On tässä mietityttänyt lipojen kunto:
Eilen tuli ajettua kahden kuskin voimin axiaalia 5 rataa x2, kun kaksi kuskia. Yhdellä lipolle ajettiin tää ajokoitos
ja yöksi laitoin balanseriin, että ovat kunnossa nyt aamuun mennessä, ennen latausta. Nyt iskin laturiin aamusta ja
ice näytti alottavan akun latauksen (7,4v - 1800mAh) latauksen 7,5v, eli sen alle ei "mukamas" olis mennyt, varmistin
asian vielä laittamalla saman akun toiseen ja kolmanteen iceen, samaa näyttivät kaikki, vaikka akulla ajettiin.. paljon.
No latasin ja latas normaaliin 8,4v määrään, mutta milliampeereja meni 1084/1800.
Mikäli pitää paikkansa, niin noi akut kestäis ihan sairaan pitkää ajoa. Noh, noparina oli mamba max 6v cutoffiin
säädettynä, eikä kertaakaan tullut cutoffi lähellekään (ei pätkinyt/nykinyt), mutta eihän 7,5v pitäskään.
Mietityttää vaan, että onko jotain vikaa vai ei ja jos ei, niin ajoaikaa löytyy ajaa vaikka päivä!
Onhan se kun vertauskuvana ajaa foffia, niin tuntuu että loppus, mutta kai nuo sitten kestävät tässä möyrinnässä
niin samperin kauan.
Motti = 55t lathe
Nopari = mamba max
Spurri = axiaalin vakio
pinjoni = 16
akku = VTEC, LRP 1800mAh 7,4v LiPo
Osaako joku sanoa tähän pohdintaan mitään?