Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - *Ari*

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 9
31
Kilpailijoiden kanava / SM-sarjojen pisteet väärin?
« : 03.12.10 - klo: 18.08 »
Ei ne menny viime vuonnakaan oikein.
Ei oo tullu mitskua kotiin. vaikka lupasivat hoitaa sen.

32
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 28.11.10 - klo: 14.59 »
Ei ole huhu puhetta.


Tuolla GT topicissa puhutaan että PKSRCA alkaisi hallinnoimaan tattiksen rataa. Mitä tämä tarkoittaa oikeasti vai onko tuo huhu puhetta vaan.
Jerzi

33
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 26.11.10 - klo: 08.59 »
Pakko vastata.
Eikös toi jerzin teksti oo pikkasen ylimielistä.

komppaan bluebeetleä ajakaa ja pitäkää hauskaa.
Täällä foorumilla on aina näitä turhia ajoja :laugh:
 

34
Ei kai ne kuseta :grin:

35
Olitko Mika paikan päällä karsomassa kisoja?

Tuskin on noilla kavereilla ihan perus amainista tilatut tarjous koneet.

En tarkoita että olis huonoja myllyjä. mutta noi tulokset ei aina kerro koko totuutta.

36
Moi Jerzi!

Meiltähän löytyy vielä tommoset tamiyan 2wd trf mallit.
voisin laittaa kuvia jossain vaiheessa kun kerkiän.

t
Ari

37
Team C / Vs: Team C tc02
« : 07.11.10 - klo: 12.49 »
Tomi ei siellä mitään mattoa ole.
Laita jotain sinne iskareihin ja tuu ajamaan sieltä.

t
ari

Millä radalla meinasit ajella?

Myyrissä olisi tarkoitus hinaa.

38
Osta käytettynä joku pro auto.

t
ari

Onko joku ajanut kilpaa blast buggylla sisä radalla? Lähinnä toi auton kestävyys kiinnostaa. Olen kahden vaiheilla että haenko uuden blastin 100e vai laitanko n.200e nippuun ja ostan kätettynä jonkun pro auton. 

39
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 23.10.10 - klo: 23.12 »
Vaihda siihen uusi ruuvi.

40
Minä hoidan vähän teippejä niihin ikkunoihin.

Mun mielestä hinta kannatukseen pitäsi olla n:100-150€
Yritykset ei hyödy tosta mainonnasta todennäköisesti paljoakaan,
sen takia hinta matalampi niin kannattaisivat nuorisotyötä vähän.

41
Kyllä lavangossa oisi tarkoitus ajaa sm kisa.

42
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU M-8 SM 3 VANTAA LAVANKO
« : 23.07.10 - klo: 12.32 »


HUOMIO! VANTAAN SM-3 KILPAILU ON SIIRRETTY 25.7.2010 SUNNUNTAILLE.



Jos et pääse tai haluat tulla mukaan vielä kilpailuun.Laitatko meiliä nappe(a)power-racing.net

Pahoittelut aiheutuneesta muutoksesta.

terv
Kilpailunjärjestäjät

43
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 23.07.10 - klo: 12.30 »

TALKOOT PE 23.7 KLO 19.00 AIHEENA PRESSUJEN LEVITYS RADALLE.


KAIKKI PAIKALLE ETTÄ SAADAAN HOMMA TEHTYÄ.


44


HUOMIO! VANTAAN SM-3 KILPAILU ON SIIRRETTY 25.7.2010 SUNNUNTAILLE.



Jos et pääse tai haluat tulla mukaan vielä kilpailuun.Laitatko meiliä nappe(a)power-racing.net

Pahoittelut aiheutuneesta muutoksesta.

terv
Kilpailunjärjestäjät

45
   
UUDENMAAN AUTOURHEILIJAT
KILPAILUKUTSU

VANTAA CROSSI SM M-8, osakilp.3
24.07.2010
AKK lupa

Kilpailun johto:
Tuomariston puheenjohtaja:
Tuomarit:

Kierroslaskenta: AMB laitteistolla, oma personal transponderi tai tranponderi järjestäjältä
Kilpailupaikka: Vantaan Vauhtikeskus (Vantaalla Lavangossa, Myllykyläntie 3)


Kilpailupaikka: Vantaan Vauhtikeskus (Vantaalla Lavangossa, Myllykyläntie), kartta netistä:
http://kartta.hel.fi/

Ajotapa: Kolme (kaksi) alkueräkierrosta ja nousufinaalit, finaali.
Alkuerät 5 min, nousufinaalit 20 min, finaali 45 min
Säännöt: Autourheilun säännöt 2010, EFRA säännöt, M-8 SM sarjasäännöt 2010
Varikko: Varikolla rajoitetusti pöytiä, ota oma pöytä mukaan
Varikko ei ole katettu

UAU:n (Ritun) puffetista limut, kahvit, lihikset,lavankoburgerit ym.


Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.

Alustava aikataulu, lopullinen aikataulu osallistujamäärän mukaan:

8.00-9.00 ilmoittautuminen
8.00-10.00 eräharjoitus 1
10.05 ohjaajakokous
10.20-11.10 eräharjoitus 2 ja katsastus
11.15-14.00 alkuerät
14.30-16.00 nousufinaalit
16.45 Finaali
19.00 palkintojen jako

Ilmoittautumiset kilpailuun  sähköpostiin nappe(a)power-racing.net viimeistään keskiviikkoon 21.7.2010 17:00 mennessä


Kilpailumaksu on 25,- EUROa, joka maksetaan kilpailupaikalla.

Ilmoittautumisajan jälkeen voidaan kilpailun johtajan harkinnan mukaan ottaa jälki-ilmoittautuneita kilpailuun mukaan.
Jälki-ilmoittautuneelta peritään kaksinkertainen kilpailumaksu.

Lisätietoja: ari.heinonen(a)autodent.fi tai 040 828 0197

Rata suljettu to.22.7 ja pe.23.7, eli ei treenejä torstaina eikä perjantaina.

46
Mee nyt Mäkinen renaa et saadaan pysti kotiin.


Hah... listaa kun katselee niin Mäkinen on merkattu junioriksi, vaikka oikeesti pitäis olla sininen merkki, eli yli 40
Taitaa olla värit vähä väärin kun Jurai Hudykin on junnuksi merkattu. Ja jos ei enempää muutoksia tule niin finaali paikka on aika varma. Olin laskevinani että 11 veteraania oli merkattu, mikäli värikoodit vaan on väärinpäin.

47
Tulokset / Vs: TULOKSET - M8 SM Salo 19.6.2010
« : 21.06.10 - klo: 13.28 »
On Mäkinen eri asia ajaa MM kisoissa sateella, kun siellä on aikaa erien välissä mekatata autoa 4-6 tuntia.
Kyllä satoi viime MM kisoissa ja joka lähdön jälkeen auto osiksi kaikki laakerit vaihtoon ja niin edelleen.
Mainittsemastasi viime Em kilpailussa harjoitusten 3 viimeistä erää jätettiin ajamatta ja siirettiin seuraavalle aamulle, sateen takia. Muistatko?

Eikä mun autosta hajonnut vastari. Se meni niin jumiin koko auto että en päässyt kun kaksi mutkaa.
Onko se valmistautumiasesta kiinni? mitä pitää tehdä toisin?

Tuuri ja lotto on eriasia kuin kilvanajo.

Kiitos Salon porukoille, rata oli todella hyvässä kunnossa ja kiva ajaa. niin kauan kuin oli kuivaa.

Onnea Saloselle taisi olla ensimmäinen voitto.

  
 

48
Tulokset / Vs: PM2010 Warm-up , Turku | (Finnish Open 1)
« : 25.05.10 - klo: 22.36 »
Lopettakaa se ininä taas täällä netissä.

Ei niitä kisajärkkäreitä oo oikeesti liikaa.

Kiitos Turkuun että edes pitivät kisat. Radassa on varmasti parannettavaa ja eiköhän rataryhmä tee asialle jotain. Sitä varten siellä oli kisat nyt että löytävät huonot kohdat, uskoisin näin.

Jose laittoi asiallisesti mielipiteitään miten radasta saisi paremman.
+ 1 sille ja wimmulle

Ja älkää arvostelko täällä muitten rataa, jos ei meiän omaa rataakaan olla saatu edes jyrättyä.




Turun radassa ei olisi mitään vikaa, jos:

1. Hyppyrit olisi rakennettu paremmin. Eli...
1.1 Niin että ne heittävät samalla tavalla joka kohdasta, ja joka kerta.
1.2 Niissä ei käytetä typerää mattoa joka aiheuttaa tietynlaisen randomkertoimen, etenkin kun matonreuna välillä nousi auton mukana ilmaan ja sen takia auto lähti välillä mihin sattuu.
1.3 Niissä olisi hyvän ja tasaisen hypyn lisäksi riittävän isot ja tasaiset alastulot, jotka myös mahdollistaisivat ajamisen jos hyppy jää hieman lyhyeksi.
1.4. Ne olisivat sijoitettu hieman järkevämmin, niin että varikolle sisään, sekä erityisesti ulosmeno toimivat, sekä mekkareiden turvallisuus olisi parempi.
1.5 Niissä ei olisi sitä mattoa....mutta jos on pakko olla, niin ainakin voisi olla mahdollisimman isoista palasista, vähän saumoja, ja ne olisi kiinnitetty maahan.

2. Ja PM kisoja ajatellen radan ja kisa alueeen siisteys, ja VIIMEISTELY voisi olla kova sana. Eli....
2.1 Itsi rata tasoitetaan, sekä rikotaan niitä savikokkareita ja pyritään tekemään tasalaatuinen pinta.
2.2 Välialueet siistitään ja nurmikot leikataan.
2.3 Putket laitetaan kiinni ja poistetaan maailman typerimmät autonrenkaat radalta.
2.4 Kaikki linnakkeet ja muut puurakennelmat radalla, kuten hyppyrit, tehdään loppuun ja siisteiksi, niin ettei autot pääse niiden alle, joka on sekä kuljettajalle että nostajalle ihan hanurista.
2.5 Tehdään sellainen rata sekä rata-alue että kun ulkomaalaiset kisaturistit ilmestyvät paikalle järjestäjät saavat kehuja ja kaikki nauttii kisoista. 

+1

Hyppyrykelmä oli muuten hyvä ilmavine hyppyineen, mutta väärässä kohdassa rataa.
Siirtäkää pöytäkomplikaatio takasuoralle sen pikku tuplan tilalle. Ja sitten
pöytäkomplikaation tilalle toi hyppykomplikaatio mutta riittävällä etäisyydellä
ne pikkunypykät ja iso hyppyri.

49
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 21.04.10 - klo: 07.59 »
Maksu on koohtuullinen jos mietit että pääsemme ajamaan suomen parhaalla krossibaanalla 20 kuukaudessa.
Ja koska tarvitsemme rahaa uuden vieläkin paremman radan tekemiseen. Niin nään tämän korotuksen kohtuulisena.

t
ari

50
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 20.04.10 - klo: 22.43 »
Ratamaksut ovat muuttuneet.

Uudet ratamaksut ovat

Lavangon rata (Yhteinen ratamaksu sähkö -ja polttisradalla)
- kertamaksu on 10 / päivä / ilta 5
- ratakortti / UAU:n jäsenet 80 / kausi
- ratakortti / muut kuin UAU:n jäsenet 160 / vuosi

51
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 19.04.10 - klo: 17.44 »
Onko kukaan käyny kattoo rataa.... Joko on ajokunnossa....

Hyvä yritys :grin: pitää jyrätä ensin loppuun.

52
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 17.04.10 - klo: 09.44 »
Tossa ylempänä on noita perus setuppeja.
Toimii hyvin joka radalla.jotain pieniä säätö muutoksia voi joutua tekemään.

53
Kilpailijoiden kanava / M8-rengaskeskustelu
« : 21.03.10 - klo: 20.11 »
Ei oo vissiin sillä tiedolla hirvee kiire vielä.

54
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 16.03.10 - klo: 18.17 »
Siellä radalla on metri lunta tällä hetkellä.
Kävin tänään radalla  ja sieltä näkyy vähän aidanreunoja siellä täällä. 

55
Yleinen keskustelu / Vs: Servot
« : 12.03.10 - klo: 00.01 »
Moro!

Kyllä niissä savoxeissa on sitä vääntöä ihan riittävästi.
Itse ajoin polttiksessa ilman ongelmia koko kauden 20kg mallilla.
Jakso vääntää paremmin kuin aikasemmat servoni,jokunen tullut kokeiltua.
Toiset ajo 12kg servollakin ohjauksessa koska oli niin nopea.eikä ollut voiman kanssa ongelmia.

56
Kiitos Nokian aktiiveille oli kiva ja rento kisapäivä.

Auto jolla ajoin oli RTR paketista otettu nelkku slashi. Johon olin vaihtanut savoxin servon,oman radion,jäykemmätjouset ja kyhäillyt takavakaajan.
Auto oli nopea ja helppo ajaa,etuvakajaan laittaminen olisi vielä helpottanut auton ajamista kovalla pidolla.
Ja kyllä sillä slashilläkin kerkiää.

-Ari

57
Sähköautot / Vs: Hong Nor SCRT10 Short Course
« : 04.02.10 - klo: 15.08 »
Ihan vaan koneen kV:n pienentäminen auttaa.
Jokunen kuski on jo huomannutkin että esim. HongNorin SCRT10:lle suunnittelema moottori-nopari kombo toimii koska moottori on 4000kV. Eikä lämpiä. Täytyy myös muistaa että koneen hyötysuhde vaikuttaa lämpenemiseen.

Ei lämpiä sen takia koska pinjoni on oikean kokoinen  13 tai 14 kyseiselle mootorille.
Jos on tiukempi kone silloin pitää lyhentää välitystä.

Tommosen turhan sopivuuden comboista voi jättää pois.
Koska kaikki koneet toimii siinä jos ne välittää oikein.

58
RC-kerhot ja -radat / Vs: Espoo RC-Center
« : 24.01.10 - klo: 10.41 »
Liusvaara on menossa 12 radalle

59
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 12.01.10 - klo: 12.26 »
Eiköhän se 17.5t kone joka TSS-luokassakin on sallittu, olisi järkevin vaihtoehto, koska tehoja todella pitää rajoittaa aloittelijoilta. Kuitenkaan koneen merkkiä en menisi rajaamaan yhtä radikaalisti kuin TSS-sarjassa, koska se mielestäni rajoittaa kauppiaitten kilpailua. Nyt monta laadukasta merkkiä on rajattu ulkopuolelle ja ajetaan kiinankoneilla.



 
Mitä meinaat kiinankoneilla?

60
RC-kerhot ja -radat / Vs: Espoo RC-Center
« : 20.12.09 - klo: 12.14 »
Valvojia menossa mestoille tänään monelta?

Ovet aukee noin 13.15

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 9