Kirjoittaja Aihe: Ari-Pekan RC-sivut  (Luettu 32085 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Paraislainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #90 : 02.03.05 - klo: 19.27 »
l150040 sivut rulaa  :oops:  :mrgreen:
Ei näin...

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #91 : 02.03.05 - klo: 21.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Paraislainen"
l150040 sivut rulaa  :oops:  :mrgreen:
Hei,kyllähän ne sivut on ihan mahtavat,mutta ei niitä jokaisen tarvitse erikseen hehkuttaa :roll:
Sitäpaitsi mikään ei ole ärsyttävämpää,kun tuollainen turha kikkailu ylikokoisella fontilla.........se on kielletty säännöissäkin.
Jotain tolkkua noihin viesteihin,ei tuollainen kommentti palvele ketään millään tavalla.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #92 : 03.03.05 - klo: 09.20 »
Minulla olisi yksi hassu toive. Minun pitäisi saada jostain loppuunajetun mäntä-sylinteriputki-parin kuva. Kuvan tulisi olla kohtuu laadukas, kuvattu siten, että mäntä on työnnetty sylinteriputkessa yläreunan ohi ja minä saan kuvaan täydet käyttöoikeudet. Jos kameraa ei löydy, niin voin toki maksaa postimaksun näistä. Otan sitten itse kuvan.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #93 : 03.03.05 - klo: 10.03 »
Lainaus käyttäjältä: "l150040"
Minulla olisi yksi hassu toive. Minun pitäisi saada jostain loppuunajetun mäntä-sylinteriputki-parin kuva. Kuvan tulisi olla kohtuu laadukas, kuvattu siten, että mäntä on työnnetty sylinteriputkessa yläreunan ohi ja minä saan kuvaan täydet käyttöoikeudet. Jos kameraa ei löydy, niin voin toki maksaa postimaksun näistä. Otan sitten itse kuvan.


Kun luin tämän niin aloin kahlaamaan vanhoja arkistoja, koska muistin, että minulla joku sellainen kuva on. Koneelta ei enään harmikseli löytynyt, mutta koulun palvelimelle sen joskus 2,5v sitten olen näemmä lähettänyt.

Tällainen
http://www.tp.spt.fi/~tokelepp/hassu/valjaa.jpg

Kyseessä vanhan sotaratsuni, Kyosho USA-1:n motti O.S. RZ, joka paljastui purussa melkoisen väljäksi. Hupaisinta tuossa oli, että kone toimi aivan moitteetta ja kiersi kuin pieni eläin. Vaikkakin siis mäntä meni koko putken läpi lähes vaivatta.
Tämä vain siksi, että välttämättä se, että mäntä tulee yli putken yläreunan, ei tarkoita sitä etteikö kone olisi täysin käynti- ja ajokelpoinen.
Toki merkeillä on eroa ja paljon, RB ei tuossa tilanteessa edes meinaisi käynnistyä.

Jos kuva kelpaa, niin saat vapaat oikeudet siihen.

Niin, tuota laadukas-kriteeriä kuva ei täytä, oli kamera vähän alakanttiin sillon =)
allekiroitus

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #94 : 03.03.05 - klo: 15.28 »
Kiitos! Kuvassa haluamani osat ovat kuitenkin kovin pieninä. Eli käytän kuvaa, jos suurempaa ei löydy.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #95 : 18.03.05 - klo: 13.19 »
Sain taas välillä hieman päivitettyä sivujani. Nyt sivuilta löytyy juttu polttomoottorin kaasarin rakenteesta ja säädöstä. Toivottavasti ainakin joku oppii siitä jotain uutta ;-)

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #96 : 01.04.05 - klo: 09.44 »
Se on loppu nyt!

Minulla ei ole enää innostusta ja aikaa pitää näitä sivuja yllä. Sivujen päivittäminen ja ylläpito vie aivan liikaa aikaani, joten olen päättänyt luopua tästä taakasta, ja lopetta sivut. Lisäksi keväällä ja kesällä on huomattavasti mukavampi harrastaa kaikennäköistä kivaa ulkona kuin olla sisällä kirjoittamassa tylsiä juttuja. Toivottavasti sivuista oli iloa edes jollekin ja RC-autojen parissa harrastaminen jatkuu.

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #97 : 01.04.05 - klo: 09.48 »
toivottavasti tämä on aprillipila  :shock:
eihän noita nyt kannata alas ajaa !
Junnumestari 2007

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #98 : 01.04.05 - klo: 10.51 »
Mietippä ite omalta kohiltas! Kauanko menee aikaa sinulta kirjoittaa kymmeniä A4 liuskoja tekstiä (ehkä noin 70), ottaa/piirtää kuvia ja editoida näistä siedettävät Internet-sivut. Lisäksi tästä ei ole sinulle absoluuttisesti minkäänlaista hyötyä. Lisäksi jotkut vielä valittavat pää punaisena kun tekstissä on ollut joku pieni virhe, joku asia ei olekaan riittävän helposti ymmärrettävä tai jotain oleellista puuttuu.

Inspiroisiko kyseinen työ sinua? Eipä tainnut kovinkaan suuria innostuksen purskahduksia tulla sieltä suunnalta. Varmaan ymmärrätkin jo, miksi minua ei vaan kerta kaikkiaan huvita enää.  :?

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #99 : 01.04.05 - klo: 10.56 »
no mutta minkäs takia noita ei voinut jättää tuossa muodossa nettiin... ?
kovan työn kyllä ymmärrän mutta miksi heittää kaikki sitten hukkaan  :roll:
Junnumestari 2007

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #100 : 01.04.05 - klo: 11.33 »
Joo jos millään viitsit laittaa ne vähäksi aikaan vielä luettavaksi niin sais tulostettua tärkeät tiedot ja ohjeet.
Itse ainakin olen käyttänyt noita sivujesi tietoja. Kiitos vaan niistä.  :D
Axial SCX 10 TR

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #101 : 01.04.05 - klo: 15.27 »
No jos olet tosissasi niin... VOI PERÄREIKÄ...
Todella hyvät sivut ja hymyssä suin olen autoani rempannut sinun ohjeillasi.

Poissa Paraislainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #102 : 01.04.05 - klo: 15.57 »
Aprillipilaa selvästikkin.... Mä en mee tohon halpaan :mrgreen:
Ei näin...

Poissa pale_

  • Tulokas
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #103 : 01.04.05 - klo: 16.12 »

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #104 : 01.04.05 - klo: 16.18 »
no jos tama ei ole aprilli pila ni kyl mua nyt vaha harmittaa..... ne oli hyvat sivut mutta jos ei jaksa ni ei jaksa.....
jepajee

Poissa Juke-

  • Veteraani
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #105 : 01.04.05 - klo: 18.51 »
Joo hyvät on sivut ja sieltä mäkin oon saanu tosi paljo tietoo täästä harrastuksesta :!:  Kiitos ku oot nähny niin paljo vaivaa noitten sivujen eteen :!:  :mrgreen:
joo o

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #106 : 01.04.05 - klo: 20.01 »
Sivujen lopettaminen on peruttu. Eräs suomalainen RC-taho lupasi antaa minulle 500 euron lahjoituksen, jos suostun jatkamaan sivujen ylläpitoa. Nimeään he ei kuitenkaan halunnut julkisuuteen. Kiitän tästä ja avaan sivuni uudestaan. Lisäksi olen saanut tämän päivän aikana lukuisia pyyntöjä yksityishenkilöiltä avata sivuni uudestaan.

Kuriositeettina voisi sanoa, että tänään ylittyy aikaisempi päivän kävijäennätys kirkkaasti.

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #107 : 01.04.05 - klo: 20.04 »
Lainaus käyttäjältä: "l150040"
Sivujen lopettaminen on peruttu. Eräs suomalainen RC-taho lupasi antaa minulle 500 euron lahjoituksen, jos suostun jatkamaan sivujen ylläpitoa. Nimeään he ei kuitenkaan halunnut julkisuuteen. Kiitän tästä ja avaan sivuni uudestaan. Lisäksi olen saanut tämän päivän aikana lukuisia pyyntöjä yksityishenkilöiltä avata sivuni uudestaan.

Kuriositeettina voisi sanoa, että tänään ylittyy aikaisempi päivän kävijäennätys kirkkaasti.


Onnittelut rahasta ja kiitokset kun pidät sivut auki!
Kuinkahan monta alottelijaa ja vanhaa konkariakin on tarvinnut sivujasi? Veikkaukseni: Monta  :D

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #108 : 01.04.05 - klo: 20.06 »
Onneksi aprilli päivää ei ole montaa tuntia jäljellä. :mrgreen:

Mika R

  • Vieras
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #109 : 01.04.05 - klo: 20.23 »
..ja me taas suljetaan sivut jos joku maksaa 500e  :mrgreen: Siis myös huomenna ..

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #110 : 01.04.05 - klo: 20.37 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
..ja me taas suljetaan sivut jos joku maksaa 500e  :mrgreen: Siis myös huomenna ..

Kappas, sama taktiikka millä itse olen joskus laulanut karaokea. Femma tiskiin niin metakka loppuu.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #111 : 02.04.05 - klo: 10.40 »
Nyt kun aprillipäivä on ohi, niin voidaan koko asia purkaa auki.

- En ollut sulkemassa sivujani.
- Mielenkiintoni sivujen ylläpitoon ei ole hävinnyt.
- Vaikka tästä työstä ei saakaan taloudellista hyötyä, niin hyödyksi katson kuitenkin muiden auttamisen ja siitä saatavan kiitoksen.
- Tämä avokätinen 500 euroa maksanut RC-taho oli ihan minä itse.

Eli koko juttu oli rumaa aprillipilaa. Yllättävän monet henkilöt ottivat minuun yhteyttä, ja valittelivat kohtaloa, anoivat minua jatkamaan jne. Onnistuin pilassani siis aika hyvin. Lisäksi sivuillani ei ole koskaan käynyt yhtä paljon väkeä.

Poissa ossi v

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://kotisivu.dnainternet.fi/marvirt/index.html
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #112 : 02.04.05 - klo: 11.42 »
Minäkin rupesin ihmettelemään että miksi sattui kaikki aprillipäivään :mrgreen:

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #113 : 04.04.05 - klo: 19.11 »
Sori, eipä mulla mitää...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #114 : 11.04.05 - klo: 12.27 »
Päivittelin sivujani taas hieman. Uusimpana aiheena on "Efektien luominen maalatessa". Tämä aihe tulee laajenemaan tulevaisuudessa, kunhan saan maalattua lisää koreja malliksi.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #115 : 11.04.05 - klo: 14.39 »
Ei saa leikkiä vakavilla asioilla :D No joo hyvä veto kyllä. Ja sivut ovat todellakin aivan mahtavat Kiitos niistä.

Jos saisin tiedustella tiedän, (kokemuksella, että sivujen ylläpito vie todella paljon vaivaa tiedän kokemuksesta) mutta onkohan kenties uutta tietoa johonkin sähköosiin liittyen?

Myöskin tiedustelen onko tiedossa mitään osaa mitä voisi vaihtaa vastarista mikä yleensä hajoaa, kun kantomatka katoaa melkein kokonaan? Itelläkin nyt täysin antennit pystyssä, akut täynnä ja kantomatka 10-30m sitten alkaa pätkimään. Olisiko jotain vinkkiä lähettimet jne on poissa isojen virtojen luota, motinvirtajohdot on kääritty "ristiin" etteivät tee magneetti kenttiä niin pahasti. Olisin kiitollinen jos joku tietäisi asiasta ja voisit siitä jonkun pienen jutun sivuillesi tehdä? Itellä käynyt kaikille 3 ohjain paketille näin :& ja en sen takia oo hirveesti mainostanu näitä 500m kantomatkoja. Voi olla, että ovat saanut kosteutta, mutta tämän viimeisen ei kyllä olisi pitänyt saada yhtään, että vika on enemmän kun kinkkinen :/

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #116 : 12.04.05 - klo: 08.12 »
Sähköosista ja muustakin tulee varmasti jotain tulevaisuudessa. Seuraava sähköjuttu taitaa olla kierroslukumittarin rakentaminen sähkömoottorille.

Vastarista hajoaa todennäköisimmin antennijohto. Kosteus tai vesi aiheuttaa yleensä oikosulun, joka rikkoo vastarin. Pienentynyt kantomatka viittaisi antennijohdon tai kiteen rikkoontumiseen. Kannattaa kokeilla lähetintä toisella vastarilla ja vastaria toisella lähettimellä, niin voisi aluksi haarukoida onko vika lähettimessä vai vastarissa.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #117 : 12.04.05 - klo: 12.06 »
Juu täytyy yrittää ettiä ohjainta serkulla kaikki on 40FM ja toinen on Graugneri monikiteinen joku :D niin niistä ei oo apua, mut jos silt löytys viel toi Kyoshon vakio ohjain puretenistä.

Johto on kyllä ihan ok niinkun kaikissa muissakin paketeissani on ollut ja ihmettelen ett miks kide kaikista olis menny :o, mut täytyy kokeilla.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #118 : 07.06.05 - klo: 09.26 »
Lupailinkin jo melkein pari kuukautta sitten laittavani sivuilleni sähkömoottorille tarkoitetun kierroslukumittarin rakentamisohjeet. Muiden kiireiden takia en ole kuitenkaan ehtinyt tätä aikaisemmin tekemään. Täällä on kuitenkin ollut kovin huonot ilmat muutaman päivän, joten päätin hieman ryhdistäytyä ja lisätä kyseisen jutun sivuilleni. Eli ottakaa suunnaksi kotisivuni, niin löydätte jotain uutta. Toivottavasti tänään pääsee taas muiden harrastuksien pariin.  :)

http://kotisivu.mtv3.fi/liljeroos/

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Ari-Pekan RC-sivut
« Vastaus #119 : 26.09.05 - klo: 22.11 »
Onkos Xray APL1 projekrti kuollut ja kuopattu vai mitäs? Kiinnostais vaa tietää toimiiko vai ei kun itse rakennettu?