Puolessa vuodessa sain leikattua filmin sopivaan pituiseksi
Traxxas Super Rally vxl Vaikka ylipitkä se on vieläkin. En vaan saanut jostain syystä kaikki tarpeelliset asiat videossa kunnolla näkyville.
Syynä saattaa tietenkin olla, kuvauksissa oleva porukka on vaihtunut ainakin 5 kerta. Peräti 2 vai 3 kaveria olivat ihan tuntematonta sakkia. Eli siis utelias RC yleisö johon olen työntänyt vaan kameran käteen ja 30sek. pika koulutuksella homma on lähtenyt aina käyntiin.
Noo itse Rallyn olen ostanut lapsille itselle lapsille siis lapsille synttärilahjaksi. Pienellä varauksella jos joskus pääsisin itse ohjaaman tätä petoa. Jostain syystä lapset pelkäsivät autoa. Ilmeisesti johtuu siitä että auto oli musta Ken Block sekä on monta kertaa isompi kuin edellinen auto. Ajoin pienen testi lenkin kotona sisällä, liiankin vauhdikkaasti sekä äänekkäästi ja kauhuhetki oli kovaa. Hyvä niin lapset saavat harjoitella jatkossakin sillä ikivanhalla 10€
nappulaohjain rc autolla ainakin vuoden tai kaksi lisää. Jotenka minulla on auton käyttöoikeus sekä vapaat kädet siihen asti.
Testi lenkki ulkona tuotti vähän pettymystä. Driftaus ei onnistu, auto pyörii asfaltilla kuin puolukka hillossa ei menny sitten yhtään suoraan sekä töks töks kaatui aina kyljelle, töks. Jotenka auton päivitykset alkoivat heti, osaa kerralla. Auto on levitetty sekä ostettu kasa erilaisia renkaita ja vanteita sekä muuta videossa näkyvä.
RC traxxas super rally 1/16 vxl upgrade part 1Uudet vauhdikkaat otokset meneillään. Jos tässä innostun ja teen ensin sellaiset “salaiset harjoitukset” lyhyen pätkän, uudella kopalla.