Ajovuoroista sen verran, että toki sopu sijaa antaa. Varsinkin silloin jos radalla on ns. "puhtaita" kuljettajia. Tällä tarkoitan nyt sitä, että joidenkin kanssa yksinkertaisesti se homma vain toimii että samaan aikaan radalla on useamman eri luokan autoja. Toki on sitten vastapainonsa tälläkin.
Ajovuorojen suhteen ainakin itse toivon, ensi kesää silmällä pitäen, että niistä voidaan tarvittaessa myös pitää kiinni. Vaikka kyseessä on pelkkä treeni, niin silti useat haluavat ottaa aikaa harjoituksissa ja ajaa esim. 5 min tulosta. Tämä ei onnistu, jos radalla saa puikkelehtia muiden autojen seassa jatkuvasti. Ollinmäen kanssa Kouvolassa joku viikko sitten ajoimme TP-10 ja C-8 autoilla samaan aikaan ja kuvio kyllä toimi, mutta jos radalla on selkesti hitaampia LS-5 taikka GT autoja samaan aikaan, jotka vielä yleensä vievät kiitettävästi tilaa radalta ohituksen kannalta (autojen fyysinen koko sekä renkaista johtuvat erilaiset ajolinjat), niin toivon kyllä että mikäli joku ajovuorojärjestys on olemassa, niin siitä pidetään kiinni mikäli vuorossa olevan luokan kuljettajat niin haluavat.
Toki jos tilanne on se, että radalla on vain muutama kuski niin yksi auto toki pystyy aina antamaan tilaa jos vain haluaa.
Kävin Tattarilla joku aika sitten seuraamassa muutaman kuskin valmistautumista MM-kisoihin ja he treenasivat isompien autojen seassa kun ilmeisesti muuta mahdollisuutta ei ollut. Kyllä se valitettavasti näytti todella hankalalta kun toisen luokan autoja radalla oli paljon ja tilaa ohituksiin sai toki satunnaisesti hyvin, mutta ei sillä tapaa että 5 min tulosta esim. olisi pystynyt ajamaan puhtaasti.