Noxious: seosruuvi on 2,5 kiekkaa auki tehtaalta tullessaan, tyhjäkäynnin seosruuvi n. 0,5mm kaasarin rungon sisällä, 45 asteen kulmassa. got it?
Mulla tuo ei ollut kuin 1,5 kierrosta auki pakasta vedettynä.
Taisin lähteä 2,5 kierroksesta sisäänajaan mikä on tosi rikkaalla ku öljyä lentää tyhjäkäynnillä melkosen paljon putkesta pihalle ja savuttaakin aika reippaasti.
Nyt mennään jossain 1,5-2,0 kierroksen välillä ja tuntuu jo olevan hieman lähempänä oikeaa, luultavasti ainakin mun MG10:lle tuo 1,5 on aika lähellä oikeaa sisäänajon jälkeen, mistä voi hienosäädellä sopivaksi ;)
Tässä pitää nyt muistaa että jokainen motti ja kaasari on yksilöitä ja hyvinkin voi olla tuo kierros eroa kahden kaasarin välillä.Tyhjäkäynnin seosruuvi on melkolailla samoilla mullakin, siihen en oo vielä koskenut ollenkaan kun tuntuu olevan aika kohdallaan valmiiksi. Tuntuu olevan tosi jäykkäkin säätää sitä, liekkö sit niin tiukka tiiviste siinä.
Tulppana vielä tuo alkuperäinen kun vielä mennään sisäänajon loppuvaiheita ;)
Pakissa on kyllä mukana ollut rossin R3 vaihdettavaks hetiku tuo sisäänajohehku "kilahtaa"
tuo rossin R3 pitäisi olla vielä kylmä tulppa, joten hieman epäilyttää että kuinka laihoilla sitä oikein ajellaan ;)
Inframittari näyttänyt semmösiä 100C lukemia, 120C lienee se oikea käyntilämpötila.