Kyllä se akseli vaan pyörittää.. Se menee kampikammiossa yksisuuntalaakerin sisään joka on taas yhteydessä kampiakselin päähän. Jos siellä on siis laakeri ehjänä :) kokeile työntää se akseli moottoriin ja pyörittää eri suuntiin. Toiseen suuntaan pitäisi napata terävästi kiinni ja pyörittää moottoria. Takalevyn irroittamalla saa kyllä sen laakeri patentin näkösälle, joka lie samallainen turbosiipi kuin hyperissä. Itsellä jumitti kans melkein heti ja vaihdoinki normi takalevyyn ja startti boksiin. Hion tosin ensin niitä osia kun sekin "turbo" oli kierossa ja hankasi takalevyyn, lisäksi muoviosat hankasi kotelossa jos kiristi kiinni. En kuitenkaan jaksanut kauaa odotella että taas temppuilee ja poistin koko härvelin :D
Niin ja mites meinasit tukkia? se turbiini/yksisuuntalaakeri tarvitsee sen akselin koska pyörii sen varassa ja ilman turbiinia voi kiertokanki jossain tilanteessa siirtyä liikaa ulospäin (vai voiko?? korjatkoon enemmän värkänneet) Ainakin takalevyissä on lähes joka moottorissa minulla näkynyt kiertokangen hankausjälkiä elikkä ns. normaali umpinainen syvälle kampikammioon ulottuva takalevy on oikea ratkaisu.