Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - ladatusta

Sivuja: 1 2 [3] 4 5
61
Vapaa keskustelu / Vs: Kärkkäinen Lahteen
« : 21.04.09 - klo: 21.07 »
Kaiketi on tullut uusia määräyksiä kun ei enään onnistu. Kyllähän tuo lukee monessa nettikaupassa.
Niin tietääkö kukaan mitä polttoainetta kauppaa Lahden Kärkkäinen?

62
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 21.04.09 - klo: 20.25 »
Tässäpä ensimmäinen maalaamani koppa. Kori on alunperin Kyosho Twinforcen,
enkä siihen saanut mitään tarroja mukaan, joten piti vähän soveltaa niistä mitä nurkista löytyy.

63
Vapaa keskustelu / Vs: Kärkkäinen Lahteen
« : 12.04.09 - klo: 12.21 »
Minkäsmerkkistä polttoainetta kauppaavat? Nyt tuli itselle seinä eteen kun matkahuolto ja itella eivät enään kuljeta. Sieltä voisi käydä vaikka ostamassa,koulussa kun käyn Lahdessa...

64
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 10.04.09 - klo: 21.36 »
Paljonko tuollaisista lämpömittareista joutuu köyhtymään? Löytyykö suomesta vai pitääkö ulkomailta tilailla?
miten kytketään sylinterikanteen?

65
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 07.04.09 - klo: 20.22 »
Onkos kukaan laittanut vanhanmalliseen savageen noita X:n runkolevyjä?
Itse ostin sellaiset kun halvalla sai. Kyllähän niiden hpi sivujen mukaan pitäisi "option parttina" käydä, mutta lähinnä mietin että onko x mallin radioboksin kiinnitykset samoissa kohdissa?

66
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 27.03.09 - klo: 20.22 »
Hyvin alkoi vetostartti toimia pienen äheltämisen jälkeen. Heti piti lähteä ajamaan!
Puol tankkia kerkesin ajaa kun sammui vauhdista,
 eikä millään enään käyntiin. Vein auton sisälle ja en meinannut mitään vikaa löytää,
 mutta sitten silmään osui:
Kappas! kaasarista on keskialueen neula lähtenyt omille teilleen.
Olisiko kellään myydä keskialueen neulaa K4.6 moottoriin?

67
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 22.03.09 - klo: 10.18 »
alle 30 cm
Ohjekirja sanoo ettei saa vetää yli 30cm, eli onhan sen pitempi oltava!

Joku 45cm varmaan ihan sopiva?

68
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 21.03.09 - klo: 22.29 »
Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja kävin ostamassa narua josta tarkoitus tehdä uusi käynnistysnaru katkenneen tilalle. Eli kuinka pitkän pätkän laitan sitä narua? Kuinka pitkä alkuperäinen on?

69
onko niissä menny ikinä mikään rikki?
Ei, kellään ei varmasti ole auto hajonnut millään tavalla, tämä on fakta. :roll:

Vanhahko sava, ja siihen kohtuullisen tyytyväinen.
Mielestäni aika turha topic

70
Vapaa keskustelu / Vs: GTA San Andreas
« : 15.07.08 - klo: 22.20 »
Täällä MYös yksi Stunt or die servun pelaaja. NYt pelaan nickillä MASA, hihkaiskaa ihmeessä jos olette samaan aikaan!

71
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 11.07.08 - klo: 22.02 »
Kyllä on kerpele! Vaihdelaatikkoa purin, ja olin muka ostanut laatu kuusiokolosarjan(Ampro 15e). Niitä kardaanin kuppien lukitusruuveja avasin, heti ekan kohdalla meni avain sileäksi! Joka Hpi:n alkuperäset avaimet on laadukkaampia. Sanokaas mulle joku VARMASTI hyvä ja kovasta aineksesta tehty kuusiokolo!.
Mutta asiasta ensimmäiseen: Porasin ne ruuvit pois, täytyy uudet ruuvit ja kardaanin kupit.

Eli X:n vaihdelaatikkoa laitan. KYllä irvistää ikävästi parista kohtaa, koostuuhan laatikko sentään neljästä muovipalasta.

Onko mitään vinkkiä millä saisi nätit valotarrat uuteen koriin josta puuttuu tarrasarja?

72
Minä olen vahvasti sitä mieltä että ei ole syytä avata kuin toista ruuvia(sitä joka on "vinossa").
Jos ostit auton uutena niin mukana tulee Hpi DVD. Sielta katsot Getting started-->T15-->2-Speed Gearbox.

73
Ralli autoilu ryhmässä-f

Ladallako sitä ajetaan?

Itse harrastan/ajan Rokkirallia (melkein kuin jokkista)
Autoja tulee ropattua kaikkipäivät.

74
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 30.06.08 - klo: 21.50 »
Kattele sitä konetta vähän ja mieti että mikä ruuvi kiristää kaasuttimen lohkoon kiinni.
Minulla tuo BB 630mg, tähän asti hyvin pelannut, en oikeen usko että siinä on voimaa tuon mitä lupaavat, ei tuo kovin voimakkaalta tunnu miedompiin voimaservoihin verrattuna.

75
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 26.06.08 - klo: 21.15 »
Eipä se pikaliima pitänyt tota myrkkyä tankissa sisällä....
Taas kusee tankki, taityy hommata uusi ennen seuraavia ajoja. Vaikka vuoti, päätin mennä ajamaan. ajelin hiukan, ja sitten sammui, nyin käyntiin, NAPS, käynnistysnaru jäi ulos.
Purin sitten auton ja ehjäsin sen käynnistimen. jousi oli mennyt poikki.

76
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 26.06.08 - klo: 16.48 »
Hittolainen, minä laitan kyllä myös sen X:n vaihteiston kuoret jahka tulee muuta tilattavaa.
Madalsin alustaa jonkun 15mm, muutos aivan järkyttävä. Nyt ei kippaa todellakaan niin helposti kuin ennen, mutta näyttää vielä kuitenkin monsterilta vähän.
Tänään sain lähes joka kerta auton lämpimänä käyntiin! Vaatii kaasun pohjaan painamisen, ja välillä muita vippaskonsteja.
Aamulla pistin akut latinkiin ja tankkasin auton, kas auton alla hyvä lammikko polttoainetta. tantti oli halki noin 5cm matkalta. Ehjäsin sen pikaliimalla.
Ajelin tollasta kahdeksikon muotoista "rataa", mielestäni todella kiva, joskin hieman liian lyhyt. Voin ottaa kuvan siitä jos ketään kiinnostaa. Hiekkakasalla kävin myös vähän pomppimassa.

Kyllä 5tankilllista on ihan maksimi mitä tuolla vastarinakulla voi ajaa, 1100mAh Duratrax vai miten se oli.. jo kolmen tankin jälkeen huomattavissa ettei enää endoa yli ja ohjaus nurmikolla laiska/hidas.
Oisko se toi Bluebird servo joka sitä virtaa haukkaa noin paljon? Malli oli joku 630mg, kuitenkin se tosipaljon vääntävä.

77
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 25.06.08 - klo: 21.58 »
Savasta tulee huomattavasti ajettavampi kun madallat sitä 12mm iskarin sille laitettavilla rajoittimilla. Eli leikkaat vaikka löpö letkusta 12mm pituisia paloja ja laitat ne iskarivarteen, siis iskarin sisälle. On tosin hieman työläs projekti mutta huomattavasti ajettavampi alusta tämän jälkeen.

PS: Voi niitä sava aikoja  :evil: *Klick*
Rankasti on mietitty tuleeko sava takaisin talouteen ;)
Pah, eipä mun tarvitse tehdä kun olet Boltsi tehnyt työn puolestani.  :roll:
Lähinna se että mulla on ne iskarit yläpäästä kiinni melko alhaalla niissä iskaritorneissa joissa on reikävaihtoehtoja vaivaiset 22kpl. Siirrän ylöspäin niin sitten luulisi pysyvän paremmin pystyssä. Kyllä se soralla pysyy ihan hyvin, mutta kun nurmikolle mennään...


78
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 25.06.08 - klo: 20.17 »
Vaihteistokuorista en mitään tiedä...

Kävin tossa 4tankkia pihalla ajamassa, kyllä hörppää tankillisen nopeesti ja alkaa ärsyttämään toi puolentankinlaihennus....
Nyt oli renkaina Bonzit Clawsien sijaan, mutta ihan yhtälailla se nurtsilla keulii ympäri, ja nyt jopa endoaakin kun jarrut kunnossa.
Tuntuu että tossa koneessa on ruutia ihan ihmeesti, vaikka sitä ei lämpimänä saakaan käyntiin kun puristukset eivät riitä. Riittäisi minulle vähenpitehoisempikin niin saisi laskea urku auki eikä vaan puolella kaasulla kaiken aikaa
Laitoin vanhan lumikolan nurin maahan ja hyvin siitä muutaman kerran, pari kertaa tuli ikävästi suoraan katolleen, onneksi oli vanha kori.
Täytyy varmaan laskea autoa tonttia kohti kun en minä tuosta hyppimisestä niin perusta ja on nyt niin kiikkerä.

79
Ainiin joo, sehän lukikin jo tuossa Poinas2 lähettämässä viestissä, en vain osannut lukea sitä siitä. Kiitos kummallekkin.

80
Se on tilin verifiointiin käytettävä koodi. Eli ne velottaa sulta sen 1.5USD tms. ja sulla lukee kortilla sitten veloituksen kohdalla se 4-numeroinen koodi. Otat sen talteen ja meet takaisin sinne sivuille ja valkkaat sieltä taskeista sen verifioinnin ja syötät koodin siihen. Makselemaan pääset mun mielestä ilman tota verifiointiakin


Mistä minä sen koodin sitten saan/löydän
Ja käykö visa elektron tähän hommaan?

81
Alkoi pikkasen himottamaan hpi:nturisti tuolta Modelsport UK:n sivuilla. Maksuun tarvitaan tuo PayPal accountti. Sita aloin itselelleni tekemään ,mutta nyt meni sormi suuhun tuon vieraan kielen kanssa!
Check your card statement in 2-3 days and find the 4-digit PayPal code for the charge.


Mitähän tuo niinkuin käytännössä tarkoittaa?

Ja mahtaako tähän homaan edes käydä koko visa Electron jonka tiedot itse tuonne laitoin?? :huh:

82
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 23.06.08 - klo: 10.41 »
Eilen oli vähän tylsää niin päätin ottaa pakkimobuulin pois, vaikka se hyvin toimii ja on välillä hyödyllinen. Laatikon avattuani huomasin että joskus on laakeri hajonnut ja se pakka jossa ne isommat rattaat on on osunut sinne takaseinään ja kairannut sitä ja sulattanut. Sieltähän paistaa päivä läpi! Reikä on juurikin sen jarrutangon tunnelin kohdalla. Tuosta kai sitten jotuu jarrujen tehottomuus, kun sen tangon pitäisi kääntää sitä pientä palikkaa joka painaa jarrupaloja, se tanko uppoaakin hieman vaihdelaatikkoon. Pistin kuitenkin tyytyväisenä kiinni ja yritän unohtaa koko jutun. :angel: Eipä nuo vaihdetlaatikon kuoret Hobbylinnassa kovin kalliit ole, jos nyt sattuu tarttemaan.

Loppuisi nyt tuo ainainen sataminen niin pääsisi ajamaan pitkästä aikaa.

Ostin halvalla maalaamattoman ja leikkaamattoman uuden Kyosho Twin Forcen kopan, täytyyy jotkut kivat värit keksiä. Se on jopa Savagen vakio koppaa jonkun verran isompi.

83
Polttisautot / Vs: harmilliset tilanteet
« : 15.06.08 - klo: 16.43 »
Kerran ajelin asfalttikentällä jossa oli skeittiramppeja. Otin hiukan nopeutta suoralla ja kun piti ruveta jarruttamaan niin olikin jarrutusteho kateissa, nopeus varmaan n. 40km/h kun savage SS törmää pystysuoraan skeittirampin seinään ja pomppaa noin metrin ilmaan ja metrin taaksepäin. Sen verran kova jysäys oli että ajattelinjonkun varmasti hajonneen, vaan ei, ehjä oli.

Muutaman kerran olen ajanut tällä uudemmalla savagella itseäni jalkaan, en kovaa, mutta kyllä se painava auto tuntuu.


Isäni ajoi Inferno tr15 auton joskus muinoin vesilammikkoon niin että korin yläosa vain hiukan näkyi, taisi jotain sähkölaitteita hajota.

84
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 14.06.08 - klo: 11.04 »
ooon ostamassa hpi savage 3.5 monsuu...

Mitä mieltä ootte siitä?

mihin laitetaan bensan suodatin?
Varmasti ihan hyvä perus Savage, passeli pihasuditteluun. Huollettavuushan tässä ei nyt ihan niin helppo ole kuin X mallleissa.
Polttoaineensuodatin siihen letkuun joka tulee tankilta kaasuttimeen.


Onko täällä enää edes henkilöitä joka Savan omistavat ja niillä välilä jopa ajavat, kovin hiljaiseksi muuttunut tämäkin topic...

85
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 08.06.08 - klo: 00.20 »
Sava eilisten ajojen päätteeksi. On se hirveää että pari kertaa keulaat ympäri niin komean(?) kopan takaosa rikkihalkisärki.


86
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 07.06.08 - klo: 00.37 »
korkeudesta kaasariin nähden
Monet on viritelly uuden tankin radiokotelon paikalle, ja radiokotelon taas sinne tankin tilalle.
Ei mulla ole innostusta alkaa sinne väsäämään, kuitenkin nykyään niin pieni harrastus tämä....
Eli tankki muuttamalla erilaiseksi ja siirtämällä sitä ylös/alaspäin ongelma poistuu?

87
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 06.06.08 - klo: 20.01 »
Onse kumma että voi Savage topic tippua näinkin alas! :shocked:
Olen tuntenut huonoa omaatuntoa siitä kun sava vaan seisoo kellarissa. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja kävin yhden tankin pärryyttelemässä. Nyt ei ole ihan optimaalisissa säädöissä vaikka koneen lämpötila onkin hyvä.
Vähän paha sitä on säätää kun ei kunnolla pääse edes kiihdyttämään, keulasee ympäri ihan tolkuttoman helposti. Renkaina Dirt Clawsit vai mitkä olikaan....
Varmaan jarrupalat tai levyt kuluneet loppuun kun ei oikein jarrutustehoa löydy. Servo vääntää kunnolla jarruvipua ja muutenkin kaikki näyttää normaalilta. Aika jännä kun muistan ekan savagen ajalta kun se endosi nurmikolla yhdelä jarrulevyllä ympäri, mutta tämä ei kahdella ota pysähtyäkseen ollenkaan, kait ne sitten on niin loppu.
Kyllä koneesta(K4.6) löytyy myös ruutia vaikka millä mitalla, vaikka se onkin jo yli 5gallonaa ajettu ja lämpimänä jos sammuu niin käyntiin et saa, aika vähän puristuksia jäljellä.
Täytyy varmaan ruveta miettimään jotain toista tankkia kun tässä se puolentankin laihennus. Johtuuko se tankin muodosta, sijainnista, koosta vai korkeudesta kaasariin nähden? Mieluusti laittaisin uuden tankin tuon vanhan paikalle.

Om se yksin ajaminen sentäs tylsää! Tekisi mieli rakentaa oikeen kunnon "monsterpark" rata tänne kotiini. Lääniä riittää ja traktori käytössä niin ei se olisi mahdotontakaan!

88
Vapaa keskustelu / Vs: GTA San Andreas
« : 06.01.08 - klo: 18.44 »
Onkos muut pelailleet kyseistä peliä netissä?
Itse pelilin vähän aikaa tuota SA:mp. Suomalaisella pelipiuha.net:in servulla tietty.
Nyt kun tuli Mta:dm niin piti sitä alkaa pelaamaan, mutta ei saaatu kaverin kanssa toimimaan.
Onko muut täällä saaneet sen pelittämään?

89
Yleinen keskustelu / Vs: Teidän autonne kautta aikojen?
« : 01.12.07 - klo: 12.01 »
Tällä hetkellä tilanne näyttää tältä:
Entiset:
Kyosho Lazer 2000
Kyosho Inferno tr15
Hpi MT2
Cen Nemesis 7,7
Hpi Savage SS
Hpi Rs4 3 type ss
Nykyiset:
Hpi Savage SS 4,6

Tekisi mieli hankkia projektiksi joku Hpi:n pikkuinen nitroauto tai Traxxas Stampede.

90
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 26.11.07 - klo: 17.43 »
Kun on tämä Savagen vakiotankkia käytettäessä esiintyvä ongelma että puolen tankin jälkeen menee seos laihemmalle. Pitäisikö minunkin ruveta asentamaan jotain toista tankkia tuohon vastarikotelon paikalle? Mikä tämän ongelman aiheuttaa? Tankin koko? Tankin sijainti korkeussuunnassa moottoriin nähden?

Sivuja: 1 2 [3] 4 5