Kirjoittaja Aihe: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?  (Luettu 2706 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JP1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« : 22.07.08 - klo: 14.41 »
eli siinä se kysymys oli. ite pelaan tapparassa
mini inferno st gp 09

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #1 : 22.07.08 - klo: 19.48 »
ite pelasin viime kauden suolahden urhossa. mutta se loppu. no sit mua pyydettiin b junnuihin ja ite olen 93. no ne b junnut oli vähän isompia kun mä 172cm poika ja en olisi pärjännyt niin lopetin ko harrastuksen
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa Munkki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #2 : 22.07.08 - klo: 19.49 »
No ei kai ne kaikki jotain 180+ senttisiä ollut? tai en tiedä.
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #3 : 22.07.08 - klo: 21.49 »
Minä pelasin aikoinaan DJURGÅRDEnissa ja sitten siirryin POLISENS IFään koska siellä oli monta kaveria futis joukkueesta, no se oli -70 lukua se.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #4 : 22.07.08 - klo: 21.56 »
ite kävin just höntsäämässä Mattbyssä ja siellä oli monta nuorta pelimiestä, itse olin lähinnä pujottelukeppinä. no tein sentään yhden häkin ehkä 15:sta haha.. meinas lähtee taju kyllä ajoittain, kovia pelimiehiä

Poissa Finhockeyboy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #5 : 23.07.08 - klo: 11.43 »
Kiekko-Espoo C kesärinki. Aika outoa, että Bluesissa kaikki pelaajat on yli 180cm ja meillä pisin on 178cm.
"Ja meillähän on vain yksi vaihde ja se on täysiä"

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #6 : 23.07.08 - klo: 15.59 »
No ei kai ne kaikki jotain 180+ senttisiä ollut? tai en tiedä.
pisin oli 2metrii, joutu erikois tilamaan mailat suoraan tehtaalta. ja ne veti ja luisteli ja taklas ihan hemskutin kovaa.
no yhtenä kauniina päivänä meidän juokkueen paras pelaaja meni b junnujen peliin niin eihän siellä tullut kun ruumita.
sille tuli aivotärähdys ja hammas huulesta läpi. no tuosta kai se munkin kauhu alko ja trauma tuli :lol:
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #7 : 23.07.08 - klo: 17.03 »
Se on kumma juttu tuossa iässä että kaikki "kovat" pojat on niitä "2 metrisii" ja tilaa erikoismailoja tehtaalta. Jeah right. Ei sitä "paremmuutta" mitata pituudella, ainoastaan keihäänheitossa ja sekin lentomatkana.

Siinä vaiheessa kun pojat saatte rupee taklaamaan, niin 99% pelaajista rupee vaan metsästää muita ja sit mennään kyynerpäät edellä, tulee ruumiita ja mitä peliä se sitten muka on. Kaveri se vastustajakin on, ihan niin kuin vaikka pokerissa. Se yksi prosentti jotka ei rupee metsästää, ovat niitä jotka osaavat pitää pään ylhäällä, seurata peliä (voi olla että pelaat yksin, koska muut metsästää), hakea kiekkoa ja käyttää päätä. Tällainen pelaaja yleensä tulee hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa, ei oikeasti "vihaa" ketään tai aio "tappaa" ketään taklaamalla päähän, eikä mene nurkan taakse imee syöpäkäärylettä ennen treenejä (karalahti on poikkeus, mutta poikkeus vahvistaa säännön). Tämä on se yksi prosentti joka menestyy, joista sitten kehittyy enemmän tai vähemmän ammattilaispelaajia. Karu fakta, mutta näin se vaan on.

Kumma juttu, mutta suurin osa liigapelaajista ovat lyhkäsiä kavereita, jotka pitää pään ylhäällä, ja tekee ahkerasti töitä. Tällaisia he olivat jo junnuina, tunnistatko sinä ketään tällaista juniorijoukkueestasi?

Turha sitä on ketään pelätä siellä kentällä, ne ketkä siellä mitään muuta teekkään ku hakevat seuraavaa taklattavaa ovat niitä jotka ekana jäävä kehityksestä jälkeen ja lopettavat.

Oma broidi pelaa nyt jossain espoon sarjassa 14-15 -vuotiaiden sarjassa ja sille koittanu selittää tätä, ymmärtää, mutta ei kiinnosta enää pelata kun ei siellä muuta tehdäkkään kuin taklata.


Kunhan kerroin hieman omaa mielipidettä asiasta...
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #8 : 23.07.08 - klo: 20.16 »
Kumma juttu, mutta suurin osa liigapelaajista ovat lyhkäsiä kavereita, jotka pitää pään ylhäällä, ja tekee ahkerasti töitä. Tällaisia he olivat jo junnuina, tunnistatko sinä ketään tällaista juniorijoukkueestasi?

no löytyy noita meidänkin juokkueessa. ja sit tosta taklaamisesta. itse en etsi taklattavaa vaan taklaan sillon kuin on tarve. viime kaudella tuli yks jäähy taklatessa ja se oli ruotsalaisia vastaan, kun mies oli kiekon kanssa laidassa. no minäpä päätin liukkaana poikana mennä riistämään kiekon aikeissa oli myös taklata. no taklasinhan minä mutta selestä kun se ruotsin poika käänsi selkänsä just kun olin taklaamassa en kerennyt jarrutta mutta laitoin kädet plexiin. Mutta tehän tiedätte Ruotsalaiset miten hyviä näytteliöitä ne on. No sainhan minä siitä ulos heiton ja yhden ottelun peli kiellon. Oisittepa kuulleet kuinka meidän valmentaja huussille tuomarille. :lol: . no enpä kerennyt jarruttaa, mutta mitä sitä suremaan. en pääsyt kauden viimestä peliä pelaamaan. Ruotsalaisen takia tietysti
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa JP1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #9 : 23.07.08 - klo: 20.42 »
en pääsyt kauden viimestä peliä pelaamaan. Ruotsalaisen takia tietysti
no ruotsalaiset on nössöjä, sen kaikki tietää  :afro:
mini inferno st gp 09

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #10 : 23.07.08 - klo: 21.52 »
Kävin KalPa:n F-poikien reeneissä yhteensä kolme kertaa, vuosi oli 1981. Niiralan jäähalli oli muuten silloin upouusi..
Flying Calacucco

Poissa Finhockeyboy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #11 : 23.07.08 - klo: 23.40 »
Se on kumma juttu tuossa iässä että kaikki "kovat" pojat on niitä "2 metrisii" ja tilaa erikoismailoja tehtaalta. Jeah right. Ei sitä "paremmuutta" mitata pituudella, ainoastaan keihäänheitossa ja sekin lentomatkana.

Kumma juttu, mutta suurin osa liigapelaajista ovat lyhkäsiä kavereita, jotka pitää pään ylhäällä, ja tekee ahkerasti töitä. Tällaisia he olivat jo junnuina, tunnistatko sinä ketään tällaista juniorijoukkueestasi?

Turha sitä on ketään pelätä siellä kentällä, ne ketkä siellä mitään muuta teekkään ku hakevat seuraavaa taklattavaa ovat niitä jotka ekana jäävä kehityksestä jälkeen ja lopettavat.

Oma broidi pelaa nyt jossain espoon sarjassa 14-15 -vuotiaiden sarjassa ja sille koittanu selittää tätä, ymmärtää, mutta ei kiinnosta enää pelata kun ei siellä muuta tehdäkkään kuin taklata.


Kunhan kerroin hieman omaa mielipidettä asiasta...

Ja tästä voimmekin syyttää suomen jääkiekko liittoa. Miksi? No koska suomessa taklaus aloitetaan vasta C-junioreissa. Siinä ei ole päätä eikä häntää, koska nyt 13-14 alkavat taklaamaan niin siinä oikeasti lentää ukkoa nurin ja loukkaantumisia tulee. Koska taklaaminen aloitetaan liian myöhään jonka seurauksena pelaajat eivät osaa ottaa taklauksia vastaan ja se onkin sellainen "taito" jotai ei opita vaan se kehittyy taklauksien ja pelien myötä. Itse pelaan maalissa joten minulle on ihan sama lentääkö siellä ukot nurin vai ei :grin:

Ja meidän jengissä ei oo mitään väliä ootko mörökölli vai hiiri(pituus).

BTW missä jengissä broidisi pelaa?
"Ja meillähän on vain yksi vaihde ja se on täysiä"

Poissa JP1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #12 : 24.07.08 - klo: 11.58 »
Itse pelaan maalissa joten minulle on ihan sama lentääkö siellä ukot nurin vai ei :grin:
[/quote]
missä joukkueessa pelaat?
mini inferno st gp 09

Poissa Finhockeyboy

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #13 : 24.07.08 - klo: 13.32 »
Kiekko Espoo C. Bluesiin ei vaan alle 180cm oo mitään asiaa.
"Ja meillähän on vain yksi vaihde ja se on täysiä"

Poissa JP1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #14 : 24.07.08 - klo: 17.15 »
ok.
mini inferno st gp 09

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #15 : 27.07.08 - klo: 00.14 »
Mikä v*tun "ok"??

Siis mistä lähtien pituus on määrittäny paremmuuuden? Perusteles nyt vähän...
Entä jos kaveri on 165 pitkä mut parempi ku nää "kaks metriset" niin eihän se sillon voi päästä kun ei ole 180 sun logiikan mukaan. Pohdis ny vähä uuestaa.. Haloo pahvi, herää jo.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #16 : 27.07.08 - klo: 10.25 »
Matias hei, oletkos nyt sitä mieltä ihan oikeasta :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #17 : 07.08.08 - klo: 12.47 »
Kuin katsotte vanhempien kuvaa niin kukahan siellä on.
Jerzi

http://www.jokerit.com/index.php?id=1&nid=523
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kuinka moni pelaa lätkää jossain seurassa?
« Vastaus #18 : 08.08.08 - klo: 17.18 »
mitässä jerzi siellä ylärivs teet :kiss:
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa