HOKE tietää noi säätelyt ja moottorin oikut. Tässäkin ketjussa on monta novellin mittaista ohjetta esimerkkien kera moottorin säätämisestä, säätämisen filosofiasta ja säätökohteiden eri tekijöiden vuorovaikutuksista.
Mutta kun on GX21 niin katso se kaasarin haitarikumi läpi. Mulla ei ole kummassakaan GX21:ssä tehtaanjälkeisessä kunnossa se haitarikumi, vaan toisessa on nippareilla tiivistetty ne päät ja toisessa on sikamassalla tilkityt. Nämä siis alkuperäisen omistajan jäljiltä ja viittaisi sen olevan ko. koneen ominaisuus, että heti pitää tehdä kotona paremmin kuin nipponinpoika laboratoriossaan. Toinen noista koneista on kyllä paras polttomoottori käynnistymään ja muutenkin käymään, mitä minulla on koskaan ollut. Tosin aiempi kokemus koskee vain lentsikkamoottoreita, jotka poikkevat automoottoreista ja polttoaine on ihan eri.
GXR28:ssa on sama kaasari, ainakin silmämääräisesti, kuin GX21:ssä ja siinäkin siis ongelmat poistuivat toimenpiteillä mihin sisältyi haitarikumin päiden teippaaminen putkiteipillä.