Mielestäni feilissä on ainoastan yksi oikea asento ja se on neutraali.
Turhaan se auto jarruttaa feilin kytkeydyttyä päälle, ja mikä parasta neutraalissa asennossa niin voi laittaa ensin autoon virrat päälle, kävellä lauteille ja laittaa radio päälle.
Sillävälin mekkari on voinut laittaa auton käyntiin ja kaasutella kaasulinkistä.
(tämä toimii varmasti siis vain Spektrumilla kun ei kukaan muu pääse samalle taajuudelle)
Muutenkaan en näe järkeä radalla ajaessa että auto vetäsee jarrut päälle mikäli jotain ongelmaa on... Vaikkakin treenailee niin aina voi joku olla samaan aikaan ajamassa ja tulee kaasu pohjassa perään kun auto stoppaa yllättäen keskelle pääsuoraa.
Täydestä vauhdista jos auto pääseekin rullaamaan vapaalla niin se hidastaa yleisimmin niin nopeasti vauhtia että auto ainoastaan ajautuu radanreunaan tai juuri putken yli nurmikolle.
Ei siis vaaraa ulkopuolisille ja muutenkin se viallinen auto jatkaa matkansa pois tieltä.
Tämä myös on servolle ystävällisempi asento, koska niin monesti mekkari unohtaa ottaa autosta virrat pois erän jälkeen, saati jos tulee jokin viitytys erään esim. tekninen 10 tai jotain muuta.