Jaha tämä päivä menikin autoa huollettaessa.
Vaihteisto sai pienen modifikaation, diffi täytettiin jäykällä vaseliinilla samaten koko vaihteisto niin täyteen kuin sopi.
Alumiininen idle gear ei ollut kulunut lainkaan (silmämääräisesti) vaikka top gearina on teräksinen.
Uudet "kuoret" myös vaihteistoon tuli hommattua koska alatukivarsien "reijät" olivat väljistyneet! :(
Laatikkoon tuli laitettua varuksi uudet laakerit, myös "täyttöaukko" tuli tehtyä vaihteiston "kanteen".
Nyt pääsee kurkkaamaan top gearin ja idle gearin kunnon "propun" poistolla, samalla vai laittaa spray vaseliinia mikäli tarve on.
Laatikko tuli myös liimattua kiinni vuotojen estämiseksi, sekä "pohjassa" oleva reikä tiivistettyä silikonilla.
Uutta tuli myös runko koska edelliseen "modifikaatioon" en ollut tyytyväinen, myös en tarvitse enään kahdeksan kennon tilaa.
Tukivarret tuli uudet taakse, sekä niiden "pinnit".
Alatukivarret kokivat muutenkin kevennys operaation sekä edessä että takana, nopsan koeajon jälkeen tuntuikin alustan toiminta paremmalta (Voi olla "mutuakin" :mrgreen: ).
"Töröttävä" antennikin sai väistyä ja tilalle tuli tehtyä muovista "paneeli" etummaisten koritolppien väliin ja antenni vedettyä "sik sakkia" siihen, tämä myös vahvstaa hitusen ko rakennetta (olihan nekin pakko uusia kun olivat poikki).
Lopuksi "kruunasin" työn uudella korilla (vanha olikin jo todella "repaleinen") ja alumiinisilla hexeillä.
Hmm...., autohan näyttää uudelta!
Jospa huomenna ottaisi Rustlerin työn alle, mutta se onkin sitten toinen "juttu". :lol:
EDIT Nyt on kuvatkin päivitetty kotisivulle. :mrgreen: