Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - moukari

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 25
211
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 10.05.09 - klo: 20.53 »
kokeilkaa honkkarin laatikkoa jos vaan se istuu ei oo ollu hirveitä ongelmia kestämisen suhteen voin vaikka lainata jollekin ketä haluaa testata, ettei jää kisat sitte kesken johonkin harmittavaan tekniikka murheeeseen. Onko halukkaita testaamaan miten istuisi?

212
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 09.05.09 - klo: 13.29 »
Niitä avaimia olisi hyvä olla muutama enemmän!

213
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 08.05.09 - klo: 11.36 »
Mee Mikko kauppaan mitä sä ittees kiusaat.

214
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 08.05.09 - klo: 10.46 »
Noniin nyt takas oikeitten aiheitten pariin olisko taas keskiviikkona ajo sessiot?

215
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 08.05.09 - klo: 08.22 »
Tämmöinen löytyi Raision topicista..

Mää olin kans Juizen "metelöintiä" kuuntelemessa ja ero edelliseen
ajoon oli aivan selkeä.

Kyllä se iso kone vielä itsestään antaa kuulua mutta ero on aivan selkeä.
Lähtee siitä vieläkin enemmän ääntä kuin TP10:stä mutta en usko
että tuosta erosta enää mitään "meteliä" tule kaupungin suunnalta.

Joten toivomus olis että muutkin tuon auton käyttäjät laittais
tuollaisen 1/8 Crossarin pillin.

Uskon että jos asia on oikeasti ongelma, niin pillisääntöä tarkentamalla se saadaan varmasti kuntoon.

-A-


Nyt ei lähdetä sitten puimaan asiaa yhtään enempää ennen ku jollain on faktat tiskissä. Otetaan testiä heti ku pillit tulee toivottavasti ennen ekaa kisaa. .28 konetta ei sitten voi millään verrata .12 koneeseen kyllähän se 8konekin pitää metelii erilailla ku 3pyttynen singeri.

Radalla ku ajetaan niin ei sieltä omaa autoa erota mekkalan keskeltä ei se ääni nyt niin paljon kovempi ole.

Ja vielä että näissä autoissa on crossarin pilli, alkaa vaan ärsyttään tämmönen puiminen mistä ei tiedetä vielä juuri mitään.
Käykääpä lavangossa pyörähtään joskus niin tiedätte minkä metelin .21 pitää, niin on veratailukohteena TP10:n aivan naurettavaa.

216
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 07.05.09 - klo: 21.10 »
ei oo eikä pidä yhtään niin pahaa ääntä vakioputkella mutta juskan piti efra pillillä ;)

217
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 07.05.09 - klo: 20.23 »
Mutta jos auton saat ennen ekoja kisoja niin sinne vaan ni saat sen heti vinkit ja muut
hommat ettei tarvitse yksin painia.
Meiltä kyllä kisan aikana ja varsinkin La iltana voi tulla kyselääm ku on pahin kisa
hässäkkä ohi, kisan aikanakin kyllä parhaan mukaan kun rassaamiselta keretään.

218
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 07.05.09 - klo: 20.20 »
mulle on tulossa pari eri pilliä ni kokeillaan ja yritetään löytää
optimi tohon kimpassa ja hyvässä hengessä ei tehdä ongelmaa asiasta.
Ainakaan en oman auton ääntä pitänyt hirveän pahana koska kun oli muutama auto radalla en edes
kuullut omaani.

219
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 07.05.09 - klo: 15.23 »
Slicksi Sami

220
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 07.05.09 - klo: 15.22 »
eilen pahimman äänen piti efra leimattu pilli....

221
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 07.05.09 - klo: 09.12 »
No itselläni kotirata etu jää käyttämättä.

222
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 07.05.09 - klo: 09.11 »
Ensikertaisia mukaan vaan nyt kisoihin siellä saa parasta mahdollista treeniä, ja autoille on parasta tuotetukea paikalla jos joku mietityttää. Nyt ei oikeasti kannata arpoa tuleeko vai ei ehdottomasti paikalle!!!! :azn:

223
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 07.05.09 - klo: 09.07 »
Dodii Rengas savottaa käyty läpi eilen ja tiimimme yksimielinen tulos on Honkkarin omat kumit. Niillä pidon murtuminen tapahtuu paljon maltillisemmin ja auto ajettavampi eli voi puskea mutkaan vähän rajummin. Veskun setuppi oli todella stabiili omaan makuun auto ei vain kääntynyt tarpeeksi, itselläni taas tahtoi auto olla aavistuksen liian Agressiivinen. No ensimmäinen ratapäivä on ohi ja innolla odottamaan seuraavaa että pääsee hinkkaamaan auton kohdilleen omaan räpylään. kytkimestä voisi tällä pidolla melkein kokeilla jäykempää jousta.

224
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 06.05.09 - klo: 21.53 »
Ja mulla oli ne kalliit kumit alla ja veskulla "halvat" :grin: Specci toimi kaikista parhaiten Honkkarin omilla Slikseillä.

225
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 06.05.09 - klo: 21.31 »
Toi lompakko juttu ei kyllä päde.

226
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 06.05.09 - klo: 08.14 »
Huonolta näyttää... Onko avaimet konttiin että saataisiin tarvikkeita mikäli keli paranee?

227
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 05.05.09 - klo: 22.09 »
Huomenna KE radalle joka iikka ni laitetaan autoa setuppiin kisaa varten minne kaikki kai on tulossa   :police:   tänne tää kuuluu oikeestaan Eli kaikki GT autojen omistajat nyt ilmottautumista kisoihin!!

228
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 05.05.09 - klo: 22.08 »
Huomenna KE radalle joka iikka ni laitetaan autoa setuppiin kisaa varten minne kaikki kai on tulossa  :police:

229
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 05.05.09 - klo: 14.20 »
Nyt on testattu kytkimiä, paras tällä hetkellä testatuista on painava alumiininen ei luistele eikä yllätä toimii aina samalla tavalla. Kevyttä kokeiltiin mutta ei huonolla pidolla oikee ollut mukava ajaa kun repi liikaa. Huomenna testit jatkuu alkaa työ auton kanssa koska säädetty likaiselle assulle missä ei ollut pitoa saa nähä kuin käy. Siitä lisää ku on kokemusta mistä kirjottaa. Nii joo kytkin jousina mustat honkkarit palana lila tai hopea.

230
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 05.05.09 - klo: 14.17 »
Voisin kyllä lämpimästi suositella 3 lapaista alumiiniä. Komposiitti tahtoo sulaa sitten ku aletaan ajamaan oikeasti kovaa ainakin kokemuksesta 3 lapainen tästä kaksi palaisesta en tiedä kun kokemusta ei ole.

231
Polttisautot / Vs: Team Associated SC8
« : 30.04.09 - klo: 10.33 »
Eipä taida olla suurta suosiota saanut suomessa enemmän ne 1/10 CORR sähkikset on yleistynyt. Varmasti varma valinta on crossari on ainakin tukea suomen maassa.

232
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 30.04.09 - klo: 07.31 »
Ainakin mitä Juskan autoa kattelin sillon ni Slickisit ku vaihto ni pito parani huomattavasti. Kannattaa vaan alkaa rohkeesti säätäämään ja kokeilemaan mitä tapahtuu jos muutta sitä ja sittä tätä. Mutta muista ettei kahta säätöä kerrallla aina yksikerrallaan ja radalle jne...

233
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 29.04.09 - klo: 20.24 »
Garegessa ainakin on honkkari valmistama prikka satsi missä tulee noita jatkoja mukana.
linkkihttp://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=15&products_id=670

234
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 29.04.09 - klo: 15.31 »
Mitään voivottelua auto kainaloon ja ajamaan  :grin: on kyllä mageeta ajaa ku voi olla kontissa kiinni ja kyttää ohitus paikkaa, ja kun se tulee ni ei autot oo katollaan vaikka pieni kosketus sattuisikin.

235
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 29.04.09 - klo: 07.54 »
Joo tulppia, putsareita, ilmansuodatinöljyä, Iskari oljyä 50-80wt,kytkimen laakereita kannattaa otta muutama varalle ja kytkin shimmi setti missä tulee SG-akselin jatko mukana.
Autossahan on kaikki muut kriittiset paikat kuulalaakeroitu kuten laatikko voimansiirto ei ole mitään liukuraakereita vaan oikeet niinku kilpurissa pitää ollakin.
Kytkimeen kannattaa laittaa semmoinen kampuran jatko akseli ja siihen pari pientä laakeria lisää näin kytkin kellon
huoltoväli on todella paljon pidempi.

236
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 28.04.09 - klo: 21.03 »
Isompi tai pienempi ei oikeesti oo mitään väliä taitaa olla maku kysymys. Kone jaksaa todellakin liikuttaa kumpaa tahansa ja muute oikeesti kovaa. Et tule valintaasi varmasti katumaan ja sitte ei muuta ku ilmottautumaan GT 8:n siellä ollaan Teamin voimilla paikalla eli kyseleen vaan ja samaten täällä netissä saat kyllä kaikki vinkit mitä tiedetään. Ja jos kysymksiä on enemmän ni ei muuta ku laittelet vaan.

237
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 26.04.09 - klo: 23.22 »
Isojen poikijen  drifteri  :grin:

Sen huomasin ku Juskan kanssa ajettiin monta kierrosta toisten kontissa kii ni vaihteen voi jättää vaihtamaan aika ylös ni hommaan tulee vauhtia ja paljon, turha rasittaa ja lämmittää konetta sekä kytkintä turhan aikasella vaihdolla "rajottimen" tuntumaan ja sitte isompaa silmää ni kyllä puhuu.

Setupista sen verran omassani oli ulosjousto rajoitettu aika rajusti ja iskarit (jouset punaiset)soft asentoon että sai pitoja likaisella radalla. Kiitos ja kumarrus taas tampereen hurjille oli hieno viikonloppu ja väkeä oli paikalla kiitetettävästi tuli ison autokisan tuntua ku Juskan kanssa ohiteltiin millin päästä toisia ja yleisö kohahteli :) Tais mennä välillä ajo niin sanotusti yleisölle. Täytyy vielä sanoa että on se Specci pelottavan nopea laitos.

238
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 24.04.09 - klo: 07.23 »
Nurmikko ei muute kasva ku siittäjä Wimmun tekemänä, sehän saveenkin sen laitto kasvaan  :cheesy:

239
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 23.04.09 - klo: 14.36 »
Moro kun oltiin radalla niin hirveä itku ja poru mikroauto radalta ettei ole mitään asiaa ajaa heidän tontin läpi yms.. Kerroin että täällä on lupa annettu ajaa niin ei vaikuttanut mitään ku kaveri oli niin vittuuntut. Jarkko olisitko ystävällinen ja infoisit mikroauto väkeä kanssa asiasta ettei tarvii heidän kanssa alkaa vääntämään, koska se ei ainakaan helpota millään tapaa harrastamista.

240
Polttisautot / Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« : 21.04.09 - klo: 22.10 »
Kiinni jäit :) pääsuoralla KOVAA ja lipsahdus ku pikkuveli ahdisti.
Se kuuluisa viimenen kierros








No meni se pyörilläänkin vanha suurimman osan ajasta



 

Pito oli huono niin laitoimme vain iskareita pystympään ja Juska huuteli että suunta on oikea. Oli muuten autot sen näkösiä että olis käyty lavangossa ajamassa pahassa pöly kelissä. Eli radan pesu ei olis huono.... ni alkas pitää..

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 25