Kirjoittaja Aihe: GT Rata-autoilu  (Luettu 916121 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1470 : 13.02.10 - klo: 18.40 »
Äänitilanne päivitetty.

Antti   Ollinmäki           -- 
Jiri   Jokinen                Ääni Pekalle
Vesa   Rousku             --
Pekka   Kuronen          Ääni Mikalle
Juha   Rousku              --
Markus   Aallonen        --   
Juha   Menna               Ääni Pekalle
Antti   Laurinkoski        --
Peter   Erna                 --
Juho   Hattunen            --
Antti   Savolainen         --
Tommi   Turku             Ääni Pekalle
Mika   Rinne                Ääni Mikalle
Jouni   Riuttanen          --
Jarmo   Aallonen          --   
Jethro   Lehtojärvi        --

Äänitilanne 13.02.2010 klo 18.40
Mika                 2
Pekka               3
Ääniä jäljellä    11

Äänestysprosentti tällä hetkellä 31.25%

-A-

ps. Äänestysoikeuden saa siis kun ilmoittautuu sarjaan mukaan.


Poissa Isä Aallonen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1471 : 13.02.10 - klo: 19.14 »
Olisko NYT VIIMEISTÄÄN mahdollisuus laittaa pillit solmuun ja tehdään vaikka näin mielummin.

Otetaan itteemme niskasta kiinni ja mennään jonnekki vaikkapas tattikselle ja laitetaan krilli päälle ja makkarat sinne ja ei mitään puhetta ennen kuin valmiit makkarat on kädessä, ja sitten aletaan puhua järkeviä makkaran ja kylmän pepsin kera ensi vuoden säännöistä ja yleensä mikä on homman nimi. Minua ainakin kiinnostaa tämä luokka koska minulla on vanha kisaauto hyllyssä ja pannu myös millä voisi lähteä ajamaan openluokkaan kisaa. No minun kori on tuo vanha DTM 156 alfa mutta sillä pääsee eteenpäin ja minulle tuo kisaaminen on vain niin hiton hauskaa.
Jerzi

Aika entinen ei koskaan enää palaa...vai voiko netissä paistaa makkaraa?

Tää alkoi muuttua oikein hauskaksi. ENEMMÄN KOMMENTTEJA, ettei keskustelu ole vain parin kaveri p*skan jauhantaa. Mitä olisikaan GT-autoilu talvella ilman näitä keskusteluja???

Poissa Isä Aallonen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1472 : 13.02.10 - klo: 20.00 »
Ja ettei edellistä tekstiäni tulkittaisi väärin,

Olin kolmessa kisassa paikalla, kävin tattiksen palaverissa, kuuntelin kilpailijoiden keskusteluja luokan tulevaisuudesta, rahoitin yhden kuljettajan touhuja, annoin oman valtuutukseni toimikunnalle laatia 2010 säännöt kuljettajapalaverien perusteella ym.
"Ajattelin" että ajelkoon ensi kesän tulokkaat toimikunnan sääntöjen mukaan ja olkoot sitten tekemässä uusia sääntöjä kaudelle 2011.


,niin p*skanjauhantaan on osallistunut vain toinen "vääntäjistä".


« Viimeksi muokattu: 13.02.10 - klo: 20.27 kirjoittanut Isä Aallonen »

Poissa Vesku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1473 : 13.02.10 - klo: 21.45 »
Tää on taas tätä.. Ensiksi ääni Pekalle.
Mika ei ajanut kun yhdessä kisassa viimevuonna ja eipä muutenkaan näkynyt GT autolla hirveästi radalla. Kukaan ei ole vissiin estänyt esim. Mikaa järjestämästä kisoja mitkä ei ole AKK:n alaisia/ LS-5 kanssa samaan aikaan. Näissä kisoissa voisi sitten olla vaikka GT,GT-open ja GTe niin varmaan sais kaikki kaivettua vehkeensä radalle. Tämän tyyppisistä "keskiviikko" kisoista oli vissiin viimekesän kokouksissa puhetta eli periaatteessa ajamisesta ajanoton kanssa ilman mitään sen suurempia järjestelyjä. Mika siinä olisi sinulle homma minkä voisit ottaa itsellesi kun kerran on noin paljon innostusta.
Racers Group Finland
- Contrast - Genius - PMT - Lightscale - SCSm2 - ModellSport - Samba - Tourex

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1474 : 13.02.10 - klo: 21.58 »
Joo, no tosiassa tässä kyllä pitäisi äänestää asioista eikä henkilöistä, sinänsä erikoiset "vaalit". DDR rulettaa edelleen näköjään  :grin:

Heitin tosiaan ideana viime vuonna keskiviikkokisat mutta toisaalta Lavangon viikottaiset kerhokisat ovat olleet makee juttu ja kalenterissa ei taida olla tilaa kahdelle jutulle viikossa. Ja kun otetaan huomioon tattiksen radan kuivumistilanne aina sateiden jälkeen niin ennuste ei ole kovin hyvä. Ehkä hyvinkäällä? Joka tapauksessa aika paikallista tekemistä joka on jokaisen kerhon sisäinen juttu.

Mun "vaaliohjelma" on seuraava, joilla mukaan GT luokkaan:

1) vaiheelliset GT autot ja RTR tai alle 200€ moottori kokoa .21 - .28 (*
2) vaihteettomat rallygame autot (keskidiffi tai spooli) ja mikä tahansa .21 moottori
3) Kardaaniveto pakollinen, kumirenkaat ja renkaat peittävä koppiauton kori kuten edellisvuosinakin. Tankin koko välillä 125-150ml
4) kansalliset kisat ja lisäksi 1-2 muuta kisaa jossa ei lisenssipakkoa mahdollisuuksien mukaan
5) GT toimikuntaa ei tarvita, yhteyshenkilö riittää kuten pitkälle muissakin luokissa. Luokan säännöistä voidaan päättää yhdessä virtuaalisesti koko maan kattavalla tasolla. yhteyshenkilö valitaan halukkaiden joukosta määräajaksi kerrallaan ja sitä kierrätetään. Näin ollen tämä äänestys on täysin turha.

*) Moottori ostettavissa kotimaasta alle 200€ hintaan

Höllätään sääntöjä ja saadaan lisää osallistujia mukaan. Enemmän mahdollisuuksia valita oman maun mukaan. Eikä minua lainkaan haittaa vaikka Pekka jatkaisi yhteyshenkilönä, minä en muistele "verisesti" radalla näitä juttuja. Useimmat muutkaan eivät tunnu muistelevan.
« Viimeksi muokattu: 13.02.10 - klo: 22.02 kirjoittanut Mika R »

Poissa Vesku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1475 : 13.02.10 - klo: 22.01 »
Heitin tosiaan ideana viime vuonna keskiviikkokisat mutta toisaalta Lavangon viikottaiset kerhokisat ovat olleet makee juttu ja kalenterissa ei taida olla tilaa kahdelle jutulle viikossa.

Tämähän on sitten jokaisen oma ongelma, elämä on valintoja täynnä.

Racers Group Finland
- Contrast - Genius - PMT - Lightscale - SCSm2 - ModellSport - Samba - Tourex

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1476 : 13.02.10 - klo: 22.03 »
Näinhän se menee. Siksi viime kesänä en tätä aktivoinut sen enempää. Mutta tosiaan olen miettinyt kerhokisaa ensi kesälle jossa voisi olla mukana myös sähköluokat kuten maninitsit, eli tuo GTe. Erillistä openia en kannata sinänsä, ainakaan näillä kuljettajamäärillä.

Poissa Isä Aallonen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1477 : 13.02.10 - klo: 22.18 »
Kysynpä vaan, miten sääntöjä löysäämällä voi saada lisää kilpailijoita, jos kilpailukykyinen "RTR-kippo" maksaa n. 400€. Vaatii vain 30€:n rengassarjan hankinnan. (Kaikilla uusilla kuskeillahan on radiovehkeet jo valmiina niistä krossivehkeistä.)

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1478 : 13.02.10 - klo: 22.29 »
Ensinnäkin aina ei ole kysymys hankintahinnasta. Toiseksi kuinka monta halpispannua laukesi viime vuonna ja osan piti olla ihan laadukkaita, joita ei tullut autojen mukana vaan ostettiin erikseen. Aika monta, näistä ei vaan puhuta julkisesti.

Monet haluavat ajaa "oikeilla" krossikoneilla. Ymmärrän miksi. PA-kulut, palaneet tulpat, huoltovapaus, säätäminen jne. olen asiasta keskustellut aika monen kanssa, puolesta ja vastaan itsekin.

Kyllä sääntöjen avaaminen tuo mukaan uusia kilpailijoita. Jos kasvu olisi ollut isompi edellisvuosina niin sääntömuutoksia ei tarvittaisi. Näin ei ole kuitenkaan käynyt.

Sitä paitsi kauden 2008 viimeinen kisa oli minusta mainio koska siellä ajoivat ns. rallygame autot (1-vaihteiset krossikoneella) sulassa sovussa GT-8 autojen kanssa ja kisa oli hyvä. Se oli myös suositumpi kuin yksikään viime vuotisista.

Sitten on vielä se tekijä että osallistujien pakottaminen tiettyyn hankintapaikkaan ei minusta ole nykypäivää. Sitä varten voidaan sitten ajaa merkkiluokkaa.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1479 : 13.02.10 - klo: 23.17 »
Halpis pannuja laukesi viime vuonna ja niillä mentiin silti. Siitä keskusteltiin ja ensi kaudelle tulee laadukkaampaa pannua listoille sopu hintaan. Jotain rajoituksia pitää joka tapauksessa olla jotta saadaan tasaväkistä kilpailua ilman hirveetä varustelukierrettä. Jos nyt lisätään niiden moottorien määrää niin mihin mika viittaat tuolla yhdestä paikasta kamojen ostamisella? Ainakin 3 eri merkin autoilla pystyy osallistumaan kisoihin. Viime vuonna oli yli 5 pannua sallittujen moottorien listalla, ja ens kaudella varmasti useampi lisää? Kyseisiä moottoreita saa autoihin monesta eri mestasta.
Se saattaisi lisätä kilpailijoiden määrää, jos konerajoitus poistettaisiin ja kaikilla krossipadoillakin saisi osallistua, mutta uskon myös että moni meistä, jotka ovat tulleet ajamaan ns. budjetilla ja ylipäätänsä halusta kokeilla autolla, joka on jopa rtr ja sillä mahdollisuus menestyä, jäisivät pois luokasta. Itse lopetan sarjan ajamisen samantien, jos jotkut 300 euron padat tulee kuvioihin mukaan. Toi että vapaa 200€ moottori juttu kun vain ei myöskään käytännössä toimi, vaan pitää olla selkeä hyväksyttyjen moottorien lista, joka ensi kaudeksikin on tulossa. Ja kyllä, kaikilla suomalaisilla myyjillä on ollut mahdollisuus tarjota spekseihin soveltuvaa moottoria.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1480 : 13.02.10 - klo: 23.22 »
Ja jos on jollekin yhä epäselvää niin mun mielestä sarjassa ollaan menty juuri oikeaan suuntaan ja jos näin ei saada lisää väkeä ajamaan kisoihin niin eipä silloin ole paljoa muuta tehtävissä.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1481 : 13.02.10 - klo: 23.25 »
Mä taas olen huomannut, että 150€ pannussakin saattaa olla liikaa tehoa aloittelijalle... :cheesy:
Rengasasiassa taas on eri keleille oltava eri seoksia, muuten ei ole enää kivaa...

-Juho
Liikaa Kyoshoja

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1482 : 14.02.10 - klo: 06.57 »
Niinpä. esimerkkinä se SH 28 vai mitä?

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1483 : 14.02.10 - klo: 07.17 »
Halpis pannuja laukesi viime vuonna ja niillä mentiin silti. Siitä keskusteltiin ja ensi kaudelle tulee laadukkaampaa pannua listoille sopu hintaan. Jotain rajoituksia pitää joka tapauksessa olla jotta saadaan tasaväkistä kilpailua ilman hirveetä varustelukierrettä. Jos nyt lisätään niiden moottorien määrää niin mihin mika viittaat tuolla yhdestä paikasta kamojen ostamisella? Ainakin 3 eri merkin autoilla pystyy osallistumaan kisoihin. Viime vuonna oli yli 5 pannua sallittujen moottorien listalla, ja ens kaudella varmasti useampi lisää? Kyseisiä moottoreita saa autoihin monesta eri mestasta.
Se saattaisi lisätä kilpailijoiden määrää, jos konerajoitus poistettaisiin ja kaikilla krossipadoillakin saisi osallistua, mutta uskon myös että moni meistä, jotka ovat tulleet ajamaan ns. budjetilla ja ylipäätänsä halusta kokeilla autolla, joka on jopa rtr ja sillä mahdollisuus menestyä, jäisivät pois luokasta. Itse lopetan sarjan ajamisen samantien, jos jotkut 300 euron padat tulee kuvioihin mukaan. Toi että vapaa 200€ moottori juttu kun vain ei myöskään käytännössä toimi, vaan pitää olla selkeä hyväksyttyjen moottorien lista, joka ensi kaudeksikin on tulossa. Ja kyllä, kaikilla suomalaisilla myyjillä on ollut mahdollisuus tarjota spekseihin soveltuvaa moottoria.

Nämä ovat niitä asioita joista mielummin tekisin kyselyn kuin vänkäisin jostain henkilöasiasta (Peitsamo vs Mika R). Kuten sanoin tunnen monia jotka olisivat rallygame autolla 1-vaihteisena mielellään mukana GT luokassa. Sinun tilallesi saadan nopeasti pari kolme muuta kuljettajaa  :grin:
Käytetään sitten sitä kliseetä että itse voi päättää onko mukana vai ei...

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1484 : 14.02.10 - klo: 07.23 »
nyt kun viime vuonna ja ekana vuonna oli avoimempaa ja täälläkin oli keskustelua, niin miksi silloin ei tehty sinun haluamiasi päätöksiä?

Osaatko vieläkään vastata kysymykseeni siitä, miksi muka kamat pitää yhdestä paikasta hankkia joka on sun mielestä huono asia?

-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Vesku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1485 : 14.02.10 - klo: 19.09 »
Mika ihan vain kysymyksenä mihin jäi viime kesän IGT-cuppi? Etkös sinä ollut junailemassa sitä?
Olemassa olevilla säännöillä mennään viralliset kisat ja jos järjestäjiä löytyy kyläkisoille niin niissä voi ajaa yksivaihteiset kepit ja muut gt autot. Miksi näistä asioista pitää tehdä vaikeampia kuin ne on?

Toiseksi kuinka monta halpispannua laukesi viime vuonna ja osan piti olla ihan laadukkaita, joita ei tullut autojen mukana vaan ostettiin erikseen. Aika monta, näistä ei vaan puhuta julkisesti.
Kyse oli GoHomesta joka ei nyt kaikilla vaan toiminut ja se tulee joissain autoissa mukana.

Monet haluavat ajaa "oikeilla" krossikoneilla. Ymmärrän miksi. PA-kulut, palaneet tulpat, huoltovapaus, säätäminen jne. olen asiasta keskustellut aika monen kanssa, puolesta ja vastaan itsekin.
Ja taas mennään siihen mun pili on isompi ku sun..

Sitä paitsi kauden 2008 viimeinen kisa oli minusta mainio koska siellä ajoivat ns. rallygame autot (1-vaihteiset krossikoneella) sulassa sovussa GT-8 autojen kanssa ja kisa oli hyvä. Se oli myös suositumpi kuin yksikään viime vuotisista.
Joo siellä taisi olla Jonni 1 vaihteisella ja taitaa aika kullata muutekin muistot.

Sitten on vielä se tekijä että osallistujien pakottaminen tiettyyn hankintapaikkaan ei minusta ole nykypäivää. Sitä varten voidaan sitten ajaa merkkiluokkaa.
Ketään ei olla pakottamassa mihinkään.

Ja tämän luokan päätarkoitus olisi pitää hauskaa ja ajaa tasaväkistä kilpaa. sitä se oli ainakin omasta mielestäni viimevuonna. Jos Ollinmäki näytti ylivoimaiselta niin se johtui vaan siitä että jotkut on vaan parempia kuin toiset, ei siihen auta isompi pippeli. UGH...
« Viimeksi muokattu: 14.02.10 - klo: 23.38 kirjoittanut Vesku »
Racers Group Finland
- Contrast - Genius - PMT - Lightscale - SCSm2 - ModellSport - Samba - Tourex

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1486 : 14.02.10 - klo: 19.20 »
Paljon kysymyksiä, ihan aiheellisiakin. Vaikka näihin vastaisin niin se ei muuta nykytilannetta. Tommin kanssa sanottiin päivää tänään krossikisoissa joka oli oikein mukava juttu.

e: mihinköhän toinen m oli jäänyt.. sry
« Viimeksi muokattu: 14.02.10 - klo: 21.45 kirjoittanut Mika R »

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1487 : 14.02.10 - klo: 21.34 »
Mä oon Tommi :grin: Joo mielestäni kiva tietää kaveri aina kasvotustenkin, huomattavasti mielekkäämpää myös täällä sen jälkeen keskustella. Mutta yhä olen sitä mieltä, että kun otit asiat esille niin ne perustelut myös kiitos. Turha lähtee kirjoittamaan mitään heittoja, jos ei ole pistää faktaa perään. Mun mielestä jos oikeesti olis tulossa vapaammilla säännöillä lisää porukkaa ajamaan, niin stock ja modified vaan pystyyn ja lopputuloksissa se autojen erottelu. Tämä silloin jos saataisiin osallistujamäärä tuplattua. Niin ja kertsikisoja tietty kehiin myös ja siellä ihan sama, millä vessalla kukin ajaa. Ei muuta Mika kun duunaamaan kerhoiltoja.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1488 : 14.02.10 - klo: 21.34 »
Ääni Pekka Kuroselle  
Racers Group Finland Team

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1489 : 14.02.10 - klo: 21.46 »
Mä oon Tommi :grin: Joo mielestäni kiva tietää kaveri aina kasvotustenkin, huomattavasti mielekkäämpää myös täällä sen jälkeen keskustella. Mutta yhä olen sitä mieltä, että kun otit asiat esille niin ne perustelut myös kiitos. Turha lähtee kirjoittamaan mitään heittoja, jos ei ole pistää faktaa perään. Mun mielestä jos oikeesti olis tulossa vapaammilla säännöillä lisää porukkaa ajamaan, niin stock ja modified vaan pystyyn ja lopputuloksissa se autojen erottelu. Tämä silloin jos saataisiin osallistujamäärä tuplattua. Niin ja kertsikisoja tietty kehiin myös ja siellä ihan sama, millä vessalla kukin ajaa. Ei muuta Mika kun duunaamaan kerhoiltoja.

OK. Pointti otettu, palataan tähän.

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1490 : 14.02.10 - klo: 21.50 »
Voiskos modet poistaa foorumista muokkaus toiminnon ettei viestejä muokattaisi.

Ei meinaa pysyä kärryillä kun YKSI henkilö muokkaa jatkuvasti viestejään

eikä
pysty
seisomaan
sanojensa
takana.

Koko viestiketju aina muuttuu.
Racers Group Finland Team

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1491 : 14.02.10 - klo: 21.54 »
aijjoo.. en pysynyt sanojeni takana että tommi on tommi eikä tomi.. voi eikä!!!

kato ei dyslexialle mitään voi sry

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1492 : 14.02.10 - klo: 22.03 »
Olet mika aika monessa threadissa muokannut jälkikäteen viestejä siten että, kirjoitsten tarkoitus on vääristynyt!!! Lähinnä silloin jos se on nostattanut tunteita!
Racers Group Finland Team

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1493 : 14.02.10 - klo: 22.29 »
Olet mika aika monessa threadissa muokannut jälkikäteen viestejä siten että, kirjoitsten tarkoitus on vääristynyt!!! Lähinnä silloin jos se on nostattanut tunteita!

Juska, nyt sinunkin pitää muokata koska sinulla lukee kirjoitsten ja pitää varmasti lukea kirjoitusten :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1494 : 14.02.10 - klo: 23.32 »
Eiköhän vaalitulos ole selvillä. Itse äänestän Mikaa protestin vuoksi. Vaikka ollaan niin rentoa seurakuntaa, on taas joukolla hyökätty yhtä vastaan. Tällä kertaa mielestäni ilman syytä.

Yhteisestä linjasta poikkeavia mielipiteitä ei nähtävästi vaan haluta kuulla eikä hyväksyä.

En tiedä onko tämä auktoriteettiongelma vai mistä johtuu, mutta kun vastaavia muita harrasteluokkia on laitettu pystyyn, on niihin laaditut säännöt yleensä mukisematta hyväksytty ilman sen kummempia vääntöjä ja kapinoita.

-A-
 

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1495 : 15.02.10 - klo: 08.57 »
Ei tässä mun mielestä mitään hyökkäystä yhtä vastaan olla tehty. Jos tulee ja kertoo "happamaan sävyyn" omat mielipiteet, miksi asiat pitäisi tehdä toisin, niin kyllä mielestäni niille pitää antaa argumentit myös. Muuten homma menee turhaksi provoamiseksi.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1496 : 15.02.10 - klo: 14.59 »

En tiedä onko tämä auktoriteettiongelma vai mistä johtuu, mutta kun vastaavia muita harrasteluokkia on laitettu pystyyn, on niihin laaditut säännöt yleensä mukisematta hyväksytty ilman sen kummempia vääntöjä ja kapinoita.

-A-

Niinpä niinpä.
Tiedä sitten mikä mättää, missä ja miksi...

Ihmettelen vaan suuresti miksi pitäisi mennä erittäin hyvin TOIMIVAA luokkaa muokkaamaan lisäluokilla. Olis Mika kannattanut kiertää sarja niin tietäisit miten hyvin se toimii...
Ei ne kisapäivät nyttenkään liian lyhkäisiä ole saati sitten jos tulee vielä lisäluokkia.


En oikein ymmärrä miksi pitäisi tehdä open luokka... tai ainakaan ymmärrä et miksi se pitäisi sekoittaa nykyiseen GT8 sarjaan.
Tehkää siitä samaan tapaan kuin crossipuolelta tutut finnish open tai hobao cup tyylinen jutska... molemmat olivat/ovat erittäin suosittuja mutta, niitä ei ajeta SM-sarjan mukana. Ei vaadi paljoa ponnisteluja ja silloin ei nää säännöt ja LISENSSI-asiat käy kenenkään kukkaron päälle!


Mä en ainakaan henkilökohtaisesti mitään tuuliviiriä kaipaa PJ:n pallille!!! Vaikka Mikaa vastaan mitään henkilökohtaista olisikaan mutta, hän ei mielestäni ole oikea henkilö tuohon virkaan.
Pekka on hoitanut nykyisen "raadin" kanssa luokkaa erittäin hyvin. Tulevalle kaudelle toivottuja sääntöuudistuksiakin on raadille esitetty sekä käsitelty ja ilmeisesti asiat jo päätettykin... en tiedä.

Jerry... Ei ne Mikan muokkaukset ole mitään typojen korjauksia ollut, vaan ihan asian muuttamisia. Myös yksi nimeltämainitsematonhenkilö tarttuu näihin lähes aina.
Racers Group Finland Team

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1497 : 15.02.10 - klo: 15.06 »
En ole puheenjohtaja tehtävään hakemassa. Mihin sellaista tarvitaan?

Ymmärrän tuon tuuliviiri asian, toisaalta jos harrastajien ehdoilla mennään niin edetään yhteisen näkemyksen pohjalta. Uusien asioiden kokeileminen ja sääntäjen avartaminen (jos se koetaan harrastajien keskuudessa aiheelliseksi) ei minusta vahingoita nykysiä luokkaa ajavia. Olisihan toki typerää jos näin tapahtuisi.

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1498 : 15.02.10 - klo: 15.16 »
Voisit Mika laittaa näkemyksesi siitä miten kisapäivä kulkisi tämän ajamasi "uudistuksen" myötä. Eli siten että ajettais LS5 luokan kanssa samana viikonloppuna.
Pyydä vaikka Jerryä tekemään aikataulu... Ei vaan riitä tunnit/valo vuorokaudessa.
Mites sitten esim ylistaro... lauantaina osakilpailu 2 ja sunnuntaina osakilpailu 3.
Ja luuletko oikeesti et LS5 porukka haluu olla jokaisena kisapäivänä klo07:00-21:00 radalla.

Itse en toivoisi ainakaan kisapäivän pidentyvän lainkaan.

Toki myös kiinnostaa että, kuinka monta GTe tai open autoa olisi viivalla. OIKEESTI, eikä et musta tuntuu...
Racers Group Finland Team

Mika R

  • Vieras
Vs: GT Rata-autoilu
« Vastaus #1499 : 15.02.10 - klo: 15.19 »
Sori jos olen ilmaissut itseäni epäselvästi mutta en ole sisällyttämässä GTe luokkaa tähän. Se on mielessäni aivan erillinen asia. Sääntöehdotukseni on edellä, se ei muuta nykyistä kuviota kisapäivän suhteen mitenkään.