Kirjoittaja Aihe: Mistä tarroja / Tarrojen laillisuus ** KAIKKI MUUT MUTTA EI RC-TARRAT **  (Luettu 32407 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #30 : 12.10.09 - klo: 20.16 »
Nyt en ihan saletti ole muistanko oikein mutta muistelisin nähneeni LS-5(1/5 bensa luokka) luokan autoissa jägermaister tms. tarroja...siis ihan "kisakuskeilla". Ja AKK:n alainen luokkahan sekin on...mutta tosiaan saletti en nyt ole, enkä muista/tiedä varmaksi onko kyseisillä koreilla ajettu kisoissa. Joten tämä on enemmänkin mutu:ilua kuin faktaa..
Mun puolesta voisi sallia kaikki tarrat jos joku haluaa tehdä autostansa pienoismalli"replikan"...mutta toisaalta mulle on sama jos porukka haluaa nu**ia pilkkua/noudattaa sääntöä ja "ehkäistä" alaikäisten viinaan sortumista...  :roll: ..mutta on ne rc autotkin näyttäviä jos ne tehdään kunnon kopioksi 1/1 vehkeistä...niissä vaan on monesti kalja ym. päihde mainoksia. (voi niitä nuoria jotka seuraa 1/1 moottoriurheilua..  :mrgreen: ..varmaan tulevia juoppoja tms.) Mutta kuten sanottu, ei mua paljon kiinnosta mitä tarroja saa laittaa. (eli ei tarvi tunkea herneitä tuulenhalkojaan)
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #31 : 12.10.09 - klo: 20.20 »
Niin minkä takia niitä pitää sitten tunkea sinne kuin ne ovat kielletty AKK mukaan :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #32 : 12.10.09 - klo: 21.14 »
Kielletty tai ei niin tässä on mielestäni yksi parhaista lookeista mitä olen 2002 bemarissa nähnyt.



Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #33 : 12.10.09 - klo: 21.17 »
Sama tarroitus malli on tamiya c100 autossa myös. Todella hieno malli.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #34 : 12.10.09 - klo: 21.20 »
Ja VTR-10:hän EI ole mikään virallinen, AKK:n alainen luokka joten miksi ei tuommoisella saisi osallistua?

Säännöistä en ainakaan löytänyt kieltävää pykälääkään.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #35 : 12.10.09 - klo: 21.21 »
Se on ittestään selvä asia :wink:
Sori OT.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #36 : 12.10.09 - klo: 21.35 »
Tervetuloa Suomen holhous yhteiskunnan sääntöjen pariin :roll:
Scale mallia jostain vanhemmasta kisa pelistä voi olla mahdoton tehä.
Ennen kun sai mainostaa rööki/alkoholi.
Siitä en ole varma saako väritys olla esikuvan mukainen esim. Mikkolan Colt teemainen MK1?
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #37 : 12.10.09 - klo: 21.38 »
No säännöt on kaikille samat :wink:
Jerzi

PS Miten mini luokassa on tuo tupakka ja alkohoolin mainostaminen :huh:Onko sallittu :huh:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #38 : 12.10.09 - klo: 21.49 »
Voi ei , tupakkaa ja alkoholia!! piilottakaa lapset!!!!
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa TfeK

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #39 : 12.10.09 - klo: 22.17 »
Ja VTR-10:hän EI ole mikään virallinen, AKK:n alainen luokka joten miksi ei tuommoisella saisi osallistua?

Säännöistä en ainakaan löytänyt kieltävää pykälääkään.
topicista poimittuna.

Ne voi sitten kisoissa olla vähän nihilistejä eikä päästää alkoholimainoksilla olevaa autoa kisaan mukaan....

Jos siis kisata aijoitkaan.

Olet oikeassa, tämäkin laji ei salli noita alkohooli mainoksia (kuten kaikissa muissa rc-auto kisoissa) autossa, kuten on ajaja korokkeelle myös eli nollat pitää olla kehossa  :laugh:
Jerzi
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #40 : 12.10.09 - klo: 22.37 »

Mitkäs muut mainokset kuuluu kielletyyn kastii kuin nuo tupakka ja alkoholi?

Ehkä vaikka SULTAN, kumi joka ei vaudissa puhkea...  ja tietty kuvalla varustettuna?
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa Jarzanza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #41 : 12.10.09 - klo: 23.09 »
No mutta, eihän meillä saa haureutta harrastaa. Johan tuommosista kumeista lapset saa raumoja  :roll:
DEX410r

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #42 : 12.10.09 - klo: 23.41 »
No niinpä. Tuohan oli herja, mutta mikä on hyvän tavan vastainen, Tjaa a...  :p

Mutta asia alkoi vaivaamaan.
Siispä AKK motorsportin sivuille.
Autourheilun Sääntökirja 2009 kohta 61 / 4
Alkoholipitoisten juomien mainonta on sallittu alkoholilain mukaisesti
Hyvän tavan vastainen mainonta on kielletty.
Tupakkavalmisteiden mainostaminen on kielletty.

Mitä sanoo SOSIAALI- JA TERVEYDENHUOLLON TUOTEVALVONTAKESKUKSEN
OHJE ALKOHOLIMAINONNASTA
Annettu 1.9.1999 (dnro 2/02/99)
Tarkistettu ja täydennetty 6.3.2008 (dnro 204/41/08))

2.7.2 MIETOJEN ALKOHOLIJUOMIEN MAINONTA KULUTTAJILLE:
ALKOHOLIMAINONTA JA URHEILU
""Auto-, vene- tai muussa moottoriurheilussa saa olla esillä alkoholijuoman tunnuksia ajoneuvojen pinnalla ja kuljettajien asusteissa. Kuljettajat eivät kuitenkaan saa esiintyä alkoholijuoman mainostajina kilpailun ulkopuolella. Kilpailua ei saa nimetä alkoholijuoman mukaan. Alkoholijuomamainonnassa ei saa esittää moottoriurheilun kilpailutilanteita tai mainoslauseita jotka viittaavat alkoholin nauttimiseen kilpailun yhteydessä.""

Alkoholilaki 33 § 1 momentti
Väkevän alkoholijuoman mainonta, epäsuora mainonta ja muu myynninedistämistoiminta on kielletty.

Toisinsanoen jos joku nyt haluaa vaikka Koffin mainoksen auton kylkeen se on sallittua mutta jekku väkevänä juomana on kielletty.



Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa Jarzanza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #43 : 12.10.09 - klo: 23.52 »
On se vaan harmi, itekkin diggailen tuota bemun jekku lookkia.
Jääkeri itsessään on kauheaa kuraa.

Ja niistä sulttaaneista, herjallahan tuon heitin. Kyllä kait jokaiselta sen verran huumorintajua löytyy että pystyis naureskelee sille, imlan niitä raumoja
DEX410r

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #44 : 13.10.09 - klo: 00.30 »
Toisinsanoen jos joku nyt haluaa vaikka Koffin mainoksen auton kylkeen se on sallittua mutta jekku väkevänä juomana on kielletty.

Ainut vaan että pienoisautoilussa on täysi nollatoleranssi, eli ei käy edes pilsnerimainos AKK alaisiin pienoisautokilpailuihin.

Eikä mihinkään muihinkaan kilpailuihin jos kilpailun järjestäjä näin päättää.

Mua ei vois vähempääkään kiinnostaa vaikka joku mainostais korissaan vaikka kossua, tupakkaa tai vaikka kaalimatoa...
Omassa autossani ei vaan näy yhtäkään tarraa mainostamassa mitään merkkiä tai firmaa, ellei se jotenkin liity sponsorointiin tai yhteistyöhön jollain tavoin.
Ja kuten jo totesin... en myöskään tajua miksi porukka haluaa toimia mainoskylttinä ja jopa itse maksaa siitä.

Kynsin ja hampain ostan S-Marketista muovikassinkin... On se jukoliste että pitää ensin vähäisetkin rahat tuhlata kyseiseen kauppaan että saa edes syötyä... ja vaikka just oot sinne satasen edestä rahaa syytäny ostoskärrylliseen ruokaa, niin joudut jukoliste maksamaan että saat pakattua ne tavarat pusseihin jotka toimivat isoina mainoksina...

Ps: mielenkiintosta sinäänsä tosiaan on että säännöissä lukee tuo alkoholilaki viittaus...
Käytäntö on aika rajusti tupannut olemaan toisenlainen.
« Viimeksi muokattu: 13.10.09 - klo: 00.46 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #45 : 13.10.09 - klo: 01.04 »
Toisinsanoen jos joku nyt haluaa vaikka Koffin mainoksen auton kylkeen se on sallittua mutta jekku väkevänä juomana on kielletty.

Ainut vaan että pienoisautoilussa on täysi nollatoleranssi, eli ei käy edes pilsnerimainos AKK alaisiin pienoisautokilpailuihin.

Eikä mihinkään muihinkaan kilpailuihin jos kilpailun järjestäjä näin päättää.

Tuohan on sevä juttu, jos kilpailun järjestäjä kieltää niin sehän on siinä.

Mutta en vaan löytänyt, minä puusilmä,  AKK opuksesta tuota mainitsemaasi
nollatoleranssia pienoisautoille. Pukkaappa likkiä.


PS ei tarvitse, asia vilpitön  Nollatoleranssi
 




Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #46 : 13.10.09 - klo: 08.01 »
Touring-kisoissa (1/10) on aikanaan ollut mukana Jägermeister-Alfa oikeilla väreillä ja tarroilla, mutta silloin muistaakseni ohjeistettiin tiimiä siten, että tekstit/logot piti peittää teipillä. Väritys sai muuten olla esikuvan mukainen. Eli jos haluaa kovasti kikkailla asialla, niin vaihtaa vaikka nimeksi jonkin muun. Silloin ei pitäisi olla kenelläkään mitään sanomista.

Eikös formulapuolellakin ollut tämä sama asia; MacLareneilla ei lukenut West, vaan kuskin nimi autossa ihan samalla fontilla kuin alkuperäisenkin tupakkamerkin nimessä?

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #47 : 13.10.09 - klo: 08.51 »
..Benson Hedges

Poissa Jarzanza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #48 : 13.10.09 - klo: 08.51 »
Ainut vaan että pienoisautoilussa on täysi nollatoleranssi, eli ei käy edes pilsnerimainos AKK alaisiin pienoisautokilpailuihin.

Eikä mihinkään muihinkaan kilpailuihin jos kilpailun järjestäjä näin päättää.

Mua ei vois vähempääkään kiinnostaa vaikka joku mainostais korissaan vaikka kossua, tupakkaa tai vaikka kaalimatoa...
Omassa autossani ei vaan näy yhtäkään tarraa mainostamassa mitään merkkiä tai firmaa, ellei se jotenkin liity sponsorointiin tai yhteistyöhön jollain tavoin.
Ja kuten jo totesin... en myöskään tajua miksi porukka haluaa toimia mainoskylttinä ja jopa itse maksaa siitä.

Kynsin ja hampain ostan S-Marketista muovikassinkin... On se jukoliste että pitää ensin vähäisetkin rahat tuhlata kyseiseen kauppaan että saa edes syötyä... ja vaikka just oot sinne satasen edestä rahaa syytäny ostoskärrylliseen ruokaa, niin joudut jukoliste maksamaan että saat pakattua ne tavarat pusseihin jotka toimivat isoina mainoksina...

Ps: mielenkiintosta sinäänsä tosiaan on että säännöissä lukee tuo alkoholilaki viittaus...
Käytäntö on aika rajusti tupannut olemaan toisenlainen.

Mmm, menee kyllä OT linjalle. Osta hyvä ihminen joku "ei kertakäyttö" pussi, jossa ei ole sitä s-marketin mainosta. Säästyt noilta kauheilta ahdistuksiltas.
Kaikki tuskin saavat jonkuaista sponsori sopparia haluamansa yrityksen kanssa, tuskin siitä haittaa kenellekkään on jos mainostaa jotain omaa "mieli" firmaansa.
DEX410r

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #49 : 13.10.09 - klo: 09.34 »
Tämä se vasta huvittavaa on...
Ei mua ahdista.
Nyppii kyllä että maksan mainostamisesta.
Kauheata ahdistusta siitä ei todellakaan tule, mutta hölmöhän täytyy olla jos ei tajua tulleensa perään pumpatuks kun maksat siitä mainoksesta.

Ehkä vielä huvittavinta on kyllä kun porukka oikein ostaa tarroja.
Mainostarroja...
Jotkut saavat rahaa laittaessaan tarran kilpuriinsa... Jotkut saavat ilmaista tavaraa siitä hyvästä että toimii kyseisen firman mainoksena...
Toiset maksaa että saa mainostaa.
Tämä ei ahdista... Lähinnä surkuhupaisaa mielestäni.

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #50 : 13.10.09 - klo: 10.08 »
Mielikuvituksella ja kuvankäsittelyllä saa täysin kisalaillisia pelejä aikaiseksi, niin kuin edesmennyt Mikael Sundström teki joskus 80-90 luvulla  :grin:



Näitä esimerkkejä löytyy aika paljon, niin kuin jo "Be on Edge" aiemmin mainittiin.

-Henkka
[PRCA] [TamUa]

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #51 : 13.10.09 - klo: 10.31 »
Antimainokset olisi kyllä sitä parasta. Tosin en on kyllä aina jotain pilkun viilausta, että pointti menee helposti ohi ellei lähemmin tarkastele sitä pientä tarranpalaa auton kyljessä.

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #52 : 13.10.09 - klo: 10.36 »
Kielletty tai ei niin tässä on mielestäni yksi parhaista lookeista mitä olen 2002 bemarissa nähnyt.





No miten olisi sama väritys ja "jekkumestari"???
Sama kirjainfontti jne....
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #53 : 13.10.09 - klo: 10.37 »
Kuten näin.


Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #54 : 13.10.09 - klo: 10.39 »
Ja kuten jo totesin... en myöskään tajua miksi porukka haluaa toimia mainoskylttinä ja jopa itse maksaa siitä.

Yhäkin syynä on ulkonäön parantaminen. Ja se tuppaa olemaan makuasia.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #55 : 13.10.09 - klo: 11.02 »
Voitko hoke nyt lopettaa tuon minä minä minä nassutuksen ? Jos sinä et tahdo tarrata autoasi niin älä tarraa, mutta älä tule mussuttamaan niille jotka haluavat tarrat autoonsa laittaa. Hieno homma jos saat tarroja ilmaisiksi, minä en saa ja mun talous ei kaadu siihen pariin kymppiin jotka kärsin tarroista, saati sitten jostain helvetin muovikassista, NAURETTAVAA!
« Viimeksi muokattu: 13.10.09 - klo: 11.12 kirjoittanut snakepoison »
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #56 : 13.10.09 - klo: 11.07 »
Tarrat on makuasia... totta.
En ole hetkeäkään väittänyt etteikö se kohentaisi kummasti auton ulkonäköä... tottakai.

Ihmettelen vain suuresti että porukka itse maksaa näistä mainoksista.

Esim noita kuvia missä on oikeita autoja mainoksineen, eivät ole kyseisiä logoja tai tarroja autoihinsa laittanut niin että on itse niistä maksaneet, vaan päinvastoin.
Heille on näistä maksettu, tai kyseiset firmat tekevät yhteistyötä puolin ja toisin, tai sponssaa tavalla tai toisella.

Esim... tokihan minäkin laitan jonkun firman tarrat autooni, jos saan kyseisestä firmasta tuntuvat alennukset jne... ja saan myös tarrat ilmaisiksi.

Mutta jos ostan tuotteen listahinnoin, tai saan pienen alennuksen niin eihän mulla ole mitään syytä kyseistä mainosta autooni laittaa.

Mainontahan aina toimii "rapsutan sun selkää jos rapsutat mun selkää" periaatteella...
Eikä... "rapsutan sun selkää, ja vielä maksan että saan mainostaa rapsuttavani sun selkää"

No mut moni varmasti ymmärs pointin ja jokainen tekee tietenkin tyylillään.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #57 : 13.10.09 - klo: 11.11 »
Voitko hoke nyt lopettaa tuon minä minä minä nassutuksen ? Jos sinä et tahdo tarrata autoasi niin älä tarraa, mutta älä tule mussuttamaan niille jotka haluavat jotkut tarrat autoonsa laittaa. Hieno homma jos saat tarroja ilmaisiksi, minä en saa ja mun talous ei kaadu siihen pariin kymppiin jotka kärsin tarroista, saati sitten jostain helvetin muovikassista, NAURETTAVAA!

Nyt nyt... Vähän pipoa löysemmälle.
En minä mussuta, enkä varsinkaan tuomitse niitä jotka näin tekevät.

Ehkäpä joku tajus että kun haluaa autoonsa tarroja niin niitä kannattaa yleensä mielummin pyytää... Sillä tavoin niitä myös monesti saa ja varsinkin kauppias monesti mielellään niitä antaakin jos asiakas haluaa heidän firmaa tukea mainostamalla omissa jutuissaan.

Ei tartte olla noin käsittämättömän tiukkahermoinen pelkistä foorumihöpöttelyistä.

Jos tällainen kiristää hermoa niin ehkä vika on sitten missälie... ei sitä tarvitse meikäläiseen kuitenkaan tuolla tavoin purkaa.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #58 : 13.10.09 - klo: 11.16 »
Voitko hoke nyt lopettaa tuon minä minä minä nassutuksen ? Jos sinä et tahdo tarrata autoasi niin älä tarraa, mutta älä tule mussuttamaan niille jotka haluavat jotkut tarrat autoonsa laittaa. Hieno homma jos saat tarroja ilmaisiksi, minä en saa ja mun talous ei kaadu siihen pariin kymppiin jotka kärsin tarroista, saati sitten jostain helvetin muovikassista, NAURETTAVAA!

Nyt nyt... Vähän pipoa löysemmälle.
En minä mussuta, enkä varsinkaan tuomitse niitä jotka näin tekevät.

Ehkäpä joku tajus että kun haluaa autoonsa tarroja niin niitä kannattaa yleensä mielummin pyytää... Sillä tavoin niitä myös monesti saa ja varsinkin kauppias monesti mielellään niitä antaakin jos asiakas haluaa heidän firmaa tukea mainostamalla omissa jutuissaan.

Ei tartte olla noin käsittämättömän tiukkahermoinen pelkistä foorumihöpöttelyistä.

Jos tällainen kiristää hermoa niin ehkä vika on sitten missälie... ei sitä tarvitse meikäläiseen kuitenkaan tuolla tavoin purkaa.
No sinuun minä sen nyt vaan puran, koska sinun tekstisi saa ymmärtämään että halveksut niitä jotka nyt saattavat maksaa pari euroa siitä että laittavat jonkun hienon tarran autoonsa. Minua ei p****akaan kiinnosta,enkä myöskään hae mitään sponsorointimielessä. Kyse on vain siitä että haluan autooni teeman.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Mistä tarroja RC-Laitteisiin ? / Tarrojen laillisuus
« Vastaus #59 : 13.10.09 - klo: 11.41 »
Kuten sanoin... en halveksu.

Vois ottaa vaikka vinkkinä että pyytää joiltain firmoilta tarroja... niitä kun yleensä saa ihan ilmaisiksi.

Tosin jekkumaisteri tarroja oikean kokoisena tuskin ihan noin vaan... Lähinnä tarkoitin näitä rc harrastukseen liittyviä merkkejä ja firmoja.

Siitä toki pidän että joitain tunnettuja firmojen logoja muokataan eri teksteihin jne...
Varsinkin jos jonkun firman logon saa helposti muokattua omaan nimeen tai jotain.

Hyvä esimerkki oli viimetalvena drifti kisoissa franzin korissa...
Kori oli maalattu poliisiautoksi, mutta kyljissä luki toisella puolella Posliini ja toisella puolen Porslin...
Hauska idea... Jos korissa olis lukenu Poliisi niin se olisi ollut tylsä pienoismalli, eikä yhtään omaperäinen.