Kirjoittaja Aihe: CORR-truckikisat Nummelassa 31 .5. PERUTTU OSALLISTUJIEN VÄHYYDEN TAKIA  (Luettu 15693 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CORR-truckikisat Nummelassa 31 .5. HUOMAA MUUTETTU PÄIVÄ!
« Vastaus #60 : 17.05.09 - klo: 09.58 »
Joo,kyllä me varmaan siirretään niitä.Pitää keskustella asiasta.Mutta CORR-kisat pyritään kyllä pitämään.
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Mika R

  • Vieras
Vs: CORR-truckikisat Nummelassa 31 .5. HUOMAA MUUTETTU PÄIVÄ!
« Vastaus #61 : 17.05.09 - klo: 10.10 »
Loistavaa  :police:

Poissa 1Hooligan

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CORR-truckikisat Nummelassa 31 .5. HUOMAA MUUTETTU PÄIVÄ!
« Vastaus #62 : 17.05.09 - klo: 11.08 »
 :cool: Täältäkin löytyis mahdollisesti 1 tai 2 osallistujaa CORR-kisoihin kesäkuun puolella.
Ois ihan kiva päästä näyttämään kuinka hyvin vakiolla jää muitten jälkeen!! :wink: :wink:
|Traxxas Slash|CC Sidewinder 5700kv|  -MasUa- (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)  |

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: CORR-truckikisat Nummelassa 31 .5. HUOMAA MUUTETTU PÄIVÄ!
« Vastaus #63 : 17.05.09 - klo: 11.10 »
Jos pvm sattuu sopivasti niin täältä voisi tulla kanssa yks (vielä) vakio slash.
Old fart

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CORR-truckikisat Nummelassa 31 .5. HUOMAA MUUTETTU PÄIVÄ!
« Vastaus #64 : 17.05.09 - klo: 12.33 »
Ok,keskustelen asiata ehkä jo tänään
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa Dukduk

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CORR-truckikisat Nummelassa 31 .5. HUOMAA MUUTETTU PÄIVÄ!
« Vastaus #65 : 17.05.09 - klo: 13.37 »
Jovain, kesäkuu kuulostaa hyvältä. Yksi piristetty slash huonolla kuskilla mukana _O/
-Ei taidolla vaan Tuurilla jo vuodesta -75-
| HPI Savage Flux HP |

Poissa 1Hooligan

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CORR-truckikisat Nummelassa 31 .5. HUOMAA MUUTETTU PÄIVÄ!
« Vastaus #66 : 21.05.09 - klo: 08.46 »
Noh,eihän tää mun kikotin kuulemma olekaan enää "vakio"...
mut vaan kevyesti "viriviri"...Näistä tajuu mitn...  :grin: Eli vieläkin mukana kesäkuun ajoissa jos ja kun järjestetään.
|Traxxas Slash|CC Sidewinder 5700kv|  -MasUa- (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)  |

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CORR-truckikisat Nummelassa 31 .5. HUOMAA MUUTETTU PÄIVÄ!
« Vastaus #67 : 27.05.09 - klo: 17.38 »
31.5. ei ajeta kisoja...halukkaita tulijoita ei ole tarpeeksi.

Poissa 1Hooligan

  • Jäsen
    • Profiili
Moro.Eikös tossa ollu aikasemmin puhetta,et kisat yritettäis pitää kesäkuun puolella?
Onkos siihen tullu mitään päivityksiä Nummelan suunnalta?
|Traxxas Slash|CC Sidewinder 5700kv|  -MasUa- (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)  |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CORR-truckikisat Nummelassa 31 .5. HUOMAA MUUTETTU PÄIVÄ!
« Vastaus #69 : 28.05.09 - klo: 09.35 »
31.5. ei ajeta kisoja...halukkaita tulijoita ei ole tarpeeksi.

Kerro miltä tuntuu kuin itsekin olen joutunut noita kisoja perumaan kuskien vähyyden takia. Kiinnostaakos viedä seuraavaa kisa projektia eteenpäin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
eiköhän tulijoita saada kun sopiva viikonloppu katsotaan vaikka kesäkuulle, nyt meni itsellä nuo GT kisat päällekkäin. koko kesä vielä aikaa, älkää kuunnelko Jerryn marinoita!  :wink:

Poissa Madfin

  • Jäsen
    • Profiili
pari yli 30v. aloittelijaa on tulossa, kunhan vain päivät sopivat.

Joten kannattaa varautua ohittelemaan kierroksella hitaita kuskeja :grin:

Viikonloppuna olisi meillä tarkoitus mennä testailemaan/kilpailemaan varmaan Lavangon sähköcrossi
radalle.
Slash-Sidewinder/CMS4600 ESC Motor Combo
MASUA  (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)

Mika R

  • Vieras
Ok, hienoa. Minä olen 39 joten... menossa 5-vuotiaan kanssa tänään Nummelaan kurvailee. Siellä on hyvä baana Slässeille, ei sillä etteikö Lavankokin olisi ihan ok, tosin en ole kokeillut. Mistäpäin tulette?

Poissa Madfin

  • Jäsen
    • Profiili
Ok, hienoa. Minä olen 39 joten... menossa 5-vuotiaan kanssa tänään Nummelaan kurvailee. Siellä on hyvä baana Slässeille, ei sillä etteikö Lavankokin olisi ihan ok, tosin en ole kokeillut. Mistäpäin tulette?

Masalassa asustellaan. Meitä on 3 aloitteliaa ja kaikilla tietenkin Slash. Kerraan ollaan oltu radalla kokeilemassa eikä hirveän hyvin siellä mennyt. Onneksi Slashin kori kestää hyvin ympäri menoja :tongue:
Tänään pitäisi postissa tulla Castle link niin pääsee vähän säätämään noparia, jos vaikka pysyisi paremmin auto radalla sen jälkeen. Tai sitten menee vaan huonommaksi heh!

Onneksi tämä on vaan kiva harrastus!

Nummelan rataan olisi myös tarkoitus tulla joku päivä tutustumaan.

Slash-Sidewinder/CMS4600 ESC Motor Combo
MASUA  (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)

Mika R

  • Vieras
Hienoa, en tiedä onko Masalasta sen pidempi matka Nummelaan kuin Lavankoon, taitaa olla aika samoissa?
Tulkaahan Nummelaan vaikka tänään?
Castle linkki on erittäin toimiva ja helpottaa ajoa kun säätää kiihtyvyyttä pois (negatiivinen käyrä).
Ei tarvii tietokoneradiota josta voi kyllä tehdä saman.

Poissa 1Hooligan

  • Jäsen
    • Profiili
Mulle ei ikävä kyllä käy tänään,oon alle 2v pojan kans kaksin kotona...

   Kuulun siis tuohon Madfin-kolmikkoon..."MasUa"  :wink:
   En sit tiedä onko toi oikeesti jo käytössä ^   ...
   Ja taitaa olla aika samoissa matka Nummelaan kuin Vauhtikeskukseen,
   eroa voi mitata lähinnä kehä 3:n Hämeenlinnan-tien kohdalla olevien widudus-käyrää  nostattavien liikennevalojen suhteen.
|Traxxas Slash|CC Sidewinder 5700kv|  -MasUa- (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)  |

Mika R

  • Vieras
Juuri näin, sen takia Nummela heh, kun itsekin Espoosta päin tulen.
Sori että tää tulee CORR kisatopikkiin, mutta tässä on jo 4 autoa tässä PK-seudulla seuraaviin skaboihin.
Mikko L on viides.

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Yritämme pähkäillä uuden päivän kisoille. On vaan nuita kisoja niin joka puolella tuossa kesäkuussakin, mutta koitetaan änkeä.
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa Dukduk

  • Jäsen
    • Profiili
Ja itse asun tässä Espoon Niipperissä, tulen mielelläni köröttemään porukkaan  :grin:

Parin kaverin kanssa ollaan kyhätty neljä hyppyriä joita raahataan auton kontissa firman parkkipaikalle. Isohko hiekkaparkkis siinä Kehä II:n ja vanhan turuntien kulmassa. Toki Nummelassa olisi kiva käydä kokeilemassa oikealla radalla.

-Ei taidolla vaan Tuurilla jo vuodesta -75-
| HPI Savage Flux HP |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
eiköhän tulijoita saada kun sopiva viikonloppu katsotaan vaikka kesäkuulle, nyt meni itsellä nuo GT kisat päällekkäin. koko kesä vielä aikaa, älkää kuunnelko Jerryn marinoita!  :wink:

Sitten kuin on 2 kisaa peruttu kuskien vähyyden takia ja itse olet panostanut ties kuinka paljon niihin kisoihin ja viellä haluat yrittää järjestää 3 viellä ja siinä on tasan 4 kuskia, niin voit sitten kertoa miltä tuntuu :undecided:
Jerzi

PS Nämä asiat liikkuu semmoisetn kavereitten päässä jotka niitä kisoja järjestää. Helppo se on sanoa että nyt on päivämäärä huono ja tuo on ihan syvältä, itse kuin nuo joutuu tekemään niin tietää että mikä homma siinä on saada edes yhdet kisat pystyyn.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
eikö sulla ole mitään muuta parempaa tekemistä ole kuin marista CORR kisoista joihin tuskin olet edes osallistumassa

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
eikö sulla ole mitään muuta parempaa tekemistä ole kuin marista CORR kisoista joihin tuskin olet edes osallistumassa

Kuten huomasit että sitä en todellakaan tee vaan lue minun kirjoitus nyt uudestaan. Yleisesti kuin joku on järjestämässä kisoja niin aina siitä valitetaan kuten nytkin on tehty. Eikös kisajärjestäjä järjestäkkään niitä enää. Mollataan sinne ja tänne. Toivon että kaverin hermot eivät mene ihan ensi metreillä. Olen itse tehnyt tätä ties kuinka monta vuotta ja ties kuinka monta kisaa olen järjestänyt (ja kiitos kaikille niille jotka ovat olleet mukana rakentamassa sitä hommaa) niin Mika, kuinka monta kisaa olet järjestänyt ja kuinka monta niistä on peruttu sen takia että esim aikataulu on huono tai että ei ole kuskeja tarpeeksi.
Ja mistä sinä sen tiedät että en ole tulossa kisoihin ajamaan teidän kanssa  :lol:
Toivottavasti saatte kisat pystyyn vaikka kuskeja olis vain 2 kpl.
Jerzi

PS Miksi sinun osalta kisat peruuntui  :huh:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Madfin

  • Jäsen
    • Profiili
Kavereiden kanssa hankittiin Slash autot juuri sen takia, että tuntui tässä RC-luokassa olevan
rento ja reilu meininki. Jostain ihan ihme syystä nyt tännekkin alkanut tulevan negatiivista kirjoitusta
mitä ihmettelen. Ymmärrän, että jossain SM-tason RC auto luokassa on kovaa kiroilua/ sääntöjen nillittämistä.

Eikö tämä uusi CORR luokka voitaisi pitää rentona ja hauskana luokkana. En ole mikään herkkä nahkainen,
mutta turhat mussutus alkaa vaan vit...... :evil:
Mulle on ihan sama olenko viimeinen tulevassa kisassa, kunhan vain on hauskaa ja pystyy ajan mittaan
parantamaan omaa ajoaan!

En tiedä miten paljon töitä kilpailun järjestäminen on, koska en ole ikinään sellaista järjestänyt.
Joten suuri kiitos niille kaikille, jotka kisoja järjestävät!!!!!!

"Ei ole riemulla rajaa, kun Slashillä ajaa"
Slash-Sidewinder/CMS4600 ESC Motor Combo
MASUA  (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Ei tässä nyt mielestäni ole kukaan hirveästi (offtopikkia lukuunottamatta) mussuttanut.  :afro:

Jos ei tule tarpeeksi kuskeja, niin aika turha kahdestaan ajaa kisaa. Ei ne järjestelyt täysin hukkaan mene, aina oppii jotain.
Uutta luokkaa perustaessa pitää valmistautua pieniin vastoinkäymisiin ja olla valmis hieromaan toimintatapoja. Luokkia on aika reilusti ja eri kisoja järjestellään kokoajan. Tästä johtuen yleensä uudet luokat jää vanhojen jalkoihin, kun valitaan kisoihin osallistumisia.

Itse olen kyllä kiinnostunut kyseisestä luokasta ja itse Slashin omistan, mutta en lähde ajeleen 300km/suunta, jos kuskeja on yhdellä kädellä laskettava määrä.

Sekin voisi olla hyvä systeemi, että CORR-kisat olisi jossain kerhokisojen yhteydessä. Silloin voisi ajaa ns. "pääluokkaa" ja kokeilumielessä CORR-autoa.

Ennen maastosarjan alkua ehdotin, että jos voisi järjestää näytösluontoiset CORR-kisat samassa yhteydessä. Silloin saadut kommentit kertoi, ettei se ole aikataulullisesti mahdollista. No ainakin Jyväskylän kisassa jokaisen kierroksen välissä oli ainakin 20-30minsaa tyhjää. Tietty jos kuskeja on keskimäärin enemmän muissa kisoissa, niin sitten se tulee ongelmaksi, mutta Jyväskylässä se ainakin olisi ollut mahdollista.

EDIT: Eikä tässä ollut tarkoitus arvostella nykyisiä järjestäjiä. Kunhan koitin kirjoitella kehitysehdotuksia positiiviseen sävyyn. On hienoa että porukka jaksaa järjestellä ja puuhastella, ilman niitä ei olisi mahdollista harrastaa tätä mukavaa lajia. :)
« Viimeksi muokattu: 30.05.09 - klo: 19.55 kirjoittanut AiR »

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Nuo aikataululliset ongelmat ovat vain selittetteyä. Sähköautokisoissa on ainakin tällä hetkellä sen verran vähän kuskeja että ongelmaa ei aikataulun kanssa tule. Luulen että ennemminkin ongelmana on se että AKK:n alaisissa kisoissa on hankala (mahdoton) ajattaa luokkaa johon ei vaadita lisenssiä.

Mitä tulee meidän kisojen peruuttamiseen...osallistujia oli tulossa vain yksi! Hieman naurattaa kun CORR-kisatopicissa helposti löytyy 10 jamppaa jotka kaipasivat kisoja. Ainahan se niin menee että netissä puhuminen on helppoa, ja tapahtumien lähestyessä osallistujien määrä vähenee. Kuskit äänestivät parempaa päivää kisalle. Ongelma näytti olevan siis meille sopivan päivän sopimattomuus kisaajien kalenteriin. Pitää kokeilla ensi kerralla uudestaan.

Kaikki jotka ajattelevat että kisaaminen on tiukkapipoisten hommaa Jerryn ja MikaR:n kinaamisen takia...olkaa huoletta, Jerryä ei maastokisoissa usein näe ja Mika on oikeassa elämässä mukava kaveri.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nuo aikataululliset ongelmat ovat vain selittetteyä. Sähköautokisoissa on ainakin tällä hetkellä sen verran vähän kuskeja että ongelmaa ei aikataulun kanssa tule. Luulen että ennemminkin ongelmana on se että AKK:n alaisissa kisoissa on hankala (mahdoton) ajattaa luokkaa johon ei vaadita lisenssiä.

Mitä tulee meidän kisojen peruuttamiseen...osallistujia oli tulossa vain yksi! Hieman naurattaa kun CORR-kisatopicissa helposti löytyy 10 jamppaa jotka kaipasivat kisoja. Ainahan se niin menee että netissä puhuminen on helppoa, ja tapahtumien lähestyessä osallistujien määrä vähenee. Kuskit äänestivät parempaa päivää kisalle. Ongelma näytti olevan siis meille sopivan päivän sopimattomuus kisaajien kalenteriin. Pitää kokeilla ensi kerralla uudestaan.

Kaikki jotka ajattelevat että kisaaminen on tiukkapipoisten hommaa Jerryn ja MikaR:n kinaamisen takia...olkaa huoletta, Jerryä ei maastokisoissa usein näe ja Mika on oikeassa elämässä mukava kaveri.

Se on hieno homma että jaksetaan viellä eteenpäin vaikka vastoin käymisiä on  :wink: Toivottavasti te löydätte sen päivämäärän koska olen sitä mieltä että kisoja pitää olla, se ei ole kovinkaan hauskaa ajaa vain rataa ympäri porukan kanssa.
Joo olen oikeasti todella bashka kaveri täällä ja radalla ja mitään huumoria minulle ei todellakaan ole  :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Täältä keski-suomesta ainakin yksi CORR-ajaja olisi kanssa kiinnostunut. Ois niin makeaa kun rivissä olisi Slasheja ja SC-10 kaaroja valmiina baanalle. Ja turhan vakavat kisat pois! Tietysti voitosta ajetaan, mutta itse olen innokas näkemään muita ajajia ja heidän ajokalustoan.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Madfin

  • Jäsen
    • Profiili
Täältä keski-suomesta ainakin yksi CORR-ajaja olisi kanssa kiinnostunut. Ois niin makeaa kun rivissä olisi Slasheja ja SC-10 kaaroja valmiina baanalle. Ja turhan vakavat kisat pois! Tietysti voitosta ajetaan, mutta itse olen innokas näkemään muita ajajia ja heidän ajokalustoan.

Sama asenne itselläkin. Hienoa vaan päästä ensimmäistä kertaa kisaamaan ja nähdä paljon erillaisia CORR-luokan autoja!!!
Slash-Sidewinder/CMS4600 ESC Motor Combo
MASUA  (Mad-angry-SLASH-ultimate asylum)

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Täältä keski-suomesta ainakin yksi CORR-ajaja olisi kanssa kiinnostunut. Ois niin makeaa kun rivissä olisi Slasheja ja SC-10 kaaroja valmiina baanalle. Ja turhan vakavat kisat pois! Tietysti voitosta ajetaan, mutta itse olen innokas näkemään muita ajajia ja heidän ajokalustoan.

Sama asenne itselläkin. Hienoa vaan päästä ensimmäistä kertaa kisaamaan ja nähdä paljon erillaisia CORR-luokan autoja!!!

Jos en riko autoa ja päivä sopii niin mukana olen. Pari kertaa käynyt työreissujen yhteydessä Turussa M8-radalla ja vaikeaa on...

Poissa HPI FatPipe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Formula Offroad
Täältä löytyy Tampereen suunnalta myös kiinnostusta tälle luokalle ja SC10:kin saapuu kesäkuussa. Ei ole juuri radalla tullut kisailtua, mutta nyt kyllä kiinnostais, jos tässä lähimaastossa olis kisat.
Spektrum l Tamiya l Castle Creations