Kuka tässä nyt on puhunut tuhnusta RTR-polttiksesta sitten?
Mielestäni puhuin vielä vastaavan tehoisista laitteista.
Ei autotestissäkään verrata ladaa ja ferraria keskenään
Kuitenkin nitromoottorista et saa koko kierrosalueella samaa vääntöä kuin sähköillä.
Mut joo..noparin säädöt pelastaa kyllä jonkin verran.
RTR-paketit erikseen,kun tää meni jo aiemmin tähän suorituskyky keskusteluun..
Oli kyse nyt sitten vaikkapa kisakireistä vehkeistä niin edelleen kokemus on ollut että sähköllä on helpompi ajaa.
Jos kuskina on mikälie pihasuddaaja jolla kaasusormesta löytyy vain kaksi asentoa... on/off niin vain tällaisessa tilanteessa kun sähkö härvelissä on säädöt vedetty tappiin niin joo... polttis ei revi heti matalasta nopeudesta yhtä rajusti.
Mutta kun sähköt on hyvin säädetty, kone sopivasti välitetty ja vieläpä niin että huiputkin alkaa olemaan edes lähimaastossa polttiksen kanssa niin ei se sähkövehjekään hulluna alhaalta kisko.
Mut ilmeisesti mulla ei oo polttis ja sähkö vehkeistä kokemusta, tai en sit ilmeisesti ota tarpeeks maksimia irti kun koen edelleen sähkön selvästi helpommaksi kontrolloida.