Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 916264 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1440 : 12.02.10 - klo: 16.53 »
Nyt sä tunteilet hieman liikaa Peitsamo

tässä on se viesti http://rc10.fi/index.php?topic=43236.msg412185#msg412185

sanoin että kaikki muu (= säännöstely) on suurta pelleilyä

jolla

edistetään kulissien takana tiettyjen tahojen toimintaa

EN SANONUT että kulissien takana pelleiltäisiin. Kirjotin tämän jo eilen  :grin:

Otetaan nyt hieman rauhallisemmin jookos
« Viimeksi muokattu: 12.02.10 - klo: 16.56 kirjoittanut Mika R »

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1441 : 12.02.10 - klo: 18.53 »
Luin kyllä Mika sen juuri ensin tuolta SC triidistä ja valitettavasti jäi sama maku suuhun kun peitsamolla. Viittaus säännöstelyyn muuttaa asian merkitystä aivan erilaiseksi kuin ilman sitä. Mutta mitä vikaa on siinä että valitaan yksityyppirengas, joilla saadaan kustannuksia alas ja kaikille samat rinkulat alle? Tai se että viime vuonna oli tietyt moottorit, joilla sai ajaa kilpaa ja niillä mentiin? Ensi kaudeksi on varmasti tehty sarjaa edistäviä sääntömuutoksia ja niillä saadaan vielä paremmat skabat aikaiseksi. Loppukauden kilpailuissa taisi kaikki ajaa jo samoilla nakeilla jotka kesti ihan hyvin kurvailua joten ei se rengasasiakaan ollut niin kuin Jerzi vähän epäili. Yksityyppirenkaan puolella olen myös ja uskon että työryhmä on saanut hyvän päätöksen senkin suhteen aikaan ensikaudeksi. Et vielä mika vastannut mun kysymykseen, mitä vikaa on yksityyppi renkaassa ja rajoitetussa moottorilistassa, joilla saadaan pysymään sarjan kustannukset kurissa? Nyt kun käytännössä sarjan 3 vuosi alkaa niin uskon, että sarjasta on saatu huomattavasti parempi, kuin kahtena edellisenä vuotena, jolloin asioita on opeteltu kantapään kautta ja kokeilemalla.

Eikö sarjan perusideana ollut juuri halpakustanteinen luokka, jossa RTR autolla voisi suoraan tulla skabaamaan ja jopa mahdollisuus menestyä, jos ratin takana on vain taitoa? Autot hyvännäköisiä ja rento meininki? Minusta juuri tätä oli koko luokka jo viime vuonna!
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1442 : 12.02.10 - klo: 19.11 »
Niinku jenkki sanoo I'm happy if you're happy

Valintoihin olisin kaivannut avoimuutta ja kaipaan edelleen, ja SC luokkaan en säännöstelyä laisinkaan.

Hieman on breshneviläinen meininki. Itse kun pidin yllä keskustelua moottoreista niin tein sen avoimesti.

Nyt en enää edes ole niinkään moottorilistojen kannalla edes, vaan joku maks. hinta voisi toimia tai sitten täysin vapaa luokka merkkien suhteen kuten krossissa.

Se voittaa joka on nopein mutta toisaalta osallistuminenhan on pääasia.

Hieman retoriikkaa:

Mitä jos luokan nopein moottori löytyisi Kyosho kaupasta ? Ostaisitko sen "hampaat irvessä" vai tyytyisitkö hitaampaan?

Muista että aina tulee nopeampia vaikka just nyt ei tunnu siltä.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1443 : 12.02.10 - klo: 19.38 »
Mulle on ihan sama millä ajan kun en kuitenkaan aja kärkisijoista. Eikä mulla kössejä vastaan ole mitään antipatioita, vaikken ole omistanutkaan sellaista vielä. Mini-Z olen monta kertaa kattellut ja melkein kainaloon ottanut myös. Toi alle 200€ pannu ei vain toimi, joku kiikuttaa aina jostain nettipuljusta kisapannun, jonka on saanut ihmealennuksillaan puoleen hintaan ja saa ajaa sillä sitten, ja auto kulkee paljon lujempaa. Paljon selkeempi on, että tehdään lista sallituista moottoreista, thats it. Ilman muuta alussa oli pakko keskustella avoimesti kun kokemusta ei ollut eri pannuista.

Jos halutaan pitää kustannukset kurissa ja tasaväkinen kilpailu, pitää olla selvät rajoitukset mm. moottorien suhteen. Krossissa ei rtr- laitteistoilla pärjää.
Se on hyvä, että krossissa ei ole rajoitettu mitään, korkeintaan renkaita. Mutta jos halutaan sielläkin pärjätä rtr kalustolla, ei se ihan noin vain onnistu. Jos taas otetaan esimerkiksi SC luokkana semmoisena, että rtr kalustollakin voisi pärjätä, luultavasti joitain sääntöjä voisi joutua miettimään. Sähköautoilussa ei nykyään tarvitse panostaa kalleimpiin kamoihin enää pärjätäkseen, kiitos kiinalaisten.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1444 : 12.02.10 - klo: 19.44 »
Mä ymmärrän kaiken mitä sanot ja käynyt satoja kertoja läpi eri henkilöiden kanssa.

Tuolla 200€ -säännöllä ei tarkoiteta jotain poisto myyntiä jossa joku kisapannu irtoaa kuolinpesästä alle sen. Järkeähän näissä pitää käyttää. Ymmärrän että fiksattu lista on helppo ratkaisu mutta kun se ei vaan toimi mun mielestä isossa kuvassa.

Niin ja fiksatun listan olisi ollut valmis - tai ainakin helpommin - hyväksymään jos päätökset olisi tehty nettiaikana avoimesti niin että ihmiset olis voinu siihen vaikuuttaa. No sen asian kävinkin jo edellä läpi.
« Viimeksi muokattu: 12.02.10 - klo: 19.50 kirjoittanut Mika R »

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1445 : 12.02.10 - klo: 20.49 »
Mika sen verran komnmentoin kun tämä netti aika on siinä mielessä huonoa, että moni pystyy sanomaan näppiksen takaa mitä vain. mutta sitten kun on tosi paikka niin ei suu aukea turhaan.
Siis äänestäminen on terveestä netissä kyllä asiat vaan yleensä on selkeempiä ku jutellaan silmästä silmään. Luulisin että sen takia on laji ryhmä saanut "toimeksiannon" säännöistä.

Tämä on vain minun näkemys asioista.

Moni ihminen on erittäin mukava livenä mutta sumenee netissä.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1446 : 12.02.10 - klo: 21.06 »
Niinno siinä mielessähän netti palveleekin hyvin että heikompikin voi sanoa mielipiteensä tasavertaisena ilman pelkoa. Enkä tarkoita huutoäänestystä vaan organisoitua, jossa jokaisella on esimerkiksi vain yksi ääni tmv.

En olekaan kuulut lajiryhmästä tai toimeksiannoista .. kerrotko lisää. Antoiko Korvenmaa toimeksiannon ?

Muistaakseni Peitsamo nimitti itsensä pj.tehtävään 2008-2009 taitteessa ja minä ehdotin vastaavasti Mikko L:ää työryhmään, koska hänellä oli sentään kisakokemusta aiheesta enemmän kuin yhden kisan verran. En siten nimittänyt itseäni siihen, tai katsonut tarpeelliseksi nimittää. Eka sääntökokoelma menikin aika pitälle avoimella kaavalla yhdessä sovittuna ja puhtaaksi kirjoituksesta kiitokset asianomaisille, muistaakseni Peitsamolle.
« Viimeksi muokattu: 12.02.10 - klo: 21.12 kirjoittanut Mika R »

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1447 : 12.02.10 - klo: 21.14 »
Pyörrän puheeni ja vastaan:

Kyllä, AKK/Korvenmaan ja muiden GT-sarjaan osallistujien toivomuksesta minut valittiin tehtävään. En nimittänyt itseäni, se ei kuulu tapoihini. Kuten aiemmin totesin, jos joku/kuka muu tahansa haluaa asettua vastuuhenkilön rooliin, sen voi ihan vapaasti esittää AKK:lle. Oletko Mika sinä halukas tehtävään, voin tämän "kunnian" langettaa sinulle ihan vapaaehtoisesti, jos muut ovat samaa mieltä.

Vastaa Mika nyt selvästi muutamaan kysymykseen:

1) Koetko, etten minä ja toimikunta ole toimineet GT-8 luokan parhaaksi?
2) Haluatko asettua ehdolle tehtävään GT-8 toimikunnan puheenjohtajaksi?
3) Mihin suuntaan mielestäsi GT-8 luokkaa pitää kehittää?
4) Mitkä ovat ne konkreettiset toimenpiteet, joita sinä voisit tehdä tavoitteiden saavuttamiseksi?
Flying Calacucco

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1448 : 12.02.10 - klo: 21.24 »
Niinno siinä mielessähän netti palveleekin hyvin että heikompikin voi sanoa mielipiteensä tasavertaisena ilman pelkoa. Enkä tarkoita huutoäänestystä vaan organisoitua, jossa jokaisella on esimerkiksi vain yksi ääni tmv.

Nettipohjaiseen demokratiaan ja äänestämiseen liittyy mm. se vääristävä riski, että joku kirjoittelee mielipiteitään oman nimimerkkinsä ohella jollain toisella, ja äänestelee omansa ohella vaikka poikansa nimimerkillä.
« Viimeksi muokattu: 12.02.10 - klo: 22.10 kirjoittanut jarkko »
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1449 : 12.02.10 - klo: 21.27 »
Peitsamo, vai niin siinä kävi.

Kohtaan 1, vain te tiedätte vastauksen, minä en ole nähnyt vielä toimikunnan tuloksia kaudelle 2010. Uskon ja toivon näin, ja toisaalta olisin kaivannut avoimuutta päätöksen teossa ja sen tueksi.

Kohtaan 2, täytyy miettiä. Minusta toimikunta ei ole välttämätön eli vaan asiat voidaan päättää yhteisesti. Sääntöjen puhtaaksikirjoittaja ja AKK:lle lähettäjä täytyy toki palkita jotenkin, vaikka ilmaisilla osallistumismaksuilla kisoihin.

Kohtaan 3, tämä vaatii pohdintaa onko tilaa kehittämiselle. Esimerkkinä jenkeissä on 2 luokkaa, stock ja open. Stockissa on moottorilista, openissa avoin.
Ehdotukseni nopealla pohdinnalla:
1) 1-vaihteinen ja mikä tahansa .21 (3,5cc) moottori
2) 2-vaihteinen ja alle 200€ moottori, esimerkkinä lista sallituista
edit: Nämä siis samassa GT-8 luokassa, ei erikseen.

Kohtaan 4, olen fasilitoinut asioita ja siinä roolissa jatkan mielelläni edelleen



Jarkko, asiat kyllä saadaan toimimaan eikä sen tarvitse olla kirjaimellisesti äänestys.
« Viimeksi muokattu: 12.02.10 - klo: 22.16 kirjoittanut Mika R »

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1450 : 12.02.10 - klo: 21.33 »
Luottamustehtävissä ei ole kyse siitä, että saa "palkinnon" vaan siitä, että saa luottamuksen niiltä joita edustaa ja yrittää parhaansa mukaan tehdä sen minkä näkee kokonaisvaltaisesti parhaaksi ja vieläpä jossain ihmeen kohdassa osaa nauttia siitä.

Kuten tiedämme, kaikissa AKK:n alaisissa pienoisautoilusarjoissa on yhteyshenkilö, joka koordinoi luokan toimintaa ja kehittää sitä. Mikä olisi mielestäsi parempi korvaaava menettelytapa?

Kerrotko vielä asioiden selventämiseksi, miten olet "fasilitoinut" GT-luokan yhteisiä tavoitteita ja päämääriä?

Flying Calacucco

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1451 : 12.02.10 - klo: 21.39 »


Kohtaan 4, olen fasilitoinut asioita ja siinä roolissa jatkan mielelläni edelleen



Mitenkä voi fasilitoida asioita jos ei ole toiminnassa kaudella -09 edes edes mukana?

Vai oletko vain päässyt sivistyssanakirjassa jo D:stä (Diminutiivi) F:ään (Fasilisointi) :grin:

-Henkka
[PRCA] [TamUa]

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1452 : 12.02.10 - klo: 21.40 »
Peitsamo, no se nyt vaan oli kannustin ja kiitos hyvästä työstä, ei etuuksien tavoittelua. Voi sen jättää poiskin jos koetaan ettei se ole tasa-arvon mukaista.

Fasilitoinut noin yleisesti ottaen. Olen auttanut paikallisia kuljettajia, kuskannut varaosia, jeesannut autojen ja mootoreiden kanssa, vaihtanut moottorin laakereita ilmaiseksi ja järjestänyt kisoja. Varsin pienimuotoista mutta kuitenkin.

Yhteishenkilö voidaan valita keskuudestamme vallan maniosti joka hoitaa kommunikoinnin yhteisön ja AKK:n välillä esim. sähköpostitse ja tämän forumina kautta.


--

Henkka voi jatkaa sen perjantaipullon kiskomista  :grin:
Tulihan se todettua sen keskustelun kautta ettei keskinäistä kunnioitusta enää pahemmin edellytetä forumin keskusteluissa koska se koettiin pääosin naurettavana..  :cool:
« Viimeksi muokattu: 12.02.10 - klo: 21.56 kirjoittanut Mika R »

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1453 : 12.02.10 - klo: 21.46 »
No sano nyt sitten tässä maailmankaikkeuden suurimmaasa päätösfoorumissa, haluatko tulla ehdolle tehtävään?

Voidaan järjestää nettiäänestys samantien, niin saadaan asian asia selväksi.
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1454 : 12.02.10 - klo: 21.48 »
Mihin tehtävään ? Tohon yhteyshenkilön rooliinko?

En mä ole siihen hakemassa varsinaisesti. Voisiko tehdä niin että halukkaat ilmottautuvat ja sitten katsotaan tilanne uudelleen yhdessä? Edelleen painotan mm. moottorisääntöjen laatimista yhdessä vaikka sitten forumin kautta, perussäännöthän luokalle on aika hyvin kasassa. Painoraja taitaa olla kyllä vähän turhan korkea ja rengassäännöistä haluaisin vielä keskutella lisää.

Sääntöjen suhteenhan meillä lienee vielä 3kk ennen kauden alkua joten tilanne on hyvä - luulisin.
« Viimeksi muokattu: 12.02.10 - klo: 21.52 kirjoittanut Mika R »

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1455 : 12.02.10 - klo: 21.52 »
No vastaa nyt kysymykseen:

Haluatko, että GT-luokan kuljettajat äänestävät uudesta luokkayhteyshenkilöstä? Vai onko olemassa luottamus nykyisillä toimijoilla ja voidaan jatkaa, kuten on sovittu?

Jos haluat, että äänestetään, niin oletko ehdolla?
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1456 : 12.02.10 - klo: 21.54 »
Mikä ettei, voihan siitä äänestää vaikka en mitään ääniryöppyä odotakaan. Varmaan nolla ääntä on lähempänä. Varmasti jään sinulle kakkokseksi. Minusta mitään komiteaa ei edes tarvita asioiden eteenpäin viemiseksi - vrt. open source. Se oli yhdessä noista 4 kohdasta edellä mitä vastasin pyynnöstäsi.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1457 : 12.02.10 - klo: 21.55 »
No laitetaanko äänestys pystyyn vai ei, oletko ehdolla tehtävään?
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1458 : 12.02.10 - klo: 21.56 »
Sopii. En kyllä tajua miksi tästä tehtäisiin tällainen henkilökysymys.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1459 : 12.02.10 - klo: 22.01 »
Tehdään sitten niin, että asia on riittävän julkinen:

Jokainen joka on ilmoittaunut GT-luokkaan ensi kaudelle, saa yhden äänen luokkayhteyshenkilöäänestyksessä. Tähän mennessä ehdokkaita on kaksi:

1) Mika Rinne
2) Pekka kuronen

Ilmoittakaan tähän viestiketjuun, kumman haluatte jatkavan GT-luokan kehittämistä ja toimintaa. Tulokset lasketaan tähän ketjuun saapuneiden ja luokkaan ilmoittautuneiden äänien välillä 31.3.2010. Lopputuloksesta ei voi valittaa. Voitte halutessanne esittää perustelut päätöksellenne.

Tämän jälkeen pidetään suut supussa ja mennään sovituilla nuoteilla. Olisko tässä nyt sitten sitä demokratiaa, ihan sen suorassa merkityksessä?

Edit: Kun kyseessä on Kansallinen sarja, tarvitaan tietenkin vielä "kansanäänestyksen" lisäksi AKK:n hyväksyntä ko. henkilölle.
« Viimeksi muokattu: 12.02.10 - klo: 22.19 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1460 : 12.02.10 - klo: 22.04 »
Vai sillä lailla. Suut supussa? heh. No jos kenelläkään ei ole sitä vastaan niin kai se minullekin sitten sopii.

e: kyllä minusta äänet pitää voida antaa salaisesti vaikka sinulle YV:llä, niistä ei tarvitse tehdä julkisia jos henkilövaaleja kaipaat. Luotan kyllä että hoidat laskennan niinkuin pitää ok
« Viimeksi muokattu: 12.02.10 - klo: 22.13 kirjoittanut Mika R »

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1461 : 12.02.10 - klo: 22.25 »
Mä voin täysin ulkopuolisena ottaa äänet vastaan yv:llä.

Ja näyttää siltä että nyt saatiinkin Mika-Peitsamo vääntö aikaiseksi kun ei enää hoken kanssa uskalla tunnuksen poistamisen pelossa vääntää peistä...

Jaa, älkää nyt enää laittako mulle kun ollinmäkikin ilmoittautui laskentaan...
« Viimeksi muokattu: 13.02.10 - klo: 17.23 kirjoittanut bluebeetle »
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1462 : 12.02.10 - klo: 22.26 »
Vaikka sitten sinulle. Tuo kolmas on varmaan ajamassa, kisat sunnuntaina  :grin:

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1463 : 13.02.10 - klo: 10.02 »
Minä annan tässä vaalissa ääneni ehdokkaalle numero 1, eli GT-autoilun "juttaurpilaiselle", alias Mikalle.
« Viimeksi muokattu: 13.02.10 - klo: 10.37 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1464 : 13.02.10 - klo: 10.55 »
Minä voin toimia ääntenlaskijana.

Antti   Ollinmäki           -- 
Jiri   Jokinen                --
Vesa   Rousku             --
Pekka   Kuronen          Ääni Mikalle
Juha   Rousku              --
Markus   Aallonen        --   
Juha   Menna               --
Antti   Laurinkoski        --
Peter   Erna                 --
Juho   Hattunen            --
Antti   Savolainen         --
Tommi   Turku             --
Mika   Rinne                --
Jouni   Riuttanen          --
Jarmo   Aallonen          --   
Jethro   Lehtojärvi        --

Äänitilanne 13.02.2010 klo 10.48
Mika                 1
Pekka               0
Ääniä jäljellä    15

Äänestysprosentti tällä hetkellä 6.25%

-A-

ps. Äänestysoikeuden saa siis kun ilmoittautuu sarjaan mukaan.

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1465 : 13.02.10 - klo: 11.07 »
parempi jutta urpilainen kuin astrid thors  :grin:

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1466 : 13.02.10 - klo: 12.16 »
Täältä ääni Pekalle.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1467 : 13.02.10 - klo: 15.16 »
Äänitilanne päivitetty.

Antti   Ollinmäki           -- 
Jiri   Jokinen                --
Vesa   Rousku             --
Pekka   Kuronen          Ääni Mikalle
Juha   Rousku              --
Markus   Aallonen        --   
Juha   Menna               --
Antti   Laurinkoski        --
Peter   Erna                 --
Juho   Hattunen            --
Antti   Savolainen         --
Tommi   Turku             Ääni Pekalle
Mika   Rinne                Ääni Mikalle
Jouni   Riuttanen          --
Jarmo   Aallonen          --   
Jethro   Lehtojärvi        --

Äänitilanne 13.02.2010 klo 15.15
Mika                 2
Pekka               1
Ääniä jäljellä    13

Äänestysprosentti tällä hetkellä 18.75%

-A-

ps. Äänestysoikeuden saa siis kun ilmoittautuu sarjaan mukaan.


Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1468 : 13.02.10 - klo: 15.53 »
Äänitilanne päivitetty.

Antti   Ollinmäki           -- 
Jiri   Jokinen                Ääni Pekalle
Vesa   Rousku             --
Pekka   Kuronen          Ääni Mikalle
Juha   Rousku              --
Markus   Aallonen        --   
Juha   Menna               --
Antti   Laurinkoski        --
Peter   Erna                 --
Juho   Hattunen            --
Antti   Savolainen         --
Tommi   Turku             Ääni Pekalle
Mika   Rinne                Ääni Mikalle
Jouni   Riuttanen          --
Jarmo   Aallonen          --   
Jethro   Lehtojärvi        --

Äänitilanne 13.02.2010 klo 15.52
Mika                 2
Pekka               2
Ääniä jäljellä    12

Äänestysprosentti tällä hetkellä 25.00%

-A-

ps. Äänestysoikeuden saa siis kun ilmoittautuu sarjaan mukaan.


Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1469 : 13.02.10 - klo: 17.22 »
Juha "Juize" äänestänyt mulle yv:nä, Kuroselle yksi ääni siis lisää.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu