Vaasan kisoista kotiuduttu, mitä jäi käteen?
Taka-auraus 4 -> 3,5 astetta ja etucamberlinkin sisäpäästä prikat 3mm -> 2mm.
Auto on todella helppo ajaa, tämmöinen ovikiila/touringautoilija ei vain ole kunnolla sisäistänyt krossin hienouksia (hyppyihin tullaan RIITTÄVÄLLÄ vauhdilla, varmistelu hiljaa ajamalla sotkee rytmin; kiihdytykset lyhyilläkin suorilla riittävän nopeasti mutta kuitenkin spinnaamatta) joten alkuerien jälkeen D-finaalin toisesta ruudusta liikkeelle.
Ekassa finaalissa pattien kohdalla ekalla kierroksella kärkeen ja siellä reilulla etumatkalla... kunnes hypyn alastulossa takaiskaritorni irtosi pohjasta ja matka katkesi siihen.
Toisessa finaalissa ensin aliyrittämistä (yllämainittua liian hiljaa ajamista) ja sen jälkeen yliyrittämistä (pari kaatoa kanttareista) ja paketti oli sekaisin muutenkin, mutta viidentenä maaliin.
Kolmas finaali alkoi kuin ensimmäinen: pattien kohdalla kärkeen. Tällä kertaa en antanut osien irtoilla ja koko finaali johdossa kruisaillen maaliin.
Eli tuo Tomin edellisen kisan setup yllämainituin muutoksin niin ajo maittoi kyllä, kuskilla vain alkukankeutta.
Lisäksi erityismainintana koko TLR-tiimille: Suurkiitos telttapaikasta, setup-vinkeistä ja muutenkin loistavasta ilmapiiristä. En ole aiempiin kisoihin tullessani "joutunut" antamaan autoani kenellekkään ihan vain tsekattavaksi että onko se hehtaarilleen oikein tehty... Muutenkin tiimin tuki oli läpi kisapäivän loistavaa. Kiitos, vielä kerran.
Jyrki Lehto
ATAK/UA