31
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 09.09.09 - klo: 22.14 »
Ongelma ratkesi hieman laatikoita penkomalla. Sieltä löytyi täysin samanlainen 16 hampainen Novakin pinjoni, mitä yritin asetella paikaalleen, ainoana erona 1mm. kapeampi. Nyt toimii mainiosti. Seuraavan olisin kokeillut erilaisia levyjä pukin ja moottorin väliin. Kiitoksia vaan neuvoista.
On hieman erilainen tuo Castlen tekele verrattuna Feigaoon. Ainakin sormnin vääntämällä akselia on hankala saada pyörimään ilman pinjonia. Samoin pyöriminen tapahtuu nykäyksittäin. Tästä on seurauksena metallinen värähtely pysähdyttäessä ja liikkeelle lähdettäessä pinjonin kilistessä spurria vasten. Tehon puolesta en osaa vielä sanoa mitään eroavaisuuksia, mutta akullisen(4s 4800mah) jälkeen moottori ei ollut lämmennyt sormituntumalta lainkaan, mutta Spektrumin telemetria kertoi muutoksen olleen neljä(4) astetta. Feigao kylläkin lämmitti auton sisätilan pakkasellakin mukavuus lämpöön.
Noparin tuuletin pysyi koko ajelun ajan hiljaa pois lukien virran kytkemisen aikana.
On hieman erilainen tuo Castlen tekele verrattuna Feigaoon. Ainakin sormnin vääntämällä akselia on hankala saada pyörimään ilman pinjonia. Samoin pyöriminen tapahtuu nykäyksittäin. Tästä on seurauksena metallinen värähtely pysähdyttäessä ja liikkeelle lähdettäessä pinjonin kilistessä spurria vasten. Tehon puolesta en osaa vielä sanoa mitään eroavaisuuksia, mutta akullisen(4s 4800mah) jälkeen moottori ei ollut lämmennyt sormituntumalta lainkaan, mutta Spektrumin telemetria kertoi muutoksen olleen neljä(4) astetta. Feigao kylläkin lämmitti auton sisätilan pakkasellakin mukavuus lämpöön.
Noparin tuuletin pysyi koko ajelun ajan hiljaa pois lukien virran kytkemisen aikana.