Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 10
1
KerhoCup-ratasarja / Vs: GT2000 sääntökeskustelu
« Uusin viesti kirjoittanut Tundra eilen kello 23:06 »
Noissa koreissa minusta ois mukavampi jos kori olisi oikeasti sarjavalmisteinen ns normaali auto eikä kiilakorimainen superauto/hyperautoja jota valmistettu just sen verran että pitää titteliä nopein sarjavalmisteinen. Ois mukavempi ajaa kun ois kirjoa radalla, jokuhan se niistäkin tulee olemaan se paras ajo-ominaisuuksiltaan ja käikki jotka haluu pärjätä niin käyttää sitä. Ja kokemuksesta sanon että kori vaikuttaa jopa minun käsissä ainakin jos korin painopiste on alempana, niin huomattava merkitus mutkaan ajettaessa. Mutta mielluumin ajasin Nismolla kuin McLaren, mutta ajatus siitä että olet välittömästi se hitaampi kuski kun ajat normisedanilla. Onhan tuolla sarjassa muutama ukko jotka ajaa korista riippumatta aivan älyttömän kovasti.. Ens kaudella on 350z ja Venom kopat hyllyssä..
2
Myydään RC-autoja / ARRMA RC MOJAVE 4X4 4S
« Uusin viesti kirjoittanut Silver eilen kello 16:38 »
Myydään Uusi ARRMA RC MOJAVE 4X4 4S

Uusi Gens ace 6800mAh 14.8V 120C 4S1P Lipo akku

Spektrum Avian and Firma Smart ESCs Programming Update Box SPMXCA200

3 sarjaa renkaita vanteineen.

Yht. 650e
3
Aikoinaan ajellut takavetoista ja corri ollut nelivetoinen. Nytten en osaa päättää ilman apuja minkä sitä ottaisi. Ja entä moottori? Minkä tehoinen olisi semmoinen millä pärjää alussa ja pidemmällä aikavälillä.

Ja jos auto tulee ulos ja sisälle niin millä ihmeellä sitä osaa päättää ottaako setin mikä tehty ulko tai sisäkäyttöön? Ottaako vaan jomman kumman ja sitten vaan pelaa diffien kanssa. Kiitos ja anteeksi.
Jos et osaa päättää, ota takavetoinen. Etenkin, kun sellaisella olet ennenkin ajanut. Nelivedon hankinta kannattaa vain jos tietää haluavansa sellaisen. Pääset parhaiten takaisin vauhtiin 13.5T koneella ja sillä voi myös kisata S2-10-luokassa.

Ulko- ja sisäauton välillä (tarkoittaen luultavasti kovaa pitoa ja suht’ tasaista alustaa vs. irtonaisempi ja röykkyisempi alusta?) on niin paljon eroa säädöissä ja osavalinnoissa, että kannattaa vakavasti harkita kahta autoa. Olen ite vaihtanut B74.2D:n asetukset B74.2:n mukaisiksi, enkä voi suositella samaa muille. Jos käyttö on selvästi kausittaista, voit siirtää sähköt sun muut autojen välillä.

Pidemmän päälle kahden auton taktiikka ei ole ainakaan paljoa kalliimpi ratkaisu, koska sitähän kuluttaa ja rikkoo osia vain yhdestä värkistä kerralla. Vähän kuten ostaisi kaksi kenkäparia vuoropäivin käytettäviksi: niiden käyttöikä on silloin kaksinkertainen.
4
Myydään RC-tarvikkeita / Hobbywing xr8 sct nopeudensäädin 2-4s
« Uusin viesti kirjoittanut mts80 30.04.24 - klo: 21.16 »
Käyttämätön, moottorille menevät johdot juotettu paikalleen.

H.80€

0405091280

5
Ostetaan / Mini tai Micro crawler
« Uusin viesti kirjoittanut miksu5 30.04.24 - klo: 20.22 »
Ostan ja huomioin kaikki versiot. Rtr sekä projektit
6
Kilpailukutsut / Vs: KILPAILUKUTSU: FUel Power Tour SM1 Kouvola Tykkimäki 18.5 - 19.5
« Uusin viesti kirjoittanut S.Koppanen 30.04.24 - klo: 09.35 »
Kiti auki!

Pahoittelut ilmoittautumisen aukeamisen viivästyksestä.
7
Sähköautot / Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Uusin viesti kirjoittanut iippo777 29.04.24 - klo: 20.31 »
Hobbywingin kanssa et voi mennä vikaan. Ihmettelen mikäli et niistä pidä. Taitaa olla ylivoimaisesti eniten käytetty merkki ainakin Hakkilassa. Tuntuu, etttä reilut puolet ajaa Hobbywingin nopareilla ja koneitakin on monella.

Mielestäni hinta/laatusuhde on todella hyvä. Takuu myös toimii mikäli Suomesta ostat.
8
Sähköautot / Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Uusin viesti kirjoittanut Arcticaz 29.04.24 - klo: 20.22 »
Kyllä se enimmäkseen ulkona tulee ajeltua ja varmaan Hyvinkää osoite. Talvella sisällä paikallisen koulun salissa. Ajatusmaailma on ollu kyllä koko ajan vähän enemmän tuuppiin kääntyneenä. Ehkä se ois fiksuin ottaa tuuppi niin pääsee verestämään muistoja ja siirtyy sitten halutessaan nelkkuun kun ajo ja huoltotaidot alkaa olemaan ajantasalla. Vissiin nuo Hobbywingin noparit ja koneet on semmosia että uskaltaa ostaa? Aikoinaan Team Orionia tuli käytettyä.
9
Ilmoittautuminen on auki.

Ilmoittautuminen:

https://tinyurl.com/ycytfv7h

Ilmoittautuneet:

https://tinyurl.com/dr9pc95b
10
Sähköautot / Vs: aloittelijan kysymyksiä (moottori, nopeudensäädin, servot)
« Uusin viesti kirjoittanut iippo777 29.04.24 - klo: 20.10 »
Laitetaan tämä tänne aloittelijat osioon vaikka kyseessä enemmän paluu harrastuksen pariin 10v tauon jälkeen. Jos lähtisit nytten ostamaan itsellesi krossia ”aloittelijana” niin ottaisitko 2wd vai 4wd? Aikoinaan ajellut takavetoista ja corri ollut nelivetoinen. Nytten en osaa päättää ilman apuja minkä sitä ottaisi. Ja entä moottori? Minkä tehoinen olisi semmoinen millä pärjää alussa ja pidemmällä aikavälillä. Ja jos auto tulee ulos ja sisälle niin millä ihmeellä sitä osaa päättää ottaako setin mikä tehty ulko tai sisäkäyttöön? Ottaako vaan jomman kumman ja sitten vaan pelaa diffien kanssa. Kiitos ja anteeksi.

Itse palasin viime syksynä 6-vuoden naftaliineista.
Ekana tekona myin nelkku buggyn pois ja tokana ostin tuuppi buggyn.
Rakensin auton nk. Stokki autoksi Hakkilan sisäradalle.
Syyt:
13,5 kone
Halvat sähköt riittää
Perus radio riittää
Perus 2S lipot riittää
2wd:ssä on vain yksi diffi huollettavana ja perus iskari jumppailut. Nopeampi huoltaa vs. 4wd.

Tärkeintä on missä aiot ajaa ?
Mikäli et pääse sisälle ajamaan koskaan niin ehkä patteri8 voisi olla valintasi ?

Corri on mielestäni hieno tuote, mutta mikäli kilpailu kiinnostaa niin tuuppibuggyllä pääset varmasti eniten kilpailemaan.
Sivuja: [1] 2 3 4 ... 10