Omasta mielestä kyllä oot ihan turhaan purkanut konetta. Vauhtipyörästä kun pyörität niin pitäisi tuntua selkeä vastus männän yläkuolokohdassa.
Ei se kaiken järjen mukaan voi niin väljä olla että ei tulisi tarpeeksi painetta etteikö nitro lähtisi liikkeelle ryypyttämällä, varsinkaan kylmänä. Toki jos kone pyörii kun "tulpaton mopo" ilman mitään vastusta niin voihan se olla.
Paksu keltainen tahna on varmaankin juuri kuivunutta nitroa, jota voi koittaa huuhdella tuorella nitrolla tai jollain liuottimella. Pää(ylä)neula pitää tietysti olla senverran auki että ylipäätään pääsee nitro virtaamaan sen läpi. Toki tuo voi olla myös after run öljyä, minkä ei pitäisi tukkia mitään.
Kaasarin, tankin ja bensalinjojen puhdistusta vaan vanhoista mäskeistä, jospa se soppa lähtis vaikka kulkemaan. :)