Juu pitää yrittää säädellä. Jos sitä vaikka joskus ton 4x4 Slashin erehtyis ostamaan...
.

Poissa Laakkanen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6590 : 13.05.10 - klo: 21.35 »
Tämän puskemisen ja keulan kevenemisen kanssa paininut itsekin ja nyt löytyi kohtuullinen setuppi alle. Eli 30w öljyt edessä ja takana, edessä 4x4 slashin etujouset lisäpalojen kanssa, niissä lyhyt ja nopea jousto. Etupää siis aika alhaalla nopealla joustolla. Perässä taas sitten pitkät ja löysät jouset. Kun nyt sitten kiihdyttää niin perä joustaa eikä niinkään nosta keulaa pahasti. Nyt alkaa olla jo kovaan vauhtiin hyvä ajettava.
Slash | Stampede.

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6591 : 13.05.10 - klo: 21.55 »
Tämän puskemisen ja keulan kevenemisen kanssa paininut itsekin ja nyt löytyi kohtuullinen setuppi alle. Eli 30w öljyt edessä ja takana, edessä 4x4 slashin etujouset lisäpalojen kanssa, niissä lyhyt ja nopea jousto. Etupää siis aika alhaalla nopealla joustolla. Perässä taas sitten pitkät ja löysät jouset. Kun nyt sitten kiihdyttää niin perä joustaa eikä niinkään nosta keulaa pahasti. Nyt alkaa olla jo kovaan vauhtiin hyvä ajettava.


Itse ratkaissut tuon ongelman laittamalla 70g painoa Stampeden keulalle.
Alusta vakio ja iskareissa 30wt öljyt.
Silti tarvittaessa keulii ihan niin pitkälle kun jaksaa.
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6592 : 13.05.10 - klo: 22.54 »
Stampeden ja Rustlerin osalta tuo on aika erilainen ongelma. Stampedessä paljon helpommin ratkaistavissa kuin Rustlerissa. Toisaalta Stampedellä voi vain uneksia sellaisista kaarrenopeuksista, joita Rustlerilla pystyy ajamaan, kun alustan saa toimimaan.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6593 : 13.05.10 - klo: 23.10 »
Tuohon puskemiseen on myös se vaihtoehto, että löystää joka nurkan vaimennuksen melko veteläksi. Tarkoitan, että laittaa ihan vakiokamoille (iskarit ja männät+jouset) taakse 25wt ja eteen 15wt öljyt. Tällöin autosta tulee todella nopeasti reagoiva ja puskeminen loppuu, mutta samalla laitteesta tulee aivan käsittämättömän yliohjaava. Oma setuppi on melko toimiva ja puskeminen pysyy kurissa ellei ihan "lappu tiskissä" aja.

Eli näin:
Perä:
-Vakioiskarit, 3-reikäiset männät, 45wt öljy, E-MAXXin proge-jouset, 30s bow-tie kumit
Keula:
-Vakioiskarit, 3-reikäiset männät, 35wt öljy, losin 2" 3,8 rate jouset, 30s dirt hawg kumit
Kaikki iskarit ovat leveimmällä asetuksella, mitä vakio torneilla ja tukivarsilla saa aikaiseksi. Edessä ja takana 3mm säätölevyjä.

Kunhan taas noita losin jousia alkaa saamaan, niin vaihdan nuo takajouset. Pito katoaa kesken mutkan, kun jouset pääsevät tuonne jäykälle alueelle --> ei hyvä. Lähellä alkaa tosin jo olemaan :azn:.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6594 : 14.05.10 - klo: 00.47 »
Niin ja tuo yuntong 5000mAh akku ei sovi näihin autoihin ilman akkukotelon muokkausta. Siihen kyllä löytyy kuvia/ohjeita muutama sivu taaksepäin. Tai muotoillaan näin, että mikään akku, mistä tulee johdot kyljestä ulos, ei sovi ilman muokkausta. Tuo turnigyn 5000 HC pitäisi kuitenkin sopia...


Edit. Tarkoitin siis tätä akkua. Varastossa ei noita tosin ole ollut pitkään aikaan  :sad:

tuli sitten 2 noita laitettua tiluuseen. ei nykyisillä 2x 5400mAh akuilla voi pitää oikein pitempiä sessioita. 4 akulla luulis jo pitävän  :afro:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6595 : 14.05.10 - klo: 03.06 »
Tuohon puskemiseen on myös se vaihtoehto, että löystää joka nurkan vaimennuksen melko veteläksi. Tarkoitan, että laittaa ihan vakiokamoille (iskarit ja männät+jouset) taakse 25wt ja eteen 15wt öljyt. Tällöin autosta tulee todella nopeasti reagoiva ja puskeminen loppuu, mutta samalla laitteesta tulee aivan käsittämättömän yliohjaava.

Pitäisköhän tuota kokeilla. Lähtökohta kun oli vakio ja siinä tuo painava painava moottori saa aikaan ulkokaarteen puoleisen takajousituksen painumisen (liki) pohjaan kaarteissa ja edestä vastapäisestä kulmasta loppuu ulosjousto kesken, pyörä nousee ilmaan ja koko keula on hyvin kevyt.

Kyllä se oliskin hieno tilanne, kun sais ton mun Rustler VXL:n yliohjaamaan.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6596 : 14.05.10 - klo: 13.12 »
50 grammaa punttia etuakselin päälle tekee ihmeitä Rustlerin ajettavuudelle. Keula on omassa vakiojousilla ilman säätöprikkoja niin korkealla, että ulosjoustoa ei ole juuri lainkaan. Muutenkin vehje on ainakin alulaatikon kanssa ihan liian takapainoinen. Jos alustan laittaa löysäksi, niin Rustleri pohjaa joka pikku pompun alastulossa.

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6597 : 14.05.10 - klo: 17.38 »
Nyt on hyvä syy mennä sabeen kattelemaan erilaisia öljyjä ja jousia, kun meni takatukivarsi ja vähän muutakin rikki. No jos kattelis RPM:ää tilalle...
.

Poissa SepiMies

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6598 : 15.05.10 - klo: 00.49 »
Nyt on hyvä syy mennä sabeen kattelemaan erilaisia öljyjä ja jousia, kun meni takatukivarsi ja vähän muutakin rikki. No jos kattelis RPM:ää tilalle...

Siellä on sitten nyt aika kehnosti jousia tarjolla. Öljyjä toki löytyy lähes joka lähtöön aina 15wt - 100wt. Tuohon aiempaan kirjoitukseeni viitaten tuo 15wt ei sitten pysy iskareissa enää kovin hyvin sisällä. Se ei pysy edes siinä purkissa :grin:. Toivottavasti saavat noita 2,5" ja 2" jousia lähiaikoina lisää, ainakin sivut väittää monien kohdalla nollaa. Kyselemässä en ole pariin viikkoon käynyt.
Tekno RC Team Driver
SCT410.3, EB48.3, NB48 2.0, Losi 22SCT 3.0

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede
« Vastaus #6599 : 15.05.10 - klo: 10.50 »
Kiitoksia aiempiin kysymyksiini vastanneille.
Toinen poika osti täältä käytetyn Rustlerin ja siihen pitäisi hankkia nyt ilmeisesti uusi motti.Meno on Lazerin jälkeen kuin nikkoautolla ajelisi..,muuten auto on kyllä oikein hyvässä kunnossa.Mikä hiilimotti olisi hyvä vaihtoehto alkuperäisen Titan 550 moottorin tilalle?
ja kotomaasta pitäisi saada hankittua.
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |