onko tässä autossa jotai ''heikkoa kohtaa'' kuten neliveto slässissä, jossa kardaani tunneliin menee kiviä ja kuluttaa kardaania. eli onko autolle hyvä tehdä jotain ennen ensimmäistä ajokertaa? viimeistään perjantaina kyseisen auton vxl malli. ja onko jotain heikkoja osia, joiden tilalle kannattaa päivittää optio-osia.
Ite oon nyt alkanu huomaamaan, että iskarivarret ei oo vakiona kovin kestävää kamaa, lavangossa ja turussa kun vähän innostu ajamaan rohkeemmalla kädellä, niin iskarivarret oli U muodossa
C palat olis varmaan ihan hyvä olla alumiiniset ja vetareita menee mulla välillä, samoin iskareiden linkkipäät (mikä nyt sitten on oikee nimitys). Diffi noissa on ihan syvältä, roiskii öljyt pois melko nopeeseen tahtiin, jos ei nyt jotain puoltamiljoonaa sinne laita, mikä ei tuu kirveelläkään ulos...
Eli iskarivarret kannattaa päivittää niihin kestävempiin ja ostaa vara-osiks koko vetarisetti ja linkkipäitä. Ainii ja ne C palat
Servosaveri ainakin mulla on meleko löysä, eli kovemmassa vauhissa ei jaksa pitää renkaita vinossa sinne suuntaan minne ratista kääntää, kait siihenkin on tullu jo vähän pätevämpi versio? Ihan mukava auto ajella sellasena matala-runko versiona