Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - SavageRS

Sivuja: 1 ... 16 17 18 [19] 20
541
Paljonko mennyt...PALJON...mutta se on silti vain murto-osa siitä mitä on mennyt noiden oikeiden harrasteautojen rakenteluun viimesen 20 V aikana...eli oikeastaan tämä harrastus on melkein ilmainen ja mikä parasta, katsastusmies ei huohota koko ajan niskassa !  :mrgreen:

542
Yleinen keskustelu / Vs: Talvi lähestyy,vinkkejä ajoon.
« : 29.12.10 - klo: 11.49 »
Onko tuo Futaban Gyro G190 liian hyvä auto käyttöön ja toimiiko se Futaban 2.4Ghz radion kanssa ? ->> http://www.futabarc.com/radioaccys/futm0830.html

Futaban sivuilla ei juuri kerrota minkälaisten servojen kanssa se toimii...

EDIT: Näköjään analogiservo tuo S3108 Micro jota tuohon suosittelevat tuossa manuaalissa, toimiiko tuo ollenkaan Digiservojen kanssa kuten FUT S9351 ???

Manuaali G190 ->> http://manuals.hobbico.com/fut/g190-manual.pdf

543
Polttisautot / Vs: Moottorin esilämmitys
« : 27.12.10 - klo: 16.05 »
Tuommosellahan sen koneen saa näppärästi lämpimäksi ja virranlähteeksi käy vaikka joku halpis 3S lipo.
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_23_31/products_id/191537/n/Competition-Heat-DC-Nitro-Engine-Heater-12V




Olen kanssa katsellut tuota 12V versiota Ebay:ssa...vaikuttaa ihan pätevältä, tuosta on myös 110V verkkovirtaversio olemassa...se tarvii tietty muuntajan väliin räällä Suomessa.

Toisaalta ihan auton pakokaasulla voi lämmittää myös aika helpolla...eikä tarvi muuta kun sopivan pätkän letkua.
Sitäkin voisi jalostaa pidemmälle, jonkinlainen kuppi kumoon pytyn päälle ja pakokaasuletku liitettäisiin siihen.

Hiustenkuivaaja + yli 1000 w Invertteri autossa toimii myös.

544
Yleinen keskustelu / Vs: Mistä saa rc-autojen koreja?
« : 25.12.10 - klo: 13.18 »
EBAY:sta...kyseinen Taimya GOLF GTI kori n.38 eur rahteineen tänne.

"Mutta sekin on engelskaksi!"



 :grin:


Aha...taas näitä, sorry (anteeksi på finska) :shocked:

545
Yleinen keskustelu / Vs: Mistä saa rc-autojen koreja?
« : 25.12.10 - klo: 11.30 »
EBAY:sta...kyseinen Taimya GOLF GTI kori n.38 eur rahteineen tänne.

546
Radiolaitteet / Vs: FUTABA MEGATECH 3PM 2.4GHZ
« : 19.12.10 - klo: 18.02 »
Näköjään H..bylin..ssa Futaba R603FF vastari tarjouksessa 99eur...tilasin sitten sellasen.
Ohjausservoksi tilasin K.....iseltä hyväksi havaitun Futaba S9351 servon...99eur sekin, muita servon virkoja hoitakoon Futaba S3050 servot.

Eiköhän noilla saada "Zilla" liikkeelle :mrgreen:

Mutta edelleen kiinnostaa se toimiiko R604FS vastari 3PM-MX radion kanssa 3-kanavaisena ???

547
Radiolaitteet / Vs: FUTABA MEGATECH 3PM 2.4GHZ
« : 19.12.10 - klo: 14.49 »
Toimiiko Futaban 4-kanavainen R604FS vastari Futaba 3PM-MX 2.4Ghz radion kanssa 3-kanavaisena ???

Toisinpäin käsittääkseni toimii...eli esim. 4PK ohjaa R603FF/FS vastaria...meinaan vaan että 604FS vastarin saisi paljon halvemmalla kun 603FF/FS ja jos sitten joskus hankkii 4PK radion, niin olis valmiina.

548
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 16.12.10 - klo: 17.23 »
Jaa, no ilmeisesti kaikki ajaa vakioiskareilla :huh:

Lähinnä noissa kiinnosti tuo alumiinikiinnitys molemmissa päissä ja paksummat aksulat...no ne on tilattu ja tulee ehkä 2 - 3 viikon sisällä riippuen vähän jouluruuhkista.

Muuten ei ole omat projektit juuri edenneet, osia on tullut tasaseen tahtiin lähes päivittäin ja kohta alkaa olemaan riittävä määrä "Zillan" kasausta varten...lähinnä puuttuu X-mallin aluperäkötelot. Alumiinia ne oli entisetkin, mutta joutu vaihtamaan toisenlaisiin, koska vetareiksi tuli Flux/XL:n Super Heavy Dutyt, ei mahtunu paikalleen.

Sava SS X Kit:n kohdalla vähän sama juttu, paljon on tullut, mutta yhtä sun toista puuttuu vielä...eilen tuli GT2 sininen kori ja Flux:n 29/9 diffit, SHD vetarit hakusessa siihenkin...no onhan tässä talvi aikaa.

Jämäosien kasvavaa kasaa katellessa alkaa tuntumaan siltä että niistä kasaa kohta yhden auton lisäää...sen voisi kasata "Zillan" mukana tulleen FastLane Machine:n jatketun ja samalla madaltavan rungon ympärille...sittenhän noita rupeis olemaan jo...hmm...4 kasassa. Mistä näitä oikein tulee ???  :mrgreen:

Mites muiden Savage projektit etenee ???

549
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 14.12.10 - klo: 17.18 »
Minkäslaisia muita iskareita kun ne vakiot olette Savagessa käyttäneet ?

Tuli ostettua Ebay:sta tollaset kokeeksi...

http://tinyurl.com/3ad95g3

HPI alu-Big Boret ei olis kyllä mitenkään pahan hintaset Hobbylinnassa, 65eur...millasia kokemuksia Big Bore vs Savagen vakiot ?





550
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 15.11.10 - klo: 17.01 »
Rydäsin Truckzilla:n Center Skid Plate:n eli pohjapanssarin 2,5mm alumiinilevystä ja kiinikkeet alumiiniprofiilista.



Irtoaa nopeasti 4 ruuvilla kun tarvitsee ja suojaa toivon mukaan edes jonkin verran voimansiirtoa/jarruja ja polttoainetankkia...tietty kerää putoilevat pikkuosat siinä sivussa.

551
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 13.11.10 - klo: 15.24 »
Tuli tänään väsättyä pohjapanssaria "Zillaan" 2,5mm alumiinilevystä...meinasin laittaa ensin sileän puolen ulos, mutta ompahan enempi kulutettavaa materiaalia noin...kiinnikkeet täytyy vielä tehdä runkopalkkien väliin ja ruuvinkannat senkata panssariin.



Etureunaa täytyy varmaan vähän viistää lisää, niin ei töki kiinni ajossa.



552
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 09.11.10 - klo: 18.56 »
Tossa kuva uusimmasta projektista...HB Truckzilla Big Twin johon kuvassa koesovitettu Savage XL:n kori päälle...sopii sellasenaan kun suurentaa vähän tuota konetilan reikää vasemman motin vierestä.
Tekstithän tuossa on tietty väärät...no ne vaihtuu kun kerkiää/keksii mistä saa tai miten voi tehdä itse oikeanlaiset.
Tossa on niin paljon muutakin tehtävää ennen sitä että kori saa odottaa.


553
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 09.11.10 - klo: 17.21 »
Tossa pari kuvaa Truckzillasta, kuvissa Savage XL:n kori ihan ekassa sovituksessa...sopi heittämällä paikalleen. Vähän kyllä joutuu suurentamaan tota moottorin aukkoa vasemmasta reunasta...sellaset 3 - 4 mm riittänee.
Vielä kun tohon vaihtaa toiset tekstit, "Truckzilla Big Twin", niin tulee sopiva "paraatikoppa"...kattoo sitten millä kopalla ajetaan.








554
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 08.11.10 - klo: 18.37 »
Siisti peli...tämäkö se oli se 1" pidempi kun normi Savage...näyttää ainakin pidemmältä kuvassa.
Olikos tuossa jotkut kallistuksenvakaajatkin vai mikä tuo tuossa etupyörän takana oleva tanko on ?
Oliko noi aluosat HB, HPI vai jotain Integy:n valmistetta ?

Tohon omaan Truckzillaan täytyy varmaan tehdä alumiinista omavalmiste panssari suojaamaan polttoainetankkia...XL:n ei varmaan käy...vaikka hyvinhän tuo on näköjään kestänyt ilmankin edellisellä omistajalla, mutta tollasta 2 x 150ml "Zillan" tankkia ei varmaan löydä kovin helposti uutta.

No sen kerkiää tohon kehitellä, tossa on yhtä sun toista fiksattavaa muutenkin, kulumaa ja väljää sekä käytönjälkiä siellä sun täällä. Kuljetuksen aikana oli lisäksi mm kaasuvivusto hajonnut...noh sitä sattuu...itsekin kuljetusalalla, ei ole mitenkään uutta että laatikon päällä oleva teksti "Tämä puoli ylöspäin" luetaan että ALASPÄIN :cry:
Jonkun verran olen tilannutkin jo uusia osia, jotakin oli ennestään, jotakin löytyi ihan foorumin myyntipalstalta ja yhtä sun toista täytyy vielä hommata EBAY:sta tai jostain.

Olisihan tuota tietty kiva kokeilla ennen talvea että näkee onko molemmat moottorit kunnossa, mutta saa nähdä tuleeko lumi vai kaasuvivuston osat ensin...mutta eiköhän tuo ole viimeistään ensikeväänä ajokunnossa :cool:

555
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 05.11.10 - klo: 16.29 »
Jatketaan tätä Savage topiccia vaikka vähän yksinään kirjotteluksi meneekin...

RPM:n center skid plate eli pohjapanssari tuli hommattua kokeeksi ja asentui paikelleen ongelmitta...täytyy vissiin tilata toinenkin.
Tiedä onko tuosta varsinaista hyötyä, mutta suojaa se vähän jarrulevyjä ja kerää toivon mukaan edes osan irtoilevista pikkunippeleistä talteen.

Viikonloppuna täytys ruveta tutkailemaan tota uusinta hankintaa, HotBodies Savage Truckzillaa...tossa ei ole kyllä järjen hiventäkään, mutta sehän sopii hyvin, kun ei ole kukaan vielä meikäläistä järkeväksi haukkunut :mrgreen:

Täytyy purkaa ja käydä se kokonaan läpi tulevan talven aikana, uusia kuluneet/rikkinäiset osat ja tehdä ehkä jotakin pikku parannuksiakin.

Onkos kellään jäänyt mahdollisesti mitään osia tollaseen twin-versioon ?
Jos löytyy, niin kiinnostaa vaikka ihan varalle...kaikki osat kun ei ole ihan samoja mitä normi Savage:ssa.
Ebay:ssa on kyllä jotain, mutta aika nihkeästi.




556
Taitaa olla melko mahdotonta saada KIT:na Suomesta.

Mad Armor:ssa jotain eroa vetareissa tai niiden kupeissa...paremmat/pidemmät ja ne osat käy myös Force:n jos haluaa parannella sitä.

Ebay varmaan paras paikka etsiskellä totakin...mitä ei ole siellä, niin ei ole missään.

557
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 27.10.10 - klo: 19.06 »
Onkos kellään kokemusta tuosta hiilari rungosta ?

http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1161

Ei ole minusta X-runko vaan vanhempi 25 versio tai sitten tekijän oma desing.
Löytyy myös moottorin alustalevy samasta materiaalista Savageen.

http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1162

558
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 24.10.10 - klo: 13.50 »
Siinä olisi viimeisin räpellys.



Todella hieno, näyttää ihan aidolta :cool:

559
Polttisautot / Vs: ilokaasut nitroautoissa?
« : 22.10.10 - klo: 15.03 »
Ei tossa hommassa olekaan mitään järkeä, täysin älywapaata touhua, mutta sehän tossa on se ideakin  :mrgreen:


560
RC-kerhot ja -radat / Vs: krossirata järvenpäähän
« : 22.10.10 - klo: 14.16 »
Joo, ei tietenkään pidä mennä ajamaan paikkaan jossa joku virallinen rata tai joku muu alue, etenkin jos se on vieläpä suljettu.
Karting-puolelta tiedän kuinka vaikeita nuo ratojen lupa-asiat voi olla ja kuinka siinä lähiseudulla asuva yksikin asukas voi siitä tehdä...sitten joku ulkopuolinen menee luvatta ajamaan.
Itelle tämä on sen verran uusi harrastus etten ole moskaan käynyt millään virallisella RC-radalla ajelemassa, enkä kuulu mihinkään kerhoonkaan.
Jotenkin vaan sellanen käsitys että "ulkopuoliset" eivät ole edes kovin tervetulleita noille radoille...autokin on varmaan täysin "väärän mallinen" sinne.
Lähinnä tässä on etsiskeltykin sopivia "villejä" ajomaastoja jossa voi ajaa aina sillon kun huvittaa.

561
Polttisautot / Vs: ilokaasut nitroautoissa?
« : 21.10.10 - klo: 17.37 »
Tossahan se on ->> http://www.rbinnovations.com/product_p/rbk10533.htm

Tuota voi teoriassa käyttää NOS:n kanssa tai ilman.

Kyllä mä kanssa luulen että tuo on enempi sellanen status-juttu kun täysin toimiva, mutta ihan hauskahan tollanen silti olis...jossain erillisessä mosassa, jonka voi joskus laittaa kiinni.
Olisihan se taas uusi juttu jolla ärsyttää viherpipertäjä-eco-pelle-naapureita..."Laitoin tossa RC-autoonkin remmiahtimen... "  :mrgreen:

562
Polttisautot / Vs: ilokaasut nitroautoissa?
« : 21.10.10 - klo: 16.09 »
Ei ole kokemusta, mutta olen noita kanssa huvikseen katsellut...samaisen RB:n remmiahdinta olisi kiva kanssa kokeilla.
Mullakin on tuo vanha F4.6 pata jota voisi rääkätä hieman...

Kovasti ovat vaan sitä mieltä että 2-tahtisen nitrokoneen ahtaminen tavalla tai toisella aiheuttaa vaan turhaa lämpenemistä ja koneen elinikä lyhenee rajusti.

Sinänsä ilokaasu on se loistava tapa ahtaa ja saada hetkellisesti lisää potkua oikeassa autossa.

563
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 21.10.10 - klo: 15.51 »
Mulla ei ole mennyt vielä yhtään kardaania, mutta ne kardaanin Cup Joint:t joihin kardanin pää tulee, niin niistä on lennelly niitä lukitusruuveja irti sekä vaihteisto/takaperä molemmista, vaikka ovat lukitusnesteellä kiinni.
Takavetareiksi on vaihdettu teräksiset (kiiltävät), eteen en ole vielä vaihtanut vaikka on nekin hankittuna.
Slipper Clutch:n nylock mutteri on ruvennu viime aikoina aukeilemaan pitempään ajettaessa, mutteri uusittu aina sitä mukaa kun se on lentänyt mäelle...se jousi onneksi löytynyt joka kerta.
Spur:na mulla on teräksinen 47 ja 17 Racing clutch Bell...vanha muovinen suli yksi kerta ihan kokonaan kun slipper vähän löysty...  :cheesy:

Torsen-lukkoa olen yrittänyt Google:tella Savageen, jotakin Ofna:n Torsen:a ovat soviteleet jenkeissä noihin(Savage Central), mutta ilmeisesti toimivaan ei ole kuitenkaan olemassa valmiina.

Onko kokemuksia kellään ???

Jarrulevyt, punaset lasikuitu malliset, pitäs vissiin uusia kohta, no täytyy katella Ebay:sta sopiva satsi tai pari, niissä kun tulee usein mukana vähän muutakin hilpettä, mäntää, akselia ja jarruvipua muutamalla taalalla.

Minkäslaisia pohjapanssareita olette Savageen rakennelleet...valmiit melkein kaikki vähän mun mielestä surkeita esityksiä hintaan nähden.
Ei muuta, mutta kerää se ainakin suurimman osan putoilevista osista talteen...

564
RC-kerhot ja -radat / Vs: krossirata järvenpäähän
« : 21.10.10 - klo: 15.34 »
Joo sellanen sepeli tai pikkukiviä paljon muuten on vähän huono ajopaikka...ne menee joka väliin, kokemusta on...kerran sammu motti täydestä vauhdista ja luulin ekaksi että leikkas kiinni, mutta olikin vaan pikkukivi kiilautunut vauhtipyörän ja auton rungon väliin.

Onko Hyvinkään lentokentän ympäristö miten tuttu kenellekään, se Onnisen-puoli (Sahanmäki), vanha jokkisrata/tractor pulling-radan seutu(rataa käytetty 1 kerran), moottoriradan seudut ja siitä edelleen Hikiän suuntaan olevat soramontut ????

Tuon paikan ympäristössä olisi hehtaari tolkulla upeita ajopaikkoja, n. 120km täältä ->>> http://gamma.nic.fi/~mtkoskin/kiikala_saatio_1.htm , enkä tarkota välttämättä itse lentokenttää, tosin sen alue olisi tosi hyvä, alueella soraa, asfalttia, nurmea, kuivaa kangasmetsänpohjaa, soramonttuja ym ym.

Kolunnut aikanaan noita Kiikalan lentokentän alueita useilla intin leireillä ja sittemmin käynyt kiihdytyskisoissa tolla kentällä lähes joka vuosi.
Kentällehän ei tietty voi mennä ilman lupaa jos siellä on toimintaa...mutta paikkana tuo on kyllä ihan keskellä mettää ja alueella liikkuu kaikenlaisia ulkoilijoita muutenkin...ulkoilijoitahan mekin ollaan  :mrgreen:


565
Yleinen keskustelu / Vs: Miten autoilet?
« : 21.10.10 - klo: 14.23 »
Auto: HPI Savage X 4.6, 3 Speed + Reverse
Missä ajat: Omassa pihassa, soramontulla, pellolla, metsässä, asfaltilla...missä nyt ikinä pystyy Monsteri-autolla ajamaan.
Kuinka usein: 1 - 6 kertaa viikossa.
Kuinka pitkään ajat yhdellä lataus/tankkauskerralla? 2 - 3 tankillista tai sen kun auto kestää kasassa.
Onko autossasi ajon jälkeen paljon huollettavaa? Puhdistus, ruuvien kiristely,korjataan mahdollisesti hajonneet/kuluneet osat, tilataan uudet osat jos ei varalla...aina ei edes hajoa mitään  :mrgreen:
Oma kommentti autosta: Pitää meteliä, suloinen nitron tuoksu leijailee ympärillä (Kuski on nitroholic, krooninen sairaus josta ei koskaan parannu), ärsyttää erityisesti naapureita, kulkee kohtuu mukavasti, mutta ei tosin tarpeeksi kovaa vielä, siihen saa upotettua loputtomasti rahaa...siis ihan kaikkea jota hyvältä autolta vaaditaan !  :grin: :cool:

566
RC-kerhot ja -radat / Vs: krossirata järvenpäähän
« : 21.10.10 - klo: 14.06 »
syödään ja juuan kahvit...ja kordinaattia 60.478024,24.978155 google mapsiin. Eli tivoli sariolan risteystä vastapäätä. ollaan siellä noin 1730-1800 maissa. sokkia ei kyllä löydy kun ovat 560km:päässä. :tongue:

PS. ollaan harmaalla farkku mesellä liikkeellä niin löytää samalla kohille ku me. nii ja kyseisessä montussa on palanu golffi jos tietää auton.

Tuolla samalla montulla tuli käytyä maanantaina ajelemassa Savagella.

No niin, tuli sitten käytyä täällä: 60.500381,24.946557, kun poitsu vänkäsi sinne. Oltiin siinä 16:00 - 17:30 välillä kahden auton voimin eli Honkkarin X2-crt:n ja Kyosho Inferno 7.5:n kanssa. Molemmat jäi ehjiksi keikan jälkeen :tongue:  mutta KYosho meni nyt purkuun, niin saa putsattua ja laitettua diffien öljyt.

Yritetään seuraavalla kerralla osua samalle montulle!

Tämä paikka pitää kanssa käydä vissiin katsomassa jossain vaiheessa.

Haarajoen (Lemmenlaakso) ja Ohkolan montun(motocross rata)maisemia kävin kanssa katselemassa maanantaina...haarajoen monttu myllynpadon takana kasvanut ihan umpeen sitten viime näkemältä.
Aikanaan ajeltiin siellä mopoilla ja sittemmin oikeilla maastoautoilla...aika näköjään tehnyt tehtävänsä.

Jokelasta Ridasjärvelle päin (Kaukas) on paljon soramonttuja...vanhaa sahaa vastapäätä on iso käytössä oleva soranotto alue, jossa on käyty kaverin kanssa ajelemassa muutaman kerran.
Siellä vaan tuntuu autot hajoavan joka kerta, osat tippuu ja ruuvit löystyy muutenkin...

Onkos Järvenpään/Tuusulan seudulla muita paikkoja jossa voisi käydä ajelemassa ???

567
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 19.10.10 - klo: 15.52 »
Kävin hakemassa äsken Savageen Tulli-Postista Ebay:sta ostamani uuden HPI Nitrostar F4.6 pannun.
Käyttämätön uusi kone, mukana tuli lisäksi uudenmallin säädettävä moottoripukki, rotopääty, täydellinen kytkin kelloineen, moottorin alustalevy ja sen kiinikkeet runkoon.
Lopulliseksi hinnaksi tuli USA:sta tänne rahdin + 23% ALV:n jälkeen yhteensä 140eur...ei mielestäni kovin paha...tullia ei vielä tuon hintaisesta mene, sen raja on 150eur.
Pelkkä kone maksaa täällä 194eur + nuo tykötarpeet päälle...

http://www.hobbylinna.com/nitro-star-engine-with-pullstart-p-15231.html

Aikasemmin tullut ostettua Ebay:sta mm Savage XL-mallin 3-vaihteinen vaihdelaatikko, moottorin jäähdytyskansi, vastariakun jännitenäyttöjä sekä erinäinen joukko pikkunippeleitä ja kulutusosia.
Käytännössä kaikki jääneet rahteineenkin reilusti alle sen mitä maksaisi Suomessa tai jos täältä ylipäänsä saisi...

568
Polttisautot / Vs: Tulppakeskustelu
« : 16.10.10 - klo: 16.59 »
Mikäs olisi hyvä tulppa näillä keleillä HPI Nitrostar F4.6 pannuun ?

Ajeltu on nyt Nosram R5 tulpilla...toimii ihan ok, mutta pitäskö käyttää jotain lämpimämpää, mitä ?

Joku vanha ilmeisesti HPI R4 ei tuntunut oikein pelaavan...ei vaan saanu säädettyä sitten millään ettei sammuisi jossain vaiheessa kesken ajoa.
Kyseinen tulppa voi olla viallinen muutenkin, löyty auton mukana tulleista romppeista.

Onko tuo OS #8 hyvä ?

Tuli hankittua myös OS R5 tulppia eli vissiin kylmimpiä mitä OS:lta löytyy...jossakin sanottu että olisi hyvä kuumalla kelillä tollasessa koneessa, mutta onko ?

Sorry jos tyhmiä kysymyksiä, mutta on uusi harrastus mulle.


569
Polttisautot / Vs: Polttoaineista?
« : 16.10.10 - klo: 16.46 »
Byron 25% on tullut polteltua ihan pihapyörityksessä, metsässä, montulla ym ja hyvin tuntus pelaavan.
Mitään kisaahan tollasella Savage:lla ei ajeta...vaan omaksi iloksi ja naapurien vihastukseksi hankittu koko laite... :grin:

Sidewinder 25:a olisin halunnut ostaa viikko sitte Kärkkäiseltä Lahdessa, mutta eivät ilmeisesti halunneet myydää...ainakaan RC-osastolla ei ollut minkäänlaista myyjää, vaikka asiakkaita oli jonoksi asti...huonoa palvelua sanoisin, pitäköön litkunsa...  :angry:

Ostin taas Espoon Hobbylinnasta ( Hobbyfactory ) nassikan Byron 25:a, lopettavat ilmesesti sen myynnin...HPI 25:sta kauppasivat kovasti, tiedä sitten minkälaista se on, kokemuksia ???

Model Technics:n litku tuoksuu oikealta nitrolta ( Nitron tuoksu on AINA mahtava, NUUH !!! ), mutta ilmeisesti itse litku on kuraa...näin olen ymmärtänyt.

Polttoaineen hinnalla ei ole kyllä ainakaan itelle mitään käytännön merkitystä näissä määrissä mitä sitä poltetaan RC-vehkeissä (vertaa oikeat harrasteautot, Drag Racing yms), tärkeintä on että se toimii ja moottorit kestävät.

570
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 16.10.10 - klo: 16.23 »
Tollasta LRP ZR30:sta kattelin itellekin, mutta näyttää tuolla noi saldot miinusta.

Ei ole kokemusta noista LRP:n koneista, mutta mitä jenkki-foorumeita selaillut, niin kelpo motteja.
Tollasta LRP .30:sta suunittelin itellekin, mutta päätin hankkia Nosram RS.30:n tulevaan SavageSS:n...kitissä tulee mukana K4.6 patti, jääköön se varalle.

EBAY:sta huusin juuri uuden vakio HPI Nitrostar F4.6 koneen...saa nähdä paljon tulee lopulta hintaa tulleineen ja veroineen kun se joskus saapuu ???

Eiköhän tossa ala olemaan motteja tarpeeksi kahteen autoon, kun tuo vanha F4.6 ryskykin vielä pärisee.

OT: Paljonko noista RC-osista, kuten moottori muuten menee tullia, koitin katella tullin sivuilta, mutta en tiedä mihin noi rinnastetaan...olisko 5 % ???
ALV tietty tulee siihen päälle, mutta sehän on se 23%.

Sivuja: 1 ... 16 17 18 [19] 20