Mun käsityksen mukaan kiinteä neliveto on aina kankea kääntymään täysi veto päällä. Yleensä kaasun/tehon lisäyksellä voi saada perän irtoamaan, mutta minkäs tekee, jos on jo kaasu pohjassa. Painon siirrolla voisi saada kääntyvyyttä lisää, eli eteen löysempää jousitusta ja vaimennusta, taikka taakse jäykempää jousitusta ja vaimennusta.
Tuohon koneasiaan taitaa tietää aiheen aloittaja itse asian parhaiten. Teoria ainakin tuntuu olevan hallussa, niin ei muuta kuin toteuttamaan.
Harjattomia koneita vakiopaikalle Shark:iin löytyy lentokonepuolelta, kun erikoisuutena Sharkissa on moottorinakseli halkaisijaltaan 2.3mm. Maailmalta löytyy kauppakin, joka myy yhdistelmää Mamba säädin + joku lentokonemoottori.
Lisäys:
Camberin kanssa pitää olla varovainen, kun jo tehdassäädöillä vetari on tosi ahtaalla tasauspyörästön päässä. Itse otin ylätukivarsia kierroksen pidemmäksi edestä ja puolistoista takaa pidemmäksi, ennenkuin tuntui, että vetareilla olisi varaa liikkua tasauspyörästön päässä, eikä ottaisi "vetarikupin" pohjaan kiinni.